Snelle reactie, korte levertijd/plaatsingstijd, duidelijke communicatie, mooi afgewerkt, geplaatst binnen 1 dag. Eenmaal hier de situatie bekeken en het oorspronkelijke idee aangepast waardoor de carport mooier geworden is dan het idee dat we in eerste instantie hadden. Dankjewel Kees!

Super goed, snel en vakkundig geholpen

Via een goede vriend van mij terecht gekomen bij Carports op Maat. Op elke mail en offerteaanvraag binnen 30 minuten een antwoord! Daar zouden de meeste bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen: Vlotte communicatie wordt veelal onderschat. Binnen 1 week een juiste offerte verkregen en de Carport tbv o.a. opslag gerealiseerd. Fijn contact, mensen met verstand van zaken en vriendelijk in de omgang. Kees: Namens ons: Hartstikke bedankt! Fijne feestdagen.

Vakwerk en nette afwerking

Prima bedrijf, vakmannen, alles netjes afgewerkt. Degelijk materiaal gebruikt, zeker een aanrader!

Mensen met kennis. Vakmensen.

Na de offerte aanvraag die heel scherp was ten opzichte van andere. Stond onze overkapping binnen 3 weken. En in 2 dagen geplaatst. Ondanks het wat mindere weer toch een stukje vakwerk neer gezet. Mensen met kennis van waar ze mee bezig zijn. Als er een probleem is hebben vrij snel een oplossing. En een tussentijdse aanpassing is geen probleem.

Geweldig vakmanschap

In twee dagen tijd een super mooie op maat gemaakte carport neergezet. Beide heren zijn zeer flexibel, denken mee en hebben verstand van zaken. Alle opties worden aan het begin van de dag doorgenomen zodat de carport volledig naar wens gemaakt kan worden. Tot op het moment van vastschroeven zijn er nog kleine aanpassingen mogelijk en wordt er meegedacht in oplossingen. Super werk geleverd!

Eindelijk genieten ;-)

Kees en Frank zijn echte vakmensen, die weten waar ze het over hebben. Afgelopen twee dagen hebben ze bij mij een mooie tuinoverkapping geplaatst. Dat wordt heerlijk genieten, maar eerst nog ff inrichten en een warme hout kachel kopen haha Binnenkort ook maar is nadenken over een carport voor de auto ;-)

Zeer nette carport

Kort geleden een carport laten plaatsen. Deze is snel geplaatst en netjes afgewerkt. deze mannen hebben geen 8 tot 5 mentaliteit. Een kleine tegenslag gehad maar toch gingen zij in de avond door tot het dak er op stond. Ben zeer tevreden!

Eerlijk, transparant en goed vakwerk!

Op zoek naar iemand die een afdak voor ons kon bouwen kwamen we op Google Carports op Maat tegen. We hebben via de websIte een offerte aangevraagd en binnen een dag kregen we die binnen. Na overleg met Kees enkele aanpassingen gedaan en definitief besloten om hem te laten plaatsen. Binnen 2 weken werd het afdak geplaatst en super netjes afgewerkt. Bedankt Kees!

Prachtig maatwerk en prachtige Camperport

Direct contact, snelle reactie op mijn vragen en vervolgens is er heel zelfstandig en snel een mooie carport voor de camper gebouwd. Zeer tevreden klant dus.

Betrouw eerlijke vaklieden

Alle afspraken worden nagekomen en details kunnen gaandeweg ook nog eenvoudig worden aangepast. Fijne mensen !

Super, meedenkers.

Na overleg op de vroege ochtend gingen de heren aan de slag. Uiteindelijk staat er een fraaie overkapping volledig naar wens. Chapeau !

Vakmannen, netjes mooi werk afgeleverd!

Vakmannen, heel service gericht. Komen op locatie, bekijken de situatie, meten alles netjes. Gaan aan het werk en dubbel checken of wat ze aan het bouwen zijn ook is wat de klant wil. Heel mooi werk afgeleverd! Super blij.

Waanzinnig

Wat zijn dit een stel vakmannen zeg. Denken mee in oplossingen en bijna niets is teveel gevraagd. Ondanks het warme weer aan 1 stuk doorgaan en wat een vakwerk. Deed iedereen maar zulk werk afleveren.

Prachtig maatwerk door vakmensen.

Na een tijd zoeken bij de mannen van Carports op Maat terecht gekomen. Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Direct meedenken en met oplossingen komen. Gezien de niet rechte oppervlakte was maatwerk gevraagd. En het resultaat is geweldig geworden. Optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden en ter plaatse de laatste uitdagingen nog opgelost. Mannen, complimenten!!!

Vakmannen met mooi resultaat

Vandaag onze overkapping geplaats door Carports op Maat. Denken met je mee, houden je op de hoogte en bespreken eerst voor ze beginnen. Binnen een dag een prachtige overkapping geplaats. Helemaal blij mee. Kunnen we lekker lang buiten blijven zitten en de kids chillen... Kees en Frank, bedankt....

Geen woorden voor zo mooi!

Op een bloed hete maandag kwamen Kees en college aan en begonnen meteen met meten=weten. De hele tuin overkapping is met de hand in elkaar gezet en op maat gemaakt. Het eind resultaat is ook bijzonder mooi geworden!

Perfect en wat een ruimte

Kees en Frank zijn twee vakmannen die goed luisteren naar de wensen van de klant. Ter plekke kunnen nog wensen aangegeven worden. Wij zijn erg tevreden en bevelen carports- op-maat aan iedereen aan die het maar horen wil. Nogmaals bedankt Kees en Frank voor jullie service en deskundigheid.we zijn er superblij mee.

Excellent skills and service.

Carports op maat were excellent from the very beginning to the end. I asked for an estimate and received it within 24 hours. Made an appointment to complete the job and they were here, with no cancellations or changes. Once on the job, they stayed on it until complete (8 hours, very impressive). Quality of work was excellent 5 Stars and a big thumbs up!

• Would you recommend us? Yes

Maatwerk!

Ik was op zoek naar een carport voor onze camper. Daar zaten wat uitdagingen in waar ik bij de "kant-en-klaar" carports niets mee kon. Ik heb beperkte draairuimte om in de carport te komen en hij moest aansluiten op de bestaande tuininrichting. Vooraf besproken met Kees wat mijn wensen waren. Op basis daarvan een nette prijsopgave gekregen. Kees en Frank hebben vervolgens ter plaatse de beoogde carport volledig aangepast aan de omstandigheden. We zijn dik tevreden met het resultaat.

Ouderwetse service ‘

Klus prima geklaard, op de afgesproken tijd aangevangen tegen een goede prijs. Vakmensen!

Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Ik kon me maar moeilijk een voorstelling maken hoe het zou worden. Maar Kees en Frank hebben er een mooi geheel van gemaakt.

Pr Bernhardstraat 13

5571 GC Bergeijk

Over carports-op-maat.nl

Wilt u een carport of overkapping bouwen? Iedere carport of overkapping is uniek. Carports op maat heeft een uitgebreid assortiment in houten carports, overkappingen en veranda’s. Onze producten sluiten perfect aan op de eisen en wensen van onze klanten. Doordat alles maatwerk is, past het altijd. Met ruim 25 jaar aan ervaring in de houtsector is geen enkele klus ons te veel.