
Ik ben superfijn geholpen door Jesus Madrid Velasquez van Youvia. Vriendelijk, betrokken en meedenkend. Bij Youvia denken ze in oplossing en niet in problemen en regeltjes. Mocht ik in de toekomst weer behoefte aan een online marketing bureau hebben kom ik graag als klant bij jullie terug.
Voor een klant van mij heb ik regelmatig contact gehad met Tom van Erven van YouVia. Ik kreeg de medewerking die ik had verwacht en ben meer dan uitstekend geholpen, dank voor het fijne contact!
Kevin heeft me geduldig uitgelegd hoe ik een en ander kan aanpassen op mijn bedrijfspagina
Vragen snel en adequaat behandeld!
Ik ben geweldig geholpen door Kevin.
Vriendelijke en duidelijke uitleg van Jesus.
Beste, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat Jesus u vriendelijk en duidelijk heeft geholpen. Goede uitleg is essentieel, en we zijn blij dat u dit zo heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat een van mijn collega’s uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
dank je wel Kevin, je komt je afspraken na en bent duidelijk in wat je verteld. ook rustig en raffelt je verhaal niet af. je past je aan aan mijn mogelijkheden/tijden. super.
Beste Anne-Mieke, Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat u de ondersteuning als prettig heeft ervaren en dat mijn uitleg duidelijk was. Ik vind het belangrijk om mij aan te passen aan de wensen en mogelijkheden van mijn klanten. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan sta ik of een van mijn collega’s uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Kevin heeft goed geholpen met het dashboard doornemen en fine-tunen en gaf ook goede tips. Dank voor het fijne gesprek.
Beste Francesca, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat ik u goed heb kunnen helpen met het doornemen en fine-tunen van het dashboard. Mooi dat de tips ook waardevol waren! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan sta ik of een collega uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Ik had problemen met het ontvangen/versturen van de mail op mijn laptop. Kevin van youvia heeft me erg goed geholpen om het op te lossen.
Beste Judith, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat ik u goed heb kunnen helpen met het oplossen van de mailproblemen op uw laptop. Ik begrijp hoe vervelend zulke problemen kunnen zijn, en ik sta altijd klaar om een oplossing te vinden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan sta ik uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Goed en snel geholpen door Tom van Erven
Beste Jeroen, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat Tom van Erven u goed en snel heeft geholpen. We streven er altijd naar om onze klanten efficiënt en vriendelijk te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
We hebben meerdere keren contact gehad met Kevin en Senna. Op verzoek van Kevin is ook Senna aangeschoven bij onze online meetings. Het aanbod vanuit sales was voor ons niet eenduidig en passend. Na doorvragen en openheid zijn we samen tot een heldere afspraak gekomen. Pogingen om tot de juiste oplossing te komen worden door Kevin snel opgepakt en teruggekoppeld. We blijven samen zoeken naar de passende oplossing.
Beste Tanja, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat Kevin en Senna u goed hebben kunnen ondersteunen en dat jullie samen tot een heldere afspraak zijn gekomen. We vinden het belangrijk om in alle stappen open en duidelijk te zijn, zodat we de juiste oplossing kunnen vinden. Het is geweldig dat we samen kunnen blijven zoeken naar de beste oplossing voor uw situatie. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Kevin | Team Youvia
Tom van Youvia heeft mij een tijdje terug eerlijk en oprecht advies gegeven over mijn huidige website. De verbeterpunten werden besproken en daarnaast goed advies gehad voor mijn verdere online marketing. Ik ben nu zelf bezig met mijn google vindbaarheid maar in de toekomst zal ik zeker aan Youvia denken.
Beste, Dank u wel voor uw review! Fijn om te horen dat Tom u eerlijk en oprecht advies heeft gegeven over uw website en online marketing. Het is geweldig dat u nu zelf aan de slag bent met uw Google vindbaarheid. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Kevin Namens Team Youvia
Vanmorgen een heel fijn en goede uitleg gehad van Kevin over wat de mogelijkheden waren op Youvia. Goed gevoel dat je bij iemand terecht kan als je er zelf niet meer uitkomt.
Beste Els, Wat fijn om te horen dat u vanmorgen een goede uitleg heeft gekregen van Kevin over de mogelijkheden op Youvia! We vinden het belangrijk dat onze klanten zich gesteund voelen en weten dat ze altijd ergens terecht kunnen als ze vastlopen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Kevin Namens Team Youvia
Kevin heeft het voor mij prima en snel opgelost. Blijft contact houden over de voortgang totdat het voor elkaar is. Top!
Beste Mark, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat Kevin het snel en prima heeft opgelost en contact bleef houden over de voortgang. We vinden het belangrijk om klanten goed te blijven ondersteunen totdat alles helemaal naar wens is. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Kevin Namens Team Youvia
Door Rolf keurig geholpen met de afwikkeling van mail en domeinnaam
Beste Simone, Dank u wel voor uw review! Fijn om te horen dat Rolf u keurig heeft geholpen met de afwikkeling van uw mail en domeinnaam. We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Kevin Namens Team Youvia
Kevin heeft mij vriendelijk te woord gestaan en met mij meegedacht over mogelijke oplossingen.
Beste Marianne, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat Kevin u vriendelijk te woord heeft gestaan en met u heeft meegedacht over mogelijke oplossingen. We vinden het belangrijk om samen met onze klanten naar de beste aanpak te zoeken. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Kevin Namens Team Youvia
Vriendelijk en behulpzaam door Chris e Ton
Beste Jannie, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat Chris en Tom u vriendelijk en behulpzaam hebben bijgestaan. Bij Youvia vinden we het belangrijk om onze klanten op een prettige manier te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Youvia
Tom van Erven heeft mij uitstekend geholpen met het veranderen van mijn bedrijfsnaam. Het heeft ons 6 weken gekost om het probleem op te lossen. Wat een geduld heeft deze man. Hij heeft zelfs aangeboden om in het weekend (buiten werktijd) mij te helpen. Uiteindelijk is dat het doorslaggevende moment geweest. Nogmaals bedankt Tom.
Beste Herman, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat Tom van Erven u zo geduldig en toegewijd heeft geholpen bij het veranderen van uw bedrijfsnaam. We begrijpen dat dit een langdurig proces kan zijn, en het is mooi om te zien dat Tom net dat extra stapje heeft gezet om alles tot een goed einde te brengen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Youvia
De hulp van Tom was snel en duidelijk en ook was mijn vraag opgelost voor wat betreft de desktop en laptop. Mijn e-mail werkt weer via Outlook.
Beste Han, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat Tim u zo snel en goed heeft geholpen met uw zakelijke Outlook. We begrijpen hoe vervelend zulke situaties kunnen zijn, en bij Youvia doen we er alles aan om onze klanten snel en efficiënt te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Youvia
Tom en Kevin van Youvia zijn geweldig want ze reageren onmiddellijk op een noodkreet en nog beter ze lossen de problemen ook op. Het is echt service zoals je hoopt dat service zal zijn. Prima bedrijf dus met prima mensen!
Beste, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over de service van Youvia en de hulp van Tom en Kevin. Snel reageren en problemen écht oplossen vinden we bij Youvia erg belangrijk. Fijn dat u dit zo heeft ervaren! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Youvia
Heb vorig jaar mijn abonnement bij Youvia opgezegd na veel gesteggel Er zou toen een accountmanager bij mij komen. Heb 3 uur zitten wachten maar kwam niet opdagen. Heb hun daarover een mail gestuurd en kreeg een bevestiging dat ze zouden reageren, Hebben zo ook nooit gedaan... Wat doet dit bedrijf tot mijn stomme verbazing mij nu weer? Gewoon een factuur voor het volle jaar2025 sturen!! Je moet het lef er maar voor hebben. Daar is geen goed woord voor te vinden. Dit mag gerust wel een keer gezegd worden na al die positieve ophef
Beste meneer Gerritsen, wat vervelend dat u deze ervaring hebt. Er wordt vandaag contact met u opgenomen om dit met u te bespreken en op te lossen.
Ik zat met mijn handen in het haar toen uit het niets mijn zakelijke outlook niet meer inzichtelijk was. Tim heeft me geholpen en het was razend snel opgelost! Echt heel fijn zo’n goede service!
Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat Tom u zo snel en goed heeft geholpen met uw zakelijke Outlook. We begrijpen hoe vervelend zulke situaties kunnen zijn, en bij Youvia doen we er alles aan om onze klanten snel en efficiënt te ondersteunen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Youvia
Tom heeft adequaat geholpen heel rustig de boel weer ingesteld. Hij is vriendelijk en to the point. Dat is belangrijk in zo'n voor de klant stressvolle situatie.
Beste Maria, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u de service van Youvia als uitstekend heeft ervaren. We vinden het belangrijk om deskundig en vriendelijk te helpen, zeker in situaties die voor onze klanten stressvol kunnen zijn. Mooi dat Tom alles rustig en to the point heeft weten op te lossen! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staat Youvia uiteraard weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Youvia
Goed
Beste Rick, bedankt voor de leuke review! Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt opgedaan bij Youvia. Wij staan graag weer voor u klaar op het moment dat Youvia wat voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Team Youvia!
Hoewel wij al geruime tijd geen klant meer zijn bij Youvia, zat ik toch met een probleem waar ik ze voor nodig had. Gesproken met Kevin, wie mij snel en vakkundig geholpen heeft. Alles is geregeld en op een prettige manier afgehandeld. Fijne service, bedankt!
Beste Pieter, bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te lezen dat u snel en vakkundig bent geholpen door Kevin. Wij staan graag weer voor u klaar op het moment dat Youvia wat voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Team Youvia!
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.