Filters

9

goede service, goed behandeld

Hans is geduldig, komt betrouwbaar over, is correct. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Die heb ik geen gehad, want Hans is betrouwbaar, staat open voor feedback, is geen haantje, is rustig en heeft me sommige dingen wel 3x uitgelegd.
9

goede service, goed behandeld

Ontzettende fijne begeleiding gehad van Hans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
9

goede service, goed behandeld

Weinig aan toe te voegen. We zijn uiterst tevreden. Maar een 10 geef ik (bijna) nooit. Fijne jaarwisseling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
6

voldoende, een redelijke ervaring

Met de heer Hans Verlaan heb ik over het algemeen gezien een positieve ervaring. Zowel mijn vorige als mijn huidige hypotheek zijn onder zijn hoede.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Tot op het laatste moment was ik erg tevreden over de vakkundigheid van de heer Hans Verlaan. Echter in de slotfase van mijn huidig lopende hypotheek, vlak vóór het passeren van het huis bij de notaris, bleek dat er verschil zat in de bedragen tussen de gemaakte berekening door Dhr. Verlaan en de door mij ontvangen rekening van de notaris. Hierin zat een verschil van een paar duizend euro. Ik heb hierover met Dhr. Verlaan gesproken vóór de passage. Hij legde mij uit dat de extra kosten te maken hadden met renteverlies tijdens de bouw. Daarbij gaf hij aan dat deze kosten wellicht niet helemaal voor mijn rekening hadden hoeven zijn. Echter, deze verantwoording lag bij mij en hierover had ik kunnen handelen met de verkopende partij. (Hierover geen blaam richting Dhr. Verlaan dus) Wat mij wél tegen staat is dat bovengenoemde rentekosten vermeld stonden in de koopovereenkomst (dan wel textueel) en dat deze niet zijn opgemerkt, opgenomen en doorberekend in het plaatje wat Dhr. Verlaan ten diensten van mij zou verzorgen. Hierbij heb ik het gevoel gekregen dat getallen te makkelijk worden overgenomen, zonder bijhorende texten goed en kritisch in het oog te houden. Hierdoor kwam ik op het laatste moment voor een onverwachte kostenpost te staan. Vlak voor het passeren van de akte bij de notaris gaf Dhr. Verlaan telefonisch aan hierover op een later tijdstip nog contact te hebben. Helaas heb ik niks meer van hem vernomen (wel wetende dat hij een vakantie gepland had staan)
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zowel met het advies aangaande een nieuwe hypotheek als met de afhandeling ervan heeft FINION ons zeer deskundig, doortastend en pro-actief geholpen. Ook de uitleg en de communicatie over de voortgang lieten niets te wensen over. De hippe term "ontzorgen" heeft FINION meer dan waar gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
8

goede service, goed behandeld

Bij het regelen van de hypotheek voor een nieuwe woning heeft dhr. Verlaan ons erg goed geholpen. Met veel inzet heeft hij onderhandeld met een stugge en slordig werkende bank. Daarbij heeft hij ons ook financieel en klantvriendelijk uit de brand geholpen. En mijn mailtjes werden snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Soms ging zijn uitleg in de (te) korte e-mails mijn verstand te boven; maar ik begrijp dat ik niet de enige klant ben. En het stond me vrij om mijn vraag opnieuw of anders te formuleren.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Blijkt uit bovenstaande

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ondanks de goede hulpverlening ben ik erg geschrokken van de rekening. Dat kan wel wat minder. Staat voor mijn gevoel niet in verhouding tot de verleende diensten
9

goede service, goed behandeld

Erg tevreden over de snelheid en professionaliteit waar mee we zijn geholpen. Zeker vanwege het korte bestaan van een eigen bedrijfje was onze aanvraag niet makkelijk, maar Hans heeft het mooi en goed geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helaas niks kunnen ontdekken
9

goede service, goed behandeld

Snel, deskundig en hele duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

Finion heeft ons uitstekend geholpen met het vinden van de beste hypotheek. De uitleg was erg duidelijk en hierdoor begrepen we wat de (soms moeilijke) termen inhielden en waar we op moesten letten. Hoewel het voor ons leek dat het hypotheekadvies snel was geregeld, vonden we de kosten iets aan de hoge kant maar was het dat uiteindelijk wel waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
10

perfect, zeker aan te bevelen

Een gedegen uitleg en een goede hulp in de wereld van de hypotheken. Met name de duidelijke uitleg was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
8

goede service, goed behandeld

Perfecte partner en makkelijk, begrijpelijke uitleg over alle zaken. Zeer deskundig en een vertrouwd adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
9

goede service, goed behandeld

Goed luisteren, goede feedback en nakomen van afspraken. Reageren snel. Al met al een goede ervaring. Ook wel eens fijn in deze wereld van "beloven".

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
8

goede service, goed behandeld

Ik ben heel tevreden. Enige puntje is dat de werkgeversverklaring van mijn partner drie keer opnieuw ingevuld diende te worden door zijn werkgever. Als we hierin geïnformeerd waren dan was dit wellicht sneller af te handelen geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
10

perfect, zeker aan te bevelen

Al sinds jaren een vaste klant bij dezelfde tussenpersoon. Tot nu toe zeer tevreden want we zijn ook nu weer terug gekomen voor een nieuwe hypotheek! Van advies tot nazorg en ook daarna Prima Geregeld!! Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
10

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben altijd alleen maar positieve ervaringen met de heer Hans van luijken . Echt een normale relaxte en kundige man. Hij luistert naar wat je te zeggen hebt en onthoud dat ook. Ook reageert hij effectief op mailtjes waarin we vragen stelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaringen
8

goede service, goed behandeld

Blijkt uit de waardering

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring negatief vonden wij de envelop van de factuur. Hierop stond Finion etc en in het venster met grote letters FACTUUR. Dit vinden wij niet zo kies. de postbode hoeft niet te weten wat er bij ons in de post zit.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer fijn om mee te werken. Je weet wat verwacht wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
9

goede service, goed behandeld

Erg vriendelijk en professioneel personeel. Zoeken naar alle mogelijkheden en leggen het zeer duidelijk uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heb ik niet!
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
9

goede service, goed behandeld

Zeer positief ervaren, beslist een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
10

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben contact gehad met Hans v Luijken over de verkoop en aankoop van ons huis. Wij zijn meer dan te vreden en zullen Finion ook zeker aanraden bij anderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen negatieve ervaring :-)
9

goede service, goed behandeld

Hans van Luijken heeft alles eruit gehaald wat mogelijk is, zeer vriendelijk, duidelijk, behulpzaam. Ik ben alleen maar positief!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Snelheid van handelen
  • Afspraak nakomen
  • Personeel
  • Nazorg
  • Ik heb ervaring met: Hypotheek

Bedrijfsgegevens

Sint Josephstraat 93

5017GD Tilburg

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.