Filters

1

Geschrokken van factuur via mail zonder enige goedkeuring!

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast... Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

  • Aanbevelen? Nee
9

Top manier van adverteren

Via 1 dashboard alle belangrijke social media kanalen bereiken . Snel ,simpel ,duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Inge is een topper!

Na een telefonisch gesprek met Inge is de rijschool correct en met begrip te woord gestaan en is de situatie perfect afgehandeld. Voor Youvia en zeker voor de medewerkers is het ook een erg moeilijke kwestie, dat ben ik me bewust! Top, hartelijk dank Inge

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijk

voor de eerste keer sinds 22 jaar dat ik bij jullie klant ben, een medewerker aan de lijn gehad(Lars Castelijns), die tijd voor je neemt

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geregeld

Er was bij mij een factuur tussen wal en schip geraakt. Ik ben snel geholpen doordat ze de factuur alsnog gemaild hebben om problemen te voorkomen. Dat allemaal binnen een half uur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne.

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne, in duidelijke taal en iedere maand veel verbeteringen. Presentatie goed verzorgd door Rachida Boukechoudan. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en duidelijk advies

Wordt telefonisch goed te woord gestaan. Staan bij elke vraag klaar om je te helpen en niets is te veel Mike & Sjoerd dank je wel voor jullie hulp

  • Aanbevelen? Ja
9

vakbekwaam personeel

Dit bedrijf denkt graag met je mee !

  • Aanbevelen? Ja
8

De ervaring met Inge was goed

Mijn ervaring met Inge Boer was goed, ze heeft ook nog het een en al uitgelegd over mijn Youvia enz en het probleem opgelost dat we hadden met de info box.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede dienstverlening

Na wat problemen met de website zijn wij keurig weer op weg geholpen en hebben wij onze website weer bij gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
9

fijn geholpen

Ik had problemen met inloggen en het aanpassen van diverse tekstregels. Na een bijzonder fijn contact met de klantenservice hebben Inge en Bjorn mij prima geholpen en is alles in korte tijd goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte klantenservice

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast. Ik heb mij op het reflexrecht beroepen dat in sommige gevallen ook geldt voor kleine ondernemers maar ik vind geen gehoor maar om voor dit bedrag een zaak van te maken... daar rekenen ze op. Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen

Na een klacht ben ik goed geholpen en weer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede internetweergave,duidelijk,klantvriendrlijk

Goede klantviendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Andy Badal heeft mij goed geholpen

Andy Badal heeft mij goed geholpen met installeren wachtwoord voor inbox Website

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede samenwerking met toegevoegde waarde

Destijds abonnement bij de "voorganger" DTG. Hiermee behoorlijk aantal nieuwe klanten weten te werven. Er was voor mij sprake van een vlotte overgang van DTG naar Youvia met voldoende en goede communicatie. Ook vandaag weer fijn telefonisch onderhoud met Youvia gehad met als kernwoorden deskundig, vlot en to the point.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettige gesprek gevoerd duidelijke uitleg

De medewerker heeft de tijd genomen om mij het e.a. uit te leggen en goede adviezen gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer klant vriendelijke benadering door mede werkers

begrip vol , en mee denkend voor eventuele doorstart heb ik zeer gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen.

Andy, Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevrede

IK ben heel er dankbaar en blij voor de geduld en profecioneel van juffrouw Inge.Zij had zoveel geduld met me, en bleef vriendelijk. Juffrow Inge 1000x bedankt.U bent een kanjer.Nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zero points

Waar is de organisatie achter de telefoongids gebleven. Dit is ruk.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettige ervaring met accountmanager Michel van Strijp | Youvia

Als kleine ondernemer ben je niet bezig je te verdiepen in de wereld van online vindbaarheid, je bent al te druk bezig met werk en alles er omheen. Wat fijn dat er een partij is en met name een accountmanager met verstand van zaken, die je op een transparante en eerlijke manier informatie kan geven. Dat is ontzorgen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Uit het niets duikt DTG op als Youvia en komt met niet bekende facturen.

Ineens een incassobureau op je nek, daar wordt je niet blij van in coronatijd. Wat blijkt: DTG is nu Youvia en dat ik een openstaande factuur heb van 2019 en daarna ook ineens 2020(? de afd.financien had mij net verteld dat ze mij geschrapt hadden als klant voor 2020). Ik heb sinds 2018 nooit meer iets van DTG gehoord, laat staan iets van DTG moeten goedkeuren!! Geen mail of telefoon of post van ze gekregen. Heb ze na telefonisch contact ook gemaild waarin ik mail/post vanaf 2013 kan laten zien maar niet vanaf 2018??? Het lijkt erop dat Youvia oude DTG klanten ineens onder druk zet met spookfacturen om geld te verdienen. Na paar keer mail gestuurd te hebben, geen reactie!! Verschillende keren nu gebeld, wordt niet opgenomen. Youvia is ?????

  • Aanbevelen? Nee
9

prettig en zakelijk 'to the point'

Heldere contacten, bereid om te helpen waar nodig en een mooi product (website)

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prettig contact.

Rachida al langere tijd mijn vaste aanspreekpunt bij Youvia is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom erg plezierig om contact mee te hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.