Op 1 februari had ik een gesprek met Inge Boer van Youvia. Zij heeft me goed te woord gestaan over de uitleg van het bedrijfsprofiel. Er zijn enkele dingen meteen ingevuld wat ik ook fijn vond. Verder is er nog het een en ander uit te zoeken voor mij. Het is best veel. Maar ik kan eventueel nog altijd dingen vragen aan haar schreef ze.
Beste Nelleke, fijn om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Wij staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen Naar aanleiding van deze review gebeld door Jaleesa en alles is netjes opgelost door het toesturen van een creditnota.
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
Originele beoordeling
Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen
Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa
goed
Beste Rudy, dank voor dit fantastische cijfer! Groet, Rolf
Nam alle tijd om het hele systeem uit te leggen op een duidelijke manier. Erg prettig gesprek gehad!
Dank je wel Kim, succes met jullie rebranding, groetjes Inge
Een goed gesprek met Inge gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt. Heel blij mee!
Dank je wel Jandre! Als je nog meer vragen hebt dan kun je mij altijd bellen, groetjes Inge
Originele beoordeling
Een goed gesprek met Irene gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt.
Dank je wel Jandre! Als je nog meer vragen hebt dan kun je mij altijd bellen, groetjes Inge
Prima geholpen!
Graag gedaan! Ik spreek je snel weer, fijne dag Inge
Joyce van Horen kon direct mijn probleem begrijpen en inleven in mijn situatie. Zij ondernam direct actie en gaf hierbij ook aan dat het niet zeker zou zijn dat er een voor mij positief resultaat in zou zitten omdat mijn vraag eigenlijk niet kon worden ingewilligd. De volgende dag kwam er al een reactie van Joyce en deze was voor mij zeer positief. Na twee weken werd ik door Joyce gebeld omdat de offerte wel was geaccepteerd maar dat de betaling niet was gedaan. Hier bleek iets fout zijn gegaan en dit werd door Joyce direct opgepakt en aangepast waardoor alles in orde is gekomen. Joyce was erg aardig, heel positief, klantgericht, probleemoplossend, meedenkend en heeft hulp gebracht. Voor mij uw medewerker van het jaar. Vriendelijke groet ( en zeker aan Joyce) Erik ter Mors
Beste Erik, super om te lezen dat je onze service als positief hebt ervaren! Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.
Opzeggen wordt je erg moeilijk gemaakt door de opzegafdeling. Na persoonlijk contact met de marketingafdeling zijn de problemen perfect opgelost
Beste Jan, fijn dat we er zo goed uit zijn gekomen. Dank voor het mooie cijfer! Groet, Rolf
zie boven
Dank je wel! Ik denk graag mee, groetjes Inge
Mijn ervaring met Youvia, voorheen DTG is uitstekend. Ze pakken meteen het probleem op en herstellen. Er worden extra diensten geadviseerd en geactiveerd. De service en begeleiding is prima. Ook de navraag of alles goed werkt en aanpassingen zijn prima. Leuke mensen aan de telefoon zodat je je thuis voelt.
Beste Dorien, leuk om elkaar gesproken te hebben, fijn om te lezen dat dit wederzijds is geweest. Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Rolf
Wordt goed meegedacht
Beste Jannet, hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wij staan graag voor je klaar!
Vanmiddag met Saskia een telefonisch onderhoud gehad ten aanzien van het bewerken van mijn website. Dat is al lang geleden dat er iemand was die geduld , en je echt verder wilt/kan helpen om de site voor een gedeelte zelf weer te kunnen aanpassen! Iedereen deed hetzelfde, en ik kwam niet verder in mijn (vernieuwt door Youvia) site. Zij verdient een 10! Jij bezit de kunst van luisteren en behulpzaamheid. Dank je wel Saskia (medewerkster van de klantenservice Youvia )voor je plezierige, rustige en behulpzame telefonische gesprek. Vriendelijke groet , Rita Evers "Kapsalon Mariton"
Mijn bedrijf staat wel gemeld adres alles is goed , maar telefoon nummer is nergens te zien, 10 min gezocht ik krijg het niet gevonden ,waar betaal ik eigenlijk voor.
Beste meneer Deijkers, ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat het een en ander is verduidelijkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 020-4086400 of ons een berichtje sturen op het WhatsApp nummer 06-51090933.
De overstap van DTG naar Youvia is 'stilzwijgend' gegaan. Weinig tot geen informatie naar de klanten toe. Bij het zien van de naam Youvia wordt er direct gedacht aan een spookfactuur, dus geen aandacht aan besteed. Tegen de tijd dat we in de gaten hadden dat dit dus het voormalige DTG is, was de betalingstermijn verstreken. De factuur staat op 15 oktober 2020. Toch nog snel overgemaakt op 7 december 2020, maar het werd weer teruggestort door Molliepayments. Niet gezien, met als gevolg een nota van incassobureau Bos, uiteraard verhoogd met rente en incassokosten. Beetje zielig om binnen 2 maand al een incassobureau in te schakelen!!! Youvia, jullie snijden jezelf in de vingers met deze tactiek! Het zou jullie sieren duidelijker naar de klanten toe te communiceren, niet direct met een incassobureau te smijten en het niet-begrijpende Molliepayments direct de prullenbak in te mikken! Jaren vaste klant geweest, maar na dit gezeur direct het abonnement opgezegd. Jammer Youvia
Rolf Prill heeft mij prima te woord gestaan, volop hulp geboden en geprobeerd tot een oplossing te komen. Heeft contactgegevens achtergelaten voor als de aanpassing niet na 24 uur wordt doorgevoerd, zodat ik dan weer contact kan opnemen. Eerdere contacten met collega's (waaronder Amet) waren minder doeltreffend, werd steeds afgescheept en gaven aan om zelf contact op te nemen met infobel en openingstijden, terwijl in het gesprek met Rolf blijkt dat dat via Youvia locaties kan. Daardoor zelf de hele week al bezig voor inloggegevens en nog niet de behaalde resultaten. Rolf Prill pakte dit anders aan en heeft volop hulp geboden. Dank hiervoor. Ik vrees dat ik hem nogmaals om hulp moet vragen omdat de gevraagde afbeeldingen nog niet verwijderd zijn van google (en bij Infobel).
Beste Anja, dank voor je review. Ik heb begrepen dat Samantha de koppeling met Google mijn bedrijf in orde heeft gemaakt en je nog ondersteund met de laatste wensen. Mocht ik nog niets anders voor je kunnen doen verneem ik het graag. Groetjes Rolf
Super easy, quick and efficient!
Beste Florian, dank voor de mooie review! Gr. Rolf
Fijn telefonisch gesprek gehad met Youvia. Goede duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.
Beste Esther, dankjewel voor deze mooie recensie. Groetjes, Rolf
Wordt serieus genomen en men doet echt hun best om een probleem om te lossen. Ben zeer tevreden over deze dienst.
Dank je wel Herma! Veel succes met je reviews op Klantenvertellen. Groetjes, Inge.
Alles vakkundig en aardig behandeld door Inge !
Dank je wel Petra, ben blij dat de website aanpassingen naar wens zijn, groetjes Inge.
Ben jaar of 5 klant geweest, nu stop gezet omdat het financiële gevolgen had voor mijn bedrijf in de tijden van Corona. Per direct medewerking gekregen in stopzetting contract.
Beste mevrouw van Hoek, dank voor de review. Ik hoop dat u snel betere tijden tegemoet gaat. Groetjes Rolf.
Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!
Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Groet, Rolf
Goed bereikbaar, goed meegedacht en oplossing gericht.
Beste Niels, dank voor je review! Als ik verder nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. Groet, Rolf
Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen. Thanks Jaleesa.
Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten, bedankt!
Ik heb een adviesgesprek gehad met Youvia over onze marketing. Super helder, interessant en zinvol om door te nemen waar je verbeterpunten liggen binnen je bedrijf wat betreft de vindbaarheid. Hier kan ik wat mee! Dank je wel voor jullie tijd;-)
Super om te lezen dat wij je hebben kunnen helpen, bedankt voor deze review!
Ik belde naar Youvia ivm de opzegging na beëindiging van mijn bedrijf Ik ben ontzettend aardig en proffesioneel te woord gestaan. Bedankt!
Geweldig dat mijn collega Inge je zo goed heeft kunnen helpen met je opzegging. Jammer om je te zien gaan, maar wie weet tot in de toekomst!
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.