balen

Sinds juni glasvezel en overgestapt alleen maar ellende kan niet eens het journaal van vandaag kijken. Alles wat beloofd werd werkt niet goed en klantenservice scheept je af.

alleen maar storingen

Dit zijn we niet gewend van trined. Laatste tijd alleen storing. En als je belt dat zijn ze direct en bot. Monteur kan gestuurd worden, maar wel betalen.

Zeer slecht krijgen het probleem niet opgelost.

Naar 10 x bellen en mijn probleem te hebben doorgegeven is mijn probleem nog steeds niet opgelost, ze geven dan ook aan dat als het probleem bij mezelf zit de kosten dan ook voor mijn zijn. het probleem ligt niet bij me omdat ik niets veranderd heb, toch een rekening gekregen omdat eer een breukje in de kabel zit wat ik heb ik dan zou hebben veroorzaakt. mooi he ben er nog nooit aangeweest maar goed toch maar weer betaald en je raad het al probleem nog steeds niet opgelost. jammer dat Ziggo niet in deze regio valt anders was de keuze niet moeilijk voor me. Ziggo is wel duurder maar alles is perfect geregeld,

wij ziin weg bij Trined

Internet was wel ok. Maar de service is erg slecht geworden. We waren sinds 2018 klant , maar hoe we na 2023 telefonische en de laaste monteur. Is de service bagger.

Netjes en goed geholpen

Ik krijg een nieuwe ontvanger binnen van trined terwijl ik er nu twee heb en dus op mijn slaapkamer geen tv meer kan kijken, zodoende bestel ik vandaag een nieuwe ontvanger.

Heel goed geholpen door Mark

Goede installateur

Installateur Mark is kundig en vriendelijk. De installatie was snel geregeld.

Wij zijn erg tevreden

Zeer netjes geïnstalleerd en goede uitleg van Mark

Geweldige service

Storing binnen één dag verholpen, zelfs buiten normale werktijd zonder kosten.

tevreden

De service die ik ervaar met Trined is goed. Ze denken mee naar oplossingen. Klantvriendelijk. Vandaag 08-10-2024 zijn wij geholpen door Yusuf. Zeer vriendelijke jongeman. Weet waar hij mee bezig is. Rustige jongeman. Dik tevreden.

Goed geinformeerd

slechte internet

Slechte internet valt vaak weg Tv hapert en we betalen ons scheel per maand.

Goede provider, al jaren tevreden

Ik heb al jaren TriNed en zojuist even contact gehad met de klantenservice voor een kleine aanvulling. Erg aardige mensen en zeer behulpzaam. Daar kunnen de 'grote jongens' nog wat van leren. Ik beveel ze graag aan. Groet, Toos

Slechte klantenservice

Ben een bestaande klant en mijn originele jaarcontract is al ruim voorbij echter betaal ik €8,50 meer dan een nieuwe klant €60 ipv €51,50). De tarieven staan duidelijk op de site van trined. Ik heb de zeer slecht bereikbare klantenservice gebeld en om een nieuw abonnement tegen het huidige tarief gevraagd. De man vertelde mij dat dit niet mogelijk is en dat ook opzeggen en opnieuw aanmelden niet kon. Ik vind dit eigenlijk respectloos naar bestaande klanten (of misschien zelfs discriminatie).

Geen service

Al ruim 5 dagen geen internet. Na 4 dagen komt er eindelijk een monteur die na paar min weer weg weggaat omdat het probleem in de wijk centrale kast zit. Dit is al vaker zo geweest en dit ook uitgelegd aan de telefoon dat daar het probleem zit aan Trined zelf, maar nee eerst moet er een monteur naar het huis komen. Volgens de monteur zou het binnen de 24 uur opgelost zijn. Maar 24 uur verder nog steeds geen internet. En als je dan voor de zoveelste keer weer belt na de klantenservice zeggen ze doodleuk dat ze geen idee hebben wanneer het opgelost gaat zijn. Alles bij elkaar een zeer slechte service. Zodra het contract is afgelopen direct hier bij weg.

Slechte ervaring monteur

Monteur heeft slechte werk geleverd bij aansluiting. Slecht opghangen. Had geboord moeten worden. Router is gevallen Internet halen we de snelheid niet optimaal. Blijft schommelen

vriendelijke, geduldige, medewerkers

ook al gaat er af en toe iets mis bij Trined; je krijgt altijd vriendelijke en geduldige medewerkers aan de lijn

Ben heel vriendelijk te woord gestaan, en de medewerker heeft mij uitstekend geïnformeerd

Zeer vriendelijk te woord gestaan, en meteen op mijn vragen antwoord gekregen

Telefonisch berijkbaar

Ik ben netjes te woord gestaan door Mol! Van de klantenservice. Hij adviseerde ons op een fijne manier en dacht mee in de situatie. Daarnaast nam hij echt de tijd voor ons en gegeven deze fijne houding zijn wij nu klant geworden bij trined

Mark heeft het probleem snel opgelost En nog tips gegeven Zeer klantvriendelijk

Snelle service

Monteur kwam op tijd om de glasvezel aan te sluiten. Heeft daarbij ook nog even de tijd genomen om naar m'n tv te kijken.

ondeskundige monteur

Goede monteur hadden we 3 jaar geleden gehad. Daardoor hadden we goede begin contact gehad met trined. Laatst is de router vervangen. Monteur moest snel weg naar de volgende klant anders kwam die te laat . Router slecht opghangen. Klantenservice zijn bot.

Geduldig en zakelijk

Deskundig geholpen mijn probleem van het Freezen van het beeld opgelost.

Super vriendelijke gozer

Hij hielp mij zo vriendelijk en naam me stap voor stap door het proces. Niet eerst allemaal lastige vragen. Gewoon to the point.

Hele nette en kundige monteur

Monteur, ondanks aan de late kant door probleem bij vorige klant, heeft gezorgd, dat alles aangesloten en ingesteld was, voor dat hij wegging. Een grote pluim voor geduld en kunde.

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’