Filters

10

Heel goed en vriendelijk geholpen

Ben heel goed en vriendelijk geholpen. Fijn contactpersoon.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bedrijf wat zelf de zaakjes niet in order heeft

Contract met Youvia. Geen facturen ontvangen. Direct incassobureau.

  • Aanbevelen? Nee
8

Erg tevreden over het telefonisch contact!

Ik ben uitermate tevreden over de service van Youvia. Sinds de sluiting van de horeca medio oktober, heb ik wekelijks contact met Rolf, om dingen op de website op een andere manier in te zetten. Rolf is vriendelijk, luistert naar je probleem en probeert het direct op te lossen, waardoor je je gehoord voelt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Lui, geen service, zeer slecht luisteren

Sinds het 'Youvia' is geworden is de "service" helemaal ver te zoeken. Klaarblijkelijk zijn ze er alleen maar op uit om bij de klant zoveel mogelijk 'geld proberen te kloppen' zonder er zelf ook maar iets voor te willen doen. Een goed voorbeeld hiervan is de zgn. "Privacyverklaring . Eén keer op te stellen en geen omkijken meer naar. Dit hadden jullie als zijnde 'Service' bwvs. gewoon bij moeten doen. Nu moet er maandelijks dik voor betaald worden +- € 15,-- . Zeer slecht, "same on you" . Een half jaar terug al voor gewaarschuwd , en ook het feit dat mijn accountant graag alles op papier aangeleverd krijgt maar jullie te lui, te lamlendig en te beroerd zijn om facturen op papier aan te leveren, maar mij vervolgens wel per post een papieren mededeling sturen waar ik de facturen kan vinden !! hallo , stuur dan gelijk de papieren factuur , daar vraag ik toch om !! Twaalf keer contact hierover gehad maar jullie luiteren gewoon niet. Na een half jaar is de maat wel vol, weg hier ! Na een bedrijf dat wel service verleend en luistert als ze worden gebeld !.

  • Aanbevelen? Nee
8

Misverstand opgelost.

Aanvankelijk was er een miscommunicatie ten gevolge van de overgang van DTG naar YOUVIA. Maar dank zij de ruimhartige opstelling van Youvia is dit uit de weg geruimd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht!!!!!

Ben jaren lang klant geweest bij dtg, Maar zij zijn onder een andere naam ( Youvia) verder gegaan. Ik had een contract bij dtg en zonder overleg schijn ik klant te zijn geworden bij youvia... Heb nu ondertussen een aanmaning liggen van de deurwaarder..... Ik heb kontakt gezocht met youvia met de vraag hoe dit kon( ik ben nl in augustus gebeld door een medewerker en hem verteld dat ik geen contract wil met youvia, dit omdat ik het te duur vond en nog andere zaken.... Hij zou alles regelen en ik dacht er zo vanaf te zijn( jammer genoeg geen bevestiging gehad??) Nu dus een aanmaning, contact gezocht met youvia en wat blijkt.... er schijnt een bandopname van mijn gesprek te zijn( dat is mooi dacht ik) de medewerkster zou deze band gaan beluisteren en aan de hand daar van zou ik terug gebeld worden( niet dus). Ik wacht nog steeds..... maar ondertussen wel een 2e aanmaning gekregen!!!!! Wat een ballenbedrijf is youvia zeg, kom gewoon je afspraken na!!!! Graag alleen contact via mail!!! Dan heb ik een bevestiging!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Klacht perfect afgehandeld

Zonder overleg werd het programma van DTG door Youvia doorgezet voor 2021, terwijl ik deze juist wilde stopzetten. Na overleg met klantenservice werd ik door Wessel teruggebeld. Hij heeft mij uiterst correct te woord gestaan en zonder problemen konden wij alsnog het programma stopzetten. Echt meegedacht en oplossend tewerk gegaan. Heel professioneel opgelost door hem! Zeer tevreden over de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige afwikkeling van mijn contract

Ugur heeft ervoor gezorgd dat youvia en ik op een uiterst nette en vriendelijke manier afscheid van elkaar konden nemen. Top!

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben super geholpendoor Rolf Prill

Duidelijke uitleg. Vriendelijk. Kennis van zaken etc etc

  • Aanbevelen? Ja
10

super geweldig geholpen.!

super geweldig geholpen.!

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle, prettige en duidelijke reactie

prettige toon en duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen

Ben erg goed geholpen en ben zeer tevreden over de website En is goed aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend geholpen door Rens Nonnemaker

Wij als bedrijf gaan de website niet meer verlegen , i.v.m. de kosten van een nieuwe poort . Jullie hebben onze website wel ontworpen , daarvoor dank . Rens , heeft mij geholpen op een zeer vriendelijke persoonlijk manier met deze stop zetting ( vandaar de score 10 ) Erika Ossebaar - de Vries

  • Aanbevelen? Ja
10

Medewerker Björn Knehans is een ontzettend aardige en hulpvaardige man.

Medewerker Björn Knehans is een ontzettend aardige en hulpvaardige man. Heeft mij ontzettend goed geholpen en had heel veel geduld met alles wat ik te vragen had en niet begreep. En als ik er in de toekomst niet uitkom of vragen heb mag ik hem altijd mailen of bellen zegt hij. Dit is service zoals service hoort te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

top!

Leuk besprek. Inge bedankt, ik belde aanvankelijk gefrustreerd doordat ik dacht(achteraf bleek onterecht) een onterechte aanmaning te hebben ontvangen... Dankzij het gesprek met jou heb ik weer opgehangen met een brede glimlach:-) en ben weer een hoop wijzer wat jullie allemaal voor ons kunnen betekenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

super fijn

Rolf Prill heeft mij super geholpen om alle betalingen op te lossen. ook met me meegedacht omdat ons systeem niet altijd even fijn meewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en geduldig

Het personeel van Youvia vind ik altijd erg bereidwillig om te helpen. Ze denken echt met je mee

  • Aanbevelen? Ja
5

onduidelijk en niet klantvriendelijk

Het grote probleem met Youvia is dat de meeste mensen nog nooit van dit bedrijf gehoord hebben en dat de omschrijving op de factuur ook niet erg verhelderend is. Ook als je de tekst op de website leest, denk je: waar gaaaaat dit over?

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en prettig in de omgang

Goede service en prettig in de omgang

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, adequaat en persoonlijk

De medewerker (Rolf) pakte het verhaal meteen goed op en ontdekte tijdens de procedure een technische omissie in mijn internetpresentatie via Youvia. Hij beloofde daar meteen werk van te maken en heeft dit gedaan. Ook volgde hij proces en kon hij na enkele dagen melden dat het nu allemaal was geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Ze blijven fouten maken en heb het programma opgezegd ook omdat deze prijzen belachelijk hoog zijn en het werkt niet. Maar sturen alsnog gezellig een rekening. Beloven dat ze contact op nemen of mail sturen maar nee hoor zoals te verwachte. Zou me verbaasd hebben als ze hun afspraken eens nakomen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zijn oneerlijk in communicatie

Jaren lang gewerkt met DTG. Deze liet ons elk jaar een overzicht zien of er veranderingen plaats moesten vinden. Echter hadden wij besloten dat we met de DTG gingen stoppen. Het bracht niks meer op. De de vragenlijst van onze gasten vragen we altijd hoe ze aan ons adres zijn gekomen en geen een schreef meer via DTG. Het was wachten op de volgende brief. Echter bleef deze uit. Tot het moment dat een of andere Youvia een (spook)nota stuurde. We hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord dus belande deze mail bij de rest van onbetrouwbare mails. Na telefonisch contact, achteraf, bleek dit bedrijf DTG hebben over genomen zonder dat we daar van op hoogte waren gesteld. Na een erg lang zeurderig telefoongesprek waarin de medewerker je niet liet uitpraten en niet gevoelig bleek te zijn van onze uitleg. Én dat wij van mening zijn, dat we geen contract hebben met Youvia. Hebben we op advies van onze juridisch adviseur een aangetekende brief verzonden dat we geen niet met Youvia in zee gaan. Echter werd hier, hoe onverzoenlijk dat als niet is, niet op geantwoord. Daarna kregen we gewoon weer een rekening zonder maar enige reactie te geven op de brief. Hierop hebben we weer een aangetekende brief verzonden en tot op heden weer niets vernomen. Echter hebben we een klacht neergelegd bij het trustfonds. En zie. Binnen een paar dagen wordt daar op gerelateerd. Een vriendelijk, doch standaard antwoord. (Dat zie als je de rest van de vele klachten over dit bedrijf leest). Ik moest contact met hun opnemen via een 06-nummer. Daar heb ik een tekstbericht naar toe gezonden. Nog steeds geen antwoord. Vandaag op dat nummer nog eens proberen te bellen. En de Voicemail ingesproken. Maar uit berichten van de andere klagers heeft dat geen nut. Ik, wij als kleine stichting voelen ons bedrogen door dit bedrijf. En we roepen mensen op nooit met Youvia in zee te gaan. Er staan vele klachten op. Ook positieve reacties. Maar ik kan e niet van het idee onttrekken dat deze van hun zelf afkomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Mijn klacht is goed opgelost .

Na een lang telefoon gesprek is mijn probleem goed opgelost .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en duidelijk advies. Blij mee.

Prima advies wat betreft ons jaar programma. Er werd goed naar mijn argumentatie geluisterd. Dank Joyce van Horen voor het goede resultaat, je snelle reacties en begrip. Je bent een TOPPER en een aanwinst voor Youvia.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben blij dat ik met Ugur Sahin heb overlegd.

Wij kwamen erachter dat google bij mijn bedrijf tijdelijk gesloten had gezet vanwege de corona maatregelen. Inmiddels stond op google dit al 7 maanden vermeld. Nu heb ik dit zelf gelukkig weer kunnen veranderen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.