Filters

10

Super goede service!

Afgelopen ongeveer 4 jaar geen problemen met internet en televisie itv. Vannacht een stroomstoring gehad. Vanmorgen gebeld om 11:15 en om 13:45 werk ik teruggebeld. En om 17:00 was de monteur el alami op locatie en alles is in orde. Wij zijn tevreden over Trined! Ook een aanrader voor anderen. Bart Straatman Landhorst BV

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig!

Klok op tv was niet in te stellen, maak tijd liep uur achter. Daardoor de EPG niet bruikbaar. Door alle instellingen te resetten was ik alle zenders ook kwijt. Via WhatsApp de juiste informatie doorgekregen om in te vullen. Gelukt! En de klok doet het ook weer goed!

  • Aanbevelen? Ja
4

Valse beloftes

Ik heb de keus gemaakt over te stappen naar glasvezel in herfst 2022. De verkoper bij de stand in mijn straat beloofde mij, en tekende dit op jullie folder, dat ik met willekeurig oud ziggo model modemkast kon opnemen en terugspoelen. Om die reden besloot ik abonnement te nemen. Nogmaals gecheckt, ja mevrouw, kan echt en onze monteur installeerd dit wel voor u. Medio januari '23 zijn we bij u in de buurt wist hij me ook te vertellen. Naast dat kabels leggen ook niet volgens belofte in kelderkast kon en de kabels weer verlegd moesten worden. Na opnieuw afspraak, kwamen ze onverwachts , niet op nieuwe afspraak, keurig kabels verleggen. Vervolgens afspraak monteur. Bijna een jaar verder...helaas mevrouw de mediabox die u speciaal heeft geregeld werkt hier niet op. Ik moet duurder abonnement nemen. Ik betaal 1 maligne 15,- euro en 9,- p mnd meer!! Dat houdt in dat ik voorgelogen ben. Foutjes zoals kabels, niet op afspraak komen, niet leuk, kan gebeuren. Maar klanten binnenhalen met leugen vind ik erg. Ik kan geen kant op, zit vast aan jullie en betaal €123,- meer dan mij verteld is. Geen goed begin voor vertrouwen en klantgericht en vriendelijkheid. Ik was liever bij ziggo gebleven aangezien ik er niet op vooruitga. Eens mens kiest vrijwillig voor verandering als er vooruitgang is. Dit is en niet vrijwillig (valse info) en geen vooruitgang financiëel. Overigens was de medewerker klantenservice uiterst professioneel en vriendelijk. Daar was ik wel van onder de indruk. Gesprek moest afgebroken worden door brandalarm. Benieuwd hoe jullie hiermee omgaan. Met vriendelijke groet, een ontevreden, nieuwe klant. Fiona Speelman

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettig geholpen

De installatie ging goed en vlot. Een meedenkende en behulpzame monteur (Mark). Ik ben prettig en goed geholpen bij mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Neemt alle tijd. Legt alles heel goed uit en zorgt dat alles perfect werkt. Helemaal TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Netjes en snel gewerkt. Alles goed uitgelegd en vriendelijk geholpen top service ! Dank u zeer Mark

  • Aanbevelen? Ja
4

Klantenservice heeft ander verhaal dan monteur.

Via de klanten service had ik nagevraagd of mijn deco WiFi spots ook aangesloten konden worden. Dit was geen enkel probleem die neemt de monteur gewoon mee zodat het allemaal werkt….. Echter hield de monteur het bij: dat is niet onze apparatuur en ik hoef maar 2 tv’s aan te sluiten en dat heb ik gedaan. Fijne middag nog!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle Geweldige service top

Storing gemeld rond 15u al om 17u monteur aan huis netjes router gewisseld maar ook alles weer ingesteld en tips gegeven echt dat is top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Door enkele problemen met de kpn hadden wij anderhalve week lang geen internet, en tv. Tot wij een belletje kregen dat trined voor vandaag al beschikbaar zou zijn. Mark, de medewerker die alles heeft geinstalleerd, was fantastisch! Alles is zo duidelijk en stapsgewijs uitgelegd, dat iedereen het zou kunnen begrijpen. Het internet was snel geinstalleerd en Mark bleef zelfs nog langer om kleine probleempjes op te lossen. Al met al een top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Fijne informatie gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Altijd goed bereikbaar en deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

TV sal 2 jaar super. Nu probleem met internet maar dit is zeer goed en snel opgelost. El heeft ons hier vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Te weinig voor veel geld

De klantenservice is goed, ze zijn direct bereikbaar en kunnen problemen direct verhelpen zonder dat je een scholier die een stappenplan met je doorneemt aan de telefoon krijgt. Al willen ze dat je een defecte afstandsbediening op eigen kosten terugstuurt. Als je vervolgens aangeeft dat als ze dat willen je dan per direct je contract opzegt betalen onder gods gratie de retourkosten. De app is erg verouderd en laat niet toe om te streamen naar een tv. Het standaard tv pakket vind ik teleurstellend. Zo kun je bijvoorbeeld de standaard gratis zender van espn bij Trined niet ontvangen. Na het plaatsen van deze review is er contact opgenomen door trined met het verzoek deze review te weizigen naar een voldoende. In ruil daarvoor krijg ik de retourkosten van de spullen die in bruikleen had terug betaald aan mij. Dat gaan we dus mooi niet doet. Zeer slechte zaak om te lobbyen naar een voldoende. Daarom nu een dikke onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
7

Een grote ellende

Na verschillende telefonische instructies en 2 x huisbezoek is trined nog steeds niet in staat een storingsvrije verbinding tot stand te brengen. Dit duurt al maanden. Servicedienst wil je niet doorverbinden met een verantwoordelijk persoon en sluit de verbinding. Jammer dat pas na een slechte review Trinet alles in het werk heeft gesteld de problemen op te lossen. Dit tot grote tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 jaar tevreden klant

De aansluiting van Trined was een ramp voor ons, de router was een Fritzbox 5490 welke niet wou samenwerken met mijn 7530 ax, ik gebruik nu eigen routers, wat soepel door Trined is geregeld. De beloofde kortingen, extra pakket en smartkaart waren vergeten. De korting heb ik een half jaar lang zelf moeten regelen met de nodige tegenwerking van Trined. Het tweede half jaar klopte 2 x de abonnement afschrijvingen niet. Na het overmaken van € 200,- (???) was dit ook verholpen. Na het eerste jaar heeft alles super gelopen, ook in het verhelpen van de storing die ik nu heb heb ik alle vertrouwen. De storing komt trouwens niet van Trined maar van glasvezel Helmond. Met dank aan El die dit snel vastgesteld had. Nu zouden we Trined 5 sterren geven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig geholpen

Ik ben prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Nooit problemen gehad met de wifi of iets anders, opzeggen ging ook erg goed en werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over trined

We zien alleen de monteurs als gezicht van trined. 3 x verhuisd . Alle monteurs waren perfect en kundig . Vandaag nieuwe installatie. Monteur el Alami. Zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle heldere service

Snelle heldere service

  • Aanbevelen? Ja
10

Kortere lijntjes dan bij andere providers

Goede service, vele kortere lijntjes dan bij de meeste providers, geen oneindige doorverwijzingen en keuzemenu’s. Je wordt snel geholpen. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ervaring

Een jaar of 10 nu klant bij trined. In het begin kinderziektes. nu gaat het goed. Monteur elalami was behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

+/- 7 jaar tevreden klant trined

Van begin af aan klant bij trined. Weinig storingen en mocht er een storing zijn. Wordt het direct door hun opgelost. Vanochtend viel het internet weg. We belde rond 10:15 en monteur El was rond 16:00 op locatie. En de storing is opglost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, gisterenavond melding gemaakt vanochtend om half 10 stond hij aan de deur

Snelle service , binnen 1 kwartier gemaakt , vriendelijk en behulpzaam monteur

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Had extra smartcard nodig voor TV, in een paar minuten geregeld per Whatsapp. Wordt per post opgestuurd naar huisadres.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Koos is hier geweest en heeft gantaogeholpen Hij is aardig rustig maar vooral KUNDIG hij krijgt van mij een 10

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.