Filters

10

Goed geholpen

Goed geholpen met de website.

  • Aanbevelen? Ja
2

Blijven het maar proberen!

Enkele jaren geleden werd de advertentie inn de Gouden Gids omgezet naar het Internet. DTG heet inmiddels Youvia. Het contract is stilzwijgend verlengd en inmiddels kan ik er allang vanaf. Dat ik er dus vanaf wil schijnt ze niet duidelijk te zijn. Ze blijven me maar bellen en schermen met mooie resultaten. Resultaten, die zich helaas niet vertalen in extra opdrachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede advies.

Zonder te vragen een tip gekregen voor verbetering van onze site.

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig, 3 x grote fouten in facturen

Ik ben mijn vertrouwen aan het verliezen Er klopt werkelijk niets van de facturen..wat ook tot 3x toe is erkend Mijn website was wel snel in goede stijl gemaakt. Communicatie met dhr Dahler liep wel goed Denk dat het mis gaat op de debetadministratie

  • Aanbevelen? Nee
10

Correct en duidelijk

Krijg een goede uitleg en krijg duidelijk antwoord op allen vragen en denken met de klant mee, super

  • Aanbevelen? Ja
2

Kan niet slechter

Al meer dan 20 jaar sta ik de de gouden gids van DTG. Plotseling blijkt DTG Youvia te heten. Ik krijg het hele jaar tot nu toe geen factuur, maar voor de zomervakantie wel een aanmaning van incassoburo Bos. Ik geef meerdere malen telefonisch en schriftelijk aan bij Youvia en Bos dat ik geen factuur heb gekregen en dat ik die eerst wil ontvangen voordat ik de incasso ga betalen, je wordt tegenwoordig opgelicht waar je bij staat. Ik word steeds van het Youvia naar Bos en omgekeerd gestuurd en krijg steeds geen factuur. Intussen loopt het incassobedrag op. Eergisteren maar weer eens gechat met een medewerkster van Youvia. In mijn-Youvia stond mijn factuur op € 0,00. Het blijkt dat de factuur gebounced is bij de naamsverandering. De medewerkster zal hierover contact opnemen met de financiële afdeling en ik krijg spoedig antwoord. Tot nu toe weer niets gehoord. Dus vandaar maar deze waardering. Misschien nemen ze nu wel contact op en lossen ze het probleem op? We gaan het zien.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

  • Aanbevelen? Ja
1

ze doen helemaal niets voor je.

Komen de afspraken niet na. laten niets van zich horen etc. En dan ontvang je dit bericht: Recentelijk heeft u via Klantenvertellen een beoordeling achtergelaten voor Youvia. Youvia stuurt u via deze weg een verzoek om de beoordeling aan te passen. U heeft de mogelijkheid om uw totaal score aan te passen en nadere toelichting te geven. Door uw waardevolle feedback helpt u de dienstverlening van Youvia te verbeteren. Let op: Uw oorspronkelijke beoordeling zal onder uw aangepaste beoordeling zichtbaar blijven.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht

stiekem verlengen zonder enig contact of vraag of alles nog up to date is

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en erg behulpzaam

Gesproken met Inge het was erg nuttig gesprek en ik ben erg goed en heel vriendelijk geholpen, Inge gaf een vertrouwd gevoel en heeft al mijn vragen beantwoord of de juiste mensen aan het werk in beweging gezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen en ook nog zeer gezellig

Uitstekende uitleg over mijn facturen maar daarnaast ook uitgebreide informatie over hoe inzicht te krijgen in mijn profielen . Direct werd voor mij een gesprek aangevraagd om alles up to date te maken . Dit alles op n professionele en sympathieke manier . fijn advies Inge Boer

  • Aanbevelen? Ja
10

Telefonische hulp

Door de naamswisseling van youvia waren er bij mij wat problemen bij de betalingen van fakturen, maar tijdens een heel prettig telefoon gesprek met een van de medewerksters ( Inge) is mij dat goed uitgelegd hoe dat kwam en heeft ze voor een goede oplossing gezorgt Ik ben zeer tevreden over youvia en met name de telefonische hulp die geleverd werd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn vragen; ik heb de antwoorden gekregen die ik nodig had en kon ook andere vragen nog stellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijke

Werd netjes te woord gestaan door één van de medewerker. ik belde met een vraag over e-mail en het werd meteen geregeld. nieuw e-mail account direct aangemaakt. Kreeg per mail ook meteen handleiding toe gestuurd hoe de mail ingesteld moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beginnend succes!

Beste mike! We hebben elkaar leren kennen afgelopen april. Toen we zijn we met elkaar in zee gegaan. Vanaf het begin was er al meteen een klik. Door openheid en eerlijkheid naar elkaar toe. Het begint nu een succes te worden. Je komt je afspraken na je hoidt je eigen aan je woord! En dat is tegenwoordig nog zeldzaam. Je bent echt een top gozer mijn complimenten. Ik spreek je dagelijks en het is alsof ik je al jaren kan. Je houdt heel scherp de champagne in de gaten het loopt helemaal vlekkeloos! Je opdracht gever mag zeer tevreden met je zijn want dat ben ik ook voor 100% ik wil er samen met jou een succes verhaal van maken. Dankjewel voor alle support mike je bent een topper !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer behulpzaam

Behulpzaam prettige stem

  • Aanbevelen? Ja
10

Top dienstverlening van Lars Castelijns

Lars is pro-actief en weet inhoudelijk veel te vertellen over de dienstverlening van YouVia. Ook is hij altijd goed te bereiken en zit hij kort op de spreekwoordelijke bal als er zaken geregeld moeten worden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie altijd voor me klaar staan en regelmatig contact opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door Rolf Prill

Uitstekend geholpen door Rolf Prill van Customer Care. Net even dat stapje extra.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hun aanbeveling heeft gewerkt!

Na een goed gesprek afgelopen jaar hebben we wat online zaken van Youvia afgenomen en verhip, meer bezoekers en klanten, dat is fijn. Ook een keer contact gehad op een vraag die snel en goed beantwoord is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en efficiënt!

Fijn geholpen door Inge en ze dacht aan dingen voor ik het kon. Zeer behulpzaam en het snel geregeld! Echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Facturen per post

Ik ontving mijn facturen nog steeds per post. Na een telefoontje met medewerkster Inge van Youvia is dit snel opgelost en krijg ik de facturen nu heel makkelijk per mail.

  • Aanbevelen? Ja
1

YOUVIA = ADMINISTRATIEF EEN GROTE ROMMEL

Klantenportaal werkt niet. Goed werkend emailadres wordt zomaar verwijderd. Vervolgens kan je je gegevens niet meer aanpassen in youvia. Want ja, daar heb je je emailadres voor nodig en dat wordt niet meer herkend. Onderdelen waarvoor bij DTG al geen abonnement meer was, worden onterecht in rekening gebracht. Facturen komen ineens per papier !! (ANNO 2020). Emails naar klantenservice worden pas na een MAAND beantwoord. Telefonisch slecht bereikbaar. YOUVIA = YOU Verkeerde Informatie & Administratie. Als het binnen 5 werkdagen niet is opgelost, is door laten lopen van het abonnement echt zinloos.

  • Aanbevelen? Nee
1

Klantonvriendelijk

Op 30 april jl. een factuur gekregen zonder vooraf geïnformeerd te zijn over de kosten van de dienstverlening van Youvia en de overname van Youvia door DTG. Na 1 herinnering contact opgenomen met Youvia per mail met het verzoek om de overeenkomst op te zeggen en mijn ongenoegen te uiten over hun dienstverlening. Bevestiging ontvangen van ontvangst van mijn mail doch nooit een concrete reactie per mail ontvangen. Telefonisch contact gehad met Youvia hierover. Ze gaven aan een mail verstuurd te hebben doch deze is nooit aangekomen. Nogmaals verzocht om mail te versturen echter nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 herinneringen gekregen voor de betaling van de factuur waarbij wordt aangegeven dat ik binnen 24 uur moet betalen. Zojuist gebeld met Youvia om mijn ongenoegen over de gang van zaken te uiten. Blijkt dat ik er gewoon nog een jaar aan vastzit omdat ik de overeenkomst niet op tijd heb opgezegd. Erg klantonvriendelijk om dit niet op 1 of andere wijze te communiceren voor de overname van Youvia door DTG. Ik had een overeenkomst met DTG en niet met Youvia !

  • Aanbevelen? Nee
8

Kundige en aardige medewerkster. Wist van de "hoed en rand"

Youvia IT-systeem werk(te) niet goed. Toch uiteindelijk gewoon goed geholpen door deze mevrouw.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.