Filters

2

Slecht!!

Slechte TriestNed provider. Regelmatig dezelfde terugkerende storingen! Beroerde functionaliteiten. Zou graag naar KPN willen, geweldige functionaliteiten en verder goede ervaringen mee maar helaas op dit nieuwe adres niet beschikbaar. Nooit TriNed meer meer als ik iets anders zou kunnen krijgen!

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel en vakkundig geholpen.

Het was prettig om op deze manier geholpen te worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en duidelijke aanwijzingen

Prettig, snel en correct.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte service

Wij hebben al een week geen tv. De klantenservice heeft me al tientallen keren laten resetten, kabels omsteken enz. maar ik heb nog steeds geen tv. Ze weigeren om een servicemonteur langs te sturen want ze lossen het zo wel op.(zeggen ze al een week) Na mijn review van 30-12 is er op 02-01 een servicemonteur langs geweest. Hij heeft het probleem snel en vakkundig opgelost en uitgelegd wat er aan de hand was. Dit had nooit opgelost kunnen worden door de klantenservice op afstand. Een compliment voor de monteur ! En een tip voor de klantenservice: erken nadat alles geprobeerd is dat het niet lukt en stuur de monteur langs als de klant daar om vraagt ! Overigens ook netjes van Trined om na een week contact op te nemen en de gang van zaken te evalueren.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geholpen

Na het melden van een storing ben ik erg klantvriendelijk geholpen. Van stap tot stap ben ik naar de oplossing begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen

Gebeld met niet werkend internet en TV. Medewerker had onmiddellijk door waar het aan lag en heeft mij verteld wat ik moest doen. Alles weer top. Superservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Recommended

Quick, perfect, in point action. Thank You

  • Poleciłbyś nas? Tak
10

Netjes aangesloten, scherp beeld en snel internet

Door een zieke collega kwam Koos bij ons trined aansluiten. Door de rommel in de stoppenkast was het helaas wat meer werk maar netjes en kundig achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn meer dan 10 jaar happy met TRINED

Na de aanmelding zijn we vakkundig, door zowel de klantenservice als de monteur goed geholpen. Zij staan echt voor SERVICE. Net als mijn mobiele aanbieder SIMYO. TRINED heeft 2x per jaar gratis serviceweken. Dan komt de monteur advies gegeven of het netwerk beter te maken. Dit zie ik bij geen een provider. - internet 9,9 - coax tv 9,3 - telefonie 9,1 - m7/amino. Het opneem kastje is 6,1 Advies: Maak het interactiefkasje met Android, zoals bij mijn buurman. Die heeft YOUFONE. TRINED GA ZO DOOR!!!!!! BEN HAPPY.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Vriendelijke monteur Mark, snelle service en duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte installatie, en goede service

Netjes binnen de gratis installatie tijd geïnstalleerd. Na aanvraag Smartcard werd deze vlot opgestuurd. Een fijne provider die je kunt bereiken op ruime openings tijden en op vele manieren. Perfect beeld goed signaal op de coax, veel radio zenders digitaal. Telefonie is ook perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Goed bereikbaar, prima , snelle dienstverlening. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Toch goed gekomen

Storing gemeld rond 15.00 uur en tegen 18.15 uur reactie gekregen dat er tijdens kantooruren contact opgenomen zou worden.....jawel dinsdag na een lang weekend...dus zonder tv en internet.. Reactie via de messenger was dat ik eerder de melding had moeten doen... vreemd...maar de dame aan de telefoon zorgde evengoed dat er een monteur kwam en daar was de oplossing! Super geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Installatie uitstekend verlopen

Vriendelijke monteur die snel en kundig het welkomstpakket heeft geinstalleerd. Kwaliteit TV stuk beter dan ziggo, internetsnelheid ook beter.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk afgehandeld

Nadat we het modem teruggestuurd hadden en de afstandbediening vergeten waren moest dit alsnog. We krijgen alle verzendkosten van trined terug, Dat noem ik nog eens service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super service, rustig, vriendelijk, niet gehaast, kundig en ook nog aardig. Binnen 2 uur alles geïnstalleerd en werkend. Verder nog aanvullende tips gekregen over versterkers en aanschaf kabel voor laptops etc. super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vanaf 2015 al tevreden klant

Wij hebben nooit klachten gehad. Trined stuurde ons een servicebrief. Hier hebben we gebruik van gemaakt. Vandaag is er monteur (El) geweest. Deze heeft onze bekabeling en tv in orde gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Monteur was netjes op tijd. Zeer vrijen het probleem vlug op kunnen lossen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, correcte en vriendelijke service.

Snelle, correcte en vriendelijke service met duidelijke uitleg. De aardige medewerker was attent en gaf goede en adequate informatie. Hij nam ook de tijd om mij, als digibeet, heldere en eenvoudige uitleg te geven en tenslotte alles nog een keer goed te controleren. Dank aan de medewerker hiervoor. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Matigjes tot nu toe

In het voortraject herhaaldelijk gevraagd hoe de overstap in zijn werk zou gaan. En of ik rekening moest houden dat er een tijdje geen internet zou zijn. Nee, de monteur vertrekt pas als alles geregeld is. Top. Monteur is geweest. Vriendelijke man. Werkt netjes. Maar: hij zegt: er moet nog wat omgezet worden. Dat gebeurt waarschijnlijk vanmiddag. Als dat gedaan is, maak ik een nieuwe afspraak. Huh? Hij zou toch alles netjes maken??? Nou ja, ik krijg de spullen in huis wel ingesteld. Maar, die (vrijdag-)middag is er niks omgezet. Geen tv, geen internet, geen telefoon. Best lastig thuiswerken zo. 's Avonds helpdesk gebeld: ja, nee, misschien zaterdag ochtend. Zaterdag middag helpdesk gebeld: uh, men werkt niet in t weekend. Zal maandag wel gebeuren. Ik word maandag gebeld door een vriendelijke juffrouw van weer een ander bedrijf: of het al werkt? Nee. OK, meteen monteur ingepland bij mij thuis. Ik ben benieuwd. Ik word iedere keer netjes tewoordgestaan door welwillende mensen, maar de gang van zaken komt op geen enkele manier overeen met wat me voorgespiegeld is.

  • Aanbevelen? Nee
9

Meerdere vragen gesteld aan de helpdesk via de app !

Elke keer snel en goed geholpen . Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Monteur was top!

Aangemeld bij Trined. Hebben mij keurig afgemeld bij de vorige leverancier. Monteur heeft alles in alle rust aangesloten en uitleg gegeven. Heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service en super netwerk.

De monteur, El, heeft op een vlotte en professionele manier het netwerk aangesloten. Ook de wifi instellingen gecontroleerd. Na afloop werkt alles als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vanaf 2016 tevreden klant

Goede service van Trined en deskunigheid. Servicebrief ontvangen van Trined. Heb hier gebruik van gemaakt. Vandaag is monteur El geweest. Zeer tevreden over monteur.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.