Filters

10

Prima gewerkt

Op de afgesproken tijd heeft monteur Corné alles netjes geïnstalleerd. Ik had moeite om de overstap te wagen naar het voor mij onbekende Trined. Door de vriendelijke monteur verdwenen mijn twijfels en pas nadat alles werkte ging hij naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een vriendelijke en zeer ervaren monteur

Een zeer duidelijke uitleg gehad wat deze monteur ging doen en een vriendelijke man. Had totaal geen haast om alles duidelijk en netjes te (de)monteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Monteur Mark (enthousiaste en vrolijke kerel) zojuist onze router aangesloten i.c.m. een zeer prettige werkervaring!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel maar compleet, denk ik.

Vriendelijke installateur was prima op afgesproken tijdstip. Snelle installatie. Ik had gehoopt met wat meer rust door al mijn vragen te kunnen gaan maar daarvoor ontbrak de tijd. Ik moet nu toch nog alle nieuwe instellingen (Sonos, Chrome cast) zelf doen. Heeft wel gezegd hoe…Hoop dat dat lukt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Storing snel verholpen

Internet deed het niet. Gebeld en zonder veel moeilijke vragen binnen 3 uur een monteur op de stoep. Monteur Koos was kundig en heeft de storing snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitermate klantvriendelijk

Na een storingsmelding gedaan te hebben over het feit dat wij geen beschikking hebben van een TV signaal, heeft de klantenservice een monteur aangestuurd. Osman is op locatie geweest en het Hawaii kastje vervangen en vervolgens geconstateerd dat de demping op -19 staat, een probleem in de centrale. En ofschoon het inmiddels 17.00 uur is doet hij een poging om zelf in de centrale in de wijk het probleem op te lossen. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
10

Fathih heel tevreden

Fathih Een hele fijne kundige monteur, beantwoorde al mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Onze klacht was een verzwakt tvsignaal. Dit is door monteur Wilfred prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Can is een vriendelijke en behulpzame monteur

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mark heeft zijn werk uitstekend en in recordtijd gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel.

Een hele aardige en nette man die zijn werk verstaat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker snel!

Direct online. Joehoe!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn en vriendelijk geholpen

Ik ben fijn en vriendelijk geholpen, En alles werkt. En als er vragen waren werden deze ook beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

nog steeds zeer tevreden

al jaren ben ik lid van Trined. En ik schakel ook niet zomaar over naar een andere provider. Ik ben nog steeds heel tevreden. Internet is snel genoeg. En ik kan zoveel TV's aansluiten als ik wil, zonder extra apparaten ertussen. Bij een storing die ik in al die jaren 1x gehad heb, waren ze dezelfde dag nog bij mij om het op te lossen. En soms krijg je een verrassing op de TV. Bijvoorbeeld even een extra zender voor sport. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en duidelijk

Can, de medewerker, was erg beleefd, klantvriendelijk en kundig. Snelle installatie, duidelijke uitleg, alles goed werkend voordat Can de deur uit ging. En dat in het buitengebied!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed geholpen.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter kan niet.

Vandaag bij thuiskomst bleek ik ineens geen internet of tv te hebben, en dat was raar. Heb nooit problemen gehad met trined en was altijd zeer te vreden over de geleverde diensten. Wat blijkt, heeft mijn ex het abbo opgezegd. Normaliter duurt het weer 3 weken voordat alles weer werkt als je een aanvraag opnieuw indient Contact opgenomen met trined en situatie uitgelegd. Eerst via chat, daarna telefonisch. Gelukkig voor mij toonde zij begrip en kan alles binnen 1 dag weer gemaakt worden. Tevens omdat alles al aangesloten is en ik internet nodig heb voor werk. Dus al om al, echt top. Beter kan niet in mijn ogen. De geleverde diensten waren al top, en hun klantenservice dus blijkbaar ook. Hulde.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

op tijd volgens afspraak voor installatie. er was een verschil tussen wat er besteld was en wat de monteur (Mark) in zijn systeem had staan. dit werd ter plekke aangepast en binnen korte tijd werkend opgeleverd . prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundig en vriendelijk geholpen

Snel geholpen, vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles is prima geinstalleerd. Aardige installateur met goede kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Heel goed geholpen door monteur Koos

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer ontevreden

Zeer slechte service van Trined. Trined sluit glasvezel aan, maar plaatst slecht huawei apparatuur. Blijkt dat ze, ondanks dat ze de keuze niet aan je voorleggen, zelf kiezen om slechtere apparatuur te plaatsen dan de betere fritzbox. Met als gevolg dat apple-apparatuur meldingen krijgt dat veiligheidscertificaat onveilig is. Verlichting op de wifi werkt niet meer, etc. Ze kunnen het verhelpen door gewoon de gevraagde apparatuur te plaatsen, maar willen dan voorrijkosten en monteurkosten in rekeningbrengen. Dus laten ze je zitten met een niet werkende situatie. Wat een slechte organisatie is dit geworden. En dan te bedenken dat we voor Trined hadden gekozen omdat op ons andere adres gewoon goede apparatuur is geplaatst, dat bij vastleggen is aangegeven dat dit weer het geval is en zonder toestemming plaatsen ze gewoon wat anders. En dan niet herstellen of zorgen dat het goed komt, maar alleen maar van kastje naar de muur sturen, en niet oplossen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Kastje naar de muur

Weggevallen signaal; al 6 jaar klant bij Trined. Melding van deze storing bij hen geeft verwijzing naar Caiway als netbeheerder (voorheen Rekam). Bij Caiway als afnemer onvindbaar en weer terugverwezen naar Trined. Met enige moeite wordt een Trined monteur gestuurd: deze vindt geen signaal en zal een netbeheermonteur in schakelen. Deze blijkt nu van Delta (heeft Caiway overgenomen?), maar kan geen gegevens over de aansluiting vinden en belt één uur met Trined hierover, die het ook niet (meer) weet. Al met al geen signaal, geen TV, onvindbaar in de administraties van Trined en netbeheerder. Zelf geven zij zich een 9,1 voor hun activiteiten. U begrijpt mijn idee: het is een flut bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes geholpen

Alle vragen zijn beantwoord en netjes aangesloten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.