Geen woorden voor zo slecht

Het contact met Van Esseveld verliep in eerste instantie prima tot het moment dat de planner in beeld kwam. Wij kregen op donderdag een mail dat Van Esseveld de maandag erop zou komen. In de mail stond 'zoals telefonisch besproken'. Wij hadden helemaal niemand gesproken. Afijn die maandag staan er 2 monteurs van Van Esseveld om onze kunststof kozijnen te plaatsen, ruim een uur te laat en wat een onbekwame kerels waren dit... ongelooflijk. Ze begonnen met de benedenverdieping, want ze waren de steiger vergeten. Wij hebben aangegeven dat wij liever hadden dat ze met de bovenverdieping zouden starten. Ze starten dus beneden. Vervolgens hebben ze de kozijnen boven geplaatst met als gevolg: 2 lelijke schades aan de kozijnen beneden. Deze kerels hadden geen idee: glaslatten die scheef zaten, een kozijn dat ze niet op hun plaats kregen omdat er nog een oude spijker (!) uitstak, afgedekte spullen die alsnog onder de pur zaten, schades aan gordijnrails (die hoefden echt niet weg) en een zaagsnede in het plafond, een regendorpel die ze hebben laten stuiteren en die later aan elkaar gelijmd is wilde ze monteren, vensterbanken die ze scheef hebben afgezaagd. Al met al (voorzijde) en 2 platen en drie regendorpels achter zijn de heren 5 dagen bezig geweest. Ze waren elke dag te laat! Dan denk je dat ze de klus eerst afmaken? Nee hoor, lang in onzekerheid gezeten of ze op vrijdag zouden komen, om 11 uur telefoon: ze komen zaterdag om 8:00 uur, komen uiteindelijk 10:00 uur aankakken. Vervolgens in gesprek met de planner: de schade wordt vergoed, maar vervolgens krijgen we wel weer een volledige factuur en worden we indirect voor leugenaars uitgemaakt. Van Esseveld, nee nooit meer voor ons!

• Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Prima, alleen zorgvuldigheid van werken kan beter.

Ben al jaren klant van jullie , maar vind dat er netter en voorzichter met andermans spullen om gegaan kan worden. En kan beter met schone kleden de boel afdekken, zonder stof.

Zorgvuldig, vriendelijk, goede nazorg

Fijne mensen waar ik goed mee kan communiceren. Efficiënte terugkoppeling, toegespitste adviezen. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker terug komen..

In één woord: geweldig

Wat ons betreft hoeven jullie niets te verbeteren aan je dienstverlening of de uitvoering van het werk. Wij zijn bijzonder tevreden over het hele traject van het eerste gesprek tot en met de oplevering

Prima Kwaliteit en snel uitgevoerd

Prima service en kwaliteit van de montage

• Personeel

Prima afhandeling plaatsen kunststof voordeur met kozijn.

ruim voldoende

ondanks de drukte is alles goed gekomen

Vakkundig werk

Het kunststof kozijn wat bij ons op zolder is geplaatst is vakkundig geplaatst. Jullie hebben meegedacht aan de afwerking van de vensterbank. Het resultaat is nog beter dan we hadden verwacht. Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden over de levering en de afspraken die gemaakt waren werden nagekomen.

• Personeel

Levert goede kozijnen en service

Wij hebben de kozijnen in heel het huis laten vervangen door kozijnen van Gayko Royal. De 1e en 2e verdieping in 2020 en de begane grond in 2021. Onze gehele ervaring was goed. Perfect was het niet, maar ze zijn er voor je om dingen op te lossen. Zo sloten twee ramen niet goed en binnen een redelijk termijn kwam er een service monteur om het bij te stellen en het was opgelost. Een punt van kritiek was bij de laatste klus. Afgesproken was om 08:00 starten. Om iets voor 08:00 een belletje dat er een monteur ziek was dus dat het later zou worden. Na de middag kwamen er dan 3 monteurs om de klus te doen. Toen het antwoord gekregen dat er een monteur papa-dag had. Wij begrepen dat er een monteur ziek was. Fout in de planning dus, had liever gehad dat er eerlijk was gecommuniceerd. Eerlijkheid word door ons gewaardeerd. Wij maken allemaal foutjes, dat is menselijk. Dan voel je je niet serieus genomen als klant. Echter omdat er nu een halve dag later is begonnen was het wel wat gehaast om alles af te ronden in de tijd die ze nog hadden. Zo was het achter-kozijn aan de voorzijde geplaatst. Uiteraard de volgende dag hersteld. Het kitwerk aan de achterzijde liet ook te wensen over. Veel te veel kit en er zaten nog stukjes folie van het kozijn in. Niet netjes dus en heb zelf direct de overtollige kit eraf moeten poetsen. Had liever gehad dat ze tijdig waren begonnen en dat het wat minder haastwerk was, want zo voelde/leek het bij de laatste klus wel. Al met al zijn wij tevreden over dit bedrijf. Wordt netjes te woord gestaan en leveren mooie producten en verzorgen alles van a tot z.

Super goed gegaan

Alles netjes en goed gelopen

• Prijs N.v.t.

Tevreden

Kundig en prettig personeel. Goed produkt. Komen snel bij „probleempje „ wat geen probleem was, maar misschien niet duidelijk uitgelegd aan Hr Zuiderwijk, die een herseninfarct heeft gehad.

• Personeel

professioneel en vakkundig bedrijf die doen wat ze zeggen.

dakkapel en kozijnen laten plaatsen. bijzonder prettig en vakbekwaam personeel die het perfect hebben uitgevoerd.

• Personeel

Prima onderneming dat zijn afspraken nakomt.

Na bezichtiging wordt er een prijsopgave gedaan. Na acceptatie wordt met elkaar een datum afgesproken en als deze niet nagekomen kan worden, word je ruim van tevoren geïnformeerd. Uitstekende communicatie.

Excellent werk, duw.

Excellent werk, duw.

Tevreden met het resultaat

Er is goed gewerkt. Echter,de voordeur kon niet dicht zonder deze op slot te doen Gelukkig kwam na een paar dagen iemand om dit te verhelpen. Wat niet prettig voelde,was dat niet alle werknemers gevaccineerd waren tegen Covid

• Personeel

Uitvoering werk goed, communicatie planning kan beter.

Communicatie vanuit de planning kan beter. Werk goed uitgevoerd, foutje adequaat en snel opgelost.

Degelijk vakwerk

Goed en snel gemonteerd. Wel twee minpunten: Het kozijn zou in mei/juni geplaatst worden. Niets meer gehoord, zelf maar gebeld. Bij toeval werd het nog net in de laatste week van juni geplaatst. Afspraken maken en nakomen kan dus beter. Verder bleef na plaatsten van het kozijn aan de bovenzijde een spleet van een centimeter of 5 over, die vervolgens vol werd geschuimd. Dat zou zijn omdat het onderste schrootje aan de buitenzijde van de gevel wat over stak. Nou ben ik een leek, maar het leek me dat het kozijn makkelijk achter het schrootje omhoog gestoken had kunnen worden. Had weer wat extra raamoppervlak op kunnen leveren. Overigens is e.e.a. wel netjes met een deklatje afgewerkt.

• Service N.v.t.

Prima werk afgeleverd en kwaliteit

mooie ramen geplaatst en goed werk geleverd

Net werk geleverd

Nieuwe kozijnen laten plaatsen op zolder. Het werk is netjes uitgevoerd. Vriendelijk personeel. De communicatie vooraf, over de datum waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd, had iets beter gekund.

Mooie dakkapel geplaatst

Van Esseveld heeft bij ons een mooie grote dakkapel geplaatst. Het duurde iets langer dan van te voren ingeschat maar we zijn super blij met het resultaat. Vriendelijke en professionele monteurs en ze hebben het keurig achtergelaten.

• Personeel

Snel, deskundig en werken netjes

Plezierig in de omgang en werken netjes en leveren kwaliteit.

• Personeel

Moeilijke klus, top uitgevoerd!

In de "blinde" muur van onze hoek-woning wilden wij graag een kozijn hebben voor meer daglicht. Van Esseveld heeft deze klus zeer vakkundig en goed uitgevoerd. Ondanks dat er door 14 cm beton moest worden gezaagd en dit voor de vakmannen geen veelvoorkomende klus was, is de klus zeer goed en vakkundig uitgevoerd. Ik heb heel veel respect voor het vakwerk, inzet en fijne sfeer welke er was bij de vakmannen welke deze klus hebben uitgevoerd. Hierbij moesten enige overuren worden gemaakt maar hier werd totaal niet over geklaagd en werd er onverminderd hard doorgewerkt met een fantastisch mooi resultaat. Ik zal van Essenveld aan iedereen aanbevelen.

• Personeel

Uiteindelijk is de service goed, maar de communicatie kan beter.

Uiteindelijk hebben we goede service gehad en vriendelijke werknemers ontmoet. Alleen door betere communicatie en betere terugkoppeling kunnen zaken beter. Naar mijn mening kunnen jullie hierin nog verbeteren. Met vriendelijke groet, Pim van der Greft

• Personeel

De geleverde kozijnen zij prima, conform afspraak. De monteurs die het werk hebben gedaan, waren deskundig, vriendelijk en ruimden eind vd dag op. Zeer tevreden.

• Personeel

Kwalitatief goede vouwwand laten plaatsen

Goede kwaliteit, en degelijke materialen. Uitleg in de showroom en verkoop was goed. Inmeten en plannen van de afspraak maken wat lastiger. Communicatie liep stroef. Niet op de hoogte gehouden van planningsverschuivingen. En uitvoerteam kwam een dag voor de afspraak. Uitvoerende mannen waren vriendelijk, duidelijk en erg fijn om over de vloer te hebben.

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.