Wij zijn weg bij trined. Fritzbox retour gestuurd. En toch factuur krijgen om de 8 jaar oude fritzbox te betalen in huidige nieuwe waarde.
Beste J. Sanders, Wat jammer dat je bij ons weg bent gegaan! We vragen inderdaad om de hardware retour te sturen. Het klinkt alsof het terugsturen van de hardware en de factuur elkaar gekruist hebben, dat is niet de bedoeling. We willen je hier graag bij helpen, maar met het door jou opgegeven klantnummer kunnen we jouw gegevens niet vinden. Wil je ons bellen op 0800 8030? Dan kunnen we dit probleem voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Al een tijdje had ik problemen met streamen van Netflix e.d. naar de tv. Edwin heeft me telefonisch vriendelijk, kundig en uitgebreid geholpen dit probleem op te lossen. Hartelijk dank.
Beste André, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service! Nu kun je weer heerlijk Netflix streamen, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Snel en to-the-point geholpen
Beste Jelle, Kijk, dat horen we graag! Veel plezier met je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik wordt heel regelmatig vaak dagelijks geconfronteerd met storingen in het TV signaal, dit duurt al 12 mnd. Ik ben een geduldig persoon en zal altijd vriendelijk zijn naar de telefoon medewerker, hij/zij kan er immers niets aan doen, behalve mij te woord staan en dat doen ze goed, chapeau voor deze mensen. Sterke met het oplossen van dit slepende probleem.
Beste Roel, We hebben even telefonisch contact gehad en afgelopen vrijdag is er een monteur geweest, om het probleem te verhelpen. Mocht er toch nog iets zijn, schroom dan niet om ons te contacten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Heb gekozen voor een pakket met een Basisinstallatie, installatie modem en Wifi, Monteur komt langs en hangt alleen de router op that's it. kom ik er achter dat er geen stekkertje zit aan mijn internetkabel voor in de router te steken. ik bellen en wat ze zeggen ja dat is wel meerwerk??? € 45 euries ik heb gezegd met tegenzin ja zal wel moeten gebeuren ander kan ik geen tv kijken. komt diezelfde monteur lang zet er een stekkertje aan en is opgelost. ook krijg ik nu een factuur van € 137 en heb een pakket gekozen van €61, kosten die erbij komen is borg? glasvezelaansluiting??? overschakelen naar andere zender zeppe kost +- 2 a 3 seconden. bij het opnemen kan ik de reclame niet doorspoelen en enz ..Ohh Ziggo wat mis ik jullie.
Alleen maar storingen. Geen hulp van klatenservice. Hoorn ophangen. Als zakelijke klant wordt je als partucier behandeld
Beste Wim, We vinden dit heel spijtig om te horen en we willen je graag helpen. Helaas hebben wij geen klantnummer van jou ontvangen. We kunnen je daarom niet bellen. We hebben jou een email gestuurd om in contact te komen. We komen graag even met elkaar in contact! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mijn probleem is meteen opgelost
Beste Fried, Ondanks het hebben van een probleem nooit leuk is, vinden wij het wel heel fijn om te horen dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen! Mocht er in de toekomst eens iets zijn of je hebt een vraag, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik heb 23 juni een zakelijk abonnement afgesloten. En van tevoren nog gebeld of ze snel konden leveren. Het zou binnen 2 weken moeten lukken werd mij in de eerste instantie verteld. Na afgesloten te hebben en een week niks te horen, zelf even gebeld hoe nu verder. Daarop kreeg ik te horen dat ze met een nieuwe centrale bezig waren en dat ze wachten op de huidige centrale om te kunnen switchen (beknopte versie van het verhaal). Ik vroeg wat dan de status zou zijn en daar wist men geen antwoord op. Daarop de centrale zelf maar even gebeld en die bevestigde dit verhaal niet. Zodoende weer met Trined gebeld en toen kwam de echte ellende. De zakelijke afdeling hangt gewoon de horen erop als je doorverbonden wordt, of ze zijn niet bereikbaar (terwijl de gewone klantenservice dit wel is), je kunt dan ineens niet meer opzeggen over een product wat ze niet eens geleverd hebben en ook niet weten wanneer ze kunnen leveren, ze kunnen je niet doorverbinden naar een supervisor en je wordt behandeld alsof je een kind bent en dit alles terwijl ik zelf heel netjes en kalm blijf. Ik heb zelf 20 jaar service desk ervaring. Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt en ik zit nog zelfs op een aansluiting te wachten waarvan niemand de status weet. Dit zijn gewoon oplichters praktijken ! Ik raad deze provider niet aan !
Beste Charis, Vandaag heeft onze klantenservice jou gebeld n.a.v. jouw review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het was fijn om even telefonisch contact te hebben. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Tijdens EK finale alleen maar TV storing. Internet was afgelopen maanden goed.
Beste Henry, Een storing is vervelend en zeker op zo'n belangrijk moment! Wel heel fijn dat je zo tevreden bent over het internet, daar zij we blij mee. Wij komen graag met jou in contact, om je te helpen! Dat doen we graag, maar het klantnummer dat je hebt ingevuld is niet het klantnummer in onze systemen. Daarom kunnen we jou niet bellen, maar we hebben je wel een email gestuurd op het door jou gebruikte emailadres tijdens jouw review. Laat je ons weten hoe we jou het beste kunnen bereiken? Met vriendelijke groet, Team TriNed
Gisteren alleen maae tv storing. Nu zijn we echt weg.
Beste B. Jansen, Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat je gisteren storing hebt ervaren! We willen je uiteraard 'gewoon goed' helpen. Op basis van jouw emailadres, waarmee je dit bericht hebt geplaatst, kunnen we jouw klantgegevens niet vinden. Waarschijnlijk ben je met een ander klantnummer klant bij ons geworden. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ben nu eindelijk weg. Alleen maar storingen gehad. Tv helemaal een drama.
Beste Hans, We vinden het heel vervelend om te horen dat je storing hebt ervaren. Dat is niet hoe we het willen, we willen dat je 'gewoon goed' kunt genieten van onze TriNed diensten. We komen nog steeds graag even met je in contact. Daarom hebben we jou een email gestuurd. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Team TriNed
We zijn nu bijna 1 jaar klant. Onze kinderen klagen over verbinding die weg vallen. Klanterservice heel bot.Schuld ligt altijd bij ons.
Beste Arjan, Wat vervelend om horen! Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij helpen je graag. We hebben je vandaag een email gestuurd om in contact te komen, zou je hier een reactie op willen sturen of ons even willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Duidelijke mail met wie er wanneer komt en wat er verwacht wordt. Goeie monteur, snelle aansluiting en keurige afhandeling. Dank!
Beste Alex, Duidelijkheid, daar houden we van. En afspraken, die komen we na! Geniet van je TriNed diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
In krap anderhalf uur heeft de monteur vliegensvlug maar zeer accuraat ons overgezet van KPN naar Trined. Tv, internet, telefoon check
Beste Jolande, Die monteurs van ons ook, die rennen en vliegen voor onze klanten! Gaaf he! Fijn om te lezen dat jullie er ook zo tevreden over zijn. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Met facturen zijn ze snel. Het internet was nog niet ingegaan. En ze sturen een factuur van 150 euro. Apparaat modem zijn allemaal al gebruikt bij vorige klanten. Mijn buurman kon dat traceren. Je gaat er vanuit de je nieuwe Fritzbox krijgen
Beste Hermans, Wij zouden het vervelend vinden als er dingen zijn gebeurd die niet kloppen. We proberen in contact te komen, maar helaas lukt dit nog niet. Dit kan zijn omdat we jouw emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Eerst dag dat ik gebruik maak van de diensten van TriNed, maar de ervaring tot nu toe zijn prima. Alle afspraken inzake aansluiting en afmelding bij vorige provider zijn perfect nagekomen. De monteur die vandaag de aansluiting realiseerde was vriendelijk en deskundig.
Beste Harry, Wat fijn! Dit is inderdaad hoe wij werken, we willen dat onze klanten vanaf dag 1 kunnen genieten van hun TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Haal nooit de beloofde snelheid. Monteurs vaak geweest. Na jaren ga nu weg.
Beste Piet, Dat is niet fijn om te horen. Wij bieden een snelheidsgarantie en kijken natuurlijk graag met je mee. Mocht je dit willen, zou je ons dan willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We hebben nu 11 maanden alleen maar ellende gehad met zowel internet als tvkastje.
Beste M.J. van Asten, Dat is niet wat we willen, dus we komen graag in contact. We willen dat onze klanten gewoon kunnen genieten van onze diensten! Helaas komen we nog niet in contact. Dit kan komen doordat het emailadres, waarmee je dit bericht plaatste, niet bekend is in onze systemen. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mijn ervaring is zeer positief en ben uitstekend geholpen
Beste Ron, Top! We horen het graag als onze klanten tevreden zijn! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Als nieuwe klant voor internet en tv betaald je uiteindelijk € 56,50 per maand. Als vaste klant € 61,50. Al eens telefonisch aangegeven, maar kon men niets aan doen... Vreemd! Tv signaal heeft na een paar jaar storingen gekregen op enkele zenders.
Beste S. Franken, We komen natuurlijk graag met je in contact, maar dit lukt helaas niet. Als onze klanten ergens niet tevreden over zijn, dan komen we altijd graag in contact om mee te denken in oplossingen. Zeker als wij lezen dat we je ook kunnen helpen met je TV signaal. Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wij zijn jaren klant en worden niet beloond. Nieuwe klanten krijgen echt veel korting. Internet tv was altijd al slecht. Met facturen zijn ze wel snel.
Beste Leo, We komen natuurlijk graag met je in contact, maar dit lukt helaas niet. Het kan komen omdat we jouw emailadres, waarmee je dit bericht hebt geplaatst, niet herkennen in ons systeem. Uiteraard willen we je wél gewoon goed helpen! Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur op bezoek geweest bij mijn zoon, na 1,5 maand al betaald te hebben voor TV maar geen signaal. Blijkt meegeleverde kabel kapot…. Monteur Ken gebeld met klantenservice en verteld dat het aan de kabel geleverd door Trined lag. Reparatiebon voor €0,- getekend (die ze niet willen delen) en nu sturen ze een factuur voor €40,-. Dit kan echt niet….. Gaat ze meerdere klanten kosten als dit niet correct opgelost gaat worden
Beste Twan, Wat vervelend om te horen! Helaas lukt het niet om in contact te komen. Wellicht omdat je met het opgegeven emailadres geen klant bij ons bent? Uiteraard willen we je wél gewoon goed helpen! Zou je ons willen bellen? Je kunt ons bereiken op het gratis nummer 0800 8030 en je krijgt dan direct iemand aan de lijn. Zónder keuzemenu. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Prima
Beste Marijn, Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Mocht je in de toekomst eens een vraag hebben, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Goed geholpen en fijne uitleg
Beste Ine, Goed om te horen! En bedankt voor het achterlaten van jouw positieve ervaring, dat waarderen we! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben momenteel alweer 3,5 jaar klant bij Trined en ik moet zeggen dat het internet stabiel en goed is. Ik zag nu ivm het 25 jarig bestaan een goede aanbieding voor 2 jaar. Ik heb contact opgenomen met Edwin van de klantenservice en wat ik dan weer jammer vind dat deze aanbieding dan weer niet voor al bestaande klanten geld. Edwin is mij daarin tegenmoet gekomen om mijn internetsnelheid te verdubbelen voor dezelfde maandelijkse prijs die ik nu betaal. Dit vind ik echt heel erg netjes!! De communicatie met deze medewerker is goed en transparant en duidelijk ! Bedankt Edwin en Trined voor deze upgrade en ga zo door met het stabiel internet en snelle en goede service ! Wilco
Beste Wilco, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze stabiele internetdiensten! Goed dat je ons gebeld hebt, zo kunnen we je ook direct helpen. Veel plezier van je supersnelle internet! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.