Zeer slecht

Ik wacht al bijna 2 maanden om aangesloten te worden op het glasvezelnetwerk, aantal keer geïnformeerd maar ik moet geduld hebben ander moest ik contact opnemen met de glasvezel netwerkbeheerder. Deze wist mij vandaag te melden dat er nog geen aanvraag binnen is van Trined. Weer gebeld met Trined maar krijg geen antwoord omdat mijn melding van een week geled nog niet is behandeld ( wanneer worden we aangesloten)….

Nu goed

Alles is nu goed, probleem opgelost,en krijg 1xmonteur vergoed. Bedankt

Beste J.A.W. van Rooij, Naar aanleiding van jouw review hebben wij contact gehad. Hopelijk hebben we het alsnog naar tevredenheid op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Netjes

Netjes en correct behandeld

Beste Marleen, Dat is fijn om te horen! We behandelen iedereen, zoals we zelf ook behandeld willen worden! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prettig en duidelijk gesprek gehades

Mijn gesprek met uw medewerker was heel vriendelijk. Het was duidelijk met iemand die verstand van zaken had. Complimenten aan de medewerker.

Beste Wim, We gaan de complimenten doorgeven, dankjewel! We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Bij Trined kan ik met TV ook gebruik maken van dvb-c wat mijn voorkeur is. De service is ook erg goed. Aanrader!

Beste, Fijn hé, dat DVB-C signaal! En die service doen wij ook heel hard ons best voor, want we staan voor 'gewoon goede' diensten en service. Heel fijn dat je het zo ervaart, daar worden wij blij van! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Storing internet

Als zakelijke klant ervaren we vaak uitval van internet. Nu hebben we extra ziggo als backup. Moet snel geregeld worden.

Beste Patrick, Bedankt voor jouw review! We begrijpen dat een betrouwbare internetverbinding cruciaal is voor jouw zaak. Het is voor ons belangrijk om onderscheid te maken tussen uitval van de internetlijn (glasvezel) en problemen met (eigen) apparatuur, aangezien beide de continuïteit van je bedrijfsvoering kunnen beïnvloeden. Een back-up lijn is daarom essentieel om er voor te zorgen dat je bedrijf altijd online blijft. Op een gemelde internetstoring bij onze zakelijke klanten wordt binnen 1 werkdag een monteur afgestuurd. Wij komen graag in contact om je review en storing te bespreken. Omdat je klantnummer helaas niet is ingevuld, willen wij je vragen om contact op te nemen via [email protected] of met onze zakelijke klantenservice op 0800 9030. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Goed geholpen, gezellig gesprek

Snel en vakkundig geholpen

Beste Franca, Kijk, dat is leuk om te horen! Goed is belangrijk, maar gezellig is ook heel prettig! We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Ik ben top geholpen. Bedankt Yusuf.

Prettig gesprek en goede hulp.

Beste Gerard, We geven de complimenten door aan Yusuf! We helpen je een volgende keer graag weer als dat nodig is! Met vriendelijke groet, Team TriNed

helemaal top

Super geholpen

Beste Antoine, Super om te horen! Je weet het, als je een keertje hulp nodig hebt mag je ons altijd bellen. We helpen graag. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben al jaren klant en nog steeds zeer tevreden. Internet is snel, TV is een ruim aanbod en telefoon is ook goed.

Beste Rik, Wat fijn om te horen! We waarderen het dat je de tijd neemt om dit met ons te delen. Wat ons betreft blijf je nog jaren genieten van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

22 minuten in de wacht gestaan

Ik krijg 4 keer een mailtje dat ze mij niet kunnen bereiken voor een vraag, dus of ik Trinet wil bellen. Dat wil ik best doen, maar misschien is het dan makkelijker als er in die mail dan ook staat: "wat de vraag precies is". Die vraag was namelijk of ik mijn vaste nummer in het abonnement wilde behouden of niet wilde behouden. Dat had ik ook op de mail terug kunnen beantwoorden, dan had ik niet 22 minuten in de wacht gestaan. Overigens was de medewerker uiterst vriendelijk.

Beste Jeroen, Wat vervelend om te horen dat het wat langer heeft geduurd! Dat is niet hoe we het willen, dus daar gaan wij aan werken. Beloofd! En een hele goede tip, wij gaan kijken of we die vraag de volgende keer mee kunnen nemen in de mail. Scheelt onze klanten wat belletjes. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Prima geholpen!

Prima en duidelijk geholpen door Yusuf. Klantenservice is snel.

Beste Riet, Kijk, Yusuf is een topper! Fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt! Bedankt voor je positieve feedback. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Thuisnetwerk werkt niet na overstap.

Positief: vriendelijke monteur (Mark). Kwam op tijd en heeft telefoon, televisie, Humax-box en internet snel geïnstalleerd en werkend opgeleverd. Negatief: Mijn NAS (Network Attached Storage) was niet meer te benaderen via het thuisnetwerk. Kennelijk was het LAN IP-adres van de nieuwe router anders dan dat van de oude. Klantenservice gevraagd om het IP-adres van de router te veranderen naar wat het voorheen was, bij Ziggo. Dat zou dan volgens de medewerker een vast IP-adres worden, voor €2,50 per maand. Na ongeveer een kwartier zou dat moeten werken. ….. Niet dus. IP-adres bleef 192.168.18.x. Tweede contact: Na ca. 30 minuten (!) een medewerker aan de lijn. De vraag wordt nu doorgespeeld naar het backoffice. Tien dagen later pas antwoord: ”We zullen het IP-adres van uw NAS aanpassen van 192.168.178.x naar 192.168.18.x.” Dat was niet wat ik gevraagd had, en daarbij: Trined kàn het IP-adres van mijn NAS in het thuisnetwerk niet aanpassen, zonder te beschikken over inlognaam en wachtwoord. De betreffende medewerkers van klantenservice en backoffice weten kennelijk niet waar ze het over hebben. Na veel zoeken en proberen ben ik er uit: klanten kunnen het LAN IP-adres van de router zèlf aanpassen, als ze op internet eenmaal de juiste handleiding hebben gevonden. Beoordeling: Helemaal tevreden over TV (10), internet (10) en telefoon (10). Zéér ontevreden over klantenservice (2) en backoffice (2). Redelijk tevreden over de monteur (7). Als hij even de moeite genomen had om het LAN IP-adres aan te passen aan het bestaande thuisnetwerk dan had me dat tientallen uren ellende en uitzoekwerk bespaard. Gemiddeld oordeel: (10+10+10+2+2+7)/6=7 Aanbeveling: ja, maar onder voorbehoud. Als je een NAS hebt, laat dan de monteur het LAN IP-adres van de Trined-router aanpassen en contoleer of je NAS daarna bereikbaar is.

Beste Ruud, Bedankt dat je jouw verhaal hier met ons wil delen, dat waarderen we! Een NAS is voor velen onbekend, dus echt wel een specifiek product, en het helpt alleen maar om hier aandacht voor te vragen. Dat heb je hier ook zeer duidelijk uitgelegd, waarvoor dank! Wij vinden het heel fijn dat je ons positief beoordeelt. En aangezien wij ook iedere dag weer iets bijleren, zou het ons niet verbazen als je ons de volgende keer alleen maar 10'en geeft. Daar gaan wij voor! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Great personal experience

I'm really grateful to speak with Yusuf, he heped me much more than expected. If not for financial reason I would definitely stay with Trined even if just for client service that he provided. If all employees are on such level then chapeau bas to them all and especially Yusuf. Thank you again

Dear Lukasz Litwin, Great to hear you're so happy with the service delivered by Yusuf! You're always welcome at TriNed! Kind regards, Team TriNed

Direct vriendelijke en deskundige medewerker aan de lijn.

Het is een verademing als je bij telefonisch contact geen bandje met de bekende smoes ‘ het is drukker dan normaal dus …etc. ‘ te horen krijgt maar direct een vriendelijke en deskundige medewerker. Probleem hopelijk opgelost, moet komende tijd nog blijken. De software updates van de ontvanger worden blijkbaar niet automatisch geïnstalleerd wat ik een minpuntje vind. Verder ben ik heel tevreden met Trined.

Beste GNA, Daar staan wij voor, persoonlijk contact! Fijn dat je dit ook zo kunt waarderen. Mocht het tóch niet opgelost zijn, schroom dan niet om te contacten! We helpen je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Yoeri heeft mij geholpen. Ik vertelde wat ik wilde en hij begreep gelijk wat ik bedoelde... Heel netjes ...correct en zeer vriendelijk ook na het continuen herhalen van mijn antwoord om iets NIET te veranderen ...maar iets toe te voegen.. Gerustgesteld dat er niets veranderde maar hij voegde iets toe... Terwijl ik nog aan de lijn was ...was het al geactiveerd dus ik kon mijn mannen blij maken. Toen kreeg ik al van mijn zoon te horen dat alles goed was zowel het oude ( dus niet eraf)..en het gevraagde toegevoegd... Echt zeer netjes van Yoeri...hij verdiend een dikke pluim.. Vgr. Mariëlla v Andel

Beste H. van Andel, Gaaf om te horen! Bedankt dat je zo enthousiast bent en dit met ons wil delen! Wij gaan de complimenten doorgeven aan Yoeri, gaat hij leuk vinden. Mocht je in de toekomst nog iets willen vragen, dan weet je ons te vinden. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Snel goed en korrekt geholpen!

Monteur Ken is geweest Heeft op een plezierige wijze en deskundig geholpen. Liever niet, maar in geval wederom panne, graag monteur Ken!

Beste Jan, Storing wil je inderdaad liever niet, maar we proberen het wel altijd z.s.m. op te lossen! We geven de complimenten door aan Ken. Mocht er nog eens iets zijn, dan sturen we Ken weer! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

lang klant geen korting

We zijn jaren klant bij trined. Nu krijgen nieuwe klanten korting en wij niet. Alleen maar betalen. Mer facturen zijn ze wel snel.

Beste Anja, Wij vinden het erg fijn om te horen dat je al jarenlang klant bent bij ons! En wij willen ook graag samen met je kijken naar je huidige abonnement. Helaas is het door jou opgegeven klantnummer niet bekend in onze systemen. Zou je ons willen bellen? Dat kun je gratis doen op 0800 8030 en dan kom je zonder keuzemenu bij onze collega's uit! We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Altijd blije klant

Ik kopieer hier mijn review die ik op Google heb achtergelaten; Klant sinds 2017, altijd blij geweest, altijd super service. Ze zetten zich hier echt in voor de klant en in plaats van elk jaar een verhoging te verwachten zoals bij de concurrenten, blij je je afvragen wanneer de verhoging nou eens komt.. 1x gebeurt in de jaren dat ik klant ben.. en ik krijg binnenkort een verlaging! (net als heel veel klanten)

Beste Raf, Fijn om te horen dat je al zoveel jaren lang tevreden bij ons bent! Dat vinden we erg fijn en we waarderen het enorm dat je jouw positieve ervaring hier wil delen. Geniet nog vele jaren van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Keep up the good work !!!

N.v.t.

Beste Rady, Gaan we zeker doen! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Uitstekend werk en vriendelijke monteur

Na het melden van de storing kwam de volgende dag al een monteur. Ken was heel vakkundig, heeft alles razendsnel gemaakt en was ook nog eens vriendelijk en gezellig. Wat kapot was is vervangen, daarna alles uitgebreid getest en hoera, alles werkt weer. Heel tevreden klant hier!

Beste Nathalie, Een storing is nooit fijn, dat snappen wij! Dus wij vinden het fijn dat we het zo snel op hebben kunnen lossen en je weer online was. En gezellig, dat zijn onze monteurs zeker! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Bijzonder aardige mensen aan de telefoon, maar de monteur is een bijzonder aardige beleefde bescheiden man.

Beste Westendorp, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collega's! Wij vinden het ook stuk voor stuk toppers. Als je in de toekomst eens een vraag hebt, schroom dan niet om ons te contacten. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

till now ok

Sometimes not good

Dear Kuran, We're sorry to hear that you're not always satisfied! We would love to help so you can enjoy the TriNed services every single moment of the day. Unfortunately, the customer ID number you've entered is not known in our system. Therefore we're not able to contact and help you. We would love to offer you our support, if you're willing tot contact us. You can call us at 0800 8030. Thanks in advance! Kind regards, Team TriNed

Na telefonisch contact afspraak gemaakt en snel geholpen

Beste M., Zo horen we het graag! En we waarderen het dat je deze positieve feedback met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team TriNed

Klasse

Binnen enkele minuten door een zeer nette en beleefde monteur de juiste diagnose gesteld en verholpen.

Beste Cor, Fijn! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed

Het Zuiderkruis 63

5215 MV

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’