Filters

10

Snel en bevredigend beantwoord

Snel beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, volledige, vriendelijke reactie.

Heel fijn om snel, volledig en vriendelijk reactie te krijgen die mijn vraag goed beantwoord. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Weer een stapje verder, maar is erg moeilijk de weg te vinden in de brij van regels.

We zitten met een nijpende situatie en telkens moeten wij overal zelf achteraan. We begrijpen niets van de woninghuurmarkt omdat wij altijd hebben kunnen kopen. We hebben er dus nooit eerder mee te maken gehad. Nu komen we ook nog vanuit een ZZP situatie en een gedwongen stop van het eigen bedrijf vanwege gezondheidsredenen en moeten wij, compleet gestuurd door onze dochters, continue zoeken naar de juiste weg, maar de tijd dringt. Zowel in geestelijk als lichamelijk opzicht als ook in financieel opzicht. We kunnen nu nog schuldenvrij stoppen, maar als deze situatie nog lang gaat duren niet meer en in het ergste geval staan we op straat! Dit voelt als een straf terwijl we altijd hard hebben gewerkt en nu ook al vanaf dat we weten dat het niet meer vol te houden is we actief hulp vragen en nog steeds geen uitzicht hebben op duidelijkheid en dus rust.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn gecommuniceerd

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
4

Nee, ik ben er niet tevreden over !

Beste Nick Jager, 2 dagen geleden stuurde ik je de belastingpapieren over 2020 en gisteren kreeg ik daar een reactie op, (wél vlot) maar niet wat ik bedoelde. Ik had tevoren een jaarinkomen van ruim € 51,000,=, nu was het aanmerkelijk minder. Het inkomen mag verhoogd worden met procenten van, eigen vermogen (Eigen afbetaald huis én spaargeld). Mijn contactpersoon van TBV is mevr. van Velthoven en die weet precies hoe het zit. Hopelijk wordt e.e.a. gecorrigeerd en wacht ik je verbeterde versie af. Fijne dag toegewenst en vriendelijke groet van Nel Poulus, inschrijfnummer 1900875

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ik heb gisteren een bericht gehad van Woningnet met het verzoek door betaling mijn inschrijving te verlengen. Het blijkt dus een spam bericht te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geduldige medewerkers

Ik ben een digibeet en klungel maar vaak wat aan. Dit zeggende besef ik dat dit voor medewerkers van de helpdesk een ramp moet zijn. De medewerker van WIZ heeft me geduldig en uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle reactie

snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
10

prettige goede hulp bedankt

Ben netjes en sympathiek geholpen daarvoor dank kees loose

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en snelle reactie

duidelijke en snelle reactie op de door mij gestelde vraag

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel antwoord.

Je krijgt snel antwoord. Meestal dezelfde dag. Bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed m.v.g. Rob en alvast mooie Kerstmis en mooi nieuwjaar !

  • Aanbevelen? Ja
6

ben blij dat het alsnog opgelost is.

ik denk dat er een foutje in de pagina Mijn inkomen zit. Het zou handiger zijn als er een vakje was waar je een bijlage kunt toevoegen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct reactie.

Mijn vraag en zorgen over mijn inschrijving bij woning in zicht was snel en juist behandeld. Dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Meteen mijn vraag beantwoord

Na het invullen van het contactformulier correcte informatie gegeven

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel

Meteen antwoord gekregen toppie

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en duidelijk antwoord

Heel goed antwoord. Nu weet ik dat Woning inzicht niet met een automatische incasso werkt. Moet ik het zelf in de gaten houden Met vriendelijke groet Ria in ‘t Groen

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben heel goed geholpen.

Ik dacht dat ik mijn betaling niet goed gedaan had. Fijn dat je me terug gemaild hebt. Mijne hartelijke dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Zeer snelle reactie en prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedankt voor de inlichtingen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende communicatie

Ik ben echt geweldig geholpen. Eerst een mail gestuurd. Toen de berichtgeving dat ik gebeld zou worden en op het precieze tijdstip werd ik gebeld met één supergoede uitleg. Dank je wel daarvoor. Mvg Annie van Heumen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Bedankt Voor het beantwoorden van mijn vraag waar ik ook mee verder kan

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie

Mijn exacte vraag is of wij goed zijn ingeschreven voor een eventuele aanleunwoning of iets dergelijks bij bv de Clossenborch.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Locatie Woning in Zicht Tilburg

Intern Inschrijving woninginzicht

013-2070300

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.