Filters

9

Zeer goed advies ontvangen

Goed geholpen met mijn vraag en ook nog goed advies gehad om mijn profiel te verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer beleefd, behulpzaam en professioneel te woord gestaan

vriendelijk en uitgebreid antwoord op mijn vragen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
1

Puinhoop

Gisteren een mail ontvangen van Bos Incasso over openstaande factuur van 15-11-2020 van Youvia. Deze factuur is nooit ontvangen (Ook geen herrinnering of zo) maar wel 5 maanden later een dreigende mail sturen via Bos Incasso. Sinds de overgang van DTG naar Youvia is hun administratie één grote puinhoop en blijkbaar is dat nog steeds niet veranderd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Bij overname oude klanten onjuist doorfactureren

Voor overname mijn deelname opgezegt. Vervolgens door youvia toch factuur begin 2021 gekregen. Youvia kan geen contract van ondertekenen laten zien. Volgens youvia zou contract continue doorlopen. Volgens youvia zou schriftelijk opgezegt moeten worden, terwijl in de email telefonisch opgezegt moet worden terwijl dit al gedaan is ruim 1,5 jaar geleden. Blijkbaar ben ik toen niet uit het systeem gehaald. Youvia laat zijn klantvriendelijk niet blijken en is uiterst onvriendelijk aan de telefoon, waarbij op manipulatieve agressieve wijze gestuurd wordt op betaling van de factuur. Naar de klant wordt hierin niet geluisterd en deze wordt in het gesprek overschreeuwd. Dat ondergetekende nog bij kvk is ingeschreven doet geen afbreuk aan het inactief zijn van de onderneming, lees eenmanszaak door persoonlijke omstandigheden

  • Aanbevelen? Nee
9

Duidelijke, snelle service;

Goede service n.a.v. het omzetten van een abonnement. Heldere informatie en snelle communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
1

ongevraagd abonement per abuis doorgezet door collega

Frauduleus bedrijf, niet meewerkend om het op te lossen en dreigend op moment van opzeggen. Bovendien leveren de zogenaamde diensten geen enkel resultaat

  • Aanbevelen? Nee
8

Vlot geholpen zodat we weer verder konden!

Vraag en antwoord snel gekregen, probleem dus vlot opgelost. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ondanks mis communicatie bij opzegging alles goed en op een prettige manier opgelost

Ik had bij youvia mijn contract aangetekend opgezegd, dit was intern wel verwerkt maar niet op de juiste manier en helaas ook niet met mij gecommuniceerd waardoor er een rekening bleef openstaan. Na telefonisch contact alles naar tevredenheid opgelost en een goed aanbod voor een andere product gekregen wat een overweging waard is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Stapje voor stapje

De overgang van DTG naar Youvia ging voor ons niet helemaal vlekkeloos. Zo hadden we bijvoorbeeld nog geen nieuw account. Dit is in het telefoongesprek met de vriendelijke medewerker goed opgepikt. De account is meteen aangemaakt en hij heeft mij goed uitgelegd wat ons abonnement inhoudt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg

Fijne duidelijke uitleg over de werking van Youvia en hoe we dit allemaal kunnen optimaliseren binnen ons bedrijf. Inge Boer heeft mij heel goed en prettig geholpen en nam er alle tijd voor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de service

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen met mijn vraag door de klantenservice medewerkster. Haar naam is Ferania! Ze was zeer professioneel en klantgericht! De wachttijd was ook minimaal. Complimenten Youvia!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door Rolf. Begripvol en meedenkend.

.

  • Aanbevelen? Ja
2

Langer lopende contracten hebben weinig prioriteit

Als je langer klant bent, verdwijnt het enthousiasme. Veel wisselende accountmanagers, iets wat tekent voor een bedrijf. Voorstellen/wijzigingen worden niet of nauwelijks gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle en goed service

Direct en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende communicatie

Het contact tussen mij en Youvia, via Johan van Venrooij, verloopt ontzettend soepel. Er wordt graag mee gedacht op alle vlakken, en snel terugkoppeling gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

begripvol en invoelend

niets is prettiger wanneer iemand je leidt door een woud van opties, linken en mogelijkheden en de juiste route aangeeft afgestemd op wie wij zijn als organisatie en wat ons steunt.

  • Aanbevelen? Ja
10

efficiënte begeleiding door all round kundige Björn Knehans

Dhr. Knehans heeft alle geduld om duidelijk uit te leggen waar iets aan ligt. Dat geeft de klant vertrouwen. Waardering: vijf sterren!

  • Aanbevelen? Ja
9

Partnerservice

Ik ben ergens vorig jaar door Youvia gebeld geworden. Eigenlijk door Johan van Venrooij. In principe wil ik niet door bedrijven gebeld worden die dan hun mooiste verkooppraatjes hebben aanstaan. Maar Johan, was anders en had kennis van zaken. Hij was niet drammerig, maar achteraf gezien heel slim en subtiel. gelukkig voor mij op dat moment geen last van ervaren. Uiteindelijk ben ik voor zijn kennis gezwicht en dacht ik...hij heeft een punt. We moeten een volgende stap maken in dit proces. Maar eigenlijk begon toen pas de service! Want als er iets niet goed is, kan ik altijd bij hem terug en hij staat altijd klaar. Nog nooit ongeduldig geweest, altijd meedenkend en blijft je steeds van jet juiste advies voorzien. Blijft echt je als partner service verlenen. Klantenservice ten top!!!! Johan van Venrooij zou een voorbeeld moeten zijn voor de andere collega's op dit soort service verlenende afdelingen. Youvia krijgt nu sterren die echt zijn verdiend door Johan!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en direct geholpen

Gisteren laat gemaild met een vraag en vanochtend teruggebeld door een vriendelijke man die met een passend antwoord kwam. Mijn probleem is opgelost. Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk

Geven advies en tips

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk

Behulpzame, duidelijke en eerlijk uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen door mike. alles luid en duidelijk uitgelegd zodat ik zelf mn website kan onderhouden

  • Aanbevelen? Ja
10

hele vriendelijke mensen

goed te woord gestaan en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed en duidelijk.

Een heel sympathiek persoon en door zijn verhaal en de benadering van mij ben ik overstag gegaan. Op dit moment met de lockdown etc. ga ik op geen enkel verhaal in. Deze man pakte het zo goed aan dat ik geïnteresseerd werd en dus meeging met zijn aanbieding.

  • Aanbevelen? Ja
10

tevreden over service

snel en adequaat op mijn vraag gereageerd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.