Afgelopen ongeveer 4 jaar geen problemen met internet en televisie itv. Vannacht een stroomstoring gehad. Vanmorgen gebeld om 11:15 en om 13:45 werk ik teruggebeld. En om 17:00 was de monteur el alami op locatie en alles is in orde. Wij zijn tevreden over Trined! Ook een aanrader voor anderen. Bart Straatman Landhorst BV
Beste Bart, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze diensten. Het is altijd vervelend als er een stroomstoring is, maar we zijn blij dat we alles snel weer aan de praat konden krijgen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Klok op tv was niet in te stellen, maak tijd liep uur achter. Daardoor de EPG niet bruikbaar. Door alle instellingen te resetten was ik alle zenders ook kwijt. Via WhatsApp de juiste informatie doorgekregen om in te vullen. Gelukt! En de klok doet het ook weer goed!
Beste Jan Bart, Wat vervelend dat de EPG niet beschikbaar was door de foutieve klok. Goed te vernemen dat het uiteindelijk allemaal is gelukt en dat alles weer na behoren werkt. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Ik heb de keus gemaakt over te stappen naar glasvezel in herfst 2022. De verkoper bij de stand in mijn straat beloofde mij, en tekende dit op jullie folder, dat ik met willekeurig oud ziggo model modemkast kon opnemen en terugspoelen. Om die reden besloot ik abonnement te nemen. Nogmaals gecheckt, ja mevrouw, kan echt en onze monteur installeerd dit wel voor u. Medio januari '23 zijn we bij u in de buurt wist hij me ook te vertellen. Naast dat kabels leggen ook niet volgens belofte in kelderkast kon en de kabels weer verlegd moesten worden. Na opnieuw afspraak, kwamen ze onverwachts , niet op nieuwe afspraak, keurig kabels verleggen. Vervolgens afspraak monteur. Bijna een jaar verder...helaas mevrouw de mediabox die u speciaal heeft geregeld werkt hier niet op. Ik moet duurder abonnement nemen. Ik betaal 1 maligne 15,- euro en 9,- p mnd meer!! Dat houdt in dat ik voorgelogen ben. Foutjes zoals kabels, niet op afspraak komen, niet leuk, kan gebeuren. Maar klanten binnenhalen met leugen vind ik erg. Ik kan geen kant op, zit vast aan jullie en betaal €123,- meer dan mij verteld is. Geen goed begin voor vertrouwen en klantgericht en vriendelijkheid. Ik was liever bij ziggo gebleven aangezien ik er niet op vooruitga. Eens mens kiest vrijwillig voor verandering als er vooruitgang is. Dit is en niet vrijwillig (valse info) en geen vooruitgang financiëel. Overigens was de medewerker klantenservice uiterst professioneel en vriendelijk. Daar was ik wel van onder de indruk. Gesprek moest afgebroken worden door brandalarm. Benieuwd hoe jullie hiermee omgaan. Met vriendelijke groet, een ontevreden, nieuwe klant. Fiona Speelman
Wij willen je graag excuses aanbieden voor de onjuiste informatie die je hebt gekregen van de verkoper. Dit is natuurlijk niet acceptabel en wij zullen er voor zorgen dat dit wordt opgepakt om dit in de toekomst te voorkomen. Graag willen wij je bedanken voor de positieve feedback over onze medewerker klantenservice. Het verheugt ons om te horen dat je het contact met deze medewerker vriendelijk en professioneel vond. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
De installatie ging goed en vlot. Een meedenkende en behulpzame monteur (Mark). Ik ben prettig en goed geholpen bij mijn vragen.
Beste Bram, Bedankt voor je positieve beoordeling. We zijn blij te vernemen dat de service van onze monteur zo goed is bevallen en we je vragen prettig konden beantwoorden. We wensen je veel plezier met je nieuwe diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Neemt alle tijd. Legt alles heel goed uit en zorgt dat alles perfect werkt. Helemaal TOP
Beste Tom, Bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij te vernemen dat onze service naar wens is. Vanzelfsprekend staan we bij vragen altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Netjes en snel gewerkt. Alles goed uitgelegd en vriendelijk geholpen top service ! Dank u zeer Mark
Beste Bianca, Bedankt voor deze mooie beoordeling die je hebt achtergelaten! We zijn blij te horen dat de installatie zo prettig is verlopen en geven je complimenten door aan monteur Mark. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Via de klanten service had ik nagevraagd of mijn deco WiFi spots ook aangesloten konden worden. Dit was geen enkel probleem die neemt de monteur gewoon mee zodat het allemaal werkt….. Echter hield de monteur het bij: dat is niet onze apparatuur en ik hoef maar 2 tv’s aan te sluiten en dat heb ik gedaan. Fijne middag nog!
Storing gemeld rond 15u al om 17u monteur aan huis netjes router gewisseld maar ook alles weer ingesteld en tips gegeven echt dat is top service.
Beste Willy, Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij dat we snel en adequaat hebben kunnen reageren op de storing. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Door enkele problemen met de kpn hadden wij anderhalve week lang geen internet, en tv. Tot wij een belletje kregen dat trined voor vandaag al beschikbaar zou zijn. Mark, de medewerker die alles heeft geinstalleerd, was fantastisch! Alles is zo duidelijk en stapsgewijs uitgelegd, dat iedereen het zou kunnen begrijpen. Het internet was snel geinstalleerd en Mark bleef zelfs nog langer om kleine probleempjes op te lossen. Al met al een top service!
Beste Xander, Bedankt dat je de tijd neemt om deze mooie review te plaatsen! Wat vervelend te lezen dat je al een week lang geen diensten had bij de vorige provider. Goed om te lezen dat wij je hebben kunnen voorzien van een werkende verbinding, we hebben ook het prachtige compliment voor onze monteur Mark direct aan hem doorgegeven. Fijn dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Fijne informatie gehad
Beste M, Bedankt voor de mooie beoordeling, goed te lezen dat je positief bent over het contact wat er is geweest. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Altijd goed bereikbaar en deskundig personeel.
Beste Harry, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen. Wat goed om te lezen dat je onze service als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
TV sal 2 jaar super. Nu probleem met internet maar dit is zeer goed en snel opgelost. El heeft ons hier vakkundig geholpen.
Beste Pascal, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met onze diensten en service. Vervelend dat je een probleem met het internet hebt moeten ervaren, gelukkig is dit door onze monteur verholpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
De klantenservice is goed, ze zijn direct bereikbaar en kunnen problemen direct verhelpen zonder dat je een scholier die een stappenplan met je doorneemt aan de telefoon krijgt. Al willen ze dat je een defecte afstandsbediening op eigen kosten terugstuurt. Als je vervolgens aangeeft dat als ze dat willen je dan per direct je contract opzegt betalen onder gods gratie de retourkosten. De app is erg verouderd en laat niet toe om te streamen naar een tv. Het standaard tv pakket vind ik teleurstellend. Zo kun je bijvoorbeeld de standaard gratis zender van espn bij Trined niet ontvangen. Na het plaatsen van deze review is er contact opgenomen door trined met het verzoek deze review te weizigen naar een voldoende. In ruil daarvoor krijg ik de retourkosten van de spullen die in bruikleen had terug betaald aan mij. Dat gaan we dus mooi niet doet. Zeer slechte zaak om te lobbyen naar een voldoende. Daarom nu een dikke onvoldoende.
Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice en de service welke geboden wordt. Betreft je overige punten zijn we altijd bezig met verbeteringen voor de toekomst. Wij waarderen je feedback hiervan dan ook enorm! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Originele beoordeling
De klantenservice is goed, ze zijn direct bereikbaar en kunnen problemen direct verhelpen zonder dat je een scholier die een stappenplan met je doorneemt aan de telefoon krijgt. Al willen ze dat je een defecte afstandsbediening op eigen kosten terugstuurt. Als je vervolgens aangeeft dat als ze dat willen je dan per direct je contract opzegt betalen onder gods gratie de retourkosten. De app is erg verouderd en laat niet toe om te streamen naar een tv. Het standaard tv pakket vind ik teleurstellend. Zo kun je bijvoorbeeld de standaard gratis zender van espn bij Trined niet ontvangen.
Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat goed om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice en de service welke geboden wordt. Betreft je overige punten zijn we altijd bezig met verbeteringen voor de toekomst. Wij waarderen je feedback hiervan dan ook enorm! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Na verschillende telefonische instructies en 2 x huisbezoek is trined nog steeds niet in staat een storingsvrije verbinding tot stand te brengen. Dit duurt al maanden. Servicedienst wil je niet doorverbinden met een verantwoordelijk persoon en sluit de verbinding. Jammer dat pas na een slechte review Trinet alles in het werk heeft gesteld de problemen op te lossen. Dit tot grote tevredenheid.
Originele beoordeling
Na verschillende telefonische instructies en 2 x huisbezoek is trined nog steeds niet in staat een storingsvrije verbinding tot stand te brengen. Dit duurt al maanden. Servicedienst wil je niet doorverbinden met een verantwoordelijk persoon en sluit de verbinding.
De aansluiting van Trined was een ramp voor ons, de router was een Fritzbox 5490 welke niet wou samenwerken met mijn 7530 ax, ik gebruik nu eigen routers, wat soepel door Trined is geregeld. De beloofde kortingen, extra pakket en smartkaart waren vergeten. De korting heb ik een half jaar lang zelf moeten regelen met de nodige tegenwerking van Trined. Het tweede half jaar klopte 2 x de abonnement afschrijvingen niet. Na het overmaken van € 200,- (???) was dit ook verholpen. Na het eerste jaar heeft alles super gelopen, ook in het verhelpen van de storing die ik nu heb heb ik alle vertrouwen. De storing komt trouwens niet van Trined maar van glasvezel Helmond. Met dank aan El die dit snel vastgesteld had. Nu zouden we Trined 5 sterren geven.
Originele beoordeling
De aansluiting van Trined was een ramp voor ons, de router was een Fritzbox 5490 welke niet wou samenwerken met mijn 7530 ax, ik gebruik nu eigen routers, wat soepel door Trined is geregeld. De beloofde kortingen, extra pakket en smartkaart waren vergeten. De korting heb ik een half jaar lang zelf moeten regelen met de nodige tegenwerking van Trined. Het tweede half jaar klopte 2 x de abonnement afschrijvingen niet. Na het overmaken van € 200,- (???) was dit ook verholpen. Na het eerste jaar heeft alles super gelopen, ook in het verhelpen van de storing die ik nu heb heb ik alle vertrouwen. De storing komt trouwens niet van Trined maar van glasvezel Helmond. Nu zouden we Trined 5 sterren geven.
Ik ben prettig geholpen
Beste Frans, Bedankt voor deze beoordeling, wat goed te vernemen dat je de hulp welke wij hebben geboden als positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Nooit problemen gehad met de wifi of iets anders, opzeggen ging ook erg goed en werd goed geholpen
Beste Joris, Bedankt voor de mooie review. Fijn te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
We zien alleen de monteurs als gezicht van trined. 3 x verhuisd . Alle monteurs waren perfect en kundig . Vandaag nieuwe installatie. Monteur el Alami. Zeer behulpzaam
beste Martien, Bedankt voor deze mooie review. Wat een prachtige compliment voor onze monteur El Alami, we hebben dit direct aan hem doorgegeven! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Snelle heldere service
Beste Monique, Bedankt voor de mooie review, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over TriNed en de service welke wij bieden. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Goede service, vele kortere lijntjes dan bij de meeste providers, geen oneindige doorverwijzingen en keuzemenu’s. Je wordt snel geholpen. Aanrader!
beste Jos, Bedankt dat je de tijd neemt om deze mooie review te plaatsen. Goed om te vernemen dat je onze service en werkwijze als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Originele beoordeling
Tijd geleden abonnement afgesloten. Wij gaan verhuizen en zitten per 16 juli in ons nieuwe huis. Gebeld vóór het aangaan van het abonnement of er op 16 juli ook echt internet, televisie en bellen in het huis kan liggen. Was geen probleem, maar het inplannen moest wachten tot de 2 weken bedenktermijn verstreken waren. Nu de bedenktermijn over is, kan er helaas niet meer eerder aangesloten worden dan 20 juli. Niet volgens afspraak en het gevolg is dat we een paar dagen zonder televisie, internet en bellen zitten... Slechte service! Ik zou Trined op dit moment niet aanraden! Ik blijf hopen op een oplossing zodat we met een goed gevoel kunnen starten als klant van Trined...
Een jaar of 10 nu klant bij trined. In het begin kinderziektes. nu gaat het goed. Monteur elalami was behulpzaam.
Beste Koos, Bedankt voor deze mooie review! Wat goed te vernemen dat je al zo lang klant bij ons bent, We hebben je compliment aan onze monteur ook meteen aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Van begin af aan klant bij trined. Weinig storingen en mocht er een storing zijn. Wordt het direct door hun opgelost. Vanochtend viel het internet weg. We belde rond 10:15 en monteur El was rond 16:00 op locatie. En de storing is opglost.
Beste Petra, Bedankt dat je de tijd neemt om deze reactie te plaatsen. Wat goed om te vernemen dat je al ongeveer 7 jaar tevreden klant bij ons bent, wij waarderen dit! Vervelend dat je een storing hebt ervaren, maar goed te lezen dat dit ook erg snel weer verholpen is door onze monteur. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Snelle service , binnen 1 kwartier gemaakt , vriendelijk en behulpzaam monteur
Beste Betsie, Bedankt voor deze beoordeling, wat goed om te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle service! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Had extra smartcard nodig voor TV, in een paar minuten geregeld per Whatsapp. Wordt per post opgestuurd naar huisadres.
Beste Jeroen, Bedankt voor het plaatsen van deze review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service welke we bieden. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Koos is hier geweest en heeft gantaogeholpen Hij is aardig rustig maar vooral KUNDIG hij krijgt van mij een 10
Beste Ans, Bedankt voor de review en het mooie compliment aan onze monteur! We hebben dit direct doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.