Filters

6

Het komt goed, maar het duurt alleen wat langer.

Er zit verschil in personeel. De één doet het vanzelf, en de ander denkt die mw moet het zelf maar uitzoeken. De tweede keer is het toch nog goed gekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Vakkundig en netjes

Bij van Essenveld een complete voorgevel en achter de boven gevel laten vervangen. Geheel zeer netjes en vakkundig gedaan. Ze hadden er een goed team opzitten. 1 met veel ervaring en 1 met veel inzet. Rob & Sjors heel erg bedankt. We kijken nu al uit naar de winter nu het zo tochtvrij is allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Heel goed en zeer te Vreden

Van initial contact to offerte, planning en uitvoering, alles gig vlot en zoals gepland. Zeer duidelijk toelichting en uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
4

Stroeve samenwerking

In het begin met het eerste gesprek met Swerus liep alles goed. Inmeten en nameten allemaal goed verlopen. Kwaliteit dat is geleverd en het daadwerkelijk plaatsen van hetgeen is besteld is allemaal top. Maar….toen we eenmaal te maken kregen met het inplannen en de bijkomende communicatie, is het allemaal mis gegaan. Er kwam uitstel en nog meer uitstel. Asbest zou verwijderd worden maar er stond geen goeie steiger, dus alles schoof op. Slecht op de hoogte houden is de planner een ster in. Aardige man maar wij gaan niet meer met jullie door alles wat er is gebeurd in zee. Ook door een paar monteurs wordt er zeer lomp gewerkt. Tegels raakte beschadigd met krassen, planten wordt ook niet naar om gekeken of die beschadigd raken. Los daarvan is de oplevering wel echt top. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
4

Rampenfonds

Slechte commutatie leugens niet terug bellen Bijna een jaar gedaan over een werk klaar Te kregen Erg jammer werdt uiteindelijk wel opgelost Maar kon leuker

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
5

Planning een drama, kozijnen goed geplaatst

Na lange levertijden (waar niet veel aan te doen was), zouden de kozijnen worden geplaatst. De planner had zich echter in de datum vergist en een van de kozijnen was verkeerd opgemeten, waardoor alles nog langer duurde. Geen excuses aangeboden gekregen of enige vorm van compensatie. De heren die de kozijnen hebben geplaatst, waren erg vriendelijk en vakkundig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Een geweldige service!!!!!

Alles helemaal goed hoor,reuze bedankt!!!!! Groetjes Yvonne

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Prima afgeleverd werk

Goede informatie, netjes gewerkt Eindresultaat is heel mooi en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Graag over de vloer.

Alles wat we hebben afgesproken is uitstekend uitgevoerd. Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
4

Slechte communicatie

Helaas is Esseveld ons behoorlijk tegengevallen. Na een voorlopige montagedatum van onze dakkapel contact opgenomen om een vroegere datum vast te leggen omdat ons bij tekenen van offerte was beloofd dat de dakkapel eerder zou komen. Dit was mogelijk, echter na al die tijd niks meer gehoord. Kort van tevoren voor de zekerheid toch maar contact opgenomen en te horen gekregen dat er een fout is gemaakt in de planning waardoor de dakkapel niet op de afgesproken datum kan worden geleverd. Fout werd onderkend, maar er kon niks meer aan gedaan worden. Erg vervelend want zonnepanelen waren al verwijderd (en ingepland om teruggeplaatst te worden na oorspronkelijke plaatsingsdatum), bouwcontainer al besteld en timmerman al geregeld. Wat ons nog het meest verbaasde is dat Esseveld in een schriftelijke reactie hierop het argument aanhaalt dat het een voorlopige montagedatum was (in tegenstelling tot wat ons telefonisch was gezegd en wat afgesproken was). De fout wordt bij de klant neergelegd en excuses worden niet gemaakt. Wat ook opviel is dat de dakkapel in de zijwangen niet is geïsoleerd conform offerte. Er is zonder overleg dunnere en andere isolatie gebruikt dan waarvoor opdracht is gegeven. Deze voldoet weliswaar aan het Bouwbesluit, maar is niet waarvoor is getekend en wordt betaalt. Waar gewerkt wordt, daar worden fouten gemaakt, dat is begrijpelijk. Maar het gaat er vooral om hoe men met fouten omgaat. Dat begint met het onderkennen ervan en het bieden van een passende oplossing. Dit hebben wij gemist bij Van Esseveld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Zeer tevreden

Alles is goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Gevel en dakranden vervangen door keralit

Totale gevel ongeveer 45m2 die bekleed was met houten delen is vervangen door kunstof Keralit. De oude isolatie (glaswol) is vervangen door PIR isolatie waarbij zorgvuldig is gekeken naar de maximum haalbare dikte voor onze gevel. Het nieuwe regelwerk is zorgvuldig aangebracht waardoor de gevel er nu heel strak uit ziet. De mensen van van Esseveld werken netjes, zijn beleefd en komen de afspraken na. Wij zijn erg tevreden over het resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
3

Geen woorden voor zo slecht

Het contact met Van Esseveld verliep in eerste instantie prima tot het moment dat de planner in beeld kwam. Wij kregen op donderdag een mail dat Van Esseveld de maandag erop zou komen. In de mail stond 'zoals telefonisch besproken'. Wij hadden helemaal niemand gesproken. Afijn die maandag staan er 2 monteurs van Van Esseveld om onze kunststof kozijnen te plaatsen, ruim een uur te laat en wat een onbekwame kerels waren dit... ongelooflijk. Ze begonnen met de benedenverdieping, want ze waren de steiger vergeten. Wij hebben aangegeven dat wij liever hadden dat ze met de bovenverdieping zouden starten. Ze starten dus beneden. Vervolgens hebben ze de kozijnen boven geplaatst met als gevolg: 2 lelijke schades aan de kozijnen beneden. Deze kerels hadden geen idee: glaslatten die scheef zaten, een kozijn dat ze niet op hun plaats kregen omdat er nog een oude spijker (!) uitstak, afgedekte spullen die alsnog onder de pur zaten, schades aan gordijnrails (die hoefden echt niet weg) en een zaagsnede in het plafond, een regendorpel die ze hebben laten stuiteren en die later aan elkaar gelijmd is wilde ze monteren, vensterbanken die ze scheef hebben afgezaagd. Al met al (voorzijde) en 2 platen en drie regendorpels achter zijn de heren 5 dagen bezig geweest. Ze waren elke dag te laat! Dan denk je dat ze de klus eerst afmaken? Nee hoor, lang in onzekerheid gezeten of ze op vrijdag zouden komen, om 11 uur telefoon: ze komen zaterdag om 8:00 uur, komen uiteindelijk 10:00 uur aankakken. Vervolgens in gesprek met de planner: de schade wordt vergoed, maar vervolgens krijgen we wel weer een volledige factuur en worden we indirect voor leugenaars uitgemaakt. Van Esseveld, nee nooit meer voor ons!

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Communicatie
  • Service
7

Prima, alleen zorgvuldigheid van werken kan beter.

Ben al jaren klant van jullie , maar vind dat er netter en voorzichter met andermans spullen om gegaan kan worden. En kan beter met schone kleden de boel afdekken, zonder stof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service N.v.t.
10

Zorgvuldig, vriendelijk, goede nazorg

Fijne mensen waar ik goed mee kan communiceren. Efficiënte terugkoppeling, toegespitste adviezen. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker terug komen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

In één woord: geweldig

Wat ons betreft hoeven jullie niets te verbeteren aan je dienstverlening of de uitvoering van het werk. Wij zijn bijzonder tevreden over het hele traject van het eerste gesprek tot en met de oplevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Prima Kwaliteit en snel uitgevoerd

Prima service en kwaliteit van de montage

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Uitstekend

Prima afhandeling plaatsen kunststof voordeur met kozijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

ruim voldoende

ondanks de drukte is alles goed gekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Vakkundig werk

Het kunststof kozijn wat bij ons op zolder is geplaatst is vakkundig geplaatst. Jullie hebben meegedacht aan de afwerking van de vensterbank. Het resultaat is nog beter dan we hadden verwacht. Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden over de levering en de afspraken die gemaakt waren werden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
7

Levert goede kozijnen en service

Wij hebben de kozijnen in heel het huis laten vervangen door kozijnen van Gayko Royal. De 1e en 2e verdieping in 2020 en de begane grond in 2021. Onze gehele ervaring was goed. Perfect was het niet, maar ze zijn er voor je om dingen op te lossen. Zo sloten twee ramen niet goed en binnen een redelijk termijn kwam er een service monteur om het bij te stellen en het was opgelost. Een punt van kritiek was bij de laatste klus. Afgesproken was om 08:00 starten. Om iets voor 08:00 een belletje dat er een monteur ziek was dus dat het later zou worden. Na de middag kwamen er dan 3 monteurs om de klus te doen. Toen het antwoord gekregen dat er een monteur papa-dag had. Wij begrepen dat er een monteur ziek was. Fout in de planning dus, had liever gehad dat er eerlijk was gecommuniceerd. Eerlijkheid word door ons gewaardeerd. Wij maken allemaal foutjes, dat is menselijk. Dan voel je je niet serieus genomen als klant. Echter omdat er nu een halve dag later is begonnen was het wel wat gehaast om alles af te ronden in de tijd die ze nog hadden. Zo was het achter-kozijn aan de voorzijde geplaatst. Uiteraard de volgende dag hersteld. Het kitwerk aan de achterzijde liet ook te wensen over. Veel te veel kit en er zaten nog stukjes folie van het kozijn in. Niet netjes dus en heb zelf direct de overtollige kit eraf moeten poetsen. Had liever gehad dat ze tijdig waren begonnen en dat het wat minder haastwerk was, want zo voelde/leek het bij de laatste klus wel. Al met al zijn wij tevreden over dit bedrijf. Wordt netjes te woord gestaan en leveren mooie producten en verzorgen alles van a tot z.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
8

Super goed gegaan

Alles netjes en goed gelopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Tevreden

Kundig en prettig personeel. Goed produkt. Komen snel bij „probleempje „ wat geen probleem was, maar misschien niet duidelijk uitgelegd aan Hr Zuiderwijk, die een herseninfarct heeft gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
9

professioneel en vakkundig bedrijf die doen wat ze zeggen.

dakkapel en kozijnen laten plaatsen. bijzonder prettig en vakbekwaam personeel die het perfect hebben uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service
10

Prima onderneming dat zijn afspraken nakomt.

Na bezichtiging wordt er een prijsopgave gedaan. Na acceptatie wordt met elkaar een datum afgesproken en als deze niet nagekomen kan worden, word je ruim van tevoren geïnformeerd. Uitstekende communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Personeel
  • Communicatie
  • Service N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

[email protected]

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.