Filters

1

Niet goed

Ik wil graag weg bij jullie als klant. Na veel telefoontjes en mailtjes verder ben ik niet goed geholpen. Dit gaat over het bedrag wat ik betaald heb, teruggestort is. Nu heb ik alle openstaande bedragen overgemaakt bij bos incasso. Ik kan geen mailadres van jullie vinden, graag hoor ik hoe nu verder. Groet, Nieuw Paradijs Eibergen Klantnummer; 90139096

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer tevreden bij Youvia, was ik ook al bij DTG

Nu in de corona tijd een team overleg gehad en ik ben zeer tevreden met de hulp en aanpassing op mijn online profiel. Mijn accountmanager had zich goed voorbereid en na een goed overleg zijn mijn wensen naar tevredenheid in gevuld. Een hele fijne ervaring om te constateren dat het niet allen maar om meer verkoop van producten draait, maar de klant goed wordt begrepen. Mike dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel, oplossingsgericht

Een aanpassing aan de website was snel geregeld en geheel naar wens uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer onbeleefd

Ik wilde graag het gesprek aangaan over een fout van Youvia waardoor ik een maand extra moest betalen na opzegging. Na enorm lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De beste mevrouw gaf aan dat het inderdaad een fout was, maar dat deze te wijten was aan een typefout van een collega. Daarom ging zij er niks aan doen en kapte ze het gesprek af. Een typefout kan natuurlijk, maar wanneer de volledige datum "verkeerd" is ingetypt noem ik het geen typefout meer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Aardige dame, servicegericht & snel resultaat

Vandaag gesproken met Inge van Youvia om een aanpassing te doen aan mijn website wat niet zelf lukte via de “mijn youvia” tool. Inge wist hoe het ‘probleem’ aan te pakken, gaf gericht advies en ging door tot alles opgelost was naar wens en op alle devices! Mijn website ziet er nu dus weer tiptop uit, zowel op pc, laptop als op mobiel! Dank Inge!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Het was een prettig en een goed gesprek wat mij vertrouwen gaf in Youvia

Ik kan dit bedrijf aanbevelen voor anderen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Met de organisatie in zijn totaliteit niet zo’n goede ervaringen, met bepaalde personen wél

Logge grote organisatie met vaak wisselende contactpersonen, daardoor traag en niet tijd even vriendelijk of efficiënt. Laatstelijk contact gehad met Joyce van Horen, zij was vriendelijk, snel, to the point en in mijn ogen zéker van toegevoegde waarde!

  • Aanbevelen? Nee
1

kansloos

Ooit was Youvia DTG ... toen werd er elk jaar gecontroleerd of de bedrijfsgegevens nog klopte voor in de gouden gids, en of je nog steeds een vermelding wilde. Niks geen verrassingen en je wist waar je voor betaalde. Schijnbaar heeft iemand de oudjes die toen nog eigenaar waren (bijna 80 jaar oud) iets van online bedrijfsinfo in de maag gesplitst, die mensen weten niet eens wat internet is. En dan ook nog eens de uitgebreide regio (extra duur dus) ... Een maand nadat er STILZWIJGEND is verlengd krijg je de factuur, schrik je je een ongans van het bedrag van een contract waar wij als eigenaar niks van wisten (de oudjes zijn geen eigenaar meer van het bedrijf) en de oudjes overigens ook niet ... Bel je de helpdesk om na te gaan wat voor contract en om er van af te komen, wordt je initieel door iemand geholpen die zo ongeveer tegen je aan het schreeuwen is (ik heb maar opgehangen), na 2e belletje eindelijk iemand die ons contract afgezegd heeft ... Maar ja ik moet wel even ruim 700 euro dokken voor iets wat ik helemaal niet wil hebben en over 11 maanden zijn we pas van ze af.

  • Aanbevelen? Nee
7

Correct geholpen door Rolf

Samen tot een goede oplossing gekomen voor de inlog van de website. Er was een storing bij KPN, soms even creatief denken en dan kom je tot een oplossing. Dank Youvia!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend te woord gestaan en geholpen.

Ik had een aantal vragen over de factuur en mijn Youvia, en ik ben door medewerker Dhr Rolf Prill uitstekend geholpen. Deze heeft mij alles rustig en bekwaam uitgelegd. Mijn advies is, Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toch goed geholpen

Ik was verontrust over de gang van zaken bij Youvia, ik kreeg geen response op het verzoek om mijn abonnement te beëindigen. Vervolgens heb ik telefonisch contact gezocht, Muzaffer heeft mij uitstekend verder geholpen ook al was de opzegtermijn net verstreken. Gelukkig is mijn verzoek naar tevredenheid behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

afwerking is positief

Enkele dagen geleden heb ik een negatieve beoordeling gestuurd omdat ik mij verbaasde over de incasso van Bos zonder ooit een opdracht verstrekt te hebben of een factuur gekregen te hebben. Hoewel na mail en telefoon kontakt het niet duidelijk geworden is waarom ik geen factuur heb gekregen, heb ik wel direct een bevestiging ontvangen dat het incasso traject gestopt wordt en mijn traject ???? bij Youvia ook stopt; wat dan ook mag zijn geweest. Het belangrijkste is dus snel en netjes geregeld; de incasso stoppen, maar uitleg hoe de zaak nu echt in elkaar zit heb ik niet gekregen en ook niet meer gevraagd omdat ze alles stoppen/terugdraaiien. Historie dus onduidelijk, afwerking vlot en netjes.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk & goed te woord gestaan

Vriendelijke medewerker die volledig de tijd nam om de vragen uitvoerig te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen factuur wel Bos Incasso.

Geen factuur of herinnering ontvangen maar op vrijdag 18 december een aanmaning met Bos incasso opslag van € 20,- ontvangen. Blijk ik als klant van DTG opeens bij Youvia af te moeten tikken. Of ik even voor 23 december € 496,- wil overmaken. Voor wat? Een factuur bij de incasso is blijkbaar ook niet nodig. Inmiddels 2 dagen later gebeld door Youvia. € 20 incassokosten ingetrokken en factuur ontvangen. Omdat ik door deze handelswijze geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf (en mij afvraag wat de meerwaarde voor mij is) heb ik mijn contract per de eerstvolgende vervaldatum opgezegd. Dit is door Youvia dan wel weer correct bevestigd. Helaas, na wat 25 jaar geleden begon als nr vermelding in tel boek.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht

Youvia heeft de activiteiten van DGT overgenomen zonder dit van te voren te melden; in ieder geval geen bericht van gehad terwijl je wel de factuur per mail ontvangt. Je krijgt gewoon een factuur met een forse prijsverhoging met geen enkele verwijzing naar DGT. Als je daarover belt zeggen ze doodleuk dat ze een foutje hebben gemaakt en dat je het bedrag maar moet betalen wat je voorheen ook betaalde. Als je zegt dat je op basis van de prijsverhoging niet akkoord gaat met verlenging, dan gaan ze daar niet mee akkoord, maar zeggen dat je aan het contract vastzit. Bovendien dreigen ze ook nog dat als je het opzegt dat je wel vervanging moet regelen want dat je anders helemaal niet meer te vinden bent. Als je dit allemaal meldt en hierover klaagt, dan bellen en mailen ze wel terug; maar een coulante oplossing t.a.v. de opzegtermijn is er absoluut niet bij. Niet aan te raden dus.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer onklantvriendelijk en eenrichtingsverkeer

Wij waren klant van DTG, dat elk jaar netjes kenbaar maakte het contract weer te verlengen, en de factuur per post verstuurde. Dit voorjaar is DTG ongemerkt overgenomen / van naam veranderd?? door Youvia. Dit is enkel per mail gecommuniceerd. Mail van een vreemde afzender van een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb, blijft makkelijk liggen dus dit is totaal langs ons heen gegaan. In oktober kregen we ineens een factuur gepresenteerd (wederom enkel per mail) van Youvia dat het contract stilzwijgend met een jaar verlengd was... Geen post, vooraf geen aankondiging dat het contract verlengd ging worden niets. Ik vind dit ongehoord; volgens de medewerker die ik hierover gebeld heb, is dit voor consumenten verboden maar mag een contract bij bedrijven stilzwijgend verlengd worden. Persoonlijk vind ik het onbehoorlijk om geruisloos over te gaan in een ander bedrijf en dan als ander bedrijf zomaar stilzwijgend contracten van een eerdere partij te mogen verlengen. Zeker als die andere partij GEEN stilzwijgende verlengingen toepaste, en WEL per post communiceerde. Nietsvermoedende klanten die er dus vanuit gaan dat ze een herinnering voor de verlenging krijgen worden er zo mooi ingeluisd door Youvia. En wat betreft de diensten die ze leveren; dat blijft ook maar vaag en onduidelijk. Tijdens het gesprek heb ik alvast opgezegd voor volgend jaar om een nieuwe ongewenste verlenging te voorkomen. Bij later contact bleek dit nooit te zijn geregistreerd, terwijl het wel was toegezegd. Pas dus op met telefonische afspraken met dit bedrijf; die komen ze (in elk geval soms) niet na/voeren ze niet uit. Ik zou me nog eens goed bedenken alvorens met Youvia in zee te gaan. Zeer onklantvriendelijk en op de rand van wat wettelijk is toegestaan balancerend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed klant gericht en komt na wat hij belooft

Zoals hierboven al kort en bondig omschreven is mijn ervaring met Muzaffer van Youvia zeer goed !

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant gericht en meedenkt

Prettige samenwerking, snel en goed reageren. Contact verloopt via 1 persoon dit is erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden over gesprek met helpdesk medewerker

Ik heb vandaag abonnement opgezegd. Door vriendelijke medewerker werd mij duidelijk uitgelegd wat voor gevolgen dat heeft voor mijn online vindbaarheid in de toekomst. Gaf een helder, niet dwingend, verhaal. De keuze is uiteraard aan mij, en dat werd gerespecteerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Waardeloze tool. Google reviews zijn vele malen krachtiger. Lastig te importeren op Wordpress en de facturatie is al helemaal een probleem. Na 1 maand was ik er al klaar mee maar helaas overgehaald telefonisch voor 1 jaar abonnement. Omdat het o zo goed en verstandig was

  • Aanbevelen? Nee
8

Het contact met de heer Kutlubay verloopt prima

Het is prettig om een vaste contactpersoon de hebben. De heer Kutlubay geeft goede informatie en is behulpzaam Over de resultaten van onze deelname aan het programma kan ik weinig melden. Sowieso door corona, maar ook daarvoor..

  • Aanbevelen? Ja
1

geen communic atie maar wel incasso bedrijf Bos incasso op je afsturen

Heb geen enkel contact gehad met dit bedrijf . Ik ken het bedrijf niet ,wat ze voor med oen na de overname van DTG is dus volstrekt onduidelijk. Klacht ingediend omdat ik daarnaast een meer dan verdubbeling van mijn tarief, geen 237 per jaart maar meer dan 600 te betalen . Gevraagd naar de overeenkomst in deze, ja die was er natuurlijk niet. Oh ja vorig jaar betaalde u 237 maar heeft u een forse korting gehad. Deze korting wordt nu gecrediteerd. Niet opletten betekent dus dat je pootje gelicht wordt. Het is niet duidelijk welk bedrag ik voor 2021 moet betalen. Niet op wachten gewoon opzeggen. Is geen betrouwbare partner.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Geen woorden . Als het gesprek een beetje moeilijk wordt verbreken ze de verbinding . Erg professioneel . Niet dus (7-12-2020)

  • Aanbevelen? Nee
8

super

Wij zijn uiteindelijk na bijna 2 jaar goed geholpen In eerste instantie door verschillende medewerkers die stuk voor stuk na een tijdje niets meer van zich lieten horen ! Ik zal geen namen noemen hoor Claire en Shany . Maar uiteindelijk door Martine Braams zijn wij super geholpen . We kregen haar aan de telefoon en het was van , wat u nu verteld meneer kan niet en ga hier direkt achteraan , of zoals ze zei ik bijt mij hierin vast . Nou dat heeft ze gedaan mooi snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

g

h

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.