Slechte TriestNed provider. Regelmatig dezelfde terugkerende storingen! Beroerde functionaliteiten. Zou graag naar KPN willen, geweldige functionaliteiten en verder goede ervaringen mee maar helaas op dit nieuwe adres niet beschikbaar. Nooit TriNed meer meer als ik iets anders zou kunnen krijgen!
Het was prettig om op deze manier geholpen te worden.
Beste Anja, Bedankt voor je mooie woorden. Wat fijn om te horen dat we je zo prettig hebben kunnen helpen. Ook bij een volgende vraag staan we weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prettig, snel en correct.
Beste Frans, Fijn om te lezen dat je tevreden bent, wij waarderen dit. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wij hebben al een week geen tv. De klantenservice heeft me al tientallen keren laten resetten, kabels omsteken enz. maar ik heb nog steeds geen tv. Ze weigeren om een servicemonteur langs te sturen want ze lossen het zo wel op.(zeggen ze al een week) Na mijn review van 30-12 is er op 02-01 een servicemonteur langs geweest. Hij heeft het probleem snel en vakkundig opgelost en uitgelegd wat er aan de hand was. Dit had nooit opgelost kunnen worden door de klantenservice op afstand. Een compliment voor de monteur ! En een tip voor de klantenservice: erken nadat alles geprobeerd is dat het niet lukt en stuur de monteur langs als de klant daar om vraagt ! Overigens ook netjes van Trined om na een week contact op te nemen en de gang van zaken te evalueren.
Beste, Wat goed om te lezen dat het probleem is opgelost door een monteur op locatie, onze excuses voor het ongemak. Mogen we je heel erg bedanken voor de eerlijke en duidelijke feedback, wij hebben dit besproken ter evaluatie. We hebben je compliment doorgegeven aan de monteur. We staan in de toekomst indien nodig graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Wij hebben al een week geen tv. De klantenservice heeft me al tientallen keren laten resetten, kabels omsteken enz. maar ik heb nog steeds geen tv. Ze weigeren om een servicemonteur langs te sturen want ze lossen het zo wel op.(zeggen ze al een week)
Na het melden van een storing ben ik erg klantvriendelijk geholpen. Van stap tot stap ben ik naar de oplossing begeleid.
Beste Cor, Bedankt voor deze mooie review. Een storing is natuurlijk ontzettend vervelend, maar kan met techniek helaas wel eens voorkomen. Belangrijk is dan een goede oplossing, daarin kunnen onze toppers van de klantenservice altijd uitstekend helpen! We zijn blij te horen dat je zo goed geholpen kon worden en dat je weer met plezier gebruik kunt maken van je diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Gebeld met niet werkend internet en TV. Medewerker had onmiddellijk door waar het aan lag en heeft mij verteld wat ik moest doen. Alles weer top. Superservice!
Beste Menno, Wat vervelend dat je problemen had met internet en televisie, maar wat fijn om te lezen dat het zo snel ook alweer verholpen was. Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze service, wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Quick, perfect, in point action. Thank You
Hi Marcin, Thank you for the review and the nice words. Best regards, Team TriNed
Door een zieke collega kwam Koos bij ons trined aansluiten. Door de rommel in de stoppenkast was het helaas wat meer werk maar netjes en kundig achtergelaten.
Beste Jörgen, Erg prettig om te lezen dat ondanks dat er een zieke monteur was we toch de monteur Koos op locatie hebben kunnen laten komen. Fijn dat je tevreden bent over het monteursbezoek, we laten dit de monteur weten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Na de aanmelding zijn we vakkundig, door zowel de klantenservice als de monteur goed geholpen. Zij staan echt voor SERVICE. Net als mijn mobiele aanbieder SIMYO. TRINED heeft 2x per jaar gratis serviceweken. Dan komt de monteur advies gegeven of het netwerk beter te maken. Dit zie ik bij geen een provider. - internet 9,9 - coax tv 9,3 - telefonie 9,1 - m7/amino. Het opneem kastje is 6,1 Advies: Maak het interactiefkasje met Android, zoals bij mijn buurman. Die heeft YOUFONE. TRINED GA ZO DOOR!!!!!! BEN HAPPY.
Beste Albert, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en diensten! Dit is waar wij voor staan en waarderen je enorm als klant. Betreft de interactieve ontvanger, wij nemen je feedback mee om te kijken of we hier wellicht iets in kunnen veranderen in de toekomst! Bedankt voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vriendelijke monteur Mark, snelle service en duidelijke uitleg.
Beste Evi, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het monteursbezoek. We hebben dit compliment doorgegeven aan Mark. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Netjes binnen de gratis installatie tijd geïnstalleerd. Na aanvraag Smartcard werd deze vlot opgestuurd. Een fijne provider die je kunt bereiken op ruime openings tijden en op vele manieren. Perfect beeld goed signaal op de coax, veel radio zenders digitaal. Telefonie is ook perfect.
Beste Evert, Bedankt voor deze mooie woorden, fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze diensten en service. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goed bereikbaar, prima , snelle dienstverlening. Top!
Beste Theo, Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening, wij waarderen dit. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Storing gemeld rond 15.00 uur en tegen 18.15 uur reactie gekregen dat er tijdens kantooruren contact opgenomen zou worden.....jawel dinsdag na een lang weekend...dus zonder tv en internet.. Reactie via de messenger was dat ik eerder de melding had moeten doen... vreemd...maar de dame aan de telefoon zorgde evengoed dat er een monteur kwam en daar was de oplossing! Super geregeld.
Beste Evelien, Een storing welke net voor het weekend begint is natuurlijk heel erg vervelend. Wat fijn te lezen dat het allemaal is opgelost en je weer gebruik kan maken van de diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Gewoon goed
Beste Rene, Bedankt voor je review en fijn te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vriendelijke monteur die snel en kundig het welkomstpakket heeft geinstalleerd. Kwaliteit TV stuk beter dan ziggo, internetsnelheid ook beter.
Beste Coen, Bedankt voor deze mooie woorden, we hebben dit compliment doorgegeven aan onze monteur. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Nadat we het modem teruggestuurd hadden en de afstandbediening vergeten waren moest dit alsnog. We krijgen alle verzendkosten van trined terug, Dat noem ik nog eens service.
Beste Jacqueline, Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Als je weer overgestapt bent en je feestje kan beginnen vergeet niet de afstandbediening mee te sturen. Zowiezo kost het terugsturen van modem verzendkosten...nergens hoef je de 'besmette' afstandbediening mee terug te sturen maar als je het daarom vergeten bent moet het binnen een wwek anders dreigen ze met €25.
Super service, rustig, vriendelijk, niet gehaast, kundig en ook nog aardig. Binnen 2 uur alles geïnstalleerd en werkend. Verder nog aanvullende tips gekregen over versterkers en aanschaf kabel voor laptops etc. super tevreden
Beste Mjh, Bedankt voor dit mooie compliment. We zijn erg blij te vernemen dat onze monteur je naar tevredenheid heeft kunnen installeren en met een paar handige tips zelfs nog een stapje extra kon zetten. Veel plezier met je nieuwe glasvezeldiensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wij hebben nooit klachten gehad. Trined stuurde ons een servicebrief. Hier hebben we gebruik van gemaakt. Vandaag is er monteur (El) geweest. Deze heeft onze bekabeling en tv in orde gemaakt.
Beste André, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze Serviceweken en onze deskundige monteur je zo goed heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur was netjes op tijd. Zeer vrijen het probleem vlug op kunnen lossen.
Beste Henny, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat onze monteur je zo goed heeft kunnen helpen. Dit mooie compliment zullen we zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Snelle, correcte en vriendelijke service met duidelijke uitleg. De aardige medewerker was attent en gaf goede en adequate informatie. Hij nam ook de tijd om mij, als digibeet, heldere en eenvoudige uitleg te geven en tenslotte alles nog een keer goed te controleren. Dank aan de medewerker hiervoor. Ik ben zeer tevreden.
Beste Gerard, Bedankt voor je positieve beoordeling en mooie complimenten. We zijn blij te horen dat onze medewerker je goed en laagdrempelig heeft kunnen informeren. Je bedankje zullen we dan ook zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed
In het voortraject herhaaldelijk gevraagd hoe de overstap in zijn werk zou gaan. En of ik rekening moest houden dat er een tijdje geen internet zou zijn. Nee, de monteur vertrekt pas als alles geregeld is. Top. Monteur is geweest. Vriendelijke man. Werkt netjes. Maar: hij zegt: er moet nog wat omgezet worden. Dat gebeurt waarschijnlijk vanmiddag. Als dat gedaan is, maak ik een nieuwe afspraak. Huh? Hij zou toch alles netjes maken??? Nou ja, ik krijg de spullen in huis wel ingesteld. Maar, die (vrijdag-)middag is er niks omgezet. Geen tv, geen internet, geen telefoon. Best lastig thuiswerken zo. 's Avonds helpdesk gebeld: ja, nee, misschien zaterdag ochtend. Zaterdag middag helpdesk gebeld: uh, men werkt niet in t weekend. Zal maandag wel gebeuren. Ik word maandag gebeld door een vriendelijke juffrouw van weer een ander bedrijf: of het al werkt? Nee. OK, meteen monteur ingepland bij mij thuis. Ik ben benieuwd. Ik word iedere keer netjes tewoordgestaan door welwillende mensen, maar de gang van zaken komt op geen enkele manier overeen met wat me voorgespiegeld is.
Beste Joop, Bedankt voor je eerlijke en uitgebreide feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat je door onmacht enkele dagen zonder diensten hebt gezeten. Gelukkig heb tijdens ons contact gisteren aangegeven dat je inmiddels aangesloten kon worden en alles werkt. We hopen dat je met plezier gebruik kunt maken van je nieuwe glasvezelabonnement. Bij eventuele vragen in de toekomst staat onze klantenservice graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Elke keer snel en goed geholpen . Top
Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat onze klantenservice je via de app altijd zo gemakkelijk kan helpen. Ook bij een volgende vraag weet je ons gewoon weer te vinden ;) Met vriendelijke groet, Team TriNed
Aangemeld bij Trined. Hebben mij keurig afgemeld bij de vorige leverancier. Monteur heeft alles in alle rust aangesloten en uitleg gegeven. Heel goed!
Beste Huub, Bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij te horen dat de monteur je diensten goed heeft kunnen activeren en onze overstapservice je goed is bevallen. We wensen je veel plezier met je nieuwe diensten en staan voor verdere uitleg altijd graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
De monteur, El, heeft op een vlotte en professionele manier het netwerk aangesloten. Ook de wifi instellingen gecontroleerd. Na afloop werkt alles als een zonnetje.
Beste Arno, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat monteur El je goed heeft kunnen aansluiten en je diensten goed bevallen. We wensen je veel plezier met je nieuwe glasvezelabonnement. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goede service van Trined en deskunigheid. Servicebrief ontvangen van Trined. Heb hier gebruik van gemaakt. Vandaag is monteur El geweest. Zeer tevreden over monteur.
Beste Frank, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat onze monteur je zo goed heeft kunnen helpen tijdens de Serviceweken en dat je al zo lang tevreden klant hebt. Ook bij toekomstige vragen, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.