Filters

10

Slechte wifi

Vandaag monteur Mark over de vloer gehad, een gedreven monteur die zijn excuus aanbood omdat hij te vroeg was. Na een deskundige blik andere instelling en wat advies werkt de wifi beter dan ooit. Dank Mark

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze hebben begrip voor een beslissing die je neemt op basis van de informatie die je hebt.

Ze leven mee met het het gevoel van de klant en proberen te helpen voor zover ze kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Provider kan je niet helpen als er routing problemen zijn op hun backbone

Ik heb ping problemen naar game servers in Japan. De ping tijden zijn zo-wie-zo altijd al hoog (ca 300ms), maar recent zijn ze zelfs naar over de 500ms geschoten. Kontakt met de helpdesk is alleen maar een soort bezigheid therapie, want op basis van aangeleverde informatie over ping tijden naar de diverse router op het pad naar de servers, kunnen zijn blijkbaar niks doen (zoals bijvoorbeeld kontakt opnemen met hun backbone provider). Toevieging: ben een paar dagen later teruggebeld (vanwege mijn review). Het probleem had zichzelf opgelost, waarschijnlijk doordat iemand ander de backbone provider op de hoogte had gesteld van het routing probleem. Men vertelde mij aan de telefoon dat er een secondline melding aangemaakt had moeten worden en dat de betreffende helpdesk medewerker hiervan op de hoogte gebracht zou worden. We zullen het zien als ik de volgende keer weer kontakt opneem over een dergelijk probleem. Verder ben ik best tevreden met Trined.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk tevreden

We zijn overgestapt van KPN naar Trined en woensdag kwam de monteur een en ander installeren. Helaas stond er opeens geen signaal meer op de glasvezel, 's ochtends deed hij het nog. Het heeft een paar dagen geduurd, maar uiteindelijk is de storing opgelost en hebben we weer internet en tv.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden afgelopen 15 jaar

We zijn tevreden over trined. - 12-1-2023 geen tv gehad. - opname problemen gehad met de m7 Goede monteur el is vandaag geweest en vakkundig. Heeft alles nu opgelost. Werkt perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lang geduurd eer aansluiting verwezenlijkt is, maar uiteindelijk goede service

Het heeft lang geduurd eer de aansluiting uiteindelijk kwam. Na afspraak aansluiten, monteur keurig op tijd, vriendelijk en netjes gewerkt en voldoende informatie verstrekt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, goed geregeld

Afspraak keurig op tijd en snel aangesloten. Duidelijke uitleg en hulp gehad. Super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, netjes en alles duidelijk uitgelegd.

De monteur heeft netjes gewerkt. Heeft alles goed uitgelegd en heeft netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Expert op bezoek bij installatie. Heeft gelijk uitgevogeld wat er mis was en heeft goede aanbevelingen gedaan. Gewezen pp brandgevaar in meterkast. Dure switch eruit en kleine er in. Super bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne kleinschalige provider

Alles werkt gewoon, eigenlijk nog geen enkele negatieve opmerking na vele jaren klant te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Mark had snel en kundig alles aangesloten en ingesteld wat nodig was

  • Aanbevelen? Ja
10

Een dikke vette tien

Heerlijk op tijd snel en duidelijk geïnstalleerd, Prima uitleg snel een bakkie en op naar de volgende klant , zeker een voorbeeld functie! Vr Gr Rob van der Torre

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle installatie en deskundige monteur

Trined heeft de installatie binnen 2 weken geregeld, waarbij wij al 3 maanden op T- mobile aan het wachten waren voor de zelfde glasvezel aansluiting. Trined vs T-mobile 10-0

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet best

Sinds 01/02 overgestapt van KPN naar TRINED glasvezel, Internet is prima maar Interactieve is gewoon helemaal niets, opgenomen programma's kun je meestal niet terugkijken en terugkijken via de gids werkt ook al niet. Stroom eraf gehad, maar zonder resultaat. Per 1/2/2024 stap ik over naar een andere provider, want ik ben echt ontevreden, je betaald elke maand een hoop geld voor interactieve TV en je krijgt er niets voor terug. Wij balen hier echt van.

  • Aanbevelen? Nee
10

De monteur Willem heeft ons fantastisch geholpen

Complexe installatie, maar alles is geïnstalleerd en daarna goed getest.

  • Aanbevelen? Ja
10

Anita heeft ons goed te woord gestaan en ons geholpen met ons probleem.

Anita heeft ons goed te woord gestaan en ons geholpen met ons probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nooit problemen gehad, netjes geinstalleerd

Werkt altijd, nooit problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
9

super

Geweldig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
2

2 jaar ervaringen met Trined en terug verlangen naar KPN

Sinds 2 jaar klant bij Trined en mijn ervaringen zijn: - Goedkoop zijn ze zeker niet: elke wissewasje kost geld. Zelfs stukjes kabel bij aansluiting van de Fritzbox werden berekend. - Klantenservice erg beperkt: ok, als je eenmaal iemand aan de lijn hebt zijn ze alleraardigst maar echt klantvriendelijk meedenken ho maar. De aansluiting van mijn Hifi versterker ging niet rechtsreeks op de Amino want dat moest via een duur glasvezelkabeltje. Had men van te voren even niet verteld. Reactie van Trined: tsja, uw versterker is te oud, waarom koopt u geen nieuwe ? En een gratis kabeltje leveren als service: helaas. - Kennisniveau klantenservice slecht: eerst vragen ze je het hemd van het lijf voor je identiteit en als je dan eindelijk een vraag stelt weten ze het antwoord niet en moeten ze overleggen. - Ze moeten overal geld voor zien en hebben geen begrip voor de klant: ik had een 2e TV-ontvanger en die wilde ik opzeggen per 30 juni en ‘m daarna terugsturen. Dat gaat dus niet, je moet ‘m eerst terugsturen op eigen kosten (langsbrengen mag niet en een gratis retouradres is er niet), afwachten tot Trined ‘m eindelijk heeft ontvangen en heeft bevestigd dat deze binnen is, en dan pas stoppen de kosten. Sorry hoor, waarom deze extra dagen berekenen terwijl ik daar geen dienst voor terugkrijg ! - De interactieve TV werkt ruk. Het door scrollen in het zendermenu gaat moeizaam en verspringt iedere keer, en als je bijvoorbeeld op kanaal 100 een programma bekijkt en je wilt een dag terug moet je eerst helemaal naar boven scrollen en dan pas naar vorige dag. - Het starten van terug te kijken programma duurt ongeveer 5 minuten. Reactie van Trined: dan moet u de Amino 15 seconden stroomloos maken en opnieuw opstarten. Inmiddels 5 keer gedaan, helaas zonder resultaat. Kortom: Trined valt erg tegen

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Super service en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Ideaal komt monteur langs top geregeld

Heel fijn bedrijf. Goede klantenservice en een monteur die langs komt echt service zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
10

15 jaar positieve ervaring bij trined

Onze ervaring met de klantenservice is uitstekend. Internet is goed. Wanneer ik belt. Wordt het snel opgelost. Vandaag 2-8-23 is monteur El Alami geweest. Deze de tv in de slaapkamer, na eerdere storing opgelost. Duidelijke uitleg gekregen. professioneel geholpen. Heeft de andere tv ook nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed tevreden nu ongeveer 4 jaar bij trined

Het was de afgelopen jaren goed. Maar met interactief televisie hebben we de laaste 2 jaar wat problemen meegehad. Inmiddels is het stukke beter. De service bij trined is goed. Gisteren hebben we met trined geappt. En we zijn netjes behandeld. Ik appte iets voor 23:00. Ik moest de volgende dag bellen. Ik belde om 09:24, maar het duurde heel lang voordat ik iemand aan de lijn had. Vervolgens gaf men aan om een monteur op locatie te sturen. Monteur El was netjes optijd. Na de fritzbox te hebben geupdate naar de nieuwste versie. Deden de poorten het weer. Nu werkt de itv ook goed. Tip: wanneer er een itv storing is. Dan graag vermelden via een balk op het scherm van de tv ontvanger. Dat jullie er mee bezig zijn. Dan hebben wij als klant hiervoor begrip en minder telefoontjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

wij zijn zeer tevreden. Het is net alsof de laatste tijd de wifi minder is geworden. We hebben contact opgenomen met de klantenservice. We sturen een monteur om een wifi versterker te plaatsen. Wat beter bij de klantenservice kan is dat men de klant goed moet informeren qua kosten. Zei hebben het alleen over 70 euro. De monteur had die nieuwste wifi versterker fritz 1200AX en kost 89 euro. Vandaag hebben we monteur el op locatie gehad. prima

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63

5215 MV 's-Hertogenbosch

0800 8030

[email protected]

Over TriNed algemeen

TriNed is de lokale glasvezel provider voor razendsnel internet, televisie en bellen. Met al 25 jaar ervaring en dat merk je aan de stabiele diensten en snelle service. Door de groei en professionalisering de afgelopen jaren is TriNed het ‘Gewoon’ ontgroeid. TriNed is dit jaar zelfs 366 dagen bereikbaar en heeft goede service gewoon hoog in het vaandel staan. Met onder andere een eigen klantenservice, gecertificeerde monteurs en ondertussen 70 personeelsleden, is het gewoon nu echt verleden tijd. Het motto van TriNed? ‘Wat we doen, doen we gewoon goed!’

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.