Deskundig en betrokken

Met het team van Eijgen Finance Leeuwarden heb sinds voorjaar 2019 intensief contact . Daarbij gaat het met name om de verstrekking van kortlopende vastgoedleningen . Hierbij zijn de kennis van zaken , gecombineerd met betrokkenheid en het grote netwerk de basis voor het effectief kunnen handelen .

Een professionele en Eijgenzinnige financiele club

Via deze heren een aantal financieringen afgesloten met particuliere partijen. Snel, vakkundig en niet benauwd voor last minute transacties.

Kennis van zaken en prettig persoonlijk contact

Het contact met Franke Twerda van Eijgen Finance heb ik als waardevol en zeer prettig ervaren. Onafhankelijk, kennis van zaken en een persoonlijke benadering.

Een fijne organisatie die met de onderneming mee denkt in oplossingen.

In tijden van groei is het soms lastig om bij banken aan te kloppen. Bij Eijgen Finance zijn ze er juist voor om dit wel te laten realiseren. Als het nu gaat om geld of om te investeren in vastgoed, deze partij denkt met je mee.

Snel gehandeld

We wilden uitbreiden waar een behoorlijke investering voor nodig was, hier zijn we vlot mee geholpen met de keuze uit verschillende financieringsmogelijkheden.

Top, prive-financiering als ondernemer van alle kanten belicht!

In het oerwoud van gegevens en opties bij de hand genomen en de juiste keuzes gebracht!

Vlotte adequate service

Voor mijn bedrijf heeft Eijgen finance BV , een paar keer tot volle tevredenheid een vastgoed financiering geregeld . De contacten van Eijgen met verschillende leveranciers maken Eijgen een gewaardeerde relatie

eerlijk en snel financieren

Eijgenfinance heeft voor ons een financiering geregeld binnen 14 dagen en alles is exact verlopen zoals toegezegd. We zijn zeer tevreden over onze samenwerking!

kundigheid, snelheid en transparant

Eijgen Finance heeft de Calculus Groep meerdere keren bijgestaan met uiteenlopende financieringsvraagstukken. Allen tot in de puntjes en naar tevredenheid afgerond! 10 uit 10!

Betrokken

Eijgen zoekt de juiste weg en wéét deze ook te vinden

snel en accuraat

positief, behulpzaam, doen wat ze beloven en nee is ook een antwoord !

Heldere, vlotte en no nonsense communicatie, eerlijke voorstellen, transparante organisatie.

Zeer goed geholpen, duidelijk en denken mee

Vakmensen die weten waar ze over praten!

Afgelopen jaar in zee gegaan met dit bedrijf, goed naar ons geluisterd en maatwerk geleverd, wij zullen een ieder aanraden om gebruik te maken van de diensten van dit bedrijf!

Advies op maat

Eijgenfinance heeft voor ons naar wens een hypotheek geregeld voor ons nieuwe bedrijfspand.

Bedrijfsfinanciering geregeld

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en behoeftes waardoor een advies op maat geleverd wordt. Korte lijnen en snelle communicatie.

Goed gefinancierd

Korte lijnen

Zeer persoonlijke top service

In de loop der jaren hebben de heren diverse financieringstrajecten voor ons begeleid. Hierbij werd altijd goed werd samen gewerkt met de boekhouder en de bank om daarmee een passende financiering te bewerkstelligen.

De projecten worden altijd gefinancierd

De projecten waar we mee zijn gekomen is tot dusver altijd goed gekomen , soms wel wat spannend kwa tijd ,alleen begrijp ook dat er in drukte andere zaken dan eerder voor gaan .

erg tevreden over de samenwerking

De samenwerking is mij erg goed bevallen, alles volgens afspraak en duidelijk. Vriendelijke en eerlijke mensen Zeker voor herhaling vatbaar

Betrouwbaar en zorgvuldig

Sinds enkele jaren doe ik met enige regelmaat zaken met Eijgen finance als geldverstrekker. De informatie welke ik aangeleverd krijg is betrouwbaar en meestal kunnen we zeer snel tot zaken komen. De afhandeling is in mijn ogen erg zorgvuldig. Ik ben zeer tevreden over Eijgen finance.

Meer dan prima samenwerking!

Goed benaderbaar en een realistische kijk op de zaken. Fijne samenwerking en ze ontzorgen hun klanten. Prettige communicatie.

Professionele begeleiding zorgt voor snelle goedkeuring

Eijgen Finance is een professioneel advieskantoor waar we vanuit crowdfundingplatform Geldvoorelkaar.nl graag mee samenwerken. Door de aanlevering van goed onderbouwde dossiers zijn we in staat om crowdfunding aanvragen van Eijgen Finance snel te beoordelen en te publiceren. Een prima partij die oog heeft voor zowel de belangen van ondernemers als investeerders. Adviseurs die ondernemers daadwerkelijk (snel) verder helpen!

Professioneel en open

In de afgelopen jaren dat wij samenwerken met Eijgen Finance kunnen wij niet anders zeggen dan dat we meer dan zeer tevreden zijn. Je merk dat professionaliteit en openheid voorop staan, waardoor je niet voor, tijdens of achteraf wordt verrast met veranderingen. Het is juist die wijze van communiceren, kennis en kunde wat het prettig maakt dat ze voorop gaan in jouw financieringstraject!

Uitstekende communicatie en dito afhandeling

Vanuit een investeringsvraagstuk bij Eijgen uitgekomen. Johan cs hebben ons uitstekend op weg geholpen met een duidelijk plan en snelle afwikkeling naar ieders tevredenheid. 10/10

Harlingersingel 23

8913 CJ Leeuwarden

Over Eijgenfinance

Eijgen finance is opgericht in 2014 en is een onafhankelijk intermediair in MKB-financieringen en vastgoedhypotheken. Onze adviseurs zitten verspreid over het hele land en adviseren en bemiddelen voor ondernemers en vastgoedbeleggers bij hun financieringsvraagstukken. Eijgen heeft een netwerk van meer dan 90 geldverstrekkers. www.eijgenfinance.nl