Kees denkt met je mee

Voor het bouwen van de carport dachr Kees goed mee, en was flexibel in de uitvoering. Alles voor een redelijke prijs.

Geweldige en vriendelijke service. Prachtig resultaat!

Carports op Maat is een klein bedrijfje. Wordt gerund door een echtpaar. Wij hebben door Carports op Maat onze oude schuur laten verwijderen en opnieuw laten opbouwen en een kleine overkapping laten plaatsen. Geheel op maat. Daar wij het bouwwerk geheel konden ontwerpen, waren er veel vragen vanuit ons. Petrie en Kees hebben ons echter te allen tijde uitvoerig en geduldig geholpen. Elke vraag is beantwoord en elke aanpassing is in overweging genomen. Kortom geweldige service en een prachtig resultaat. Wij zijn er erg blij mee. Carports op maat is een absolute aanrader!

Netjes, op tijd en vakwerk

Vanaf eerste contact en bij opmaak offerte tot en met de uitvoering, alles op tijd en piekfijn in orde.

Top maatwerk

Mijn parkeerplaats is niet haaks en heeft een grote overspanning. Een standaard carport was voor mij geen oplossing. Ter plekke hebben zij alles opgemeten en zijn begonnen met het opbouwen van de carport. Na ruim een dag was de carport klaar met alle tevredenheid.

Top carport!

Echte vakmensen die flexibel zijn in het oplossen van alles wat er bij de installatie naar boven komt. De carport is binnen 1 dag gezet terwijl deze meer dan 40 m2 beslaat en er geen rechte hoek te vinden is waardoor elke plak / balk ter plekke op maat gemaakt moest worden.

Top!!!

Wij zijn super tevreden! Het contact verliep soepel en snel. Alles zoals afgesproken is ook zo uitgevoerd. Deze mannen weten precies wat ze doen. Wat wij in onze gedachten hadden staat nu in onze tuin, we zijn super blij! Ik zou iedereen Carports Op Maat aanbevelen.

Zeer prettig contact met deze twee vakmannen. Maken het precies zoals je het hebben wilt. Kees en Frank weten echt waar ze mee bezig zijn. Dit is de onze tweede overkapping en we zijn er weer heel blij mee.

Keurige, carport opgeleverd, naar wens.

- vakmanschap - netjes werken - meedenkende - mooie materialen - kwaliteit Komt afspraken na. Goede bereikbaarheid.

Doen wat ze beloven, geweldige kwaliteit voor een mooie prijs!

Zeer vakkundig geplaatst omdat de vele schuine kanten een serieuze uitdaging waren. Het ziet er prachtig uit, en het is een verademing te werken met vaklui die gewon doen wat ze beloven voor een hele mooie prijs. Een dik Compliment!

Mooi vakmanschap. Heel blij met onze overkapping!

Afgelopen Juli een overkapping laten maken door “carports op maat” binnen 1 dag klaar en heel erg blij mee.

top team

Heel tevreden met mijn overkapping met glazen schuifdeuren. Alles word ter plekke op maat gemaakt.

Vakkundig, servicegericht en flexibel

Kees en Frank denken goed mee en luisteren goed naar onze wensen. Wat wij ook als heel prettig hebben ervaren is dat de communicatie uitstekend was. Onze mailtjes en telefoontjes werden heel vriendelijk en snel beantwoord. De prijs en kwaliteitverhouding is ook prima!

Prachtige overkapping

Mooie terrasoverkapping geplaatst. Precies zoals wij voor ogen hadden. Goede en eerlijke prijs. Mensen met verstand van zaken! Wilco en Jacqueline Hoevers

Ervaren mensen die naar je luisteren

Mooie carport door carports-op-maat geplaatst. Deze mensen werken snel en zorgvuldig. Ze luisteren naar je wensen willen ook graag dat je tevreden bent.

Na een zoektocht voor ons tuinhuis kwamen we uiteindelijk bij carports op maat uit. Na onze aanvraag werden we uitgenodigd om te komen kijken wat mogelijk was. Uiteindelijk besloten dat Kees en Petri niet alleen alles op maat zouden maken maar ook direct de montage op zich zouden nemen. Super fijne eerlijke en transperant mensen die enorm snel reageren en goed te bereiken zijn. Ook na verschillende offertes naast elkaar te hebben gelegd is het gewoon een eerlijke maar scherpe prijs! Super fijn hoe Kees samen met de Timmerman alles heeft neergezet. Na het overlopen van het eindproduct is Kees de puntjes op de i komen zetten. ( was bijna te verwaarlozen waarvoor hij terug moest komen). Kortom...top service en top product. Moesten wij in de toekomst bijvoorbeeld een carport zetten komen we zeker terug. Kees en Petri nogmaals bedankt voor de fijne kennismaking en het mooie eindproduct dat jullie hebben geleverd. Debby en Lennart

Van begin tot eind alles perfect geregeld. Snelle reacties, goede communicatie, goede prijs, goede kwaliteit. Twee vakmannen die heel prettig in de omgang zijn en met je meedenken. Hele persoonlijke benadering. Hebben echt een stukje vakmanschap afgeleverd Wij zijn enorm blij met onze prachtige overkapping en kunnen Carports-op-maat van harte aanbevelen!

Zeer goed!

Op 23 juni is er bij mij een tuinoverkapping geplaats. Het hele traject van offerte tot installatie is zeer goed verzorgd. Met het eindresultaat zijn wij heel blij! Hier kunnen we jaren mee verder. Dank jullie wel!

Vakmannen die meedenken

Ik wilde een grote overkapping die aan 3 zijden aansluit op de gemetselde schutting. Kees gaf direct aan dat een standaard bouwpakket niet zou passen. Met Kees geen gedoe met technische tekeningen over en weer, maar gewoon op basis van vertrouwen en vakmanschap zaken gedaan. Kees heeft de overkapping, geheel volgens belofte op maat geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden!

Prachtig

We zijn nu eigenaar van een prachtige overkapping. Gezet door 2 aardige ervaren vakmannen! Harstikke bedankt, we gaan er lekker van genieten!

De mannen kwamen optijd en alles binnen 1 dag klaar! Ziet er geheel top uit zeer tevreden over!!

Super met een snelle service

Binnen 1 dag na aanvragen van de offerte zijn we akkoord gegaan na een aantal aanpassingen aan onze wensen. Er was goed overleg en een duidelijke communicatie. Ook bij plaatsing alles in overleg, en geheel naar wens. In twee dagen een prachtige overkapping met schuur.

Super nu lekker genieten van de overkapping

Via facebook advertentie een offerteaanvraag gedaan binnen een uur antwoord! Gelijk een afspraak gemaakt om te kijken wat de beste optie waren. Toen ik eindelijk wist wat ik wilde hebben we een datum geprikt en ze hebben een mooie overkapping geplaats, Fijn contact, reageert heel snel niks was hem te veel. Hartstikke bedankt! Laat de zomer maar komen.

Mooi en strak gebouwd, top service!

Snelle levering en afspraken netjes nagekomen. Dat voor een prima prijs!

Super service, precies op maat.

Carports op maat heeft vanochtend bij ons een houthok geïnstalleerd. Deze werd precies op ons eisen en wensen gemaakt. Kees weet waar hij mee bezig is en denkt in oplossingen. Top geregeld !

Alles precies "op maat" geheel naar onze wens!

Goed luisteren naar mij als klant en fijne communicatie vóór en tijdens de klus: zodat de overkapping, na een dag hard werken, precies is geworden zoals we hadden gehoopt. Prima prijs, zeker niet te veel vergeleken met andere aanbieders!

Pr Bernhardstraat 13

5571 GC Bergeijk

Over carports-op-maat.nl

Wilt u een carport of overkapping bouwen? Iedere carport of overkapping is uniek. Carports op maat heeft een uitgebreid assortiment in houten carports, overkappingen en veranda’s. Onze producten sluiten perfect aan op de eisen en wensen van onze klanten. Doordat alles maatwerk is, past het altijd. Met ruim 25 jaar aan ervaring in de houtsector is geen enkele klus ons te veel.