Filters

10

Goed!

Tom van Erven heeft mij uitstekend geholpen met het veranderen van mijn bedrijfsnaam. Het heeft ons 6 weken gekost om het probleem op te lossen. Wat een geduld heeft deze man. Hij heeft zelfs aangeboden om in het weekend (buiten werktijd) mij te helpen. Uiteindelijk is dat het doorslaggevende moment geweest. Nogmaals bedankt Tom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedankt voor de hulp!

De hulp van Tom was snel en duidelijk en ook was mijn vraag opgelost voor wat betreft de desktop en laptop. Mijn e-mail werkt weer via Outlook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice van Youvia dank aan Tom en Kevin…

Tom en Kevin van Youvia zijn geweldig want ze reageren onmiddellijk op een noodkreet en nog beter ze lossen de problemen ook op. Het is echt service zoals je hoopt dat service zal zijn. Prima bedrijf dus met prima mensen!

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht bedrijf 0,00

Heb vorig jaar mijn abonnement bij Youvia opgezegd na veel gesteggel Er zou toen een accountmanager bij mij komen. Heb 3 uur zitten wachten maar kwam niet opdagen. Heb hun daarover een mail gestuurd en kreeg een bevestiging dat ze zouden reageren, Hebben zo ook nooit gedaan... Wat doet dit bedrijf tot mijn stomme verbazing mij nu weer? Gewoon een factuur voor het volle jaar2025 sturen!! Je moet het lef er maar voor hebben. Daar is geen goed woord voor te vinden. Dit mag gerust wel een keer gezegd worden na al die positieve ophef

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en prettig geholpen!

Ik zat met mijn handen in het haar toen uit het niets mijn zakelijke outlook niet meer inzichtelijk was. Tim heeft me geholpen en het was razend snel opgelost! Echt heel fijn zo’n goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service, vriendelijke communicatie!

Tom heeft adequaat geholpen heel rustig de boel weer ingesteld. Hij is vriendelijk en to the point. Dat is belangrijk in zo'n voor de klant stressvolle situatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen klant meer, toch service.

Hoewel wij al geruime tijd geen klant meer zijn bij Youvia, zat ik toch met een probleem waar ik ze voor nodig had. Gesproken met Kevin, wie mij snel en vakkundig geholpen heeft. Alles is geregeld en op een prettige manier afgehandeld. Fijne service, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fasiga

Hij heeft me gied geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer deskundig en snel geholpen

Zeer snel en goed geholpen door een uiterst vriendelijke en deskundige man, bedankt Tom voor je hulp!

  • Aanbevelen? Ja
9

Probleem opgelost

Wij hadden een probleem met onze zichtbaarheid op de website, maar bleek niet bij Youvia te liggen. Ondanks dat hebben zowel Kevin als Tom alle moeite gedaan om het probleem voor ons op te lossen en met succes. Heel erg bedankt jongens

  • Aanbevelen? Ja
9

super

tom van erve heeft ons erg goed geholpen alle problemen zijn verholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend geholpen door Tom van Erven en Rolf Prill van Youvia!

Echte doorzetters deze mannen. Stoppen niet voordat een issue verholpen is. Klasse service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Jullie komen julle afspraken en dienstverlening waar.

Fijn bedrijf met goede communicatie. Ondanks dat ik ben overgestapt ivm vriendendienst die hetzelfde doet zou ik het bedrijf ook zeker aanbevelen. Altijd keurig geholpen en goede dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen

Nadat mijn email geen berichten meer verzond heeft Youvia mij uitstekend geholpen. ik was verrast dat alle afspraken die we maakten stipt werden nagekomen. bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem met emailen na failliet gegane vorige profider

Ik had een probleem met overname van vorige profider naar Youvia. Vorige profider blijkt nu failliet te zijn. En al eerder had ik goed contact gehad met Youvia over een ander probleem. Telkens ervaar ik zo'n prettige contact met Youvia om het probleem op te lossen. Ik ben niet erg handig met dit soort zaken, maar geen enkel probleem, dit keer hielp Tom v Erven mij direct heel vriendelijk en... opgelost! Dank je wel Tom! Mieke Hartwig

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem E-mail

Ik had een uitgaand probleem met mijn mail. Snel en vriendelijk opgelost door Tom van Erven van Youvia. Super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend goed

Beste Tom van Erven, Bedankt voor jouw duidelijke uitleg en tijd die voor ons nam. Wij kunnen weer verder. PS Tom weet waar hij over praat(veel kennis in huis). Ik beveel hem zeker aan. Nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijn geholpen door Tom van Erven

Behoorlijk veel problemen met mijn uitgaande mail en hierover vaak contact gehad met Tom van Erven, er stond een blokkade op en mijn uitgaande mail werkte niet meer op een gegeven moment. Dit heeft wel enige tijd geduurd maar Tom was heel geduldig en reageerde altijd. Op het laatst heeft hij mij telefonisch opgebeld om mij door het programma te begeleiden, dit behoorde niet echt tot zijn taak, maar wilde mij gewoon graag helpen. Een dikke pluim voor Tom en nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heel fijn en vriendelijk geholpen met mijn probleem dat ik had met onze website. Samen stap voor stap door het programma gelopen en uitleg gegeven bij elke stap. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Dank je wel Kevin!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Kevin heb mij heel snel geholpen en ik was erg tevreden over zijn aanpak. Zeer aangeraden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over de service van Youvia!

Mijn vraag was een wat lastigere en we hebben even moeten zoeken naar de juiste oplossing. In plaats van mij met een standaard antwoord af te schepen, bleef ik altijd snel antwoord op mijn vragen krijgen. Ik voelde mij hierdoor als klant serieus genomen. Youvia's medewerker Tom van Erven is samen met mij als een Sherlock Holmes blijven zoeken naar de juiste oplossing, die hij uiteindelijk gevonden heeft. Ik ben dus echt ontzettend tevreden over de service van Youvia.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Samen met Tom van Erven een probleem opgelost Die jongen met zijn geduld heeft mij perfect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima en duidelijk op weg geholpen en voorzien van relevante informatie

prima en duidelijk op weg geholpen en voorzien van relevante informatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Youvia wil klantervaring verbeteren, en neemt dat serieus.

Nadat onze website was overgenomen door Youvia, is er helaas regelmatig wat mis gegaan. Zelfs de website heeft er enige tijd uitgelegen in een periode waarin we al intensief samenwerkten en technische verbeteringen waren beloofd. Dat vonden we behoorlijk hinderlijk, dus nu aan de bel getrokken. Er werden excuses gemaakt en daadwerkelijk ingegrepen, snel, vakkundig en vriendelijk. Daarbij kregen we het idee dat relevante afdelingen nu capaciteit vrijmaakten en beter gingen samenwerken. We kijken vol verwachting en nu ook met vertrouwen uit naar de resultaten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.