Te laat merkte ik dat ik nog enkele papieren telefoonboeken nodig had. Bestellen niet meer mogelijk, want ze worden niet meer gedrukt. Tot mijn grote tevredenheid is men actief intern gaan zoeken naar nog aanwezige exemplaren en heeft men verschillende laatste edities gevonden. In plaats van simpelweg "nee" verkopen, heeft men mij super geholpen, ben er blij mee, top service!
Beste Jan, bedankt voor je review, Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee. De papieren gidsen zijn nu wel echt op dus je bent de allerlaatste die we daar blij mee konden maken.
Altijd fijn om eventjes de puntjes op de i te zetten in een telefonisch gesprek. Dit keer met Wessel. Wessel bedankt voor het fijne gesprek. Ik kan weer verder met een paar goede adviezen van jou!
Beste Chris, bedankt voor je mooie review! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee.
Ooit begonnen bij DTG met een simpele vermelding in de telefoongids. Dat is alles wat ik wilde. Youvia meent steeds meer diensten te moeten aanbieden waar ik niet om heb gevraagd en ik ook totaal geen meerwaarde inzie. Ik merk het bijvoorbeeld niet aan bezoek van de website of in het aantal telefoontjes. Maar de rekening van bijna 353 euro is absurd hoog. Ik heb het dan 20 jaar ook opgezegd.
Beste Roelof, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het niet naar wens hebt ervaren. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten, dan kunnen wij ook op die manier contact opnemen. Alvast Bedankt!
vriendelijk geduldig hulpvaardig
Beste Carry, bedankt dat je onze gesprekken zo hebt ervaren. Succes met het service gesprek en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Wessel.
Hebben echt alles aan gedaan me bedrijf een succes te maken en alles wat je aangeeft gaan ze gelijk mee aan de slag om te realiseren!
Beste Rinus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben kun je altijd contact opnemen met ons.
Ik belde voor 1 ding en werd op uitermate prettige wijze over andere relevante en verwante zaken geïnformeerd en geholpen.
Beste Nathan, dank voor de mooie review! Mocht ik je nog verder op weg kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Rolf
Fijn gesprek met een zeer vriendelijk jonge man. Heeft me met veel advies geholpen. Dank je wel ben zeer tevreden.
Beste Riët, dank voor de mooie review, Groetjes Rolf (de jonge man in kwestie).
Thijmen, heeft mij gebeld naar aanleiding van mijn reactie op Google omtrent social media en marketing. Wij hebben eerst 10 a 15 minuten een gesprek gevoerd (terwijl ik aan het wandelen was) en inmiddels thuis aangekomen liet hij mij zien op de pc waar ik stond op Google. Nergens dus! Ik was verbaasd hoe snel hij reageerde en hoe professioneel hij te werk ging. Na een illustratie van Thijmen hoe social media en google marketing werkt was ik verkocht. De deal werd geseald gelijk binnen een half uurtje. Thijmen is heel professioneel te werk gegaan, hij informeerde precies wat hij kan bieden en gaf mij de mogelijkheden geïllustreerd en stapsgewijs op pc waardoor het makkelijker werd voor mij om een keuze te maken naar mijn die voor mij budget haalbaar is. Ik was meteen verkocht!
Benaderd door een verkoper die graag helpt onze online vindbaarheid te verhogen. Krijg vervolgens tot 3x toe een andere 'specialist' zonder enige uitleg. Specialist komt vervolgens een kwartier te laat voor de eerste meeting, laat mij zelf nabellen waar hij blijft. Persoon in kwestie heeft zich niet ingelezen in de organisatie maar wilde wel vooraf weten of ik de deal kon closen aan het eind van het gesprek. Stuurt me vervolgens een (standaard) vervolgmail met compleet andere naam. Bedrijf aangesproken dat dit geen goede basis is voor een verdere samenwerking en vervolgens geen reactie meer.
Beste Meline, Bedankt voor je review. Graag willen wij samen met jou naar de situatie kijken om alsnog tot een persoonlijke aanpak te komen. Kan je ons een berichtje sturen met je telefoonnummer via WhatsApp? Alvast bedankt.
Makkelijk om een vast aanspreekpunt te hebben. Fijne communicatie, snelle acties.
Beste Roel, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een fijne ervaring hebt met ons. Mocht ik je nog ergens mee helpen dan hoor ik dat graag van je.
Ik probeer al jaren van DTG/YOUVIA af te komen via mail, brieven, telefonisch. maar het wil mij niet lukken om een bevestiging hiervan te krijgen. Klantnummer 2314386 Probleem goed opgelost na deze beoordeling.
Beste Marco, mooi om te vernemen dat het zo goed is opgelost en sportief dat je de tijd hebt genomen om de review te updaten. Dank! Groetjes (namens) Jaleesa
Originele beoordeling
Ik probeer al jaren van DTG/YOUVIA af te komen via mail, brieven, telefonisch. maar het wil mij niet lukken om een bevestiging hiervan te krijgen. Klantnummer 2314386 Misschien dat dit helpt omdat DGT klantenvertellen heeft overgenomen.
zeer slecht, nog nooit van dit bedrijf gehoord of gezien en direkt een incasso, WTF
Goedemiddag, bedankt voor je review. Graag willen wij opnieuw samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Ik begrijp namelijk dat wij hierover recent al contact hadden. Kan je ons via WhatsApp doorgeven op welk tijdstip en via welk telefoonnummer wij jou het beste kunnen bereiken? Alvast bedankt.
Ik belde met een vraag over een factuur. Ik werd gelijk op een zeer prettige wijze geholpen. Meneer vroeg ook of hij mij nog met mijn profiel kon helpen. Erg attent.
Beste Melissa, dank voor de mooie review. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf
Wessel Meijer van Youvia heeft mij heel goed geholpen met het weer up to date krijgen van mijn account en tips gegeven voor het nog beter maken van mijn vindbaarheid op het internet.
Beste Bianca, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn dat u een positief gevoel heeft over gehouden aan onze gesprekken. Veel succes met het programma en tot horens. Met vriendelijke groet, Wessel.
Goed gesprek en goed verder geholpen.
Beste Wim, dank voor de mooie review! Gr. Rolf
Aardige meneer aan de telefoon
Beste Loes, dank voor de mooie review! Fijne week gewenst! Gr. Rolf
Krijg sinds kort mail en post van Bos incasso voor een faktuur die in November al is betaald. Heb het online gemeld maar er wordt niet op gereageerd. Heb ook vermelding opgezegd online, ook hier wordt niet op gereageerd. Naar aanleiding van bovenstaand review heeft Youvia direct contact gezocht en zijn we tot overeenstemming gekomen.
Beste Roel, Dank voor je tijd voor ons contact. Sportief dat je de review hebt bijgewerkt. Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf
Originele beoordeling
Krijg sinds kort mail en post van Bos incasso voor een faktuur die in November al is betaald. Heb het online gemeld maar er wordt niet op gereageerd. Heb ook vermelding opgezegd online, ook hier wordt niet op gereageerd.
Youvia neemt veel werk uit handen.
Goede ervaring met Youvia, netjes terug gemaild en gebeld.
Beste Marjan, dank voor je positieve bericht! Groetjes, Rolf
Sinds ze overgestapt zijn naar Youvia is de administratie een puinhoop ik krijg facturen achter elkaar van half jaar terug terwijl ik geen herinnering of iets heb gekregen maar incasso kosten van 20 euro extra moet betalen ik ben weg
Vriendelijk persoon stond me goed te woord en begreep de situatie
Beste Suzan, dank voor de review. Gr. Rolf
Goed contact. Duidelijke afspraken. Direct geregeld wat afgesproken is.
Beste Marloes, dank voor deze mooie review! Groetjes, Rolf
Zeer onbetrouwbaar, crimineel en geldwolven. Ik wil iedereen waarschuwen voor de onbetrouwbare firma. GA NOOIT MET DEZE MENSEN IN ZEE!!!!!
Beste meneer de Kam, hartelijk dank voor je review! Ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat de situatie is uitgesproken. Mijn collega heeft de bevestiging van de opzegging verstuurd per e-mail. Mochten er nog vragen zijn, dan verneem ik dat graag. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020-408 6400 op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Je kunt ons ook altijd een Whatsapp bericht sturen op 06 510 90 933. Met vriendelijke groet, Jaleesa
Goede informatie ontvangen
Beste Mat, Dank voor het mooie cijfer! Groet, Rolf
goed
Kort maar krachtig, Dank! Gr. Rolf
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.