Fijne medewerker doe alles goed heeft uitgelegd.

Goed en deskundig

Alles netjes beoordeeld en nam de tijd en gaf goed advies.

Netjes en goed

Mensen gingen goed te werk, waren keurig op tijd, snel een afspraak gemaakt

Goede communicatie

Aanvraag, afgifte label met advies verliep naar wens

Correcte benadering en nauwkeurig.

Correcte benadering en nauwkeurig.

Slechte voorbereiding en slordige uitvoering

Aangereikte informatie niet gebruikt, waardoor veel gegevens onjuist zijn opgenomen in het rapport.

Geweldig goed

Mijn ervaringen , dit word heel secuur en heel serieus genomen fantastisch dat dit gedaan word op deze manier

Vlgs afspraak en lekker zelfstandig.

Was prettig en vertrouwenwekkend. Breed scala aan onderwerpen en terzake kundig.

Het liefst had hier niets ingevuld. Ik ken zijn opdracht niet en weet hoe dit te beoordelen

Geen idee wat ik moet invullen. De persoon in kwestie bestede veel tijd aan het nauwkeurig opmeten van mijn huis. Ik vraag me wel af of dit nodig is om dit met een laser uit te voeren. De fotograaf liep met een moderne meter door de ruimte en bracht in enkele minuten het huis in kaart

Prima en betrouwbaar

De specialisten voor energielabel , keuring en fotosessie zijn allemaal profs. Vertellen hoe het in z'n werk gaat , aardige mensen.

Snelle en vriendelijke service!

Energielabel aangevraagd. Snel een afspraak, contact van de mail verliep ook goed en snel.

het duurde even voordat Woningkeuren tijd had maar daarna ging het ook allemaal heel rap. Omdat we op dit label zaten te wachten om ons huis te kunnen verkopen, en dit hadden aangegeven, werd de procedure versneld en hadden we het label in een paar dagen. Prima.

Snel en goed

Energielabel binnen no time gekeurd en verstrekt.

Klantvriendelijk en professioneel

Vanaf de afspraak plannen tot eindresultaat uitmuntend! Via de mail ook prettige en snelle communicatie. De adviseur was erg vriendelijk, deskundig en professioneel. Hij heeft ons zelfs voorzien van goede tips.

Deskundige man , had alleen verwachgg tv dag tgv woningisolatievloer en zijmuur Hè ++ glas , zonnepanelen , airconditioning warm en koud dat mijn woning v C label maar b of a zou gaan? Heel bijzonder dat dat niet zo is gebeurd , dus zonde vh geld

Ik had tevoren geen enkel beeld hoe het woning keuren in het werk zou gaan

Zeer zorgvuldig en gedegen. Het belangrijkste was dat ik dik tevreden was met de score op basis van de maatregelen die ik had getroffen Verder is het prima dat er ook nog zinvolle tips voor verbetering worden gegeven.

Hij kwam op tijd en prima afgehandeld

Uitstekend gedaan zonder moeite.

Dhr. Stegeman heeft zeer professioneel gehandeld en ook na de keuring zeer snel ook weer een terugkoppeling gegeven. Overal zeer tevreden met dit bedrijf zeker een aanrader.

Zorgvuldig en vertrouwen wekkend.

Na het geven van de opdracht, kon het onderzoek van ons huis al snel plaatsvinden. Het onderzoek zelf werd precies en zorgvuldig uitgevoerd. De schriftelijke rapportage achteraf is uitgebreid, volledig en netjes. Voor vragen achteraf zijn ze goed bereikbaar en bij de beantwoording zorgvuldig.

Professioneel

Komt op tijd, heldere communicatie, vakkundig, komt afspraken na

Betrouwbaar goed

Vriendelijke man. Spraakzaam. Kennis van zijn vak.

Goed geregeld!

Niks aan toe te voegen

Tevreden klant

Onze hypotheekverstrekking gaf een kortingscode voor een kosteloze keuring door woningkeuren. We hadden een bouwdepot aangevraagd om te verduurzamen om zo de duurzaamheidskorting te verkrijgen. De informatie op de website was duidelijk, het maken van een afspraak was eenvoudig en communicatie/bevestiging was helder. De keuring zelf verliep prettig: de adviseur was vriendelijk, had zich goed voorbereid mbv de vooraf gestuurde stukken. Het rapport kwam binnen enkele dagen. Als we in de toekomst een nieuw energielabel nodig hebben dan zou ik deze weer door woning keuren laten uitvoeren.

Zelf opdracht gegeven , rekening gaat naar makelaar

Ik vind t vreemd dat als wij de opdracht geven dat de rekening naar een makelaar gaat die wij nog niet eens de opdracht hadden gegeven ons huis te verkopen. Ik heb wel aan die makelaar gevraagd wie hij zou aanbevelen om een energielabel te laten maken. Dus ik bellen waar de rekening blijft…. is ie naar de makelaar gestuurd. Typisch. Verder prima hoor.

Afgeraffeld

Helaas slechte ervaring. Totaal verkeerde isolatiewaardes gehanteerd. Gelukkig werd ik er door iemand met vakkennis op geattendeerd zodat ik het bedrijf kon bellen om het te laten aanpassen. Jammer!! Vervolgens toch nog van B naar A label gegaan.

Plesmanstraat 60 A

3905KZ Veenendaal

Over Woningkeuren.nl

Woning laten Keuren, voor keuringen zonder gedoe. U kunt bij ons terecht voor NEN 2580 meetrapporten, energielabels en energie advies. Altijd binnen 1 week en in héél Nederland.