Top materialen en werknemers

We hebben onze kozijnen laten vervangen voor kunststof kozijnen met hout structuur. Werkelijk bijna niet van echt te onderscheiden en het huis is duidelijk flink opgeknapt. Ook de gevelbekleding van keralit is een fantastische aanwinst. Daarnaast super gezellige en betrouwbare werknemers die hun vak erg goed verstaan. Kortom, top bedrijf en ik kom binnenkort zeker terug voor nog wat aanpassingen aan het huis.

• Prijs N.v.t.
  • Personeel

Wat een vakmensen! En nog aardig ook

Ik ben super tevreden!! De schuifpui is heel mooi geworden. Keurig afgewerkt en zeer netjes gewerkt. De mannen zijn twee dagen bezig geweest en moesten ook wat improviseren maar dat ging zonder problemen. Aardige mannen. Heel fijn om mee te werken

• Personeel

Super blij met onze dakkapel en dakraam.

Wij hebben naar volle tevredenheid een dakkapel en dakraam laten installeren op ons huis. Vriendelijk en vakkundig personeel die het geheel geïnstalleerd hebben. Het enige wat beter kan is de communicatie naar de klant toe, we slecht op de hoogte gehouden van levertijden en plaatsing datum. Anders had het een 10 kunnen zijn...

product goed-levering te lang

product is goed en kwalitatief hoog- levertijd was lang en plaatsing werd uitgesteld...

Netjes zonder onnodige schade

Netjes en zeer rustige monteurs die alles keurig demonteren zonder onnodige schade toe te brengen. Alles word goed overlegd met de klant en het resultaat mag er zijn.

Goede ervaring met van Esseveld

Het is prima verlopen , goed werk afgeleverd . Personeel werkt netjes . Een minpuntje communicatie van te voren verloopt niet altijd goed. Er was gebeld en gemaild zeiden ze , maar wij wisten van niets .

• Personeel

Deze mensen verstaan hun vak.

Het resultaat en de service is geweldig. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

• Prijs N.v.t.
  • Personeel

Zeer klantvriendelijk. Erg goede ervaringen met Jasper en Erik. De montage gaat professioneel en snel.

• Personeel

Netjes gewerkt en mooie kozijnen.

Heren hebben heel netjes gewerkt, ook meegedacht aan een oplossing voor de gaten in de vloer (waar voorheen de radiator stond) die we gelijk konden herstellen.

Goed werk geleverd

Arjan en Thomas hebben prima werk geleverd. Alles keurig afgewerkt en schoon achter gelaten. Het zijn aardige mannen.

Vakwerk geleverd

Prettige en deskundige monteurs die de kozijnen en deur vakkundig hebben geplaatst en netjes afgewerkt. Ook door het slopen ontstane beschadigingen weer in oude staat hersteld. Alle afval meegenomen en veeg schoon de ruimtes achtergelaten. De 10 dus op de juiste plaats.

• Personeel

TOP een aanrader voor elke toekomstige klant

Profesioneel,meedenkend,deskundige en zeer prettige vakmensen. Per dag werd er gezorgd dat de gevel weer dicht zat wat erg prettig was voor het wooncomfort.

prima vakmensen

Op de boven verdieping van mijn huis 6 kozijnen vervangen door kunststof. Ook de geven bekleding is vervangen en de dakgoten zijn bekleed al met al een heel werk Binnen een week was de klus geklaard en alles is echt keurig geworden. Ook het afval is afgevoerd. Ik ben zeer tevreden over Van Esseveld

• Personeel

tevreden over het resultaat na het plaatsen van ons nieuwe draai kiep kozijn , wat reeds onze twee plaatsing van het bedrijf is

• Personeel

Professionele organisatie en goede service.

De producten zijn volgens verwachting geleverd en geplaatst.

• Personeel

Duidelijke communicatie, fantastisch resultaat!

Meerdere huizen in onze straat bezitten nu kunststof kozijnen van Van Essenveld. Prachtig, niet van hout te onderscheiden, eigenlijk mooier!

Deels tevreden.

Het contact verliep prima. Prijs volgens mij ook goed. Ik vond de afwerking van t raam minder goed. 3 spijkertjes van de raamlatten staken nog iets uit en er waren 2 barsten in rand van paar latten. Heb 2 keer op een mail gereageerd hierover,maar kreeg geen antwoord,alleen linkjes om deze beoordelingen in te vullen. Dan hier maar gezet.

• Personeel

Zeer tevreden met nieuwe kozijnen.

Goede voorlichting met alternatieve mogelijkheden besproken in showroom in Elst. Goed uitgewerkte offerte. Plaatsing volgens afspraak en goede oplevering.

Mooi totaal product👍

Mooi afgewerkt! Goede communicate in zowel Sale, uitvoering als aftersale! Oplossingsgericht

uitstekend

er wordt rustig, maar gestaag doorgewerkt. alles netjes achter gelaten.

Vakkundig,betrouwbaar en zeer vriendelijke medewerkers/sters

Zie boven

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Type klant: ik was al eerder klant

goede service, goed behandeld

Mooi product, verkopend personeel neemt de tijd en denkt mee, soepel telefonisch contact, Sympathiek montage personeel.

• Nazorg en garantie
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Er gingen vooraf en tijdens de montage wat dingen fout en er ontstonden kleine beschadigingen, maar die werden creatief en accuraat verholpen.

Goed werk verricht. Zeer tevreden

• Nazorg en garantie
  • Type klant: ik was al eerder klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

perfect, zeker aan te bevelen

prettige samenwerking

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Type klant: ik ben een nieuwe klant

Rijksstraatweg 233

3921AG Elst

Over Van Esseveld Geveltechniek v.o.f

Historie Op 1 oktober 1991 startte Jan van Esseveld samen met zijn vrouw het bouwbedrijf. Eerst deden zij zoveel mogelijk werkzaamheden alleen, maar al snel werd dat teveel. Werknemers werden aangetrokken, een ook de kunststofbranche werd meteen uitgebreid. Zo openden zij hun showroom in een klein winkelpandje aan de Rijksstraatweg in Elst, ongeveer 50 m², maar precies genoeg om een grote klantenkring op te bouwen. Dat is gelukt, mede namens het vertrouwen van al onze klanten in de afgelopen jaren. Inmiddels, 29 jaar later, zijn we in de huidige situatie met 30 personen werkzaam aan de Rijksstraatweg te Elst, met een grote showroom van maar liefst 400 m² en een eigen productie van aluminium kozijnen. Daarnaast hebben we een showroom en een showroom in Zeist van 100 m². Door de jaren heen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd, die ook nu nog regelmatig nieuwe opdrachten verlenen. We zijn geprofessionaliseerd, en dat is te zien aan ons werk. Ons team bestaat uit 4 montageploegen, een servicemonteur, 4 productiemedewerkers, een werkplaatsmedewerker, 2 verkopers en 3 werkvoorbereiders/planner. Daarnaast ondersteunen de secretaresse en de administratie medewerkster de overige werkzaamheden. Van Esseveld levert alles voor uw woning. Van kozijnen, puien, dakkapellen, zonwering, raamdecoratie tot veranda's en serres toe. Samen met ons bouwbedrijf maken wij van elk project een 'droomplaatje'! Bezoek onze website www.esseveld.nl voor meer informatie.