Filters

10

Goede ervaring

Op 1 februari had ik een gesprek met Inge Boer van Youvia. Zij heeft me goed te woord gestaan over de uitleg van het bedrijfsprofiel. Er zijn enkele dingen meteen ingevuld wat ik ook fijn vond. Verder is er nog het een en ander uit te zoeken voor mij. Het is best veel. Maar ik kan eventueel nog altijd dingen vragen aan haar schreef ze.

  • Aanbevelen? Ja
6

netjes opgelost

Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen Naar aanleiding van deze review gebeld door Jaleesa en alles is netjes opgelost door het toesturen van een creditnota.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede communicatie

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg behulpzaam!

Nam alle tijd om het hele systeem uit te leggen op een duidelijke manier. Erg prettig gesprek gehad!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig met genoeg informatie

Een goed gesprek met Inge gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen door Joyce van Horen

Joyce van Horen kon direct mijn probleem begrijpen en inleven in mijn situatie. Zij ondernam direct actie en gaf hierbij ook aan dat het niet zeker zou zijn dat er een voor mij positief resultaat in zou zitten omdat mijn vraag eigenlijk niet kon worden ingewilligd. De volgende dag kwam er al een reactie van Joyce en deze was voor mij zeer positief. Na twee weken werd ik door Joyce gebeld omdat de offerte wel was geaccepteerd maar dat de betaling niet was gedaan. Hier bleek iets fout zijn gegaan en dit werd door Joyce direct opgepakt en aangepast waardoor alles in orde is gekomen. Joyce was erg aardig, heel positief, klantgericht, probleemoplossend, meedenkend en heeft hulp gebracht. Voor mij uw medewerker van het jaar. Vriendelijke groet ( en zeker aan Joyce) Erik ter Mors

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiteindelijk geweldig geholpen

Opzeggen wordt je erg moeilijk gemaakt door de opzegafdeling. Na persoonlijk contact met de marketingafdeling zijn de problemen perfect opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Behulpzaam, biedt ook nazorg, dat is fijn. Geeft goeie tips

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en begeleiding

Mijn ervaring met Youvia, voorheen DTG is uitstekend. Ze pakken meteen het probleem op en herstellen. Er worden extra diensten geadviseerd en geactiveerd. De service en begeleiding is prima. Ook de navraag of alles goed werkt en aanpassingen zijn prima. Leuke mensen aan de telefoon zodat je je thuis voelt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Wordt goed meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Met Saskia was het een verademing !

Vanmiddag met Saskia een telefonisch onderhoud gehad ten aanzien van het bewerken van mijn website. Dat is al lang geleden dat er iemand was die geduld , en je echt verder wilt/kan helpen om de site voor een gedeelte zelf weer te kunnen aanpassen! Iedereen deed hetzelfde, en ik kwam niet verder in mijn (vernieuwt door Youvia) site. Zij verdient een 10! Jij bezit de kunst van luisteren en behulpzaamheid. Dank je wel Saskia (medewerkster van de klantenservice Youvia )voor je plezierige, rustige en behulpzame telefonische gesprek. Vriendelijke groet , Rita Evers "Kapsalon Mariton"

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik kan eigenlijk niks zeggen wat goed gaat

Mijn bedrijf staat wel gemeld adres alles is goed , maar telefoon nummer is nergens te zien, 10 min gezocht ik krijg het niet gevonden ,waar betaal ik eigenlijk voor.

  • Aanbevelen? Nee
1

Jammer

De overstap van DTG naar Youvia is 'stilzwijgend' gegaan. Weinig tot geen informatie naar de klanten toe. Bij het zien van de naam Youvia wordt er direct gedacht aan een spookfactuur, dus geen aandacht aan besteed. Tegen de tijd dat we in de gaten hadden dat dit dus het voormalige DTG is, was de betalingstermijn verstreken. De factuur staat op 15 oktober 2020. Toch nog snel overgemaakt op 7 december 2020, maar het werd weer teruggestort door Molliepayments. Niet gezien, met als gevolg een nota van incassobureau Bos, uiteraard verhoogd met rente en incassokosten. Beetje zielig om binnen 2 maand al een incassobureau in te schakelen!!! Youvia, jullie snijden jezelf in de vingers met deze tactiek! Het zou jullie sieren duidelijker naar de klanten toe te communiceren, niet direct met een incassobureau te smijten en het niet-begrijpende Molliepayments direct de prullenbak in te mikken! Jaren vaste klant geweest, maar na dit gezeur direct het abonnement opgezegd. Jammer Youvia

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima geholpen, nette uitleg

Rolf Prill heeft mij prima te woord gestaan, volop hulp geboden en geprobeerd tot een oplossing te komen. Heeft contactgegevens achtergelaten voor als de aanpassing niet na 24 uur wordt doorgevoerd, zodat ik dan weer contact kan opnemen. Eerdere contacten met collega's (waaronder Amet) waren minder doeltreffend, werd steeds afgescheept en gaven aan om zelf contact op te nemen met infobel en openingstijden, terwijl in het gesprek met Rolf blijkt dat dat via Youvia locaties kan. Daardoor zelf de hele week al bezig voor inloggegevens en nog niet de behaalde resultaten. Rolf Prill pakte dit anders aan en heeft volop hulp geboden. Dank hiervoor. Ik vrees dat ik hem nogmaals om hulp moet vragen omdat de gevraagde afbeeldingen nog niet verwijderd zijn van google (en bij Infobel).

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super easy, quick and efficient!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk geholpen!

Fijn telefonisch gesprek gehad met Youvia. Goede duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en zeer vriendelijk geholpen bij mijn probleem

Wordt serieus genomen en men doet echt hun best om een probleem om te lossen. Ben zeer tevreden over deze dienst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Alles vakkundig en aardig behandeld door Inge !

  • Aanbevelen? Ja
8

Begrip voor persoonlijke situatie

Ben jaar of 5 klant geweest, nu stop gezet omdat het financiële gevolgen had voor mijn bedrijf in de tijden van Corona. Per direct medewerking gekregen in stopzetting contract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn geholpen en te woord gestaan

Goed bereikbaar, goed meegedacht en oplossing gericht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen.

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen. Thanks Jaleesa.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke aandacht met verrassend veel advies

Ik heb een adviesgesprek gehad met Youvia over onze marketing. Super helder, interessant en zinvol om door te nemen waar je verbeterpunten liggen binnen je bedrijf wat betreft de vindbaarheid. Hier kan ik wat mee! Dank je wel voor jullie tijd;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed en gezellig geholpen

Ik belde naar Youvia ivm de opzegging na beëindiging van mijn bedrijf Ik ben ontzettend aardig en proffesioneel te woord gestaan. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

020 408 6400

[email protected]

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.