Ik krijg 4 keer een mailtje dat ze mij niet kunnen bereiken voor een vraag, dus of ik Trinet wil bellen. Dat wil ik best doen, maar misschien is het dan makkelijker als er in die mail dan ook staat: "wat de vraag precies is". Die vraag was namelijk of ik mijn vaste nummer in het abonnement wilde behouden of niet wilde behouden. Dat had ik ook op de mail terug kunnen beantwoorden, dan had ik niet 22 minuten in de wacht gestaan. Overigens was de medewerker uiterst vriendelijk.
Beste Jeroen, Wat vervelend om te horen dat het wat langer heeft geduurd! Dat is niet hoe we het willen, dus daar gaan wij aan werken. Beloofd! En een hele goede tip, wij gaan kijken of we die vraag de volgende keer mee kunnen nemen in de mail. Scheelt onze klanten wat belletjes. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prima en duidelijk geholpen door Yusuf. Klantenservice is snel.
Beste Riet, Kijk, Yusuf is een topper! Fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt! Bedankt voor je positieve feedback. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Positief: vriendelijke monteur (Mark). Kwam op tijd en heeft telefoon, televisie, Humax-box en internet snel geïnstalleerd en werkend opgeleverd. Negatief: Mijn NAS (Network Attached Storage) was niet meer te benaderen via het thuisnetwerk. Kennelijk was het LAN IP-adres van de nieuwe router anders dan dat van de oude. Klantenservice gevraagd om het IP-adres van de router te veranderen naar wat het voorheen was, bij Ziggo. Dat zou dan volgens de medewerker een vast IP-adres worden, voor €2,50 per maand. Na ongeveer een kwartier zou dat moeten werken. ….. Niet dus. IP-adres bleef 192.168.18.x. Tweede contact: Na ca. 30 minuten (!) een medewerker aan de lijn. De vraag wordt nu doorgespeeld naar het backoffice. Tien dagen later pas antwoord: ”We zullen het IP-adres van uw NAS aanpassen van 192.168.178.x naar 192.168.18.x.” Dat was niet wat ik gevraagd had, en daarbij: Trined kàn het IP-adres van mijn NAS in het thuisnetwerk niet aanpassen, zonder te beschikken over inlognaam en wachtwoord. De betreffende medewerkers van klantenservice en backoffice weten kennelijk niet waar ze het over hebben. Na veel zoeken en proberen ben ik er uit: klanten kunnen het LAN IP-adres van de router zèlf aanpassen, als ze op internet eenmaal de juiste handleiding hebben gevonden. Beoordeling: Helemaal tevreden over TV (10), internet (10) en telefoon (10). Zéér ontevreden over klantenservice (2) en backoffice (2). Redelijk tevreden over de monteur (7). Als hij even de moeite genomen had om het LAN IP-adres aan te passen aan het bestaande thuisnetwerk dan had me dat tientallen uren ellende en uitzoekwerk bespaard. Gemiddeld oordeel: (10+10+10+2+2+7)/6=7 Aanbeveling: ja, maar onder voorbehoud. Als je een NAS hebt, laat dan de monteur het LAN IP-adres van de Trined-router aanpassen en contoleer of je NAS daarna bereikbaar is.
Beste Ruud, Bedankt dat je jouw verhaal hier met ons wil delen, dat waarderen we! Een NAS is voor velen onbekend, dus echt wel een specifiek product, en het helpt alleen maar om hier aandacht voor te vragen. Dat heb je hier ook zeer duidelijk uitgelegd, waarvoor dank! Wij vinden het heel fijn dat je ons positief beoordeelt. En aangezien wij ook iedere dag weer iets bijleren, zou het ons niet verbazen als je ons de volgende keer alleen maar 10'en geeft. Daar gaan wij voor! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
I'm really grateful to speak with Yusuf, he heped me much more than expected. If not for financial reason I would definitely stay with Trined even if just for client service that he provided. If all employees are on such level then chapeau bas to them all and especially Yusuf. Thank you again
Dear Lukasz Litwin, Great to hear you're so happy with the service delivered by Yusuf! You're always welcome at TriNed! Kind regards, Team TriNed
Het is een verademing als je bij telefonisch contact geen bandje met de bekende smoes ‘ het is drukker dan normaal dus …etc. ‘ te horen krijgt maar direct een vriendelijke en deskundige medewerker. Probleem hopelijk opgelost, moet komende tijd nog blijken. De software updates van de ontvanger worden blijkbaar niet automatisch geïnstalleerd wat ik een minpuntje vind. Verder ben ik heel tevreden met Trined.
Beste GNA, Daar staan wij voor, persoonlijk contact! Fijn dat je dit ook zo kunt waarderen. Mocht het tóch niet opgelost zijn, schroom dan niet om te contacten! We helpen je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Yoeri heeft mij geholpen. Ik vertelde wat ik wilde en hij begreep gelijk wat ik bedoelde... Heel netjes ...correct en zeer vriendelijk ook na het continuen herhalen van mijn antwoord om iets NIET te veranderen ...maar iets toe te voegen.. Gerustgesteld dat er niets veranderde maar hij voegde iets toe... Terwijl ik nog aan de lijn was ...was het al geactiveerd dus ik kon mijn mannen blij maken. Toen kreeg ik al van mijn zoon te horen dat alles goed was zowel het oude ( dus niet eraf)..en het gevraagde toegevoegd... Echt zeer netjes van Yoeri...hij verdiend een dikke pluim.. Vgr. Mariëlla v Andel
Beste H. van Andel, Gaaf om te horen! Bedankt dat je zo enthousiast bent en dit met ons wil delen! Wij gaan de complimenten doorgeven aan Yoeri, gaat hij leuk vinden. Mocht je in de toekomst nog iets willen vragen, dan weet je ons te vinden. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur Ken is geweest Heeft op een plezierige wijze en deskundig geholpen. Liever niet, maar in geval wederom panne, graag monteur Ken!
Beste Jan, Storing wil je inderdaad liever niet, maar we proberen het wel altijd z.s.m. op te lossen! We geven de complimenten door aan Ken. Mocht er nog eens iets zijn, dan sturen we Ken weer! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
We zijn jaren klant bij trined. Nu krijgen nieuwe klanten korting en wij niet. Alleen maar betalen. Mer facturen zijn ze wel snel.
Beste Anja, Wij vinden het erg fijn om te horen dat je al jarenlang klant bent bij ons! En wij willen ook graag samen met je kijken naar je huidige abonnement. Helaas is het door jou opgegeven klantnummer niet bekend in onze systemen. Zou je ons willen bellen? Dat kun je gratis doen op 0800 8030 en dan kom je zonder keuzemenu bij onze collega's uit! We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik kopieer hier mijn review die ik op Google heb achtergelaten; Klant sinds 2017, altijd blij geweest, altijd super service. Ze zetten zich hier echt in voor de klant en in plaats van elk jaar een verhoging te verwachten zoals bij de concurrenten, blij je je afvragen wanneer de verhoging nou eens komt.. 1x gebeurt in de jaren dat ik klant ben.. en ik krijg binnenkort een verlaging! (net als heel veel klanten)
Beste Raf, Fijn om te horen dat je al zoveel jaren lang tevreden bij ons bent! Dat vinden we erg fijn en we waarderen het enorm dat je jouw positieve ervaring hier wil delen. Geniet nog vele jaren van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
N.v.t.
Beste Rady, Gaan we zeker doen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Na het melden van de storing kwam de volgende dag al een monteur. Ken was heel vakkundig, heeft alles razendsnel gemaakt en was ook nog eens vriendelijk en gezellig. Wat kapot was is vervangen, daarna alles uitgebreid getest en hoera, alles werkt weer. Heel tevreden klant hier!
Beste Nathalie, Een storing is nooit fijn, dat snappen wij! Dus wij vinden het fijn dat we het zo snel op hebben kunnen lossen en je weer online was. En gezellig, dat zijn onze monteurs zeker! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Bijzonder aardige mensen aan de telefoon, maar de monteur is een bijzonder aardige beleefde bescheiden man.
Beste Westendorp, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collega's! Wij vinden het ook stuk voor stuk toppers. Als je in de toekomst eens een vraag hebt, schroom dan niet om ons te contacten. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Sometimes not good
Dear Kuran, We're sorry to hear that you're not always satisfied! We would love to help so you can enjoy the TriNed services every single moment of the day. Unfortunately, the customer ID number you've entered is not known in our system. Therefore we're not able to contact and help you. We would love to offer you our support, if you're willing tot contact us. You can call us at 0800 8030. Thanks in advance! Kind regards, Team TriNed
Na telefonisch contact afspraak gemaakt en snel geholpen
Beste M., Zo horen we het graag! En we waarderen het dat je deze positieve feedback met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Binnen enkele minuten door een zeer nette en beleefde monteur de juiste diagnose gesteld en verholpen.
Beste Cor, Fijn! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Eindelijk iemand die er verstand van heeft, na een aantal mensen die denken er verstand van zaken hebben die moeten gekijk eruit gooien, hainies, ik hoop maar denk van niet, heeft veel geduld en gaat door tot het opgelost is, veel dank daar voor, hij zet zich volledig in, daar mag Trined dankbaar voor zijn, door hem behoud je wel klanten.
Beste Margriet, We vinden het heel fijn om te horen dat jouw probleem is opgelost, daar doen we het voor! Alle begrip dat je het vervelend vindt dat het niet bij de eerste medewerker direct is gelukt. Ook wij leren iedere dag weer een beetje bij. Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Veel storing ook bij andere klanten zo op whataap buurtapp.
Beste Frank, Dat vinden wij uiteraard zeer vervelend om te horen. We helpen je dan ook graag! Helaas heb je geen (geldig) klantnummer ingevuld en is het emailadres, waarmee je dit bericht heb geplaatst, niet bij ons bekend. Daarom kunnen wij jou niet bellen om tot een oplossing te komen. Zou jij ons willen bellen? Dat kan gewoon op 0800 8030. Dat gaan we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prettig persoon aan de lijn. Rustig. Vraagt goed door. Wimpelt niet af maar denkt mee in oplossingen. Over deze persoon zeer tevreden.
Beste S, Super! We helpen graag 'gewoon goed' en zijn dan ook blij te horen dat je dit ook zo hebt ervaren. Bedankt dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld. Mocht je ooit nog eens een vraag hebben, bel ons gerust weer! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik wilde het TriNed-mail account toevoegen aan Apple-mail. Dat stond niet goed in de oplevergids. Maar dankzij de buitengewoon goede klantenservice is het toch gelukt. Mijn dank is groot.
Beste Sander, Dank voor jouw feedback, dat waarderen we! We gaan onze oplevergids snel even doorbladeren. Een foutje is snel gemaakt, maar dan willen we het wel snel herstellen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vanwege het overlijden van mijn vader moest het abonnement van mijn vader worden beëindigd. Daarbij werden wij aan de telefoon snel en adequaat geholpen door de klantenservice. Drie verbeterpunten: De informatie over het terugsturen van de bruikleenapparatuur zit 'verstopt' in een bijlage bij een mail. Daar lees je makkelijk overheen, omdat de tekst van de mail niet nog uitnodigt om de bijlage te openen (je denkt dat alle relevante informatie al in de mail zelf staat) De andere is dat de uitnodiging voor het geven van feedback geen rekening houdt met het feit dat er werd opgezegd en de bijzondere omstandigheid voor de opzegging (overlijden). Die teksten zouden nog beter worden als die iets meer toegespitst worden op de concrete situatie. De uitnodiging om feedback te ontvangen werd binnen een tijdsbestek van nog geen 6 uur 3x verzonden, waarbij de eerste 2 binnen 2 minuten
Beste Roel, Allereerst gecondoleerd en sterkte met het verlies van je vader. We waarderen het dat je deze feedback met ons deelt. Hier kunnen wij zeker iets mee, dankjewel. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben perfect geholpen medewerkster dacht met mij mee een TOPPER
Beste André, Super om te horen, dankjewel voor je feedback! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Zeer netjes geholpen
Beste Pedro, Zo horen we het graag! We waarderen het dat je dit met ons wilde delen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. 1 probleem leek gevolg van 2 oorzaken. Nam de tijd voor begeleiding naar oplossingen. Prima service
Beste Cees, Een probleem is nooit fijn, maar goed om te horen dat je zo tevreden bent over de geboden oplossing! We helpen graag! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vandaag telefonisch contact gehad om mijn lopende abonnement te wijzigen. Vooraf geen ellelange wachtrij, maar vrijwel direct contact met een vriendelijke en zeer behulpzame medewerker. Mijn internet snelheid verhoogd naar 1gb. omdat ik al langer klant ben, betaal ik hiervoor voorlopig dezelfde prijs als voor 500mb. er wordt klantvriendelijk meegedacht. Top
Beste Paul, Zo doen we dat gewoon bij TriNed! Geen keuzemenu's, direct een medewerker aan de telefoon en klantvriendelijk zijn. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent! Geniet van je supersnelle internet! Met vriendelijke groet, Team TriNed
We ervaren weken last van de coax. 6 monteurs geweest. Ze weten niet waae het aan ligt.
Beste Herman, Het is nooit fijn als iets niet naar verwachting functioneert, dat begrijpen we. Ook al zijn er al 6 monteurs geweest, we probeerden je zojuist toch even te bellen. Op het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens echter niet vinden. Wil je ons zelf anders even bellen? Dit kan op 0800 8030. Dan kunnen we toch nog even met je meekijken, om je te helpen! We willen wel dat je kunt genieten van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.