Het aanzetten van de verbinding ging vlot. Monteur was netjes en kundig. Met het aanzetten van de verbinding, was onze TV er nog niet. Deze hebben we een paar maanden later zelf aangesloten. Ging niet vanzelf. Communicatie met klantenservice was goed: vriendelijk, bereidwillig om te helpen, goed bereikbaar, nette terugkoppeling. Maar, er werd net niet dè informatie gegeven die nodig was om de TV geïnstalleerd te krijgen. We hadden een smartcard, maar daar ging het niet mee. Het kostte een paar telefoontjes, voordat het voor ons duidelijk werd dat we ook een interactive ontvanger konden bestellen. Toen deze binnen was, was de installatie zo gepiept. Maar, het werd ons al snel duidelijk dat we hiermee geen aps konden bereiken. Instructies en klantenservice vermelden dit niet. Maar snel een chromecast besteld. Nu, hebben we alles wat we willen en zijn we tevreden.
Beste Ger, Wat fijn te lezen dat de omzetting netjes is verlopen. Ook erg goed te lezen dat het contact met onze klantenservice als goed is ervaren, gelukkig is uiteindelijk duidelijk geworden dat je een interactieve televisie ontvanger nodig had om optimaal gebruik te kunnen maken van je televisie dienst. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Helpdesk zeer duidelijke en vriendelijk. Internet is perfect en TV nooit storing. Vandaag is monteur el alami geweest. Deze heeft ons verder geholpen met de itv.
Beste Henrica, Wat mooi om te lezen dat je al 3 jaar met tevredenheid gebruik maakt van onze diensten. Bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Snel geholpen, en probleem opgelost
Beste Eric, Bedankt voor deze mooie beoordeling, en fijn te lezen dat het probleem welke je hebt ervaren is verholpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Omdat ik wat problemen had met mijn tv ontvangst heb ik contact gezocht bij de klanten service. Er werd snel opgenomen en teruggebeld. Ik ben uitstekend geholpen door hr. Mol met veel aanwijzingen en erg veel geduld. Een service die je tegenwoordig nog zelden krijgt. Willij
Beste Willij, Wat vervelend dat je een probleem had met de ontvangst van de televisie. Bedankt voor deze mooie woorden, erg fijn te vernemen dat je de service welke wij bieden als positief ervaart, wij waarderen dit enorm en dit is ook waar wij voor staan. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Ik ben zeer tevreden over de overgang van Ziggo naar Trined. Wat ons opval dat alles nu veel sneller gaat. Ik ben heel content over het kennen en kunnen van monteur EL.
Beste EA, Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn dat je tevreden bent over de overstap! We hebben je compliment voor de monteur El meteen aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Na 3 jaar eindelijk overstap naar glasvezel. Ondertussen wel zeer weinig communicatie met Trined over voortgang. Duidelijk met afspraak. Wel onduidelijk is dat je voor de app een speciale inlognaam en wachtwoord moet aanvragen. De monteur wist dat ook niet precies. Verder werkt alles vlekkeloos. Omdat alle TV via het bestaande coax loopt zeer eenvoudig.
Beste Harrie, Wat fijn dat je eindelijk de aansluiting hebt mogen krijgen, wij nemen inderdaad pas contact op als wij vanuit de netwerkbeheerder het seintje krijgen dat wij kunnen aansluiten. Fijn dat je tevreden bent over de diensten en bedankt voor de feedback betreft de televisie app, we nemen dit met de monteur door! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
plezierig contact, goed geholpen, pro-actieve houding
Beste Mathijn, Bedankt voor deze mooie woorden. Wat goed te lezen dat je het contact welke je met ons hebt gehad als positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Mark heeft prima werk geleverd.
Beste Remco, Bedankt voor dit compliment aan onze monteur Mark, hij is hiervan op de hoogte gesteld. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Top service, Mark was zeer behulpzaam
Beste Jiro Wat een mooie woorden voor Mark, we hebben dit compliment doorgegeven aan hem. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Hele vriendelijke en goede service. De meneer die ons geholpen heeft was dhr. Mark.
Beste Leo, Bedankt voor deze mooie beoordeling voor onze monteur Mark, we hebben dit direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Probleem met de tv op vrijdag. Op afstand alles uitgeprobeerd. Helaas geen oplossing, dus maandag monteur. Kwam lekker vroeg en na het wisselen van het kastje, snel weer tv kijken. In het weekend via de tv app van Trined gekeken.
Beste Margreet, Wat vervelend dat je een probleem met de televisie ontvanger hebt gehad, goed te vernemen dat het is opgelost en je in de tussentijd wel gebruik hebt gemaakt van onze televisie app als tijdelijke oplossing. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Teleurstelling dat Netflix, videoland, viaplay etc. Niet in zenderpakket zit.
Beste Richard, Wat fijn te lezen dat je tevreden bent over onze monteur Mark. Wat betreft de overige punten, we zijn altijd bezig met ontwikkelingen dus wellicht dat dit in de toekomst wel mogelijk kan gaan worden. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
snelheid internet is oke. tv beeld is ook goed, alleen de tv ontvanger is traag en onoverzichtelijk.
Na wat gedoe gehad te hebben met een van de helpdeskmedewerkers is alles uiteindelijk keurig opgelost. Helaas gaat zo'n storing over verschillende partijen wat niet helemaal goed uitpakte in de communicatie over en weer.
Beste Peter, Bedankt voor deze beoordeling. Wat vervelend dat je een storing hebt ervaren, goed om te lezen dat uiteindelijk alles netjes is opgelost. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Originele beoordeling
meerdere malen de helpdesk moeten contacteren, door graafwerkzaamheden was de kabel stuk, dus geen tv signaal. 14 dagen, terwijl er beloofd werd maximaal 5 werkdagen, maar goed. De man van de klantenservice is heel blij met zichzelf, en gaf mij interactieve tv, zodat we toch konden kijken, dat was niet, maar volgens hem kon dat allemaal gelijk, en deed zeer neerbuigend alsof ik een klein kind was die het allemaal niet begreep. zo nu ook nu ik dus dit "cadeautje" gewoon moet afrekenen. want ik had dit al besteld in 2017, dus wordt het aangerekend, toch bijzonder dat het nooit op de factuur heeft gestaan en nu ineens wel. pff vermoeiend. En er was niet eens bekend dat de storing verholpen is gisteren. tja..................
Netjes en snel geïnstalleerd
Beste Henk, Wat een mooie woorden voor onze monteur, hij is hiervan op de hoogte gesteld. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!
Goedemorgen Rudie, Wat een mooi compliment, bedankt! We hebben dit aan onze monteur Ken doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Als we belde of via wats app altijd goed en vriendelijk! Maar over de tv geen was niet zo ons ding.
Ik was klant bij Caiway welke ging stoppen in mijn verzorgingsgebied. Bij Trined uitgekomen en zij maken het je gemakkelijk. Hele goede ervaring qua service. De heren welke de installatie hebben verzorgd (Ken & Koos) nemen er echt de tijd voor en gaan niet weg voor het naar behoren werkt. Wat mij betreft een 10 tot dusver; aanrader! Internet en tv werken ook prima; goede provider met persoonlijke service
Beste Nick, Wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de diensten en onze service, dat waarderen wij enorm. En wat een prachtig compliment voor Ken en Koos, we hebben dit direct aan hen doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Ik ben niet tevreden omdat er kosten achteraf in rekening gebracht worden voor aansluiting en installatie. Dit is er niet bij verteld toen mensen aan de deur reclame kwamen maken. Nee meneer wij regelen alles. Achteraf wordt er dan naar de site verwezen. Kortom ik ben niet tevreden.
Wat een fijne man en ontzettend behulpzaam!
Beste Gilles, Wat een prachtig compliment voor onze monteur Mark, we hebben dit direct aan hem doorgegeven. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Osman heeft het goed geregeld. Goede uitleg, vriendelijk en correct.
Beste Gina, Bedankt voor dit mooie compliment voor onze monteur Osman. We hebben dit direct aan hem doorgegeven! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Hebben tijd lang voortdurend problemen gehad met haperende opnames. Gelukkig is dit nu uiteindelijk goed opgelost en kunnen we met plezier, naast tv, ook weer naar films en andere opgenomen programma's kijken.
Originele beoordeling
Slechte ervaring met definitief oplossen van problemen.
Geweldig opgelost door Ken.
Beste Thea, Wat een mooie review en compliment voor onze monteur Ken. Dit hebben we direct aan hem doorgegeven. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Ons internet is uitstekend. Nog nooit klachten gehad. Coaxtv met de humax, werkt hartstikke goed en gebruiken we dagelijks. Telefonie nooit problemen gehad. Nu trined is overgestapt naar een eigen telefoonplatform. Moest er een monteur komen op locatie. Vandaag is monteur EL geweest. Deze heeft alles in orde gemaakt.
Beste Theo, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat je al zo lang tevreden klant bent! Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prima ervaring met Osman, goeie service en aardig.
Beste Nicole, Bedankt voor dit mooie compliment. Vanzelfsprekend zullen we dit doorgeven aan monteur Osman. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.