Filters

4

Regelmatig update nodig, niet klantgericht.

- Als de wifi trager wordt moet deze op afstand door TriNed worden geüpdatet, dit doen ze niet uit zichzelf en moet je voor bellen. - Als je gebruik wil maken van de overstapservice bij een andere provider, blijkt dat het klantnummer van TriNed niet past in het landelijke systeem hiervoor. Als je vervolgens aantoonbaar 6 maanden geen diensten meer geleverd krijgt, moet je nog een maand doorbetalen, want dat is nu eenmaal procedure. - Beloftes aan de voorkant worden helaas niet waargemaakt. Zeer reactief bedrijf wat ten koste gaat van goede service en klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne provider

Verlenging aanbod gekregen van Trined na vragen over het verschil in tarieven tussen oudere en nieuwere klanten. Mijn abonnement is weer in lijn met dat van nieuwe klanten. Ik ben weer helemaal blij. Top klantenservice en verder zeer prettige provider.

  • Aanbevelen? Ja
6

Reactie: Bestaande klanten betalen meer dan nieuwe klanten!

Trined heeft de volgende dag netjes gebeld met de mededeling dat per 1 April 2024 (nee, het is geen grap) er een melding/bericht komt met een voorstel. Ervan uitgaande dat het een oplossing is, maar omdat ik nog niet weet wat de melding/het bericht inhoudt, geven we het toch een voldoende: 3 sterren dus. Ik vertrouw erop dat het goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zakelijk slecht internet

We hebben een zaak. Internet dagen ligt het eruit. Ze bellen maar niet terug. Onze klanten lopen al dagen weg.

  • Aanbevelen? Nee
1

Alleen ellende

Storing konden ze niet verhelpen. Monteurs was betaald. Wel aftikken . Niks gemaakt

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig geholpen.

Mark heeft de installatie zeer zorgvuldig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Waardeloze afwikkeling eindnota.

Ik ben sinds 26 januari 2024 overgestapt naar een andere provider. De overstap ging soepel, echter de terugbetaling van de borg en nog wat betaalde premie is nog steeds niet geregeld. De modem en tv kastjes zijn correct verstuurd en positief bevestigd ontvangen door Trined. Het is nu 3 maart en heb nog niets ontvangen. Het zou eens andersom zijn. Dan zou ik al zijn benaderd door een incassobureau gestuurd door Trined. Erg jammer. Ik heb altijd netjes op tijd mijn rekeningen betaald.

  • Aanbevelen? Nee
10

Klantvriendelijk en geduldig

Half uur met Kelly over de telefoon gesproken als gevolg van een mededeling op het scherm. Het was, wat later bleek, een upgrade van Sony. Teruggebeld dat ik er zelf achter was gekomen Nog bedankt voor de attentie

  • Aanbevelen? Ja
1

Begin was goed, nu gaat het slecht

We zijn nu een aantal jaren klant. Laatste weken alleen maar ellende. Ook de klantenservice zijn hard en bot. Trek maar de stekker uit etc. Alleen maar storing.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon een goede provider

Mark heeft bij onze organisatie alles goed, vakkundig en netjes aangesloten. Vanaf dag één zijn wij dus dik tevreden met Trined.

  • Aanbevelen? Ja
1

Terug naar KPN ivm tv storing

Te veel storingen gehad afgelopen jaren. Veel monteurs op bezoek gehad. Deden niets anders dan kastje omwisselen. Jammer we zijn nu terug naar KPN. Wat een verademing.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geïnstalleerd en uitleg gekregen

Mark heeft het top gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
1

Te veel internet storing

We worden van het kast naar de muur gestuurd. Veel monteurs geweest. Kon helaas niet vinden. Alleen apparatuur veranderen. Jammer dat er niet verder onderzocht wordt. Klantenservice waren zo bot.

  • Aanbevelen? Nee
9

Netjes & correct gewerkt

Alles goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en vriendelijk

Vlot en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

waardeloos

Bij Ziggo krijg je GRATIS doos met antwoordnummer. Bij hun met je zelfs de verzendkosten betalen. Om de oude Chinese router terug te sturen. Service echt niet!

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch geholpen

Heerlijk, een klantenservice waar je binnen een paar minuten iemand aan de lijn hebt. Zeer goed geholpen door de jongedame met het aansluiten van dvb-c Zeer vriendelijk, correct en snel geholpen. Het bedrijf mag trots zijn op deze medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en meedenken

Osman is uitstekend en heeft ons als niets wetende uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Wij zijn pas aangesloten alleen drama. Geen goed internet. Tv geeft blokjes, Monteur kan niets doen. Zo snel mogelijk terug naar KPN.

  • Aanbevelen? Nee
1

Meerdere jaren bij hun, nu slecht

Wij zijn weg bij trined. Zij sturen zomaar hoge facturen. - Service is veel slechter geworden. - Monteurs moeten van de baas sneller werken. Alles moet snel . Hij zei ik moet alles binnen 30 min doen. Het is niet wat geweest is. Jammer. Je wordt niet gehoord. Heel veel kennis zijn ook al weg.

  • Aanbevelen? Nee
1

Onrechtvaardig

Inmiddels ben ik 7 jaar op rij klant van Trined (sinds 2017). Het is me altijd goed bevallen, alleen vind ik het prijsbeleid onrechtvaardig. Een nieuwe klant betaalt namelijk minder dan de klant die 7 jaar op rij is aangesloten voor exact hetzelfde pakket. Sterker nog, een nieuwe klant betaalt zelfs anno 2024 minder dan ik in 2017 voor hetzelfde pakket. Na belcontact gehad te hebben met Trined en dit verhaal te hebben voorgelegd, wordt er doodleuk gezegd dat het niet mogelijk is dat ik dezelfde prijs krijg. Dit vond ik gek. Dus ik vroeg waarom een bestaande klant die al jaren op rij trouwe klant is, niet dezelfde prijs kan krijgen als een nieuwe klant? Er wordt aan de telefoon beantwoordt dat ze 'er een melding van maken'. De prijs passen ze niet aan. Dan wil ik het abonnement opnieuw afsluiten. Hierbij zouden aansluitkosten in rekening worden gebracht. Aansluitkosten? Alles is al verbonden, het werkt gewoon. Geef me gewoon een betere prijs, klaar. Iedereen blij. Nee, dit kan niet, we gaan er een melding van maken. Dit is toch onrechtvaardig? Ik ben al best een hele tijd klant. Ik wil gewoon dezelfde prijs. Kan niet tegen onrechtvaardigheid, dus stap ik over.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

In 1 woord slecht. Ga terug naar mijn vorige provider. In het begin van trined was goed. Nu hebben ze huwei rotzooi. Voor vaste ip moet je extra betalen. Monteurs rafelen binnen korte tijd alles af. 19 minuten was die al weg.

  • Aanbevelen? Nee
10

Lekker snel

Kundig, snel, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Mark is een vriendelijke man. Weet wat hij doet en legt makkelijk uit. Bedankt voor de tips en de hulp bij het aansluiten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en deskundig

Geen keuzemenu’s bij bellen maar rechtstreeks contact. Whatsapp gaat ook zeer snel. Heel prettig bedrijf voor de klanten! Houden zo!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.