- Als de wifi trager wordt moet deze op afstand door TriNed worden geüpdatet, dit doen ze niet uit zichzelf en moet je voor bellen. - Als je gebruik wil maken van de overstapservice bij een andere provider, blijkt dat het klantnummer van TriNed niet past in het landelijke systeem hiervoor. Als je vervolgens aantoonbaar 6 maanden geen diensten meer geleverd krijgt, moet je nog een maand doorbetalen, want dat is nu eenmaal procedure. - Beloftes aan de voorkant worden helaas niet waargemaakt. Zeer reactief bedrijf wat ten koste gaat van goede service en klantvriendelijkheid.
Verlenging aanbod gekregen van Trined na vragen over het verschil in tarieven tussen oudere en nieuwere klanten. Mijn abonnement is weer in lijn met dat van nieuwe klanten. Ik ben weer helemaal blij. Top klantenservice en verder zeer prettige provider.
Beste Stephan, Bedankt voor jouw bericht en het eerlijke delen van jouw review! Wij hebben jou direct gebeld en als het goed is heb je al iemand van onze klantenservice gesproken. We willen jou natuurlijk graag als klant bij TriNed behouden! We hopen dat we het op deze manier naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Mochten er vragen zijn, schroom niet om ons te contacten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Nieuwe klanten krijgen een goedkoper maandtarief dan klanten die al jaren trouw aan Trined zijn (los van de welkomskorting). Contact hierover gehad met Trined. Zij kunnen dit niet aanpassen. Het enige waar ze mee kunnen assisteren is het opzeggen van mijn abonnement, want het is ondertussen maandelijks opzegbaar. Momenteel ben ik dus druk opzoek naar een nieuwe glasvezelprovider. Helaas hebben de meeste providers de TV over coax optie niet. Anders was ik al per direct weg geweest. Ik snap niet waarom Trined zo graag van haar klanten af wil.
Beste Stephan, Bedankt voor jouw bericht en het eerlijke delen van jouw review! Wij hebben jou direct gebeld en als het goed is heb je al iemand van onze klantenservice gesproken. We willen jou natuurlijk graag als klant bij TriNed behouden! We hopen dat we het op deze manier naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Mochten er vragen zijn, schroom niet om ons te contacten. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Trined heeft de volgende dag netjes gebeld met de mededeling dat per 1 April 2024 (nee, het is geen grap) er een melding/bericht komt met een voorstel. Ervan uitgaande dat het een oplossing is, maar omdat ik nog niet weet wat de melding/het bericht inhoudt, geven we het toch een voldoende: 3 sterren dus. Ik vertrouw erop dat het goed komt.
Beste A. van Erp, We willen uiteraard heel graag dat je als bestaande klant blij bent met ons! Daarom heeft een collega van onze klantenservice gisteren telefonisch contact gezocht, want we proberen gewoon goed ons best te doen om onze klanten te helpen. We hopen dat we het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen. En mochten er vragen zijn, dan mag je ons natuurlijk altijd bellen. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Originele beoordeling
Ben je al langer klant bij Trined, dan betaal je meer dan wanneer je nu nieuwe klant bent. Dus los van de "nieuwe klant" acties betaald een bestaande klant elke maand meer. Dat is niet eerlijk en als men Trined daarop aanspreekt komt er alleen een antwoord van "we zijn er mee bezig", en dat al drie maanden lang. Kortom, ze doen dus niets. Zo netjes zijn ze dus niet.
Beste A. van Erp, We willen uiteraard heel graag dat je als bestaande klant blij bent met ons! Daarom heeft een collega van onze klantenservice gisteren telefonisch contact gezocht, want we proberen gewoon goed ons best te doen om onze klanten te helpen. We hopen dat we het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen. En mochten er vragen zijn, dan mag je ons natuurlijk altijd bellen. We staan voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team TriNed
We hebben een zaak. Internet dagen ligt het eruit. Ze bellen maar niet terug. Onze klanten lopen al dagen weg.
Beste Ed, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat je storing ervaart en willen graag in contact komen. Dit lukt echter nu (nog) niet. Vandaar dat je (als het goed is) inmiddels een mailtje van ons hebt gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Storing konden ze niet verhelpen. Monteurs was betaald. Wel aftikken . Niks gemaakt
Beste Vincent, Een storing is helemaal niet prettig en onafgemaakte zaken, maken we graag alsnog af. Dus we willen je graag helpen! Als het goed is heb je een mailtje van ons gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mark heeft de installatie zeer zorgvuldig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Beste Jan, Top! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze monteur Mark, we gaan het aan het doorgeven. Zo horen we het graag! Als we eens ergens mee kunnen helpen, je weet ons te vinden. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ik ben sinds 26 januari 2024 overgestapt naar een andere provider. De overstap ging soepel, echter de terugbetaling van de borg en nog wat betaalde premie is nog steeds niet geregeld. De modem en tv kastjes zijn correct verstuurd en positief bevestigd ontvangen door Trined. Het is nu 3 maart en heb nog niets ontvangen. Het zou eens andersom zijn. Dan zou ik al zijn benaderd door een incassobureau gestuurd door Trined. Erg jammer. Ik heb altijd netjes op tijd mijn rekeningen betaald.
Beste Erik, Wat vervelend om te horen. Naar aanleiding hiervan is er inmiddels contact geweest met onze klantenservice en er is een actie uitgezet ter afhandeling. Hopelijk is het daarmee alsnog naar wens opgelost. We hopen je in de toekomst nog eens als klant bij ons te mogen begroeten! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Half uur met Kelly over de telefoon gesproken als gevolg van een mededeling op het scherm. Het was, wat later bleek, een upgrade van Sony. Teruggebeld dat ik er zelf achter was gekomen Nog bedankt voor de attentie
Beste Jan, Het belangrijkste is, het probleem is opgelost! En dat het dan om een upgrade van Sony ging, dat maakt voor ons niet uit. We helpen gewoon graag! Maar we vinden het wel heel attent van je dat je ons dat nog hebt laten weten én dat je een mooie review over ons hebt geplaatst waarderen we enorm. Als we nog eens kunnen helpen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
We zijn nu een aantal jaren klant. Laatste weken alleen maar ellende. Ook de klantenservice zijn hard en bot. Trek maar de stekker uit etc. Alleen maar storing.
Beste Maartje, Wat vervelend om te horen dat je de laatste weken storingen ervaart! Wij willen je hier graag mee helpen. Vriendelijk en beleefd, want hard en bot is niet ons motto. Zo willen we zelf ook niet geholpen worden. We willen graag even met je in contact te komen, zodat we samen kunnen kijken naar het issue en hoe we het samen op kunnen lossen. Dat doen we écht graag! Als het goed is heb je een mailtje van ons gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mark heeft bij onze organisatie alles goed, vakkundig en netjes aangesloten. Vanaf dag één zijn wij dus dik tevreden met Trined.
Dag Mark, Gaaf! Precies hetgeen we nastreven! Veel plezier met jullie diensten van TriNed en laat het gerust weten als we eens ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Te veel storingen gehad afgelopen jaren. Veel monteurs op bezoek gehad. Deden niets anders dan kastje omwisselen. Jammer we zijn nu terug naar KPN. Wat een verademing.
Mark heeft het top gedaan.
Beste Michael, Wat fijn dat je zo tevreden bent over Mark! En we waarderen het dat je de tijd neemt om jouw mening hier te geven, dat waarderen we! Met vriendelijke groet, Team TriNed
We worden van het kast naar de muur gestuurd. Veel monteurs geweest. Kon helaas niet vinden. Alleen apparatuur veranderen. Jammer dat er niet verder onderzocht wordt. Klantenservice waren zo bot.
Beste Frits, Wat vervelend om te horen! Wij willen juist 'gewoon goed' helpen. Niet bot, maar juist vriendelijk en beleefd. Zoals we zelf ook geholpen willen worden, dus zeker niet van het kastje naar de muur. We proberen even met je in contact te komen, zodat we samen kunnen kijken naar het issue en hoe we het samen op kunnen lossen. Dat doen we écht graag! Als het goed is heb je een mailtje van ons gehad. Klopt dat? Zou je hierop een reply willen sturen of ons anders willen bellen via 0800-8030? Geen keuzemenu, gewoon direct iemand aan de telefoon. Dan kunnen we je direct helpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Alles goed
Beste Johan, Fijn om te horen en dankjewel voor het laten weten! We proberen altijd alles 'gewoon goed' te doen en zijn blij om te horen dat dit ook bij jou is gelukt. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Vlot en vriendelijk
Goedemorgen! Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je zo goed geholpen bent en waarderen het dat je de tijd neemt om dat met ons te delen. En je weet het, als je vragen hebt staan we voor je klaar! We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Bij Ziggo krijg je GRATIS doos met antwoordnummer. Bij hun met je zelfs de verzendkosten betalen. Om de oude Chinese router terug te sturen. Service echt niet!
Heerlijk, een klantenservice waar je binnen een paar minuten iemand aan de lijn hebt. Zeer goed geholpen door de jongedame met het aansluiten van dvb-c Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen. Het bedrijf mag trots zijn op deze medewerkster.
Beste Mark, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! We gaan de complimenten doorgeven! We proberen altijd snel en goed te helpen, dus het is fantastisch om te horen dat dit weer gelukt is. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Osman is uitstekend en heeft ons als niets wetende uitstekend geholpen
Beste Leo, Wat mooi om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn! En als je toch nog vragen hebt, je mag altijd contact met ons opnemen. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Wij zijn pas aangesloten alleen drama. Geen goed internet. Tv geeft blokjes, Monteur kan niets doen. Zo snel mogelijk terug naar KPN.
Wij zijn weg bij trined. Zij sturen zomaar hoge facturen. - Service is veel slechter geworden. - Monteurs moeten van de baas sneller werken. Alles moet snel . Hij zei ik moet alles binnen 30 min doen. Het is niet wat geweest is. Jammer. Je wordt niet gehoord. Heel veel kennis zijn ook al weg.
Inmiddels ben ik 7 jaar op rij klant van Trined (sinds 2017). Het is me altijd goed bevallen, alleen vind ik het prijsbeleid onrechtvaardig. Een nieuwe klant betaalt namelijk minder dan de klant die 7 jaar op rij is aangesloten voor exact hetzelfde pakket. Sterker nog, een nieuwe klant betaalt zelfs anno 2024 minder dan ik in 2017 voor hetzelfde pakket. Na belcontact gehad te hebben met Trined en dit verhaal te hebben voorgelegd, wordt er doodleuk gezegd dat het niet mogelijk is dat ik dezelfde prijs krijg. Dit vond ik gek. Dus ik vroeg waarom een bestaande klant die al jaren op rij trouwe klant is, niet dezelfde prijs kan krijgen als een nieuwe klant? Er wordt aan de telefoon beantwoordt dat ze 'er een melding van maken'. De prijs passen ze niet aan. Dan wil ik het abonnement opnieuw afsluiten. Hierbij zouden aansluitkosten in rekening worden gebracht. Aansluitkosten? Alles is al verbonden, het werkt gewoon. Geef me gewoon een betere prijs, klaar. Iedereen blij. Nee, dit kan niet, we gaan er een melding van maken. Dit is toch onrechtvaardig? Ik ben al best een hele tijd klant. Ik wil gewoon dezelfde prijs. Kan niet tegen onrechtvaardigheid, dus stap ik over.
In 1 woord slecht. Ga terug naar mijn vorige provider. In het begin van trined was goed. Nu hebben ze huwei rotzooi. Voor vaste ip moet je extra betalen. Monteurs rafelen binnen korte tijd alles af. 19 minuten was die al weg.
Kundig, snel, vriendelijk
Beste Mariette, Top! Allemaal dingen die wij ook waarderen aan deze top collega's, die er iedere dag voor gaan om mensen blij te maken. Fijn dat je deze ervaring met ons hebt willen delen. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Mark is een vriendelijke man. Weet wat hij doet en legt makkelijk uit. Bedankt voor de tips en de hulp bij het aansluiten.
Beste Iris, Wij vonden Mark ook altijd al een vriendelijke man, maar we horen het natuurlijk ook graag van onze klanten! Dankjewel! Graag gedaan voor wat betreft de tips. En als er vragen zijn, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We helpen graag! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Geen keuzemenu’s bij bellen maar rechtstreeks contact. Whatsapp gaat ook zeer snel. Heel prettig bedrijf voor de klanten! Houden zo!!
Beste Frans, Kijk, dat horen we graag! Wij houden inderdaad van persoonlijk contact, direct iemand aan de telefoon! Wat fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt en bedankt voor het delen van je ervaring. En we houden het zo, beloofd! Met vriendelijke groet, Team TriNed
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.