Vandaag monteur Mark over de vloer gehad, een gedreven monteur die zijn excuus aanbood omdat hij te vroeg was. Na een deskundige blik andere instelling en wat advies werkt de wifi beter dan ooit. Dank Mark
Beste George, Bedankt dat je de tijd neemt deze review te plaatsen. Goed te vernemen dat je tevreden bent over het monteursbezoek van Mark. We hebben dit compliment direct aan hem doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed
Ze leven mee met het het gevoel van de klant en proberen te helpen voor zover ze kunnen.
Beste Jos, Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze review te plaatsen. Wat goed om te lezen dat je het contact welke je hebt gehad als positief ervaart. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Originele beoordeling
Het geleverde product is over het algemeen goed, maar de service bij problemen is beneden pijl. Geen TV wel internet en weten blijkbaar niet hoe ze het moeten oplossen.
Ik heb ping problemen naar game servers in Japan. De ping tijden zijn zo-wie-zo altijd al hoog (ca 300ms), maar recent zijn ze zelfs naar over de 500ms geschoten. Kontakt met de helpdesk is alleen maar een soort bezigheid therapie, want op basis van aangeleverde informatie over ping tijden naar de diverse router op het pad naar de servers, kunnen zijn blijkbaar niks doen (zoals bijvoorbeeld kontakt opnemen met hun backbone provider). Toevieging: ben een paar dagen later teruggebeld (vanwege mijn review). Het probleem had zichzelf opgelost, waarschijnlijk doordat iemand ander de backbone provider op de hoogte had gesteld van het routing probleem. Men vertelde mij aan de telefoon dat er een secondline melding aangemaakt had moeten worden en dat de betreffende helpdesk medewerker hiervan op de hoogte gebracht zou worden. We zullen het zien als ik de volgende keer weer kontakt opneem over een dergelijk probleem. Verder ben ik best tevreden met Trined.
Originele beoordeling
Ik heb ping problemen naar game servers in Japan. De ping tijden zijn zo-wie-zo altijd al hoog (ca 300ms), maar recent zijn ze zelfs naar over de 500ms geschoten. Kontakt met de helpdesk is alleen maar een soort bezigheid therapie, want op basis van aangeleverde informatie over ping tijden naar de diverse router op het pad naar de servers, kunnen zijn blijkbaar niks doen (zoals bijvoorbeeld kontakt opnemen met hun backbone provider).
We zijn overgestapt van KPN naar Trined en woensdag kwam de monteur een en ander installeren. Helaas stond er opeens geen signaal meer op de glasvezel, 's ochtends deed hij het nog. Het heeft een paar dagen geduurd, maar uiteindelijk is de storing opgelost en hebben we weer internet en tv.
Beste Reinout, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend om te lezen dat er op het moment dat onze monteur op locatie was geen signaal stond op de verbinding. Goed om te lezen dat het uiteindelijk is verholpen en je gebruik kunt maken van de diensten. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Originele beoordeling
Woensdag zijn we overgegaan van KPN naar Trined. S'ochtends heeft KPN het signaal van de kabel gehaald. De Trined monteur heeft het KPN spul weggehaald en het Huawei modem geïnstalleerd, echter er stond geen signaal op de glasvezelkabel. Volgens de monteur lag dat aan de verbinding en daar konden zij niets aan doen. Dat moest een KPN glasvezel monteur oplossen. Vrijdag kwam de glasvezel monteur die, na onderzoek, tot de conclusie kwam dat er niets aan de verbinding mankeerde. Trined had waarschijnlijk de poort niet open gezet. We gaan nu het weekend in zonder internet en zonder televisie. Erg onprofessioneel allemaal, we moeten nog maar zien wanneer het wordt opgelost.
We zijn tevreden over trined. - 12-1-2023 geen tv gehad. - opname problemen gehad met de m7 Goede monteur el is vandaag geweest en vakkundig. Heeft alles nu opgelost. Werkt perfect.
Beste Jeanne, Bedankt dat je de tijd neemt om deze mooie review te plaatsen. Erg vervelend dat je problemen hebt ervaren, maar wat goed om te lezen dat deze zijn opgelost! We waarderen het enorm dat je zo lang tevreden klant bij ons bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Het heeft lang geduurd eer de aansluiting uiteindelijk kwam. Na afspraak aansluiten, monteur keurig op tijd, vriendelijk en netjes gewerkt en voldoende informatie verstrekt.
Beste F, Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je het monteursbezoek als positief hebt ervaren. We hebben dit mooie compliment doorgegeven aan onze monteur. Heel veel plezier met het gebruik van je nieuwe diensten! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Afspraak keurig op tijd en snel aangesloten. Duidelijke uitleg en hulp gehad. Super tevreden
Beste Fred, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. We zijn blij te lezen dat je tevreden bent over het monteursbezoek, we hebben je compliment doorgegeven aan de monteur! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
De monteur heeft netjes gewerkt. Heeft alles goed uitgelegd en heeft netjes gewerkt.
Beste Marjo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wat goed om te lezen dat je het monteursbezoek als positief hebt ervaren, we hebben je compliment doorgegeven aan onze monteur! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Expert op bezoek bij installatie. Heeft gelijk uitgevogeld wat er mis was en heeft goede aanbevelingen gedaan. Gewezen pp brandgevaar in meterkast. Dure switch eruit en kleine er in. Super bedankt!
Alles werkt gewoon, eigenlijk nog geen enkele negatieve opmerking na vele jaren klant te zijn.
Beste Arjan, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat goed om te lezen dat je al jaren tevreden klant bij ons bent! Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Mark had snel en kundig alles aangesloten en ingesteld wat nodig was
Beste Leny, Bedankt voor deze mooie review! We hebben je compliment direct aan onze monteur Mark doorgegeven. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Heerlijk op tijd snel en duidelijk geïnstalleerd, Prima uitleg snel een bakkie en op naar de volgende klant , zeker een voorbeeld functie! Vr Gr Rob van der Torre
Beste Rob, Wat een mooie beoordeling, dank hiervoor. Wat goed om te lezen dat je de installatie als positief hebt ervaren, we hebben dit mooie compliment dan ook direct doorgegeven aan onze monteur! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Trined heeft de installatie binnen 2 weken geregeld, waarbij wij al 3 maanden op T- mobile aan het wachten waren voor de zelfde glasvezel aansluiting. Trined vs T-mobile 10-0
Beste Henk, Bedankt voor deze review! Wat goed om te lezen dat wij je zo snel hebben kunnen aansluiten, zonder diensten zitten is natuurlijk in deze tijd niet erg prettig. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Super goed geholpen
Beste Renate, Bedankt voor je beoordeling, goed om te lezen dat je goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Sinds 01/02 overgestapt van KPN naar TRINED glasvezel, Internet is prima maar Interactieve is gewoon helemaal niets, opgenomen programma's kun je meestal niet terugkijken en terugkijken via de gids werkt ook al niet. Stroom eraf gehad, maar zonder resultaat. Per 1/2/2024 stap ik over naar een andere provider, want ik ben echt ontevreden, je betaald elke maand een hoop geld voor interactieve TV en je krijgt er niets voor terug. Wij balen hier echt van.
Beste Bart, wat vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met de overstap naar TriNed glasvezel, specifiek met het onderdeel Interactieve Televisie. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten vinden van onze diensten. We nemen je feedback dan ook zeer serieus en laten onze klantenservice contact opnemen met jou om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Complexe installatie, maar alles is geïnstalleerd en daarna goed getest.
Beste Theo, wat fijn om te horen dat onze monteur jullie zo fantastisch heeft geholpen, zelfs bij een complexe installatie. Een goede monteur kan echt het verschil maken, en het lijkt erop dat jullie in goede handen waren. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Anita heeft ons goed te woord gestaan en ons geholpen met ons probleem.
Beste Antonio, Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat Anita je goed heeft geholpen met je probleem. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en we zijn blij dat we dat in dit geval goed hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Werkt altijd, nooit problemen gehad
Beste Michiel, Bedankt voor je review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We werken er dagelijks hard aan om een betrouwbare en hoogwaardige service te bieden, en het is fijn om te horen dat dit heeft geleid tot een positieve ervaring voor jou. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt. Nogmaals bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Geweldig geholpen!
Beste Maria, fijn om te horen dat je vindt dat je geweldig geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Sinds 2 jaar klant bij Trined en mijn ervaringen zijn: - Goedkoop zijn ze zeker niet: elke wissewasje kost geld. Zelfs stukjes kabel bij aansluiting van de Fritzbox werden berekend. - Klantenservice erg beperkt: ok, als je eenmaal iemand aan de lijn hebt zijn ze alleraardigst maar echt klantvriendelijk meedenken ho maar. De aansluiting van mijn Hifi versterker ging niet rechtsreeks op de Amino want dat moest via een duur glasvezelkabeltje. Had men van te voren even niet verteld. Reactie van Trined: tsja, uw versterker is te oud, waarom koopt u geen nieuwe ? En een gratis kabeltje leveren als service: helaas. - Kennisniveau klantenservice slecht: eerst vragen ze je het hemd van het lijf voor je identiteit en als je dan eindelijk een vraag stelt weten ze het antwoord niet en moeten ze overleggen. - Ze moeten overal geld voor zien en hebben geen begrip voor de klant: ik had een 2e TV-ontvanger en die wilde ik opzeggen per 30 juni en ‘m daarna terugsturen. Dat gaat dus niet, je moet ‘m eerst terugsturen op eigen kosten (langsbrengen mag niet en een gratis retouradres is er niet), afwachten tot Trined ‘m eindelijk heeft ontvangen en heeft bevestigd dat deze binnen is, en dan pas stoppen de kosten. Sorry hoor, waarom deze extra dagen berekenen terwijl ik daar geen dienst voor terugkrijg ! - De interactieve TV werkt ruk. Het door scrollen in het zendermenu gaat moeizaam en verspringt iedere keer, en als je bijvoorbeeld op kanaal 100 een programma bekijkt en je wilt een dag terug moet je eerst helemaal naar boven scrollen en dan pas naar vorige dag. - Het starten van terug te kijken programma duurt ongeveer 5 minuten. Reactie van Trined: dan moet u de Amino 15 seconden stroomloos maken en opnieuw opstarten. Inmiddels 5 keer gedaan, helaas zonder resultaat. Kortom: Trined valt erg tegen
Beste Eric, Het spijt ons te horen dat jouw ervaring met TriNed niet aan de verwachtingen heeft voldaan en dat je terugverlangt naar je vorige provider. Graag willen wij samen met jou kijken wat wij kunnen doen om jouw negatieve gevoel weg te nemen. Wij laten hiervoor contact opnemen met je door 1 van onze klantenservice medewerkers. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Super service en uitleg
Beste van de Kerkhof, bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de service en uitleg die je hebt gehad. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Heel fijn bedrijf. Goede klantenservice en een monteur die langs komt echt service zoals het hoort
Beste Stephan, Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We zullen ons best blijven doen om onze klanten te voorzien van de beste mogelijk service. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Onze ervaring met de klantenservice is uitstekend. Internet is goed. Wanneer ik belt. Wordt het snel opgelost. Vandaag 2-8-23 is monteur El Alami geweest. Deze de tv in de slaapkamer, na eerdere storing opgelost. Duidelijke uitleg gekregen. professioneel geholpen. Heeft de andere tv ook nagekeken.
Beste Wiebe, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice en onze diensten. We zijn ook blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze monteur en zullen deze positieve feedback doorgeven aan hem. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Het was de afgelopen jaren goed. Maar met interactief televisie hebben we de laaste 2 jaar wat problemen meegehad. Inmiddels is het stukke beter. De service bij trined is goed. Gisteren hebben we met trined geappt. En we zijn netjes behandeld. Ik appte iets voor 23:00. Ik moest de volgende dag bellen. Ik belde om 09:24, maar het duurde heel lang voordat ik iemand aan de lijn had. Vervolgens gaf men aan om een monteur op locatie te sturen. Monteur El was netjes optijd. Na de fritzbox te hebben geupdate naar de nieuwste versie. Deden de poorten het weer. Nu werkt de itv ook goed. Tip: wanneer er een itv storing is. Dan graag vermelden via een balk op het scherm van de tv ontvanger. Dat jullie er mee bezig zijn. Dan hebben wij als klant hiervoor begrip en minder telefoontjes.
Beste Jos, Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We begrijpen dat je in het verleden wat problemen hebt gehad met interactieve televisie, maar we zijn blij dat we deze voor je hebben kunnen oplossen en hopen dat deze voorgoed tot het verleden behoren. We zullen je tip meenemen voor toekomstige ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, Team TriNed.
wij zijn zeer tevreden. Het is net alsof de laatste tijd de wifi minder is geworden. We hebben contact opgenomen met de klantenservice. We sturen een monteur om een wifi versterker te plaatsen. Wat beter bij de klantenservice kan is dat men de klant goed moet informeren qua kosten. Zei hebben het alleen over 70 euro. De monteur had die nieuwste wifi versterker fritz 1200AX en kost 89 euro. Vandaag hebben we monteur el op locatie gehad. prima
Beste Henny, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de wifi versterker die de monteur heeft geplaatst. We begrijpen dat de klantenservice je niet goed heeft geïnformeerd over de kosten van de repeater en zullen dit intern aankaarten om dit in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Team TriNed.
Het Zuiderkruis 63
5215 MV 's-Hertogenbosch
TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.