onverwachts een vast IPV4 adres nodig voor een dringend verzoek van een klant, ondanks dat ik thuis een normaal particulier abonnement heb en op vrijdag avond om 22:00 uur een appje stuur, binnen 10 min geactiveerd. Echt top service!
Beste Yannick, Wat fijn dat je onze service zo prettig hebt ervaren! Inderdaad, ook 's avonds laat nog gewoon bereikbaar! En zo kunnen we je zelfs dan met de onverwachte dingen nog gewoon goed helpen. Als er nog eens iets is, laat het dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Na aansluiten nieuw internet & TV prima verbinding m.u.v. bovenverdieping. Daar meteen een repeater laten plaatsen die niet goed zijn werk deed. Helaas tot 3 x moeten bellen en email sturen uiteindelijk als service monteur Osman gestuurd en had het euvel in nog time gefixed. Werkt nu super en helemaal happy!
Beste Loet, Het is natuurlijk altijd vervelend als iets niet direct werkt, dus dat betreuren we dan ook. Maar we vinden het wel heel fijn om te horen dat Osman het snel voor je heeft kunnen oplossen. Kun je nu óók op de bovenverdieping genieten van jouw TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur was mooi op tijd en was zo gefixst
Beste, Fijn dat het volgens schema is verlopen! Geniet van je TriNed diensten en als er eens iets is of je hebt een vraag, dan mag je altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Uitmuntend netjes gewerkt Osman 10 punten! Véél geduld heel aardig behulpzaam en knap.
Beste Betsy, Op zijn uiterlijk hadden wij nog niet eens zo gelet, maar dat hij uitstekend werk aflevert wisten we wel! En wat fijn dat jij dit ook zo ervaren hebt! Geniet van je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Snel opgelost Goed advies Uiterst vriendelijk
Beste Marco, Die complimenten horen we natuurlijk graag, dankjewel daarvoor! Geniet weer van je diensten en als je vragen hebt, je weet ons te vinden! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur was keurig op tijd. Installatie snel geregeld en binnen een half uur alles online.
Beste Koen, Goed om te horen! Veel plezier met je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wat is de monteur Mark heerlijk stipt op tijd. Een swap van het modem en alles moet weer goed werken. We gaan nu afwachten of het weer een betrouwbare stabiele internet verbinding is. Zelfs de klantenservice had snel door dat er een probleem was. Super snel opgelost, het kon nog de zelfde dag maar dat kwam door mij dat ik geen tijd had. Echt goed geholpen.
Beste Marco, Wat vervelend om te horen dat het internet niet goed werkte, maar fijn dat we je hebben kunnen helpen door Mark zo snel naar je toe te sturen! Mocht je toch nog vragen hebben of hulp nodig hebben, we helpen je weer graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Slechte apparatuur, veel storingen, en dan krijg je telkens te horen: stekkertje er uit en er in dan doet hij het wel weer een tijdje.
Verhuizing.. nieuwe installatie..complexe meterkast. De monteur legde me keurig uit wat hij tegenkwam .. het signaal was nog niet binnen.. dat aangestuurd .. de aansluitingen ingepast en uitgelegd welke stappen ik nog moest zetten als het signaal er was.. de backup bleek niet nodig. Goeie uitleg. Bedankt F.!
Beste R., Geweldig om te horen, bedankt voor het delen van jouw positieve verhaal! Fijn dat onze monteur je naar tevredenheid heeft geholpen, ook al was de situatie wat complexer. Geniet van je TriNed diensten en veel woonplezier in je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Als je iets bijbesteld werkt de klantenservice prima. Snel geleverd. Draadloos internet werkt slecht. Klantenservice: dan moet u een kabel gebruiken en de router dichterbij de gebruiker zetten. Bij gebruik van WIFI valt de router telkens uit. Klantenservice: Dan moet u de modem/router even resetten (En dan meer keren per dag). Bij het aanzetten van de TV regelmatig de waarschuwing dat de kaart niet aanwezig is of niet goed aangeloten. Na een paar minuten gaat de kaart toch weer werken. Afstandbediening Interactieve TV werkt niet op een moderne TV. KLantenservice: Na alles wat ik al geprobeerd had nogmaals gedaan te hebben; Dan moet u een andere TV kopen. Al met al lijkt het er op dat de klantenservice uit een boekje (PC) werkt en voorleest. Gelukkig zit mijn abonnement er bijna op.
Beste Johan, Wij vinden het natuurlijk zeer vervelend dat jouw ervaring minder positief is. Dat is niet wat we willen, je moet kunnen genieten van onze diensten. Vandaar dat we jou ook nog even gebeld hebben vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Als je iets bijbesteld werkt de klantenservice prima. Snel geleverd. Draadloos internet werkt slecht. Klantenservice: dan moet u een kabel gebruiken en de router dichterbij de gebruiker zetten. Bij gebruik van WIFI valt de router telkens uit. Klantenservice: Dan moet u de modem/router even resetten (En dan meer keren per dag). Bij het aanzetten van de TV regelmatig de waarschuwing dat de kaart niet aanwezig is of niet goed aangeloten. Na een paar minuten gaat de kaart toch weer werken. Afstandbediening Interactieve TV werkt niet op een moderne TV. KLantenservice: Na alles wat ik al geprobeerd had nogmaals gedaan te hebben; Dan moet u een andere TV kopen. Al met al lijkt het er op dat de klantenservice uit een boekje (PC) werkt en voorleest. Gelukkig zit mijn abonnement er bijna op.
Beste Johan, Wij vinden het natuurlijk zeer vervelend dat jouw ervaring minder positief is. Dat is niet wat we willen, je moet kunnen genieten van onze diensten. Vandaar dat we jou ook nog even gebeld hebben vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben al een aantal jaren klant bij Trined. Een tijd geleden heb ik al contact gehad met Trined over het feit dat ik als klant duurder uit ben dan nieuwe klanten. Trined kon en wilde niets betekenen. Nu is er een actie dat nieuwe klanten 5 euro goedkoper uit zijn. Weer contact hierover gehad, de medewerker gaf aan niets te kunnen betekenen en het door te moeten zetten naar de tweede lijn. Maar na meer dan twee weken nog niets vernomen van Trined. Gezien meerdere beoordelingen van bestaande klanten met dezelfde vraag en dezelfde klacht ga ik ervanuit dat er ook nu geen reactie en oplossing gaat komen. Er zit dus niets anders op dan overstappen naar een andere provider.
Beste Twan, We vinden het spijtig om te horen dat het niet volledig naar wens is verlopen. We hebben je toch nog eventjes gebeld vanuit onze Klantenservice om e.e.a. aan opties te bespreken. We hopen natuurlijk dat je nog jaren bij ons blijft! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur Mark super gedaan
Beste Tanja, Bedankt voor je mooie feedback over onze monteur Mark! Veel plezier met jouw TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Hele vriendelijke en ervaren monteur Alles is perfect aangesloten
Beste Fred, Toppers zijn het, die monteurs van ons! Fijn dat jij er ook zo over denkt! Mocht je eens hulp nodig hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag. Veel plezier met je TriNed diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vandaag hoorde ik reclame op de radio dat Trined 25 jaar bestaat en dat je 25 maanden 5 euro per maand korting krijgt. toen ik mijn abonnement bekeek bleek ik €2,50 voor Internet en €2,50 voor TV MEER te betalen dan het huidige abonnement. Prijsverhogingen worden dus wel naar de klanten doorberekend maar prijsdalingen niet. Ik heb hierover met de klantenservice gebeld, zij bieden mij nu €2,50 korting aan voor 24 maanden op internet als ik mijn abonnement voor 1 jaar verleng. I.P.V. €2,50 korting kon ik ook 1GB internet ipv 500MB krijgen of 1 jaar ESPN gratis. TV blijft gewoon €15,00. Dit vind ik een slechte zaak. Ik wil ook die €2,50 van mijn TV abonnement af zodat ik net als een nieuwe klant €12,50 betaal. Ik zou natuurlijk ook mijn abonnement op kunnen zeggen en op mijn vrouw haar naam met een ander rekeningnummer een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Dan krijg ik boven op de 2x €2,50 lager tarief ook nog eens 25 maanden 5 Euro extra korting.
Had ik net een toffe dance-app aangeschaft om wat fitter te worden, lukte het streamen naar de Tv niet omdat hij dacht dat mijn wachtwoord niet correct was. Dat was een keiharde leugen want al mijn andere apparaten vonden het wachtwoord prima. Bas aan de telefoon gekregen die eerst uitvogelde wat het probleem was en het vervolgens hoppekee, oploste. Hij legde keurig uit wat hij deed en waarom en ik zei op de juiste momenten ’aha’ en ‘goh’ zodat het net leek of ik het begreep. Alles werkt weer naar behoren en ik zou nu dus een dansje met de app kunnen maken alleen nu heb ik geen zin. Maar of Bas dat ook op kan lossen weet ik niet ;-)
Beste Nathalie, Een vreugdedansje, dat hebben wij net gedaan vanwege jouw mooie feedback! Fijn dat je zo tevreden over ons bent, we helpen je graag! Succes en veel plezier met de dance-app! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wat heb ik toch een leuke provider! Een helpdesk die weet waar ze het over hebben, razend snelle 1Gbit verbinding, vast IPv6 address, goed modem. kan zelfs de vaste lijn via POTS, VOIP, DECT, en een app gebruiken. tegelijk. En nou mogen we als klant ook nog voor weinig naar de Efteling! Helemaal tevreden, al jaren.
Beste M. Siemons, Wat mooi om deze complimenten te lezen en wat fijn dat je de tijd neemt om dit met ons te delen. Dat waarderen we! We zien je in de Efteling! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Al enige tijd had ik een probleem met het afspelen van opgenomen tv-programma's. Een ander probleem was dat een opgenomen programma vaak na ongeveer een kwartier een stilstaand beeld liet zien. Ik kon het zelf wel oplossen, maar dat kostte tijd en het gaf irritatie. Vandaag is het probleem opgelost door Osman. Hij herkende het probleem meteen en loste het op door de mediabox te vervangen.
Beste Cor, Wat goed dat je contact met ons hebt opgenomen, want we helpen je graag! We zijn dan ook blij om te horen dat Osman het naar tevredenheid heeft opgelost. Mocht er in de toekomst iets zijn, neem gerust weer contact met ons op. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Netjes alles aangesloten vriendelijke monteur
Beste G. Langens, Heel fijn om te horen dat onze monteur alles naar wens heeft aangesloten! We waarderen je feedback en dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. We staan voor je klaar als je een keertje vragen hebt! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Monteur Mark heeft zojuist glasvezel internet bij ons aangesloten. Wat een vriendelijke man is dit. Heeft alles perfect voor ons aangesloten en alles zeer goed uitgelegd. Wij zijn super tevreden hoe soepel dit allemaal verliep. Trined mag blij zijn met een monteur als Mark.. Die man verdiend opslag!
Beste Inge, Tof om te horen en dat compliment gaan we uiteraard doorgeven aan Mark! Wij vinden hem ook een topper, maar nog leuker dat onze klanten dat ook vinden! Mocht het een keer nodig zijn dat je een monteur nodig hebt, dan sturen we Mark! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Positief meegedacht bij probleem, dat in eigen installatie was. Bovenal probeerde men goed te luisteren en te analyseren. Oorzaak probleem vermoedelijk door slordig/haastig werkende monteur bij overgang naar glasvezel, die ook de coax aansluiting monteerde.
Beste G.J. Dalen, Goed om te horen dat we het probleem naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! En een mooi compliment voor onze klantenservice, die met een goede analyse vervolgens gehandeld hebben. Heel fijn! Mocht er zich nog eens iets voordoen, weet dat je ons altijd kunt bellen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Snelle installatie, duidelijke uitleg en aardige medewerker.
Beste Harald, Fijn dat onze monteur en zijn werk je zo goed kunnen bekoren! En we waarderen het enorm dat je jouw feedback hier met ons wil delen. Bedankt! Als je een keer een vraag hebt of je komt ergens niet uit, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Can was mooi op tijd en het was snel aangesloten, vriendelijke man
Beste Theo, Aardige man hé, onze monteur Can! Vinden wij ook! Een man van de klok, punctueel en goed in z'n werk. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Bij problemen wordt er direct geschakeld om een zo snel mogelijk goed resultaat te bereiken Complimenten
Beste Fried, Kijk, dat horen we graag! We zeggen altijd dat we snel willen schakelen en er voor onze klanten zijn om issues op te lossen, maar dat een tevreden klant dit meldt is altijd fijn! Als we in de toekomst ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Na een aanvankelijke miscommunicatie omtrent een technisch probleem is TriNed uiteindelijk een zeer tevreden klant rijker geworden. Op zeer coulante en altijd vriendelijke wijze is ons probleem op zeer vakkundige manier opgelost waarbij met name servicemonteur, dhr. Osman, grote complimenten verdiend vanwege zijn bekwaamheid en integriteit. Met veel overtuigingskracht en geduld heeft dhr. Osman aan mij (80-jarige a-technische digibeet) het vertrouwen in de huidige stand der techniek opnieuw versterkt, waarvoor dank en een grote chapeau.
Beste Peter, Wat ontzettend fijn om te horen dat we het technische probleem en de miscommunicatie om hebben kunnen buigen in dit positieve resultaat! En dat je zo blij bent over onze monteur Osman, dat stemt ons natuurlijk zeer tevreden! We geven de complimenten door! Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, stel ons dan gerust de vraag. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Al jaren klant bij TriNed, zeer tevreden. De diensten werken altijd en als ik een keer een vraag heb dan wordt ik ook goed geholpen. En ja, kortingen krijg je bij elke provider als je overstapt. Ik heb liever stabiele en goede diensten.
Beste Jan, Wat fijn om te horen van een trouwe TriNed klant! We streven ernaar om gewoon goede diensten te leveren en iedereen direct en goed te helpen, mooi dat dit je dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.