Filters

10

Doen wat ze beloven

Alles is gegaan zoals omschreven. De afwerking is boven verwachting netjes. Wij zijn er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Heel goed!

Heel erg blij met ons nieuwe raam en kozijnen. De kunststof kozijnen moesten naast bestaande houten kozijnen geplaatst worden, en het moest één geheel lijken. Dat hebben de mannen super mooi gedaan, heel erg bedankt!! Communicatie vanuit hoofdkantoor was ietsje minder (wel voldoende) maar de mannen die het werk hebben verricht hebben het perfect gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
3

Wat een teleurstelling, nooit weer Van Esseveld. 

Onze dakkapel zou geplaatst worden vlak voor- of na de bouwvak. Omdat aansluitend aan het plaatsen van de dakkapel een timmerman onze zolderindeling zou realiseren, wilden wij graag weten waar aan toe waren. Van Esseveld communiceerde hier helaas zeer onduidelijk over. Uiteindelijk werd het week 35. Een korte week van tevoren kregen wij echter te horen dat dit tóch verplaatst werd naar week 37. Het plaatsen zou 2 dagen in beslag nemen, maar al snel bleek dat dit niet haalbaar was door fouten tijdens het inmeten. Uiteindelijk met extra werkzaamheden was de initiële plaatsing met anderhalve week afgerond maar toen begon het pas. De kozijnen stonden scheef en de dakkapel helt flink naar achteren en dat was duidelijk op het blote oog zichtbaar. Helaas bleek alles zodanig scheef te zijn dat het afwerken door onze timmerman niet zou leiden tot een acceptabel geheel. Daarbij waren er nog diverse kleine gebreken. Om de werkzaamheden te controleren moest er iemand van Van Esseveld langskomen. Deze medewerker gaf toe dat het afgeleverde werk op een aantal fronten niet de schoonheidsprijs verdiende en hersteld moest worden. Dit gebeurde weer een week later met als resultaat dat het kozijn eindelijk horizontaal waterpas zou staan. Bij controle bleek alleen dat het gehele dakkapel niet waterpas stond. Wederom kwam de medewerker langs ter controle met als voorstel: Het accepteren van de gebreken en een compensatie krijgen òf zo goed mogelijk herstellen van de gebreken. Wij hebben gekozen voor de laatste optie. Van Esseveld claimt in andere reacties dat hun voorkeur uitgaat naar het uitten van ongenoegen in een persoonlijk gesprek en dat zij staan voor persoonlijk contact. Wij hebben hier echter niets van gemerkt. Wij hebben vaak geprobeerd contact op te nemen om ons ongenoegen te uitten. Een compensatie voor de extra tijd, slechte service en het teleurstellende resultaat hoef je als klant niet te verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Super klantvriendelijk

Er ontstond bij plaatsing dakkapel een situatie die ons niet vantevoren verteld was. Maar de volgende dag al stond Dirk Schans zelf op de stoep om polshoogte te nemen. Namens Essenveld nam hij alle verantwoordelijkheid op zich en ging na wat onderhandelen akkoord met zeer goede oplossing. Hulde voor dit bedrijf, waarvan de mannen zelf netjes en hard werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Prima, secuur en schoon werk

De nieuwe kozijnen zitten er mooi in, het kostte nogal wat pas- en meetwerk om binnen boven het kozijn nog isolatie en houten aftimmering bij te slijpen. Uiteindelijke zit het er keurig in. En dat alles bij zon en hitte in die juniweek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service N.v.t.
4

Nooit meer!

Veel afspraken niet nagekomen “vergeten” en er gaat een hoop mis. Een paar monteurs hebben goed werk geleverd maar er liep ook een zzp’er bij die een hoop verkeerd heeft gedaan. Met de planner zijn geen afspraken te maken want deze man “vergeet” een hoop, hierdoor hebben wij een hoop vrije tijd onnodig in moeten leveren, enige compensatie zit er niet in! Ik moet wel heel eerlijk zijn dat sinds Tiny de nazorg/service heeft opgepakt de gemaakte afspraken wel zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Professioneel

We zijn blij met het advies en de verrichte werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
3

Slechte communicatie over planning; matige kwaliteit uitvoering.

Gevraagd de dakkapel voor het winterseizoen te plaatsen: Planning was toegezegd in oktober 2022, toen november, werd december, uiteindelijk januari. De communicatie hierover was slecht. Met name de heer Kemp van Esseveld was erg klant-onvriendelijk. De heer Dirk Schans heeft veel ten positieve gekeerd. Gebreken en schade ten gevolge van het plaatsen van de dakkapel op onze woning aan de Cuneraweg 212 te Rhenen: • Scheuren in de binnen- en buitenmuur van onze woonkamer. • Ontbrekende loodslabben aan de dakkapel. • Lekkage in onze woonkamer. • Dakkapel staat niet waterpas; zij helt teveel achterover. • Aftimmeren binnen-onderzijde van dakkapel. • Vervangen van ruiten (2 stuks) vanwege verkeerde kleur binnenroeden. Gelukkig is één en ander naar tevredenheid hersteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Prettige ervaring met personeel

Heb in jullie gebeld, dat er nog een slot in de de voordeur geplaatst moet worden. Dat zou na de bouw vakantie gebeuren. Maar tot heden niets gehoord. Dat is een min punt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Prima bedrijf met goede service.

Van Esseveld is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf. Vooral de sales kant en de bouw kant zijn heel erg goed, de planfase liet wat te wensen over maar dit is in de aftersales zeer professioneel en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Goed, maar…..

Materiaal is goed en ook de intenties van de werknemers. Afwerking is mooi gedaan. Ik baal wel van het feit dat een stuk van mijn spachtelpoets is gebroken door onzorgvuldigheid van een van uw werknemers. Dit had voorkomen kunnen worden als er voorzichtig was gewerkt. Er is wel getracht dit te repareren maar het blijft zichtbaar. Daarnaast is het ligbad ook beschadigd (ws doordat er iets op is gevallen). Afstemming over planning verliep moeizaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Alles prima geregeld

Zoals boven vermeld, alles prima geregeld zonder problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Zeer goed

Goede mensen goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Van Esseveld denkt met je mee als klant!

Het personeel van v. Esseveld denkt mee met persoonlijke wensen van ons als klant! Ook tijdens de montage zijn veranderingen prima bespreekbaar. Er is tijdens het proces terugkoppeling als iets gewijzigd wordt. Het personeel is vriendelijk. Voortraject: Tijdafspraken zijn vooraf niet waargemaakt door ziekte van personeel. Na 2 telefoontjes en mail kwam er een reactie. Wij hebben behoefte aan het delen als gemaakte afspraken niet door kunnen gaan. Nazorg: na afloop hebben we gemaild dat er water overlast is bij het horizontale element aan de waterkant. We kregen een mail enkele weken terug dat er contact met ons opgenomen zou worden om dit op te lossen. Dit is tot heden niet gebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
6

Deskundige plaatsing

Binnen enkele uren geplaatst en operationeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Betrouwbare bedrijf met goede voorlichting, eerlijke prijs en lerend.

Wij wilde in ons nieuwe huis aluminium kozijnen. Na met meerdere leveranciers gesproken te hebben kwamen we bij Esseveld terecht. De informatie en adviezen die wij kregen waren erg goed. Toeleveranciers werden erbij gehaald omdat we jaloezieën tussen het glas wilde. Verschillende opties voor het glas werden besproken rekening houdend met een gas loos full elektrisch huis. Nog nooit zo'n goede voorlichting gehad. De prijs was voor ons acceptabel en week niet veel af van andere leveranciers. Bij de installatie liep het niet volgens plan, te laat en soms slordig. De reden was onervaren personeel. De service was geweldig men deed alles om het goed te krijgen. Dat is uiteindelijk ook gelukt. We zijn tevreden met het geleverde. We adviseren Esseveld om meer aandacht aan het installatie proces te geven dat verminderd de stress aanzienlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

goed

Na lang wachten is de ruit geplaatst, het kozijn bleek van binnenuit in de hoek verrot te zijn, hebben ze uitgezaagd en een nieuw stuk ingezet, ik heb daarna met latjes het kozijn binnen en buiten netjes afgewerkt en geschilderd want anders was het geen gezicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Prima service en aflevering

We hebben goede ervaringen met kruze, inmeten en afleveren en inbouwen van de kozijnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

Professionele en deskundige hulp bij aanbesteding t/m de levering.

Prettig contact bij het uitzoeken en bestellen van de kunststof kozijnen en de daarbij komende andere zaken zoals deuren, hor en raamdokoratie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Vakwerk

Vriendelijk en vakkundig personeel. Werkplek schoon achtergelaten. Mooie prefab dakkapel geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

gewoon goed

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Snelle plaatsing van mijn glas in lood

Netjes gewerkt tijdens het plaatsen van de glas in lood ramen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

na wat strubbelingen toch zeer tevreden

We zijn zeer tevreden , ondanks wat een langere levertijd. met vr groeten E.Pinkster

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

uitstekend

De monteurs Waren vriendelijk en professioneel. Materiaal vaneen uitstekende kwaliteit. Service over het algemeen perfect. wel jammer dat we niet werden teruggebeld bij vragen die we hadden. Is een puntje ter verbetering

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
5

plaatsing vervangde kunststof delen

Na bestellen en afspraak in Elst duurde het ongeveer 6 maanden voor dat de panelen van de voordeur en de tuindeuren er waren. Echter niet in de juiste kleur dus moesten we weer wachten. Ook vinden we het bedrijf aan de prijzige kant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

[email protected]

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.