Ben heel goed en vriendelijk geholpen. Fijn contactpersoon.
Dank voor je beoordeling Heidy! Groetjes, Rolf
Contract met Youvia. Geen facturen ontvangen. Direct incassobureau.
Beste Ralph, hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Vervelend dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt, wij zouden dan ook samen met je naar deze situatie willen kijken. Mijn collega heeft contact met je proberen op te nemen via de telefoon en heeft een voicemail ingesproken om met je in gesprek te gaan over je ervaring. Ik zou je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen op ons klantenservice nummer 020-408 6400. Ook kun je ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933. Wij horen graag van je!
Ik ben uitermate tevreden over de service van Youvia. Sinds de sluiting van de horeca medio oktober, heb ik wekelijks contact met Rolf, om dingen op de website op een andere manier in te zetten. Rolf is vriendelijk, luistert naar je probleem en probeert het direct op te lossen, waardoor je je gehoord voelt.
Super om te lezen dat Rolf je zo goed heeft geholpen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie woorden achter te laten, Brigit! En sterkte in deze zware tijden!
Sinds het 'Youvia' is geworden is de "service" helemaal ver te zoeken. Klaarblijkelijk zijn ze er alleen maar op uit om bij de klant zoveel mogelijk 'geld proberen te kloppen' zonder er zelf ook maar iets voor te willen doen. Een goed voorbeeld hiervan is de zgn. "Privacyverklaring . Eén keer op te stellen en geen omkijken meer naar. Dit hadden jullie als zijnde 'Service' bwvs. gewoon bij moeten doen. Nu moet er maandelijks dik voor betaald worden +- € 15,-- . Zeer slecht, "same on you" . Een half jaar terug al voor gewaarschuwd , en ook het feit dat mijn accountant graag alles op papier aangeleverd krijgt maar jullie te lui, te lamlendig en te beroerd zijn om facturen op papier aan te leveren, maar mij vervolgens wel per post een papieren mededeling sturen waar ik de facturen kan vinden !! hallo , stuur dan gelijk de papieren factuur , daar vraag ik toch om !! Twaalf keer contact hierover gehad maar jullie luiteren gewoon niet. Na een half jaar is de maat wel vol, weg hier ! Na een bedrijf dat wel service verleend en luistert als ze worden gebeld !.
Beste Dirk, hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Vervelend dat je een slechte ervaring met Youvia hebt mee gemaakt, wij zouden dit dan ook graag samen met je willen oplossen. Mijn collega Rens heeft contact met je proberen op te nemen via telefoon en e-mail om samen naar deze situatie te kijken. Ik zou je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen op ons klantenservice nummer 020-408 6400. Wij horen graag van je!
Aanvankelijk was er een miscommunicatie ten gevolge van de overgang van DTG naar YOUVIA. Maar dank zij de ruimhartige opstelling van Youvia is dit uit de weg geruimd.
Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en nu beter bekend bent met YOUVIA! Hartelijk dank voor deze positieve woorden.
Originele beoordeling
niet aan te bevelen. Ik ben zo snel mogelijk klant af.
Ben jaren lang klant geweest bij dtg, Maar zij zijn onder een andere naam ( Youvia) verder gegaan. Ik had een contract bij dtg en zonder overleg schijn ik klant te zijn geworden bij youvia... Heb nu ondertussen een aanmaning liggen van de deurwaarder..... Ik heb kontakt gezocht met youvia met de vraag hoe dit kon( ik ben nl in augustus gebeld door een medewerker en hem verteld dat ik geen contract wil met youvia, dit omdat ik het te duur vond en nog andere zaken.... Hij zou alles regelen en ik dacht er zo vanaf te zijn( jammer genoeg geen bevestiging gehad??) Nu dus een aanmaning, contact gezocht met youvia en wat blijkt.... er schijnt een bandopname van mijn gesprek te zijn( dat is mooi dacht ik) de medewerkster zou deze band gaan beluisteren en aan de hand daar van zou ik terug gebeld worden( niet dus). Ik wacht nog steeds..... maar ondertussen wel een 2e aanmaning gekregen!!!!! Wat een ballenbedrijf is youvia zeg, kom gewoon je afspraken na!!!! Graag alleen contact via mail!!! Dan heb ik een bevestiging!!!
Zonder overleg werd het programma van DTG door Youvia doorgezet voor 2021, terwijl ik deze juist wilde stopzetten. Na overleg met klantenservice werd ik door Wessel teruggebeld. Hij heeft mij uiterst correct te woord gestaan en zonder problemen konden wij alsnog het programma stopzetten. Echt meegedacht en oplossend tewerk gegaan. Heel professioneel opgelost door hem! Zeer tevreden over de afhandeling.
Goed om te lezen dat samen met mijn collega deze situatie is opgelost, wij staan graag voor je klaar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Ugur heeft ervoor gezorgd dat youvia en ik op een uiterst nette en vriendelijke manier afscheid van elkaar konden nemen. Top!
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze positieve feedback, Remco! Ik wens je heel veel succes in de toekomst!
Duidelijke uitleg. Vriendelijk. Kennis van zaken etc etc
Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Super om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega en dat al je vragen zijn beantwoord!
super geweldig geholpen.!
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze positieve feedback, Miriam!
prettige toon en duidelijk antwoord
Super om te lezen dat je zo fijn bent geholpen. Wij staan graag voor je klaar.
Ben erg goed geholpen en ben zeer tevreden over de website En is goed aan te raden
Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat onze collega’s je tot tevredenheid hebben geholpen.
Originele beoordeling
Ga toch binnenkort overstappen wand vind de service ondermaat en veel te duur
Wij als bedrijf gaan de website niet meer verlegen , i.v.m. de kosten van een nieuwe poort . Jullie hebben onze website wel ontworpen , daarvoor dank . Rens , heeft mij geholpen op een zeer vriendelijke persoonlijk manier met deze stop zetting ( vandaar de score 10 ) Erika Ossebaar - de Vries
Beste Erika, fijn om deze woorden te lezen over de service verleent bij mijn collega. Spijtig om je te zien gaan, maar wellicht zien we je in de toekomst weer terug bij Youvia! Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Medewerker Björn Knehans is een ontzettend aardige en hulpvaardige man. Heeft mij ontzettend goed geholpen en had heel veel geduld met alles wat ik te vragen had en niet begreep. En als ik er in de toekomst niet uitkom of vragen heb mag ik hem altijd mailen of bellen zegt hij. Dit is service zoals service hoort te zijn.
Geweldig om te lezen je een super service hebt ontvangen van mijn collega en dat hij al je vragen heeft kunnen beantwoorden, wij helpen je graag en staan dan ook graag voor je klaar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve feedback met ons te delen.
Leuk besprek. Inge bedankt, ik belde aanvankelijk gefrustreerd doordat ik dacht(achteraf bleek onterecht) een onterechte aanmaning te hebben ontvangen... Dankzij het gesprek met jou heb ik weer opgehangen met een brede glimlach:-) en ben weer een hoop wijzer wat jullie allemaal voor ons kunnen betekenen.
Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van positieve feedback. Goed om te lezen je goed bent geholpen door mijn collega en dat alles een stuk duidelijker is geworden!
Rolf Prill heeft mij super geholpen om alle betalingen op te lossen. ook met me meegedacht omdat ons systeem niet altijd even fijn meewerkt.
Dank voor je review. Super om te lezen dat mijn collega je zo goed geholpen heeft. Wij denken graag met je mee!
Het personeel van Youvia vind ik altijd erg bereidwillig om te helpen. Ze denken echt met je mee
Goed om te lezen dat je een positieve ervaring hebt met Youvia, wij doen ons best voor al onze klanten! Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om Youvia te beoordelen.
Het grote probleem met Youvia is dat de meeste mensen nog nooit van dit bedrijf gehoord hebben en dat de omschrijving op de factuur ook niet erg verhelderend is. Ook als je de tekst op de website leest, denk je: waar gaaaaat dit over?
Beste Jaap, vervelend om te lezen dat de naamswijziging van DTG naar Youvia niet duidelijk is geweest. Wij hebben al onze klanten een aankondigingsbrief gestuurd, maar wat ik begrijp uit jouw verhaal is dat deze niet goed is aangekomen, onze oprechte excuses hiervoor! Wij doen ons best om onze facturatie zo duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Om je verder te helpen met je vragen verzoek ik je om ons te contacten via Whatsapp op 06-51090933. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 020-4086400 of via ons contactformulier op de website.
Goede service en prettig in de omgang
Hartelijk dank voor je positieve review. Super om te lezen dat je een goede en prettige service hebt mogen ervaren!
De medewerker (Rolf) pakte het verhaal meteen goed op en ontdekte tijdens de procedure een technische omissie in mijn internetpresentatie via Youvia. Hij beloofde daar meteen werk van te maken en heeft dit gedaan. Ook volgde hij proces en kon hij na enkele dagen melden dat het nu allemaal was geregeld.
Wat goed om te horen dat je zo professioneel geholpen bent! Wij vinden het belangrijk dat je goed gebruikt kan maken van onze diensten en zijn dan ook blij om te horen dat dit is opgelost. Bedankt voor je positieve feedback!
Ze blijven fouten maken en heb het programma opgezegd ook omdat deze prijzen belachelijk hoog zijn en het werkt niet. Maar sturen alsnog gezellig een rekening. Beloven dat ze contact op nemen of mail sturen maar nee hoor zoals te verwachte. Zou me verbaasd hebben als ze hun afspraken eens nakomen!
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je de indruk hebt gekregen dat wij onze afspraken niet nakomen, mijn oprechte excuses hiervoor! Dit is absoluut niet waar wij voor staan. Van mijn collega heb ik begrepen dat jullie vandaag een prettig gesprek hebben gehad, dat is dan weer fijn om te horen! Mochten er toch nog vragen zijn, dan kun je ons bereiken op ons WhatsApp nummer 06-51090933.
Jaren lang gewerkt met DTG. Deze liet ons elk jaar een overzicht zien of er veranderingen plaats moesten vinden. Echter hadden wij besloten dat we met de DTG gingen stoppen. Het bracht niks meer op. De de vragenlijst van onze gasten vragen we altijd hoe ze aan ons adres zijn gekomen en geen een schreef meer via DTG. Het was wachten op de volgende brief. Echter bleef deze uit. Tot het moment dat een of andere Youvia een (spook)nota stuurde. We hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord dus belande deze mail bij de rest van onbetrouwbare mails. Na telefonisch contact, achteraf, bleek dit bedrijf DTG hebben over genomen zonder dat we daar van op hoogte waren gesteld. Na een erg lang zeurderig telefoongesprek waarin de medewerker je niet liet uitpraten en niet gevoelig bleek te zijn van onze uitleg. Én dat wij van mening zijn, dat we geen contract hebben met Youvia. Hebben we op advies van onze juridisch adviseur een aangetekende brief verzonden dat we geen niet met Youvia in zee gaan. Echter werd hier, hoe onverzoenlijk dat als niet is, niet op geantwoord. Daarna kregen we gewoon weer een rekening zonder maar enige reactie te geven op de brief. Hierop hebben we weer een aangetekende brief verzonden en tot op heden weer niets vernomen. Echter hebben we een klacht neergelegd bij het trustfonds. En zie. Binnen een paar dagen wordt daar op gerelateerd. Een vriendelijk, doch standaard antwoord. (Dat zie als je de rest van de vele klachten over dit bedrijf leest). Ik moest contact met hun opnemen via een 06-nummer. Daar heb ik een tekstbericht naar toe gezonden. Nog steeds geen antwoord. Vandaag op dat nummer nog eens proberen te bellen. En de Voicemail ingesproken. Maar uit berichten van de andere klagers heeft dat geen nut. Ik, wij als kleine stichting voelen ons bedrogen door dit bedrijf. En we roepen mensen op nooit met Youvia in zee te gaan. Er staan vele klachten op. Ook positieve reacties. Maar ik kan e niet van het idee onttrekken dat deze van hun zelf afkomen.
Bedankt voor je review John. Inmiddels hebben mijn collega’s geprobeerd je te bereiken, maar kregen ze je niet te pakken. Wij willen graag weten hoe we in contact met je kunnen komen om de problemen die je ervaart op te lossen. Je kunt ons door de weeks bereiken door een berichtje te sturen via WhatsApp naar 06 510 90 933. Alle contactmogelijkheden vind je terug op onze contactpagina www.youvia.nl/contact
Na een lang telefoon gesprek is mijn probleem goed opgelost .
Beste Peter, vervelend om te lezen dat je geen e-mails meer kunt ontvangen door de website upgrade. Ik heb van mijn collega vernomen dat alle e-mailinstellingen correct zijn ingesteld en dat de e-mails weer ontvangen kunnen worden, goed om te horen! Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je ons altijd telefonisch bereiken op 020-4086400.
Originele beoordeling
Mijn website werkt niet meer bij het upgrade. Hierdoor kan ik geen mail meer ontvangen. Dit is zeer kwalijk!! Hierdoor raak ik klanten kwijt
Beste Peter, vervelend om te lezen dat je geen e-mails meer kunt ontvangen door de website upgrade. Ik heb van mijn collega vernomen dat alle e-mailinstellingen correct zijn ingesteld en dat de e-mails weer ontvangen kunnen worden, goed om te horen! Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je ons altijd telefonisch bereiken op 020-4086400.
Prima advies wat betreft ons jaar programma. Er werd goed naar mijn argumentatie geluisterd. Dank Joyce van Horen voor het goede resultaat, je snelle reacties en begrip. Je bent een TOPPER en een aanwinst voor Youvia.
Super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Joyce. Wij staan graag voor je klaar. Hartelijk dank voor je positieve feedback!
Wij kwamen erachter dat google bij mijn bedrijf tijdelijk gesloten had gezet vanwege de corona maatregelen. Inmiddels stond op google dit al 7 maanden vermeld. Nu heb ik dit zelf gelukkig weer kunnen veranderen.
Wat super om te lezen dat je een goede service hebt mogen ervaren. Wij vinden het belangrijk dat je je producten goed kunt gebruiken en helpen je hier graag mee. Bedankt voor de positieve feedback Patricia.
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.