Geen internet ontvangst. Telefonisch geholpen door dhr. Zaki vriendelijk en engelengeduld. Top! Vervolgens monteur dhr. Bourak binnen 2 uur aanwezig. Snel vriendelijk en efficiënt te werk. Euvel in enkele minuten verholpen. Helemaal blij. Dank !
Ik heb via Breedband Helmond een abonnement bij Trined tot volle tevredenheid. Ik wil een eigen glasvezel router gebruiken, op de site van Trined vond ik dat het AON techniek moest gebruiken. Dus een Fritzbox gekocht met een AON sfp module. Na het installeren kreeg ik een foutmelding dat er een verkeerde sfp gebruikt was. Na wat onderzoek bleek het een GPON te moeten zijn, wat me ongeveer € 40 extra kosten. Ik heb dit doorgegeven, maar de site is nog niet aangepast. Uit eigen ervaringen weet ik dat het intern communiceren bij Trined soms moeilijk is. Vandaar dit verhaal, ik hoop dat ik iemand ermee geolpen heb.
Duidelijk uitgelegd en probleem verholpen.
Heb via email aangegeven dat ik een aantrekkelijk aanbod van Odido heb gekregen , hetgeen voor de eerste twee jaar honderden euro’s aan abonnementskosten scheelt. Trined gevraagd of zij een trouwe klant tegemoet wilden komen. Helaas na enkele weken nog steeds geen antwoord, dus ben me nu aan het voorbereiden om zonder problemen over te stappen van Trined naar Odido. Het voordeel is zo groot dat ik makkelijk eerst Odido kan uitproberen voordat ik Trined opzeg. Lijkt mij dat er nog veel meer klanten van dit aanbod van Odido gebruik kunnen maken.
Hallo Rinze, Jammer dat je wilt overstappen. Bedenk wel dat goedkoop ook vaak duurkoop betekent. En overstappen naar Odido is vaak ingewikkelder dan je denkt. Je kunt namelijk geen 2 providers op 1 glasvezelkabel hebben, tenzij je terug wilt naar het ADSL-netwerk met traag internet. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goed en snel geholpen door Mark en goede uitleg gekregen. Dank je wel. Groet Freddy Maigret.
Hallo Freddy, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We halen de snelheid nooit. Nog een maand dan is een jaar voorbij.
Hallo Jolanda, De contactgegevens die je hier opgeeft komen niet voor in onze klantadministratie. We kunnen derhalve niet nagaan wat er mis is gegaan. We hebben nauwelijks klachten over de snelheid en als die er zijn, kunnen we die vaak heel eenvoudig oplossen. Graag ontvangen we van je het klantnummer zodat we je in ieder geval voor de laatste maand nog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben jaren klant geweest en de laatste maanden alleen maar storing na dat de router vervangen moest worden naar Huawei. Toen met fritzbox hadden we goed internet bij Trined.
Hallo Herman, Als de storing volgens jou aan de Huawei router ligt is het jammer dat je niet om een Fritzbox gevraagd hebt. Bij ons kunnen de klanten zelf kiezen welke van de twee merken ze willen. Verder komen de contactgegevens die je hier opgeeft niet voor in onze administratie. We melden deze review daarom als 'abuse'.
We zijn netjes en kundig te woord gestaan, het team helpdesk is geweldig! Dit was mijn 2e ervaring met de helpdesk
Hallo Henk, Bedankt voor je bericht en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Buiten dat ik in 4 jaar tijd maar 1 storing heb meegemaakt (en van korte duur) altijd goede werking van mijn glasvezel aansluiting. Na 4 jaar update gedaan van mijn abonnement. Heel goed, professioneel en vriendelijk geholpen door Sam waardoor ik weer EUR 10,- in de maand heb kunnen besparen!
Hallo Maurits, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het duurde even voor ik iemand aan de lijn kreeg, maar de vriendelijke toon van de persoon aan de hulplijn maakte alles goed. We hebben samen alles stapsgewijs doorlopen en nu werkt alles weer naar behoren. Heel soms zie ik dat mijn beeld nog even stil staat, maar ik hoop dat dat uit zichzelf opgelost wordt met, en anders schakel ik nog een een keer alles weer uit en start alles weer opnieuw op.
Beste Henny, Bedankt voor je beoordeling en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik wilde een abonnement afsluiten bij Trined. In hun systeem konden ze de toevoeging van mijn huisnummer niet verwerken op een manier dat de monteur er mee uit de voeten kon. Hier heb ik zelfs nog over gebeld aangezien deze afwijkt op de documenten in mijn bestelling, de klantenservice verzekerde mij ervan dat dit is hoe het hoort. De monteur moet mij opbellen op de dag dat deze langs zou moeten komen en nadat ik mijn uitleg doe over de situatie gaat deze alsnog naar het verkeerde adres. Ik moet dan door deze onkunde een factuur betalen. Ik wil een klacht indienen en vervolgens moet ik lang in de wachtrij blijven hangen, je krijgt daarna geen meldingen over updates en "word teruggebeld". Vervolgens nog een keer gebeld, krijg ik te horen dat je alleen een klacht in kan dienen "op de vroege middag op maandag". Nog een keer bellen, op maandagmiddag deze keer, krijg ik eerst iemand aan de lijn die na de uitleg van mijn klacht stil blijft en niks meer laat horen. Na een kwartier nog een keer geprobeerd en krijg ik weer hetzelfde verhaal, "er word een melding gemaakt". Dit is gewoon te bizar voor woorden.
Beste Marco, We hebben naar aanleiding van je melding het een en ander uitgezocht over de aanvraag en het monteursbezoek. Er is een aanvraag ingediend op 5 september op huisnummer 151, daar is vervolgens ook de monteursafspraak voor ingepland en is de monteur er ook heengegaan. Alle voorbereidende werkzaamheden zijn door ons uitgevoerd en het internetsignaal is ook geactiveerd op huisnummer 151. Vervolgens is gebleken dat de bestelling door jou verkeerd was aangevraagd en dat het huisnummer 1 met toevoeging 51 moets zijn. Op dit adres heb je later de bestelling geplaatst. Die is dus later aangevraagd en hiervoor dient nu ook weer een installatieafspraak ingepland te worden. We hebben aangeboden om de monteurskosten uit coulance te vergoeden op het moment dat we de diensten op het juiste adres kunnen activeren. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We zijn al een tijdje klant en we zijn gewoon tevreden. Laaatst nog de klantenservice gesproken om ziggo sport te bestellen. Ging ook soepeltjes. Al met al een prima provider die ik durf aan te bevelen bij mijn vrienden ;-)
Hallo Peter, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik was helaas net te laat om te bellen, dus besloot ik een WhatsApp-bericht te sturen. Emile reageerde snel en nam echt de tijd om het probleem grondig te onderzoeken. Na een kleine aanpassing aan de router werd de verbinding aanzienlijk beter op de draadloze apparaten. Ik ben ontzettend tevreden met de service en de behulpzaamheid! Ga zo door, jullie hulp wordt enorm gewaardeerd!(Ook na sluitingstijd)
Geachte heer Gerrits, Bedankt voor je reactie en veel plezier met onze diensten.
Ik kom van Odido en de prijs alsmede het kunnen afnemen van een vast IP adres heeft mij over de streep getrokken om het avontuur aan te gaan, ik neem het 2.5 GB abonnement af. Ik maak niet gebruik van de apparatuur die TriNED levert, en kreeg niet zondermeer mijn eigen apparatuur aan de praat na de overstap. Zowel de monteurs als de klanten service hebben goed meegedacht in oplossingen, waardoor ik de ervaring als zeer positief heb ervaren.
Hallo Arnold, Bedankt voor je reactie en veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Sinds juni glasvezel en overgestapt alleen maar ellende kan niet eens het journaal van vandaag kijken. Alles wat beloofd werd werkt niet goed en klantenservice scheept je af.
Geachte heer Aben, Dank voor uw bericht. Jammer dat u het contact verbroken heeft voordat onze collega u een servicemonteur kon aanbieden. We hebben dat alsnog gedaan. We nemen contact met u op om deze in te plannen. Hij kan dan meteen kijken of de door uzelf aangesloten andere apparaten geen storing veroorzaken. Want het terugkijken van programma's is al mogelijk binnen een paar minuten dat het afgelopen is.
Dit zijn we niet gewend van trined. Laatste tijd alleen storing. En als je belt dat zijn ze direct en bot. Monteur kan gestuurd worden, maar wel betalen.
Geachte heer Van Zutphen, Bedankt voor uw bericht. We willen echter graag uw klacht onderzoeken maar uw contactgegevens komen niet in ons klantenbestand voor. Ook heeft u een fictief klantnummer opgegeven. We zijn daarom genoodzaakt uw review als 'misbruik' te melden bij dit platform. Wij vragen u om uw juiste contactgegevens aan ons te mailen zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.
Naar 10 x bellen en mijn probleem te hebben doorgegeven is mijn probleem nog steeds niet opgelost, ze geven dan ook aan dat als het probleem bij mezelf zit de kosten dan ook voor mijn zijn. het probleem ligt niet bij me omdat ik niets veranderd heb, toch een rekening gekregen omdat eer een breukje in de kabel zit wat ik heb ik dan zou hebben veroorzaakt. mooi he ben er nog nooit aangeweest maar goed toch maar weer betaald en je raad het al probleem nog steeds niet opgelost. jammer dat Ziggo niet in deze regio valt anders was de keuze niet moeilijk voor me. Ziggo is wel duurder maar alles is perfect geregeld,
Hallo Ron, Dank voor je reactie. Ik zie dat mijn collega zondag een monteur heeft ingepland om het probleem in het netwerk op te lossen. Ik vertrouw erop dat daarmee het probleem voorgoed uit de wereld is. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Internet was wel ok. Maar de service is erg slecht geworden. We waren sinds 2018 klant , maar hoe we na 2023 telefonische en de laaste monteur. Is de service bagger.
Hallo Henk, Bedankt voor je reactie. We kunnen je echter onder jouw e-mailadres niet terug vinden in ons klantenbestand. Wil je onze een e-mail sturen met je postcode en huisnummer zodat we kunnen nakijken wat er is gebeurd. We willen daar graag lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik krijg een nieuwe ontvanger binnen van trined terwijl ik er nu twee heb en dus op mijn slaapkamer geen tv meer kan kijken, zodoende bestel ik vandaag een nieuwe ontvanger.
Hallo Ron, Bedankt voor je reactie. We vinden het fijn je goed te hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Heel goed geholpen door Mark
Hallo Elly, Hartelijk dank voor uw review. Mark en wij waarderen dat zeer. We wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Installateur Mark is kundig en vriendelijk. De installatie was snel geregeld.
Hallo Berrie, Hartelijk dank voor uw review en we wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Zeer netjes geïnstalleerd en goede uitleg van Mark
Hallo Nelly, Hartelijk dank voor uw review en we wensen u veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Storing binnen één dag verholpen, zelfs buiten normale werktijd zonder kosten.
Hallo Vincent, Bedankt voor je review. We vinden het fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
De service die ik ervaar met Trined is goed. Ze denken mee naar oplossingen. Klantvriendelijk. Vandaag 08-10-2024 zijn wij geholpen door Yusuf. Zeer vriendelijke jongeman. Weet waar hij mee bezig is. Rustige jongeman. Dik tevreden.
Hallo Ellen, Bedankt voor je review en veel plezier met onze diensten. Yusuf vindt het fijn je goed te hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goed geinformeerd
Hallo Familie Aalden, Bedankt voor je review. En we wensen je veel plezier met onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.