Wij gaan voor meer osmanen in de wereld
Hallo Jac, Hartelijk dank voor deze fijne review. En veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Paul van Team TriNed
Er kwam een jongen aan de deur, het eerste wat hij zei; dit is geen verkoopgesprek. Hij kwam met een verhaal dat ze bij iedereen in de buurt als dienst glasvezel aanleggen, dit zou 50 euro kosten en daarna was het mogelijk om bij verschillende partijen internet af te nemen. Ik heb naar mijn weten getekend voor het naar binnen brengen van de glasvezel. Echter was ik aangesloten op een abbonoment van Trined, waar ik niet van af kon komen, de klantenservice gaf aan dat ik hetzelf aangevraagd had. Ik accepteerde het lot en liet het lopen, nu een afschrijving gehad voor contractontbinding zondere enige communicatie. €225 euro betaald, voor geen enkel geleverde dienst of communicatie. Dit zijn oplichters!
Beste Sjaak, Ik heb het een en ander nagekeken en ik zie dat we je tussen 16 dec en 20 dec meerdere keren hebben gebeld zonder je te bereiken. Ook op 6 januari hebben we een poging gedaan je te bereiken. Op 13 januari hebben we je een mail gestuurd met het verzoek ons te bellen. Allemaal zonder succes. Omdat je toch echt getekend hebt voor een abonnement en je blijkbaar niet aangesloten wil worden (je reageert niet op onze e-mail of telefoontjes), rest ons niets anders dan de afkoopsom in rekening te brengen. We vinden dat jammer want we verwelkomen je echt liever als klant. Wil je toch nog aangesloten worden, dan kan dat. Neem dan contact op met 0800 8030. Uiteraard hoef je dan de afkoopsom niet te betalen.
DOE HET NIET!!!! Administratief maken ze er een potje van en hang je vaak aan de telefoon. Service is echt beroerd. Qua montage is het helemaal om te janken. De ombouw die ze gedaan hebben is beroerd en is door een andere monteur (extern) inmiddeld hersteld. Ik ben blij dat ook de Hauwei router die tussen het glasvezelkastje en de Fritzbox geplaatst is weer weg is (leve privacy).
Hallo Sander, Bij ons heb je de keuze om een Huawei of Fritzbox router te kiezen, maar dat terzijde. Ik wil toch graag even reageren op het ombouwen. In Helmond is het glasvezelnetwerk op een zeer specifieke aangelegd waardoor elke provider zijn eigen opstelling moet ophangen vanaf de glasvezelkabel. In de rest van Nederland is dat anders ingericht en hoeven de providers alleen een converter of een router te plaatsen en zijn ze klaar om te leveren. In Helmond dus niet. Daar moet elke provider zijn eigen apparatuur installeren naast een converter of router. Maar dat betekent ook dat de provider dat allemaal weer weg moet halen op het moment dat een klant overstapt naar een andere provider. En dat heeft onze monteur gedaan: onze aparatuur weggehaald. Het is aan de nieuwe provider om z'n eigen apparatuur weer op te hangen. Zoals gezegd een omslachtig proces wat eigenlijk alleen in Helmond aan de hand is. En wij vinden het ook jammer dat dit zo moet maar het is een keuze die de eigenaar van het netwerk, met alle goede bedoelingen, ooit heeft gemaakt. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Geen internet ontvangst. Telefonisch geholpen door dhr. Zaki vriendelijk en engelengeduld. Top! Vervolgens monteur dhr. Bourak binnen 2 uur aanwezig. Snel vriendelijk en efficiënt te werk. Euvel in enkele minuten verholpen. Helemaal blij. Dank !
Hallo Alexander, Bedankt voor je bericht. Fijn dat Zaki en Bourak je goed en snel konden helpen. Daar staan we voor. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik heb via Breedband Helmond een abonnement bij Trined tot volle tevredenheid. Ik wil een eigen glasvezel router gebruiken, op de site van Trined vond ik dat het AON techniek moest gebruiken. Dus een Fritzbox gekocht met een AON sfp module. Na het installeren kreeg ik een foutmelding dat er een verkeerde sfp gebruikt was. Na wat onderzoek bleek het een GPON te moeten zijn, wat me ongeveer € 40 extra kosten. Ik heb dit doorgegeven, maar de site is nog niet aangepast. Uit eigen ervaringen weet ik dat het intern communiceren bij Trined soms moeilijk is. Vandaar dit verhaal, ik hoop dat ik iemand ermee geolpen heb.
Hallo Jan, Bedankt voor je reactie. Sorry voor het ongemak we gaan de tekst direct aanpssen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Duidelijk uitgelegd en probleem verholpen.
Hallo Mart, Bedankt voor je bericht, we waarderen het zeer dat ook de goede ervaringen gedeeld worden via internet. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Heb via email aangegeven dat ik een aantrekkelijk aanbod van Odido heb gekregen , hetgeen voor de eerste twee jaar honderden euro’s aan abonnementskosten scheelt. Trined gevraagd of zij een trouwe klant tegemoet wilden komen. Helaas na enkele weken nog steeds geen antwoord, dus ben me nu aan het voorbereiden om zonder problemen over te stappen van Trined naar Odido. Het voordeel is zo groot dat ik makkelijk eerst Odido kan uitproberen voordat ik Trined opzeg. Lijkt mij dat er nog veel meer klanten van dit aanbod van Odido gebruik kunnen maken.
Hallo Rinze, Jammer dat je wilt overstappen. Bedenk wel dat goedkoop ook vaak duurkoop betekent. En overstappen naar Odido is vaak ingewikkelder dan je denkt. Je kunt namelijk geen 2 providers op 1 glasvezelkabel hebben, tenzij je terug wilt naar het ADSL-netwerk met traag internet. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goed en snel geholpen door Mark en goede uitleg gekregen. Dank je wel. Groet Freddy Maigret.
Hallo Freddy, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We halen de snelheid nooit. Nog een maand dan is een jaar voorbij.
Hallo Jolanda, De contactgegevens die je hier opgeeft komen niet voor in onze klantadministratie. We kunnen derhalve niet nagaan wat er mis is gegaan. We hebben nauwelijks klachten over de snelheid en als die er zijn, kunnen we die vaak heel eenvoudig oplossen. Graag ontvangen we van je het klantnummer zodat we je in ieder geval voor de laatste maand nog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben jaren klant geweest en de laatste maanden alleen maar storing na dat de router vervangen moest worden naar Huawei. Toen met fritzbox hadden we goed internet bij Trined.
Hallo Herman, Als de storing volgens jou aan de Huawei router ligt is het jammer dat je niet om een Fritzbox gevraagd hebt. Bij ons kunnen de klanten zelf kiezen welke van de twee merken ze willen. Verder komen de contactgegevens die je hier opgeeft niet voor in onze administratie. We melden deze review daarom als 'abuse'.
We zijn netjes en kundig te woord gestaan, het team helpdesk is geweldig! Dit was mijn 2e ervaring met de helpdesk
Hallo Henk, Bedankt voor je bericht en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Buiten dat ik in 4 jaar tijd maar 1 storing heb meegemaakt (en van korte duur) altijd goede werking van mijn glasvezel aansluiting. Na 4 jaar update gedaan van mijn abonnement. Heel goed, professioneel en vriendelijk geholpen door Sam waardoor ik weer EUR 10,- in de maand heb kunnen besparen!
Hallo Maurits, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het duurde even voor ik iemand aan de lijn kreeg, maar de vriendelijke toon van de persoon aan de hulplijn maakte alles goed. We hebben samen alles stapsgewijs doorlopen en nu werkt alles weer naar behoren. Heel soms zie ik dat mijn beeld nog even stil staat, maar ik hoop dat dat uit zichzelf opgelost wordt met, en anders schakel ik nog een een keer alles weer uit en start alles weer opnieuw op.
Beste Henny, Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik wilde een abonnement afsluiten bij Trined. In hun systeem konden ze de toevoeging van mijn huisnummer niet verwerken op een manier dat de monteur er mee uit de voeten kon. Hier heb ik zelfs nog over gebeld aangezien deze afwijkt op de documenten in mijn bestelling, de klantenservice verzekerde mij ervan dat dit is hoe het hoort. De monteur moet mij opbellen op de dag dat deze langs zou moeten komen en nadat ik mijn uitleg doe over de situatie gaat deze alsnog naar het verkeerde adres. Ik moet dan door deze onkunde een factuur betalen. Ik wil een klacht indienen en vervolgens moet ik lang in de wachtrij blijven hangen, je krijgt daarna geen meldingen over updates en "word teruggebeld". Vervolgens nog een keer gebeld, krijg ik te horen dat je alleen een klacht in kan dienen "op de vroege middag op maandag". Nog een keer bellen, op maandagmiddag deze keer, krijg ik eerst iemand aan de lijn die na de uitleg van mijn klacht stil blijft en niks meer laat horen. Na een kwartier nog een keer geprobeerd en krijg ik weer hetzelfde verhaal, "er word een melding gemaakt". Dit is gewoon te bizar voor woorden.
Beste Marco, We hebben naar aanleiding van je melding het een en ander uitgezocht over de aanvraag en het monteursbezoek. Er is een aanvraag ingediend op 5 september op huisnummer 151, daar is vervolgens ook de monteursafspraak voor ingepland en is de monteur er ook heengegaan. Alle voorbereidende werkzaamheden zijn door ons uitgevoerd en het internetsignaal is ook geactiveerd op huisnummer 151. Vervolgens is gebleken dat de bestelling door jou verkeerd was aangevraagd en dat het huisnummer 1 met toevoeging 51 moets zijn. Op dit adres heb je later de bestelling geplaatst. Die is dus later aangevraagd en hiervoor dient nu ook weer een installatieafspraak ingepland te worden. We hebben aangeboden om de monteurskosten uit coulance te vergoeden op het moment dat we de diensten op het juiste adres kunnen activeren. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We zijn al een tijdje klant en we zijn gewoon tevreden. Laaatst nog de klantenservice gesproken om ziggo sport te bestellen. Ging ook soepeltjes. Al met al een prima provider die ik durf aan te bevelen bij mijn vrienden ;-)
Hallo Peter, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik was helaas net te laat om te bellen, dus besloot ik een WhatsApp-bericht te sturen. Emile reageerde snel en nam echt de tijd om het probleem grondig te onderzoeken. Na een kleine aanpassing aan de router werd de verbinding aanzienlijk beter op de draadloze apparaten. Ik ben ontzettend tevreden met de service en de behulpzaamheid! Ga zo door, jullie hulp wordt enorm gewaardeerd!(Ook na sluitingstijd)
Geachte heer Gerrits, Bedankt voor je reactie en veel plezier met onze diensten.
Ik kom van Odido en de prijs alsmede het kunnen afnemen van een vast IP adres heeft mij over de streep getrokken om het avontuur aan te gaan, ik neem het 2.5 GB abonnement af. Ik maak niet gebruik van de apparatuur die TriNED levert, en kreeg niet zondermeer mijn eigen apparatuur aan de praat na de overstap. Zowel de monteurs als de klanten service hebben goed meegedacht in oplossingen, waardoor ik de ervaring als zeer positief heb ervaren.
Hallo Arnold, Bedankt voor je reactie en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Sinds juni glasvezel en overgestapt alleen maar ellende kan niet eens het journaal van vandaag kijken. Alles wat beloofd werd werkt niet goed en klantenservice scheept je af.
Geachte heer Aben, Dank voor uw bericht. Jammer dat u het contact verbroken heeft voordat onze collega u een servicemonteur kon aanbieden. We hebben dat alsnog gedaan. We nemen contact met u op om deze in te plannen. Hij kan dan meteen kijken of de door uzelf aangesloten andere apparaten geen storing veroorzaken. Want het terugkijken van programma's is al mogelijk binnen een paar minuten dat het afgelopen is.
Dit zijn we niet gewend van trined. Laatste tijd alleen storing. En als je belt dat zijn ze direct en bot. Monteur kan gestuurd worden, maar wel betalen.
Geachte heer Van Zutphen, Bedankt voor uw bericht. We willen echter graag uw klacht onderzoeken maar uw contactgegevens komen niet in ons klantenbestand voor. Ook heeft u een fictief klantnummer opgegeven. We zijn daarom genoodzaakt uw review als 'misbruik' te melden bij dit platform. Wij vragen u om uw juiste contactgegevens aan ons te mailen zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.
Naar 10 x bellen en mijn probleem te hebben doorgegeven is mijn probleem nog steeds niet opgelost, ze geven dan ook aan dat als het probleem bij mezelf zit de kosten dan ook voor mijn zijn. het probleem ligt niet bij me omdat ik niets veranderd heb, toch een rekening gekregen omdat eer een breukje in de kabel zit wat ik heb ik dan zou hebben veroorzaakt. mooi he ben er nog nooit aangeweest maar goed toch maar weer betaald en je raad het al probleem nog steeds niet opgelost. jammer dat Ziggo niet in deze regio valt anders was de keuze niet moeilijk voor me. Ziggo is wel duurder maar alles is perfect geregeld,
Hallo Ron, Dank voor je reactie. Ik zie dat mijn collega zondag een monteur heeft ingepland om het probleem in het netwerk op te lossen. Ik vertrouw erop dat daarmee het probleem voorgoed uit de wereld is. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Internet was wel ok. Maar de service is erg slecht geworden. We waren sinds 2018 klant , maar hoe we na 2023 telefonische en de laaste monteur. Is de service bagger.
Hallo Henk, Bedankt voor je reactie. We kunnen je echter onder jouw e-mailadres niet terug vinden in ons klantenbestand. Wil je onze een e-mail sturen met je postcode en huisnummer zodat we kunnen nakijken wat er is gebeurd. We willen daar graag lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik krijg een nieuwe ontvanger binnen van trined terwijl ik er nu twee heb en dus op mijn slaapkamer geen tv meer kan kijken, zodoende bestel ik vandaag een nieuwe ontvanger.
Hallo Ron, Bedankt voor je reactie. We vinden het fijn je goed te hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Heel goed geholpen door Mark
Hallo Elly, Hartelijk dank voor uw review. Mark en wij waarderen dat zeer. We wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Installateur Mark is kundig en vriendelijk. De installatie was snel geregeld.
Hallo Berrie, Hartelijk dank voor uw review en we wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Zeer netjes geïnstalleerd en goede uitleg van Mark
Hallo Nelly, Hartelijk dank voor uw review en we wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.