Filters

10

vast ip in 10min geregeld

onverwachts een vast IPV4 adres nodig voor een dringend verzoek van een klant, ondanks dat ik thuis een normaal particulier abonnement heb en op vrijdag avond om 22:00 uur een appje stuur, binnen 10 min geactiveerd. Echt top service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Uiteindelijk blij!

Na aansluiten nieuw internet & TV prima verbinding m.u.v. bovenverdieping. Daar meteen een repeater laten plaatsen die niet goed zijn werk deed. Helaas tot 3 x moeten bellen en email sturen uiteindelijk als service monteur Osman gestuurd en had het euvel in nog time gefixed. Werkt nu super en helemaal happy!

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi op tijd

Monteur was mooi op tijd en was zo gefixst

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige services

Uitmuntend netjes gewerkt Osman 10 punten! Véél geduld heel aardig behulpzaam en knap.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vriendelijke monteur

Snel opgelost Goed advies Uiterst vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld!

Monteur was keurig op tijd. Installatie snel geregeld en binnen een half uur alles online.

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd onbezorgd internet

Wat is de monteur Mark heerlijk stipt op tijd. Een swap van het modem en alles moet weer goed werken. We gaan nu afwachten of het weer een betrouwbare stabiele internet verbinding is. Zelfs de klantenservice had snel door dat er een probleem was. Super snel opgelost, het kon nog de zelfde dag maar dat kwam door mij dat ik geen tijd had. Echt goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Veel storingen, slechte klantenservice, en apperatuur wat bijna dagelijks gereset moet worden, waar

Slechte apparatuur, veel storingen, en dan krijg je telkens te horen: stekkertje er uit en er in dan doet hij het wel weer een tijdje.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima werk door de medewerker!

Verhuizing.. nieuwe installatie..complexe meterkast. De monteur legde me keurig uit wat hij tegenkwam .. het signaal was nog niet binnen.. dat aangestuurd .. de aansluitingen ingepast en uitgelegd welke stappen ik nog moest zetten als het signaal er was.. de backup bleek niet nodig. Goeie uitleg. Bedankt F.!

  • Aanbevelen? Ja
1

Belabberd, vooral de klantenservice.

Als je iets bijbesteld werkt de klantenservice prima. Snel geleverd. Draadloos internet werkt slecht. Klantenservice: dan moet u een kabel gebruiken en de router dichterbij de gebruiker zetten. Bij gebruik van WIFI valt de router telkens uit. Klantenservice: Dan moet u de modem/router even resetten (En dan meer keren per dag). Bij het aanzetten van de TV regelmatig de waarschuwing dat de kaart niet aanwezig is of niet goed aangeloten. Na een paar minuten gaat de kaart toch weer werken. Afstandbediening Interactieve TV werkt niet op een moderne TV. KLantenservice: Na alles wat ik al geprobeerd had nogmaals gedaan te hebben; Dan moet u een andere TV kopen. Al met al lijkt het er op dat de klantenservice uit een boekje (PC) werkt en voorleest. Gelukkig zit mijn abonnement er bijna op.

  • Aanbevelen? Nee
4

Overstappen loont, geven niets om trouwe klanten

Ik ben al een aantal jaren klant bij Trined. Een tijd geleden heb ik al contact gehad met Trined over het feit dat ik als klant duurder uit ben dan nieuwe klanten. Trined kon en wilde niets betekenen. Nu is er een actie dat nieuwe klanten 5 euro goedkoper uit zijn. Weer contact hierover gehad, de medewerker gaf aan niets te kunnen betekenen en het door te moeten zetten naar de tweede lijn. Maar na meer dan twee weken nog niets vernomen van Trined. Gezien meerdere beoordelingen van bestaande klanten met dezelfde vraag en dezelfde klacht ga ik ervanuit dat er ook nu geen reactie en oplossing gaat komen. Er zit dus niets anders op dan overstappen naar een andere provider.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima netjes en snel geregeld

Monteur Mark super gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Hele vriendelijke en ervaren monteur Alles is perfect aangesloten

  • Aanbevelen? Ja
4

Trouwe klanten zijn duurder uit

Vandaag hoorde ik reclame op de radio dat Trined 25 jaar bestaat en dat je 25 maanden 5 euro per maand korting krijgt. toen ik mijn abonnement bekeek bleek ik €2,50 voor Internet en €2,50 voor TV MEER te betalen dan het huidige abonnement. Prijsverhogingen worden dus wel naar de klanten doorberekend maar prijsdalingen niet. Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, zij bieden mij nu €2,50 korting aan voor 24 maanden op internet als ik mijn abonnement voor 1 jaar verleng. I.P.V. €2,50 korting kon ik ook 1GB internet ipv 500MB krijgen of 1 jaar ESPN gratis. TV blijft gewoon €15,00. Dit vind ik een slechte zaak. Ik wil ook die €2,50 van mijn TV abonnement af zodat ik net als een nieuwe klant €12,50 betaal. Ik zou natuurlijk ook mijn abonnement op kunnen zeggen en op mijn vrouw haar naam met een ander rekeningnummer een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Dan krijg ik boven op de 2x €2,50 lager tarief ook nog eens 25 maanden 5 Euro extra korting.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn gesprek, goed geholpen!

Had ik net een toffe dance-app aangeschaft om wat fitter te worden, lukte het streamen naar de Tv niet omdat hij dacht dat mijn wachtwoord niet correct was. Dat was een keiharde leugen want al mijn andere apparaten vonden het wachtwoord prima. Bas aan de telefoon gekregen die eerst uitvogelde wat het probleem was en het vervolgens hoppekee, oploste. Hij legde keurig uit wat hij deed en waarom en ik zei op de juiste momenten ’aha’ en ‘goh’ zodat het net leek of ik het begreep. Alles werkt weer naar behoren en ik zou nu dus een dansje met de app kunnen maken alleen nu heb ik geen zin. Maar of Bas dat ook op kan lossen weet ik niet ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie provider

Wat heb ik toch een leuke provider! Een helpdesk die weet waar ze het over hebben, razend snelle 1Gbit verbinding, vast IPv6 address, goed modem. kan zelfs de vaste lijn via POTS, VOIP, DECT, en een app gebruiken. tegelijk. En nou mogen we als klant ook nog voor weinig naar de Efteling! Helemaal tevreden, al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleem opgelost

Al enige tijd had ik een probleem met het afspelen van opgenomen tv-programma's. Een ander probleem was dat een opgenomen programma vaak na ongeveer een kwartier een stilstaand beeld liet zien. Ik kon het zelf wel oplossen, maar dat kostte tijd en het gaf irritatie. Vandaag is het probleem opgelost door Osman. Hij herkende het probleem meteen en loste het op door de mediabox te vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes alles aangesloten vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische installatie.

Monteur Mark heeft zojuist glasvezel internet bij ons aangesloten. Wat een vriendelijke man is dit. Heeft alles perfect voor ons aangesloten en alles zeer goed uitgelegd. Wij zijn super tevreden hoe soepel dit allemaal verliep. Trined mag blij zijn met een monteur als Mark.. Die man verdiend opslag!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed bereikbaarder luisterend oor.

Positief meegedacht bij probleem, dat in eigen installatie was. Bovenal probeerde men goed te luisteren en te analyseren. Oorzaak probleem vermoedelijk door slordig/haastig werkende monteur bij overgang naar glasvezel, die ook de coax aansluiting monteerde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd aanwezig, snelle installatie door aardige medewerker

Snelle installatie, duidelijke uitleg en aardige medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Can was mooi op tijd en het was snel aangesloten, vriendelijke man

  • Aanbevelen? Ja
8

De klantenservice van Trined is zeer behulpzaam

Bij problemen wordt er direct geschakeld om een zo snel mogelijk goed resultaat te bereiken Complimenten

  • Aanbevelen? Ja
10

Eind goed, al goed

Na een aanvankelijke miscommunicatie omtrent een technisch probleem is TriNed uiteindelijk een zeer tevreden klant rijker geworden. Op zeer coulante en altijd vriendelijke wijze is ons probleem op zeer vakkundige manier opgelost waarbij met name servicemonteur, dhr. Osman, grote complimenten verdiend vanwege zijn bekwaamheid en integriteit. Met veel overtuigingskracht en geduld heeft dhr. Osman aan mij (80-jarige a-technische digibeet) het vertrouwen in de huidige stand der techniek opnieuw versterkt, waarvoor dank en een grote chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Stabiele diensten en een goede klantenservice

Al jaren klant bij TriNed, zeer tevreden. De diensten werken altijd en als ik een keer een vraag heb dan wordt ik ook goed geholpen. En ja, kortingen krijg je bij elke provider als je overstapt. Ik heb liever stabiele en goede diensten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.