Goede mensen goed geholpen

• Personeel

Van Esseveld denkt met je mee als klant!

Het personeel van v. Esseveld denkt mee met persoonlijke wensen van ons als klant! Ook tijdens de montage zijn veranderingen prima bespreekbaar. Er is tijdens het proces terugkoppeling als iets gewijzigd wordt. Het personeel is vriendelijk. Voortraject: Tijdafspraken zijn vooraf niet waargemaakt door ziekte van personeel. Na 2 telefoontjes en mail kwam er een reactie. Wij hebben behoefte aan het delen als gemaakte afspraken niet door kunnen gaan. Nazorg: na afloop hebben we gemaild dat er water overlast is bij het horizontale element aan de waterkant. We kregen een mail enkele weken terug dat er contact met ons opgenomen zou worden om dit op te lossen. Dit is tot heden niet gebeurt.

• Prijs N.v.t.

Deskundige plaatsing

Binnen enkele uren geplaatst en operationeel.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Personeel

Betrouwbare bedrijf met goede voorlichting, eerlijke prijs en lerend.

Wij wilde in ons nieuwe huis aluminium kozijnen. Na met meerdere leveranciers gesproken te hebben kwamen we bij Esseveld terecht. De informatie en adviezen die wij kregen waren erg goed. Toeleveranciers werden erbij gehaald omdat we jaloezieën tussen het glas wilde. Verschillende opties voor het glas werden besproken rekening houdend met een gas loos full elektrisch huis. Nog nooit zo'n goede voorlichting gehad. De prijs was voor ons acceptabel en week niet veel af van andere leveranciers. Bij de installatie liep het niet volgens plan, te laat en soms slordig. De reden was onervaren personeel. De service was geweldig men deed alles om het goed te krijgen. Dat is uiteindelijk ook gelukt. We zijn tevreden met het geleverde. We adviseren Esseveld om meer aandacht aan het installatie proces te geven dat verminderd de stress aanzienlijk.

• Personeel

Na lang wachten is de ruit geplaatst, het kozijn bleek van binnenuit in de hoek verrot te zijn, hebben ze uitgezaagd en een nieuw stuk ingezet, ik heb daarna met latjes het kozijn binnen en buiten netjes afgewerkt en geschilderd want anders was het geen gezicht

Prima service en aflevering

We hebben goede ervaringen met kruze, inmeten en afleveren en inbouwen van de kozijnen.

• Personeel

Professionele en deskundige hulp bij aanbesteding t/m de levering.

Prettig contact bij het uitzoeken en bestellen van de kunststof kozijnen en de daarbij komende andere zaken zoals deuren, hor en raamdokoratie.

Vakwerk

Vriendelijk en vakkundig personeel. Werkplek schoon achtergelaten. Mooie prefab dakkapel geplaatst.

gewoon goed

Positief.

• Personeel

Snelle plaatsing van mijn glas in lood

Netjes gewerkt tijdens het plaatsen van de glas in lood ramen.

• Personeel

na wat strubbelingen toch zeer tevreden

We zijn zeer tevreden , ondanks wat een langere levertijd. met vr groeten E.Pinkster

uitstekend

De monteurs Waren vriendelijk en professioneel. Materiaal vaneen uitstekende kwaliteit. Service over het algemeen perfect. wel jammer dat we niet werden teruggebeld bij vragen die we hadden. Is een puntje ter verbetering

plaatsing vervangde kunststof delen

Na bestellen en afspraak in Elst duurde het ongeveer 6 maanden voor dat de panelen van de voordeur en de tuindeuren er waren. Echter niet in de juiste kleur dus moesten we weer wachten. Ook vinden we het bedrijf aan de prijzige kant.

• Personeel

Het komt goed, maar het duurt alleen wat langer.

Er zit verschil in personeel. De één doet het vanzelf, en de ander denkt die mw moet het zelf maar uitzoeken. De tweede keer is het toch nog goed gekomen

Vakkundig en netjes

Bij van Essenveld een complete voorgevel en achter de boven gevel laten vervangen. Geheel zeer netjes en vakkundig gedaan. Ze hadden er een goed team opzitten. 1 met veel ervaring en 1 met veel inzet. Rob & Sjors heel erg bedankt. We kijken nu al uit naar de winter nu het zo tochtvrij is allemaal!

• Personeel

Heel goed en zeer te Vreden

Van initial contact to offerte, planning en uitvoering, alles gig vlot en zoals gepland. Zeer duidelijk toelichting en uitvoering.

Stroeve samenwerking

In het begin met het eerste gesprek met Swerus liep alles goed. Inmeten en nameten allemaal goed verlopen. Kwaliteit dat is geleverd en het daadwerkelijk plaatsen van hetgeen is besteld is allemaal top. Maar….toen we eenmaal te maken kregen met het inplannen en de bijkomende communicatie, is het allemaal mis gegaan. Er kwam uitstel en nog meer uitstel. Asbest zou verwijderd worden maar er stond geen goeie steiger, dus alles schoof op. Slecht op de hoogte houden is de planner een ster in. Aardige man maar wij gaan niet meer met jullie door alles wat er is gebeurd in zee. Ook door een paar monteurs wordt er zeer lomp gewerkt. Tegels raakte beschadigd met krassen, planten wordt ook niet naar om gekeken of die beschadigd raken. Los daarvan is de oplevering wel echt top. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Rampenfonds

Slechte commutatie leugens niet terug bellen Bijna een jaar gedaan over een werk klaar Te kregen Erg jammer werdt uiteindelijk wel opgelost Maar kon leuker

• Personeel

Planning een drama, kozijnen goed geplaatst

Na lange levertijden (waar niet veel aan te doen was), zouden de kozijnen worden geplaatst. De planner had zich echter in de datum vergist en een van de kozijnen was verkeerd opgemeten, waardoor alles nog langer duurde. Geen excuses aangeboden gekregen of enige vorm van compensatie. De heren die de kozijnen hebben geplaatst, waren erg vriendelijk en vakkundig.

• Prijs N.v.t.

Een geweldige service!!!!!

Alles helemaal goed hoor,reuze bedankt!!!!! Groetjes Yvonne

Prima afgeleverd werk

Goede informatie, netjes gewerkt Eindresultaat is heel mooi en volgens afspraak.

Graag over de vloer.

Alles wat we hebben afgesproken is uitstekend uitgevoerd. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Slechte communicatie

Helaas is Esseveld ons behoorlijk tegengevallen. Na een voorlopige montagedatum van onze dakkapel contact opgenomen om een vroegere datum vast te leggen omdat ons bij tekenen van offerte was beloofd dat de dakkapel eerder zou komen. Dit was mogelijk, echter na al die tijd niks meer gehoord. Kort van tevoren voor de zekerheid toch maar contact opgenomen en te horen gekregen dat er een fout is gemaakt in de planning waardoor de dakkapel niet op de afgesproken datum kan worden geleverd. Fout werd onderkend, maar er kon niks meer aan gedaan worden. Erg vervelend want zonnepanelen waren al verwijderd (en ingepland om teruggeplaatst te worden na oorspronkelijke plaatsingsdatum), bouwcontainer al besteld en timmerman al geregeld. Wat ons nog het meest verbaasde is dat Esseveld in een schriftelijke reactie hierop het argument aanhaalt dat het een voorlopige montagedatum was (in tegenstelling tot wat ons telefonisch was gezegd en wat afgesproken was). De fout wordt bij de klant neergelegd en excuses worden niet gemaakt. Wat ook opviel is dat de dakkapel in de zijwangen niet is geïsoleerd conform offerte. Er is zonder overleg dunnere en andere isolatie gebruikt dan waarvoor opdracht is gegeven. Deze voldoet weliswaar aan het Bouwbesluit, maar is niet waarvoor is getekend en wordt betaalt. Waar gewerkt wordt, daar worden fouten gemaakt, dat is begrijpelijk. Maar het gaat er vooral om hoe men met fouten omgaat. Dat begint met het onderkennen ervan en het bieden van een passende oplossing. Dit hebben wij gemist bij Van Esseveld.

Alles is goed verlopen

• Personeel

Gevel en dakranden vervangen door keralit

Totale gevel ongeveer 45m2 die bekleed was met houten delen is vervangen door kunstof Keralit. De oude isolatie (glaswol) is vervangen door PIR isolatie waarbij zorgvuldig is gekeken naar de maximum haalbare dikte voor onze gevel. Het nieuwe regelwerk is zorgvuldig aangebracht waardoor de gevel er nu heel strak uit ziet. De mensen van van Esseveld werken netjes, zijn beleefd en komen de afspraken na. Wij zijn erg tevreden over het resultaat!

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.