Filters

8

22 minuten in de wacht gestaan

Ik krijg 4 keer een mailtje dat ze mij niet kunnen bereiken voor een vraag, dus of ik Trinet wil bellen. Dat wil ik best doen, maar misschien is het dan makkelijker als er in die mail dan ook staat: "wat de vraag precies is". Die vraag was namelijk of ik mijn vaste nummer in het abonnement wilde behouden of niet wilde behouden. Dat had ik ook op de mail terug kunnen beantwoorden, dan had ik niet 22 minuten in de wacht gestaan. Overigens was de medewerker uiterst vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen!

Prima en duidelijk geholpen door Yusuf. Klantenservice is snel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Thuisnetwerk werkt niet na overstap.

Positief: vriendelijke monteur (Mark). Kwam op tijd en heeft telefoon, televisie, Humax-box en internet snel geïnstalleerd en werkend opgeleverd. Negatief: Mijn NAS (Network Attached Storage) was niet meer te benaderen via het thuisnetwerk. Kennelijk was het LAN IP-adres van de nieuwe router anders dan dat van de oude. Klantenservice gevraagd om het IP-adres van de router te veranderen naar wat het voorheen was, bij Ziggo. Dat zou dan volgens de medewerker een vast IP-adres worden, voor €2,50 per maand. Na ongeveer een kwartier zou dat moeten werken. ….. Niet dus. IP-adres bleef 192.168.18.x. Tweede contact: Na ca. 30 minuten (!) een medewerker aan de lijn. De vraag wordt nu doorgespeeld naar het backoffice. Tien dagen later pas antwoord: ”We zullen het IP-adres van uw NAS aanpassen van 192.168.178.x naar 192.168.18.x.” Dat was niet wat ik gevraagd had, en daarbij: Trined kàn het IP-adres van mijn NAS in het thuisnetwerk niet aanpassen, zonder te beschikken over inlognaam en wachtwoord. De betreffende medewerkers van klantenservice en backoffice weten kennelijk niet waar ze het over hebben. Na veel zoeken en proberen ben ik er uit: klanten kunnen het LAN IP-adres van de router zèlf aanpassen, als ze op internet eenmaal de juiste handleiding hebben gevonden. Beoordeling: Helemaal tevreden over TV (10), internet (10) en telefoon (10). Zéér ontevreden over klantenservice (2) en backoffice (2). Redelijk tevreden over de monteur (7). Als hij even de moeite genomen had om het LAN IP-adres aan te passen aan het bestaande thuisnetwerk dan had me dat tientallen uren ellende en uitzoekwerk bespaard. Gemiddeld oordeel: (10+10+10+2+2+7)/6=7 Aanbeveling: ja, maar onder voorbehoud. Als je een NAS hebt, laat dan de monteur het LAN IP-adres van de Trined-router aanpassen en contoleer of je NAS daarna bereikbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Great personal experience

I'm really grateful to speak with Yusuf, he heped me much more than expected. If not for financial reason I would definitely stay with Trined even if just for client service that he provided. If all employees are on such level then chapeau bas to them all and especially Yusuf. Thank you again

  • Aanbevelen? Ja
8

Direct vriendelijke en deskundige medewerker aan de lijn.

Het is een verademing als je bij telefonisch contact geen bandje met de bekende smoes ‘ het is drukker dan normaal dus …etc. ‘ te horen krijgt maar direct een vriendelijke en deskundige medewerker. Probleem hopelijk opgelost, moet komende tijd nog blijken. De software updates van de ontvanger worden blijkbaar niet automatisch geïnstalleerd wat ik een minpuntje vind. Verder ben ik heel tevreden met Trined.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Yoeri heeft mij geholpen. Ik vertelde wat ik wilde en hij begreep gelijk wat ik bedoelde... Heel netjes ...correct en zeer vriendelijk ook na het continuen herhalen van mijn antwoord om iets NIET te veranderen ...maar iets toe te voegen.. Gerustgesteld dat er niets veranderde maar hij voegde iets toe... Terwijl ik nog aan de lijn was ...was het al geactiveerd dus ik kon mijn mannen blij maken. Toen kreeg ik al van mijn zoon te horen dat alles goed was zowel het oude ( dus niet eraf)..en het gevraagde toegevoegd... Echt zeer netjes van Yoeri...hij verdiend een dikke pluim.. Vgr. Mariëlla v Andel

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel goed en korrekt geholpen!

Monteur Ken is geweest Heeft op een plezierige wijze en deskundig geholpen. Liever niet, maar in geval wederom panne, graag monteur Ken!

  • Aanbevelen? Ja
1

lang klant geen korting

We zijn jaren klant bij trined. Nu krijgen nieuwe klanten korting en wij niet. Alleen maar betalen. Mer facturen zijn ze wel snel.

  • Aanbevelen? Nee
9

Altijd blije klant

Ik kopieer hier mijn review die ik op Google heb achtergelaten; Klant sinds 2017, altijd blij geweest, altijd super service. Ze zetten zich hier echt in voor de klant en in plaats van elk jaar een verhoging te verwachten zoals bij de concurrenten, blij je je afvragen wanneer de verhoging nou eens komt.. 1x gebeurt in de jaren dat ik klant ben.. en ik krijg binnenkort een verlaging! (net als heel veel klanten)

  • Aanbevelen? Ja
10

Keep up the good work !!!

N.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend werk en vriendelijke monteur

Na het melden van de storing kwam de volgende dag al een monteur. Ken was heel vakkundig, heeft alles razendsnel gemaakt en was ook nog eens vriendelijk en gezellig. Wat kapot was is vervangen, daarna alles uitgebreid getest en hoera, alles werkt weer. Heel tevreden klant hier!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Bijzonder aardige mensen aan de telefoon, maar de monteur is een bijzonder aardige beleefde bescheiden man.

  • Aanbevelen? Ja
1

till now ok

Sometimes not good

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer goed

Na telefonisch contact afspraak gemaakt en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse

Binnen enkele minuten door een zeer nette en beleefde monteur de juiste diagnose gesteld en verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Eindelijk iemand die er verstand van heeft, na een aantal mensen die denken er verstand van zaken hebben die moeten gekijk eruit gooien, hainies, ik hoop maar denk van niet, heeft veel geduld en gaat door tot het opgelost is, veel dank daar voor, hij zet zich volledig in, daar mag Trined dankbaar voor zijn, door hem behoud je wel klanten.

  • Aanbevelen? Ja
1

laaste maand alleen storing

Veel storing ook bij andere klanten zo op whataap buurtapp.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed mee gedacht

Prettig persoon aan de lijn. Rustig. Vraagt goed door. Wimpelt niet af maar denkt mee in oplossingen. Over deze persoon zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk om zo goed geholpen te worden

Ik wilde het TriNed-mail account toevoegen aan Apple-mail. Dat stond niet goed in de oplevergids. Maar dankzij de buitengewoon goede klantenservice is het toch gelukt. Mijn dank is groot.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en adequaat geholpen

Vanwege het overlijden van mijn vader moest het abonnement van mijn vader worden beëindigd. Daarbij werden wij aan de telefoon snel en adequaat geholpen door de klantenservice. Drie verbeterpunten: De informatie over het terugsturen van de bruikleenapparatuur zit 'verstopt' in een bijlage bij een mail. Daar lees je makkelijk overheen, omdat de tekst van de mail niet nog uitnodigt om de bijlage te openen (je denkt dat alle relevante informatie al in de mail zelf staat) De andere is dat de uitnodiging voor het geven van feedback geen rekening houdt met het feit dat er werd opgezegd en de bijzondere omstandigheid voor de opzegging (overlijden). Die teksten zouden nog beter worden als die iets meer toegespitst worden op de concrete situatie. De uitnodiging om feedback te ontvangen werd binnen een tijdsbestek van nog geen 6 uur 3x verzonden, waarbij de eerste 2 binnen 2 minuten

  • Aanbevelen? Ja
10

TOPPERS

Ik ben perfect geholpen medewerkster dacht met mij mee een TOPPER

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend geholpen

Zeer netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. 1 probleem leek gevolg van 2 oorzaken. Nam de tijd voor begeleiding naar oplossingen. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en helder communicatie

Vandaag telefonisch contact gehad om mijn lopende abonnement te wijzigen. Vooraf geen ellelange wachtrij, maar vrijwel direct contact met een vriendelijke en zeer behulpzame medewerker. Mijn internet snelheid verhoogd naar 1gb. omdat ik al langer klant ben, betaal ik hiervoor voorlopig dezelfde prijs als voor 500mb. er wordt klantvriendelijk meegedacht. Top

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht tv op coax

We ervaren weken last van de coax. 6 monteurs geweest. Ze weten niet waae het aan ligt.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.