Ik wil graag weg bij jullie als klant. Na veel telefoontjes en mailtjes verder ben ik niet goed geholpen. Dit gaat over het bedrag wat ik betaald heb, teruggestort is. Nu heb ik alle openstaande bedragen overgemaakt bij bos incasso. Ik kan geen mailadres van jullie vinden, graag hoor ik hoe nu verder. Groet, Nieuw Paradijs Eibergen Klantnummer; 90139096
Beste mevrouw Zhao, We hebben elkaar inmiddels al weer een aantal weken geleden gesproken en het financiële probleem opgelost. Daarnaast heb ik (helaas voor ons) ook uw opzegging verwerkt en bevestigd. Ik hoop dat u nog de moeite wilt nemen om zoals afgesproken uw review aan te passen / aan te vullen. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf
Nu in de corona tijd een team overleg gehad en ik ben zeer tevreden met de hulp en aanpassing op mijn online profiel. Mijn accountmanager had zich goed voorbereid en na een goed overleg zijn mijn wensen naar tevredenheid in gevuld. Een hele fijne ervaring om te constateren dat het niet allen maar om meer verkoop van producten draait, maar de klant goed wordt begrepen. Mike dank je wel.
Fijn om te lezen dat mijn collega de tijd heeft genomen om je naar tevredenheid te kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze prachtige review.
Een aanpassing aan de website was snel geregeld en geheel naar wens uitgevoerd.
Beste Roderik, bedankt voor de positieve review! Groeten, Rolf
Ik wilde graag het gesprek aangaan over een fout van Youvia waardoor ik een maand extra moest betalen na opzegging. Na enorm lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De beste mevrouw gaf aan dat het inderdaad een fout was, maar dat deze te wijten was aan een typefout van een collega. Daarom ging zij er niks aan doen en kapte ze het gesprek af. Een typefout kan natuurlijk, maar wanneer de volledige datum "verkeerd" is ingetypt noem ik het geen typefout meer.
Vandaag gesproken met Inge van Youvia om een aanpassing te doen aan mijn website wat niet zelf lukte via de “mijn youvia” tool. Inge wist hoe het ‘probleem’ aan te pakken, gaf gericht advies en ging door tot alles opgelost was naar wens en op alle devices! Mijn website ziet er nu dus weer tiptop uit, zowel op pc, laptop als op mobiel! Dank Inge!!
Super om te lezen dat je website weer helemaal up-to-date is met alle gewenste aanpassingen! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review.
Ik kan dit bedrijf aanbevelen voor anderen.
Beste Luc, super om te lezen dat je een prettig en goed gesprek met mijn collega hebt kunnen voeren, wij staan graag voor je klaar! Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Logge grote organisatie met vaak wisselende contactpersonen, daardoor traag en niet tijd even vriendelijk of efficiënt. Laatstelijk contact gehad met Joyce van Horen, zij was vriendelijk, snel, to the point en in mijn ogen zéker van toegevoegde waarde!
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback! Goed om te lezen dat mijn collega je vriendelijk en snel heeft kunnen helpen.
Ooit was Youvia DTG ... toen werd er elk jaar gecontroleerd of de bedrijfsgegevens nog klopte voor in de gouden gids, en of je nog steeds een vermelding wilde. Niks geen verrassingen en je wist waar je voor betaalde. Schijnbaar heeft iemand de oudjes die toen nog eigenaar waren (bijna 80 jaar oud) iets van online bedrijfsinfo in de maag gesplitst, die mensen weten niet eens wat internet is. En dan ook nog eens de uitgebreide regio (extra duur dus) ... Een maand nadat er STILZWIJGEND is verlengd krijg je de factuur, schrik je je een ongans van het bedrag van een contract waar wij als eigenaar niks van wisten (de oudjes zijn geen eigenaar meer van het bedrijf) en de oudjes overigens ook niet ... Bel je de helpdesk om na te gaan wat voor contract en om er van af te komen, wordt je initieel door iemand geholpen die zo ongeveer tegen je aan het schreeuwen is (ik heb maar opgehangen), na 2e belletje eindelijk iemand die ons contract afgezegd heeft ... Maar ja ik moet wel even ruim 700 euro dokken voor iets wat ik helemaal niet wil hebben en over 11 maanden zijn we pas van ze af.
Samen tot een goede oplossing gekomen voor de inlog van de website. Er was een storing bij KPN, soms even creatief denken en dan kom je tot een oplossing. Dank Youvia!
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super om te lezen dat jullie tot een creatieve oplossing zijn gekomen!
Ik had een aantal vragen over de factuur en mijn Youvia, en ik ben door medewerker Dhr Rolf Prill uitstekend geholpen. Deze heeft mij alles rustig en bekwaam uitgelegd. Mijn advies is, Ga zo door.
Beste meneer Hofstede, dank voor uw lieve woorden! Groetjes, Rolf.
Ik was verontrust over de gang van zaken bij Youvia, ik kreeg geen response op het verzoek om mijn abonnement te beëindigen. Vervolgens heb ik telefonisch contact gezocht, Muzaffer heeft mij uitstekend verder geholpen ook al was de opzegtermijn net verstreken. Gelukkig is mijn verzoek naar tevredenheid behandeld.
Fijn om te lezen dat mijn collega je goed en naar tevredenheid heeft geholpen! Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Enkele dagen geleden heb ik een negatieve beoordeling gestuurd omdat ik mij verbaasde over de incasso van Bos zonder ooit een opdracht verstrekt te hebben of een factuur gekregen te hebben. Hoewel na mail en telefoon kontakt het niet duidelijk geworden is waarom ik geen factuur heb gekregen, heb ik wel direct een bevestiging ontvangen dat het incasso traject gestopt wordt en mijn traject ???? bij Youvia ook stopt; wat dan ook mag zijn geweest. Het belangrijkste is dus snel en netjes geregeld; de incasso stoppen, maar uitleg hoe de zaak nu echt in elkaar zit heb ik niet gekregen en ook niet meer gevraagd omdat ze alles stoppen/terugdraaiien. Historie dus onduidelijk, afwerking vlot en netjes.
Vriendelijke medewerker die volledig de tijd nam om de vragen uitvoerig te beantwoorden.
Beste Hans, dankjewel voor deze positieve review! Groetjes, Rolf
Geen factuur of herinnering ontvangen maar op vrijdag 18 december een aanmaning met Bos incasso opslag van € 20,- ontvangen. Blijk ik als klant van DTG opeens bij Youvia af te moeten tikken. Of ik even voor 23 december € 496,- wil overmaken. Voor wat? Een factuur bij de incasso is blijkbaar ook niet nodig. Inmiddels 2 dagen later gebeld door Youvia. € 20 incassokosten ingetrokken en factuur ontvangen. Omdat ik door deze handelswijze geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf (en mij afvraag wat de meerwaarde voor mij is) heb ik mijn contract per de eerstvolgende vervaldatum opgezegd. Dit is door Youvia dan wel weer correct bevestigd. Helaas, na wat 25 jaar geleden begon als nr vermelding in tel boek.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Zojuist van mijn collega vernomen dat jullie elkaar telefonisch hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je nog iets nodig hebben, dan kan je ons altijd bereiken op 020-4086400 of ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933.
Originele beoordeling
Triest bedrijf. Geen factuur of herinnering ontvangen maar op vrijdag 18 december een aanmaning met Bos incasso opslag van € 20,- ontvangen. Blijk ik als klant van DTG opeens bij Youvia af te moeten tikken. Wat een waardeloze manier van werken. Of ik even voor 23 december € 496,- wil overmaken. Voor wat? Een factuur bij de incasso is blijkbaar ook niet nodig.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Zojuist van mijn collega vernomen dat jullie elkaar telefonisch hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je nog iets nodig hebben, dan kan je ons altijd bereiken op 020-4086400 of ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933.
Youvia heeft de activiteiten van DGT overgenomen zonder dit van te voren te melden; in ieder geval geen bericht van gehad terwijl je wel de factuur per mail ontvangt. Je krijgt gewoon een factuur met een forse prijsverhoging met geen enkele verwijzing naar DGT. Als je daarover belt zeggen ze doodleuk dat ze een foutje hebben gemaakt en dat je het bedrag maar moet betalen wat je voorheen ook betaalde. Als je zegt dat je op basis van de prijsverhoging niet akkoord gaat met verlenging, dan gaan ze daar niet mee akkoord, maar zeggen dat je aan het contract vastzit. Bovendien dreigen ze ook nog dat als je het opzegt dat je wel vervanging moet regelen want dat je anders helemaal niet meer te vinden bent. Als je dit allemaal meldt en hierover klaagt, dan bellen en mailen ze wel terug; maar een coulante oplossing t.a.v. de opzegtermijn is er absoluut niet bij. Niet aan te raden dus.
Beste Sabine, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt. Graag kom ik met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een Whatsapp berichtje te sturen op 06-51090933 of je kunt een berichtje achter laten onder deze review met je bedrijfsnaam. Ik verneem graag van je!
Wij waren klant van DTG, dat elk jaar netjes kenbaar maakte het contract weer te verlengen, en de factuur per post verstuurde. Dit voorjaar is DTG ongemerkt overgenomen / van naam veranderd?? door Youvia. Dit is enkel per mail gecommuniceerd. Mail van een vreemde afzender van een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb, blijft makkelijk liggen dus dit is totaal langs ons heen gegaan. In oktober kregen we ineens een factuur gepresenteerd (wederom enkel per mail) van Youvia dat het contract stilzwijgend met een jaar verlengd was... Geen post, vooraf geen aankondiging dat het contract verlengd ging worden niets. Ik vind dit ongehoord; volgens de medewerker die ik hierover gebeld heb, is dit voor consumenten verboden maar mag een contract bij bedrijven stilzwijgend verlengd worden. Persoonlijk vind ik het onbehoorlijk om geruisloos over te gaan in een ander bedrijf en dan als ander bedrijf zomaar stilzwijgend contracten van een eerdere partij te mogen verlengen. Zeker als die andere partij GEEN stilzwijgende verlengingen toepaste, en WEL per post communiceerde. Nietsvermoedende klanten die er dus vanuit gaan dat ze een herinnering voor de verlenging krijgen worden er zo mooi ingeluisd door Youvia. En wat betreft de diensten die ze leveren; dat blijft ook maar vaag en onduidelijk. Tijdens het gesprek heb ik alvast opgezegd voor volgend jaar om een nieuwe ongewenste verlenging te voorkomen. Bij later contact bleek dit nooit te zijn geregistreerd, terwijl het wel was toegezegd. Pas dus op met telefonische afspraken met dit bedrijf; die komen ze (in elk geval soms) niet na/voeren ze niet uit. Ik zou me nog eens goed bedenken alvorens met Youvia in zee te gaan. Zeer onklantvriendelijk en op de rand van wat wettelijk is toegestaan balancerend.
Zoals hierboven al kort en bondig omschreven is mijn ervaring met Muzaffer van Youvia zeer goed !
Beste Jelte, fijn om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen! Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Prettige samenwerking, snel en goed reageren. Contact verloopt via 1 persoon dit is erg prettig.
Beste Wim, dank voor de positieve review en de prettige samenwerking! Groetjes, Rolf
Ik heb vandaag abonnement opgezegd. Door vriendelijke medewerker werd mij duidelijk uitgelegd wat voor gevolgen dat heeft voor mijn online vindbaarheid in de toekomst. Gaf een helder, niet dwingend, verhaal. De keuze is uiteraard aan mij, en dat werd gerespecteerd.
Fijn om te lezen dat mijn collega u goed te woord heeft gestaan en antwoord heeft gegeven op je vragen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback.
Waardeloze tool. Google reviews zijn vele malen krachtiger. Lastig te importeren op Wordpress en de facturatie is al helemaal een probleem. Na 1 maand was ik er al klaar mee maar helaas overgehaald telefonisch voor 1 jaar abonnement. Omdat het o zo goed en verstandig was
Beste Aron, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt. Graag kom ik met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een Whatsapp berichtje te sturen op 06-51090933 of je kunt een berichtje achter laten onder deze review met je bedrijfsnaam. Ik verneem graag van je!
Het is prettig om een vaste contactpersoon de hebben. De heer Kutlubay geeft goede informatie en is behulpzaam Over de resultaten van onze deelname aan het programma kan ik weinig melden. Sowieso door corona, maar ook daarvoor..
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven met een prachtig cijfer! Super om te lezen dat mijn collega voor je klaar staat om je te helpen met al je vragen.
Heb geen enkel contact gehad met dit bedrijf . Ik ken het bedrijf niet ,wat ze voor med oen na de overname van DTG is dus volstrekt onduidelijk. Klacht ingediend omdat ik daarnaast een meer dan verdubbeling van mijn tarief, geen 237 per jaart maar meer dan 600 te betalen . Gevraagd naar de overeenkomst in deze, ja die was er natuurlijk niet. Oh ja vorig jaar betaalde u 237 maar heeft u een forse korting gehad. Deze korting wordt nu gecrediteerd. Niet opletten betekent dus dat je pootje gelicht wordt. Het is niet duidelijk welk bedrag ik voor 2021 moet betalen. Niet op wachten gewoon opzeggen. Is geen betrouwbare partner.
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback! Ik heb van mijn collega vernomen dat er inderdaad een creditverzoek is ingediend voor het te hoge gefactureerde bedrag, nogmaals onze excuses hiervoor. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op ons klantenservice nummer 020-4086400.
Geen woorden . Als het gesprek een beetje moeilijk wordt verbreken ze de verbinding . Erg professioneel . Niet dus (7-12-2020)
Wij zijn uiteindelijk na bijna 2 jaar goed geholpen In eerste instantie door verschillende medewerkers die stuk voor stuk na een tijdje niets meer van zich lieten horen ! Ik zal geen namen noemen hoor Claire en Shany . Maar uiteindelijk door Martine Braams zijn wij super geholpen . We kregen haar aan de telefoon en het was van , wat u nu verteld meneer kan niet en ga hier direkt achteraan , of zoals ze zei ik bijt mij hierin vast . Nou dat heeft ze gedaan mooi snel geregeld
Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze positieve feedback achter te laten. Wij willen onze klanten zo goed mogelijk helpen en wat fijn dat dit Martine gelukt is! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons het best bereiken op ons WhatsApp nummer 06-51090933.
h
Beste Ton, hartelijk bedankt voor dit prachtige cijfer!
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.