Youvia heeft een moderne prachtige website gebouwd voor ons kantoor die voldoet aan de eisen van deze tijd en past bij ons kantoor. De vindbaarheid van ons kantoor is aanzienlijk vergroot.
Wat fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij het graag. Groetjes van Björn & Inge
Andy Duidelijke uitleg en perfect geholpen
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het gesprek met Andy zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.
Als gevolg van een verandering in de bedrijfssituatie klopte de gegevens niet meer met de werkelijkheid. Even aangegeven en binnen een uur voor mekaar! Daar kan het menig instantie wat van leren!
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en dat jouw bedrijfsgegevens weer actueel zijn. Mocht je nog vragen hebben of wijzigingen willen aanbrengen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.
Wesley Meijer belde mij direct na een schriftelijke notitie van mijn kant. Nagaan wat er speelt, gecheckt en een oplossing voorgedragen.
Beste mevrouw de Jong, bedankt voor de jarenlange samenwerking en de mooie review. Fijn dat we het op deze wijze hebben kunnen oplossen. Veel succes toegewenst met jouw bedrijf. Met vriendelijke groet, Wessel.
Al 20 jaar ervaring en altijd goed bevallen. Van mijn kant overeenkomst opgezegd waarbij een passende oplossing is geboden. Kortom : wanneer ik weer op zoek ben zou ik weer contact met Youvia opnemen.
Beste Robert-Paul, dank voor de lange samenwerking en de mooie review. Goede zaken gewenst en hopelijk spreken we elkaar in de toekomst weer. Vriendelijke groet, Rolf
Top service!
Beste Marleen, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons contact op Whatsapp zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we het graag. Met vriendelijk groet, Wessel.
Andy
Dank voor de mooie Review! Daar staat Andy om bekend. Groet, Klantenservice Youvia
Heb vandaag een fijn telefoongesprek gehad met Wessel van Youvia. Heel informatief en duidelijk. Ben helemaal op de hoogte nu.
Beste Rian, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons gesprek zo hebt ervaren en dat we het op deze wijze hebben kunnen afhandelen. Met vriendelijk groet, Wessel.
Originele beoordeling
Ik wacht nog steeds op een creditnota. Kan me niet voorstellen dat Youvia wil dat ik nog een jaarcontract betaal (€ 441,19) alleen maar omdat ik tien dagen te laat ben met opzeggen..... Of is dit voor Youvia klantenbinding? ex klantnr. 13272084 Ook bellen ze niet terug als ze dat beloven......
Beste Rian, ik heb begrepen dat er volgende week staat er een contactmoment ingepland om bovenstaande te bespreken. Ik ga er van uit dat we er in goede orde uitkomen. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Rolf, Team Youvia.
Nadat ik bij het aanpassen van onze website was vastgelopen heb ik mijn contactpersoon gebeld en werd ik snel en prettig verder geholpen.
Beste Hans, dank voor jouw review. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan zitten we voor je klaar! Groetjes, klantenservice Youvia
Opstart was pri,a, goede ondersteuning bij opzetten website. Opzeggen van de diverse abonnementen is echter een stuk lastiger dan het bouwen van de website.
Beste Jeroen, bedankt voor de review en het laatste telefoongesprek. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.
Originele beoordeling
Je wordt platgebeld en gemaild als ze iets willen verkopen, maar als je je abonnement op wil zeggen is er niemand thuis. Probeer al meer dan een maand ons abonnement op te zeggen. Ondanks aangetekende brieven komt er nul komma nul reactie. Althans er komen mailtjes en telefoontjes maar geen bevestiging dat je er van af bent. Er zijn vele andere websitebouwers en hosters en marketingorganisaties die beter en goedkoper en vooral klantvriendelijker zijn. Voor mij nooit Youvia meer
Inge Boer heeft mij verschrikkelijk goed geholpen, kordaat en duidelijk. Ze kent haar werk heel goed en snel. Een verademing met vele andere bedrijven. - Bij andere bedrijven word je in de wacht gezet, word je doorverbonden of de persoon die daar overgaat is niet aanwezig enz. enz. Dus conclusie: Hou dit zo vol, dan zullen jullie zeer tevreden klanten houden.
Dank je wel Sophia! Ik blij als jij als klant tevreden bent over mijn uitleg. Ik kom gauw eens kijken in je atelier. Gezellig ; ) Groetjes Inge
Nam genoeg tijd, legde alles goed uit en adviseerde goed.
Beste Christine, bedankt voor het fijne telefoongesprek van zojuist. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.
Vandaag een goed servicegesprek met Inge gehad. Ze nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en op die manier mij meer wegwijs te maken in de mogelijkheden en functies van Youvia. Deze zijn veel uitgebreider dan wij wisten!
Dank je wel Andrea! Ja je kan veel met onze Online Locatie Manager: je informatie overal hetzelfde, bijhouden via 1 punt en dus tijdwinst. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Groetjes Inge
Na overleg de zaak uitstekend opgelost.
Beste Kees, goed om elkaar gesproken te hebben en er samen uit te zijn gekomen. Nogmaals dank voor je tijd en voor het bijwerken van de review. Groet, Rolf
Originele beoordeling
Het lijkt dat het bij jullie alleen om het geld gaat. Van klantvriendelijkheid kan ik niet ontdekken. Daarbij zijn jullie niet of haast niet te bereiken
Ik heb erg goede en vriendelijke service van Rolf ontvangen. Ze nemen bij Youvia de tijd om dingen rustig en makkelijk voor je uit te leggen. Ze hebben me echt verder geholpen. Betrouwbaar bedrijf met goede service.
Beste Eva, dank voor je mooie woorden! Ik bel je aan het eind van de maand nog even voor het vervolg. Mocht je eerder contact willen schroom dan niet! Met vriendelijke groet, Rolf
sinds ik klant ben hoef ik me geen zorgen meer te maken of ik online wel gevonden wordt. Youvia heeft dit top geregeld. SEA, SEO + Bedrijfsprofiel ingezet loopt als een trein
Beste Sjaak, zo lezen we het graag! Dank voor de mooie review!
Ik ben super tevreden over de diensten van Youvia.
Beste Marleen, bedankt voor de mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen, je weet me te vinden! Mooie dag gewenst, groetjes, Rolf
Ik heb een vette rekening ontvangen en vraag me af ooit een overeenkomst te hebben gesloten.
Beste Addie, bedankt voor je review. Graag kom ik persoonlijk met je in contact om de onduidelijkheid die je hebt ervaren bij je weg te nemen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Alvast Bedankt!
Op het moment dat ik vragen heb over de invulling en gebruik van de diensten, heeft Joyce van Youvia ons heel goed geholpen om de juiste keuze voor ons bedrijf te maken. Een schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid, gedrevenheid, kennis en empathie. Dank je wel.
Beste Adrianus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat is waar wij het voor doen. Ook in de toekomst staan wij graag voor je klaar!
De communicatie loopt moeizaam. Na heel veel energie van mijn kant zijn de problemen uiteindelijk opgelost.
Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf
Originele beoordeling
Zeer slechte communicatie. Onduidelijk in hun werkzaamheden en totaal niet transparant.
Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf
Vandaag heb ik afspraak met youvia. Door telefoon probleem, heb ik iets later contact met uw collega. Totaal service is goed.
Beste meneer Yao, ik begrijp dat u mijn collega Jeroen gelukkig kort na deze review nog gesproken heeft en alles duidelijk is. Mocht u nog (andere) vragen hebben dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rolf & Jeroen.
Originele beoordeling
Vandaag heb ik afspraak met youvia. Tot nu toe niets hoor van uw collega.
Beste meneer Yao, ik begrijp dat u mijn collega Jeroen gelukkig kort na deze review nog gesproken heeft en alles duidelijk is. Mocht u nog (andere) vragen hebben dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rolf & Jeroen.
We hebben al heel vaak aangeven dat we niet willen adverteren en ze blijven maar bellen en onterechte factureren sturen. De administratie is totaal niet op orde. Kortom waardeloos!
Beste Marco, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je het niet zo fijn hebt ervaren met ons. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!
Goede service, medewerker nam alle tijd om het maximale uit de bedrijfsprofielen te halen
Beste Tom, dank voor de mooie review en fijn om te lezen dat ik je goed heb kunnen helpen. Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen doen dan verneem ik het graag. Groet, Rolf
Zeer slecht. Getracht ongevraagde abonnement op te zeggen. Zou worden gebeld. Ook via contactformulier gemeld dat factuur moet worden ingetrokken. Nog steeds geen reactie.
Beste Esther, bedankt voor je review. Graag kom ik met je in contact. Zodat ik navraag voor je kan doen naar de status van je opzegging. Zou je een berichtje willen sturen met je contactgegevens via Whatsapp naar 0651090933? Je bedrijfsnaam hier achterlaten mag ook. Alvast bedankt!
Omdat ik zelf weinig ervaring heb met SEA campagnes/ marketing online, wilde ik een professioneel bedrijf inschakelen. Het is mij enorm tegen gevallen. Weinig resultaten, weinig begeleiding/feedback en moeilijk bereikbaar. Tussendoor is het contract niet opzegbaar. Ik vind het de slechtste investering van het afgelopen jaar, die ik gedaan heb.
Beste Berry, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je verwachtingen niet naar wens zijn. Hier willen wij heel graag verandering in aanbrengen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.