Filters

1

fritzbox retour toch betalen

Wij zijn weg bij trined. Fritzbox retour gestuurd. En toch factuur krijgen om de 8 jaar oude fritzbox te betalen in huidige nieuwe waarde.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Al een tijdje had ik problemen met streamen van Netflix e.d. naar de tv. Edwin heeft me telefonisch vriendelijk, kundig en uitgebreid geholpen dit probleem op te lossen. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Snel en to-the-point geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

Vaak *******(5ster) soms K*T

Ik wordt heel regelmatig vaak dagelijks geconfronteerd met storingen in het TV signaal, dit duurt al 12 mnd. Ik ben een geduldig persoon en zal altijd vriendelijk zijn naar de telefoon medewerker, hij/zij kan er immers niets aan doen, behalve mij te woord staan en dat doen ze goed, chapeau voor deze mensen. Sterke met het oplossen van dit slepende probleem.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte ervaring als een nieuwe klant (spijt) maar zit er helaas aan vast

Heb gekozen voor een pakket met een Basisinstallatie, installatie modem en Wifi, Monteur komt langs en hangt alleen de router op that's it. kom ik er achter dat er geen stekkertje zit aan mijn internetkabel voor in de router te steken. ik bellen en wat ze zeggen ja dat is wel meerwerk??? € 45 euries ik heb gezegd met tegenzin ja zal wel moeten gebeuren ander kan ik geen tv kijken. komt diezelfde monteur lang zet er een stekkertje aan en is opgelost. ook krijg ik nu een factuur van € 137 en heb een pakket gekozen van €61, kosten die erbij komen is borg? glasvezelaansluiting??? overschakelen naar andere zender zeppe kost +- 2 a 3 seconden. bij het opnemen kan ik de reclame niet doorspoelen en enz ..Ohh Ziggo wat mis ik jullie.

  • Aanbevelen? Nee
1

storing

Alleen maar storingen. Geen hulp van klatenservice. Hoorn ophangen. Als zakelijke klant wordt je als partucier behandeld

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle service zeer klantvriendelijk

Mijn probleem is meteen opgelost

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer zeer slecht

Ik heb 23 juni een zakelijk abonnement afgesloten. En van tevoren nog gebeld of ze snel konden leveren. Het zou binnen 2 weken moeten lukken werd mij in de eerste instantie verteld. Na afgesloten te hebben en een week niks te horen, zelf even gebeld hoe nu verder. Daarop kreeg ik te horen dat ze met een nieuwe centrale bezig waren en dat ze wachten op de huidige centrale om te kunnen switchen (beknopte versie van het verhaal). Ik vroeg wat dan de status zou zijn en daar wist men geen antwoord op. Daarop de centrale zelf maar even gebeld en die bevestigde dit verhaal niet. Zodoende weer met Trined gebeld en toen kwam de echte ellende. De zakelijke afdeling hangt gewoon de horen erop als je doorverbonden wordt, of ze zijn niet bereikbaar (terwijl de gewone klantenservice dit wel is), je kunt dan ineens niet meer opzeggen over een product wat ze niet eens geleverd hebben en ook niet weten wanneer ze kunnen leveren, ze kunnen je niet doorverbinden naar een supervisor en je wordt behandeld alsof je een kind bent en dit alles terwijl ik zelf heel netjes en kalm blijf. Ik heb zelf 20 jaar service desk ervaring. Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt en ik zit nog zelfs op een aansluiting te wachten waarvan niemand de status weet. Dit zijn gewoon oplichters praktijken ! Ik raad deze provider niet aan !

  • Aanbevelen? Nee
1

duur en internet tv bagger

Tijdens EK finale alleen maar TV storing. Internet was afgelopen maanden goed.

  • Aanbevelen? Nee
1

drama met EK Nederland

Gisteren alleen maae tv storing. Nu zijn we echt weg.

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel slechte ervaring

Ben nu eindelijk weg. Alleen maar storingen gehad. Tv helemaal een drama.

  • Aanbevelen? Nee
1

zeer slecht internet

We zijn nu bijna 1 jaar klant. Onze kinderen klagen over verbinding die weg vallen. Klanterservice heel bot.Schuld ligt altijd bij ons.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heldere afspraken, snelle aansluiting!

Duidelijke mail met wie er wanneer komt en wat er verwacht wordt. Goeie monteur, snelle aansluiting en keurige afhandeling. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
8

We zijn aangesloten

In krap anderhalf uur heeft de monteur vliegensvlug maar zeer accuraat ons overgezet van KPN naar Trined. Tv, internet, telefoon check

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte communicatie

Met facturen zijn ze snel. Het internet was nog niet ingegaan. En ze sturen een factuur van 150 euro. Apparaat modem zijn allemaal al gebruikt bij vorige klanten. Mijn buurman kon dat traceren. Je gaat er vanuit de je nieuwe Fritzbox krijgen

  • Aanbevelen? Nee
8

Afspraak is afspraak

Eerst dag dat ik gebruik maak van de diensten van TriNed, maar de ervaring tot nu toe zijn prima. Alle afspraken inzake aansluiting en afmelding bij vorige provider zijn perfect nagekomen. De monteur die vandaag de aansluiting realiseerde was vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
1

internet slecht

Haal nooit de beloofde snelheid. Monteurs vaak geweest. Na jaren ga nu weg.

  • Aanbevelen? Nee
1

nee, niet gewoon goed

We hebben nu 11 maanden alleen maar ellende gehad met zowel internet als tvkastje.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke hulp gekregen

Mijn ervaring is zeer positief en ben uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Als vaste klant betaal je meer dan als nieuwe klant.

Als nieuwe klant voor internet en tv betaald je uiteindelijk € 56,50 per maand. Als vaste klant € 61,50. Al eens telefonisch aangegeven, maar kon men niets aan doen... Vreemd! Tv signaal heeft na een paar jaar storingen gekregen op enkele zenders.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht ervaring

Wij zijn jaren klant en worden niet beloond. Nieuwe klanten krijgen echt veel korting. Internet tv was altijd al slecht. Met facturen zijn ze wel snel.

  • Aanbevelen? Nee
1

teken voor €0,- reparatiekosten en nu schrijven ze toch€40,- af

Monteur op bezoek geweest bij mijn zoon, na 1,5 maand al betaald te hebben voor TV maar geen signaal. Blijkt meegeleverde kabel kapot…. Monteur Ken gebeld met klantenservice en verteld dat het aan de kabel geleverd door Trined lag. Reparatiebon voor €0,- getekend (die ze niet willen delen) en nu sturen ze een factuur voor €40,-. Dit kan echt niet….. Gaat ze meerdere klanten kosten als dit niet correct opgelost gaat worden

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden met Mark!

Goed geholpen en fijne uitleg

  • Aanbevelen? Ja
8

Upgrade internet

Ik ben momenteel alweer 3,5 jaar klant bij Trined en ik moet zeggen dat het internet stabiel en goed is. Ik zag nu ivm het 25 jarig bestaan een goede aanbieding voor 2 jaar. Ik heb contact opgenomen met Edwin van de klantenservice en wat ik dan weer jammer vind dat deze aanbieding dan weer niet voor al bestaande klanten geld. Edwin is mij daarin tegenmoet gekomen om mijn internetsnelheid te verdubbelen voor dezelfde maandelijkse prijs die ik nu betaal. Dit vind ik echt heel erg netjes!! De communicatie met deze medewerker is goed en transparant en duidelijk ! Bedankt Edwin en Trined voor deze upgrade en ga zo door met het stabiel internet en snelle en goede service ! Wilco

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.