Zeer betrokken bedrijf

Wij zijn 4 jaar bezig geweest voor het verkrijgen van een woonvergunning. In deze 4 jaar diverse keren een beroep moeten doen op Kubiek voor het maken van rapporten voor de vergunning, en elke keer stond Kubiek voor ons klaar, ook als er spoed bij was

Snelle en goede service

Snapte de vraag… en hierdoor kregen we wat we nodig hadden.

Prima en deskundige samenwerking in RO trajecten.

Korte lijnen met medewerkers en deskundig advies.

Duidelijk offerte, communicatie en aansturing gehele proces!

Wij hebben Kubiek ingehuurd voor een bestemmingsplan wijziging (van bedrijfspand naar woning) waarbij veel partijen betrokken waren. De inschatting van de werkzaamheden, kosten en looptijden waren accuraat en werden goed met ons gecommuniceerd. Daar waar processen vastliepen werd snel ingegrepen en uiteindelijk waren de vooraf ingeschatte kosten en looptijden een goede inschatting. We hebben zowel het proces als de communicatie met Kubiek als zeer professioneel en prettig ervaren.

Door proffesionele aanpak een goed resultaat bereikt.

We hebben van het begin tot het einde een vakkundige begeleiding gekregen

Ze hebben goed met mij meegedacht

Kubiek heeft veel kennis in huis en de mensen zijn bereid om met je mee te denken. Ik ben blij met de keuze voor Kubiek.

uitstekende dienstverlening, betrouwbaar en behulpzaam

wij zijn goed geholpen, telefonische bereikbaarheid was prima, werd altijd teruggebeld. Afspraken werden nagekomen en een prima advies

Heel constructief en ontzorgend

Mijn ervaring met Kubiek is dat zij sterk meedenken, snel schakelen en de voortgang bewaken, waarmee veel zaken worden geborgd en ik me in het proces geen deadlines hoeft te bewaken, want dat wordt voor me gedaan.

helemaal goed zeer fijne mensen

Wat kubiek voor mijn bedrijf gedaan heeft is echt perfect

fantastisch bureau, werkt zeer snel

na contact met Pelle en andere medewerkers wordt er zeer snel gereageerd op uit te voeren werkzaamheden, strikt binnen de door hun opgegeven termijn

Kennis van zaken en altijd bereid om mee te denken

We werken regelmatig samen en dat gaat prima

Deskundigen met hart voor de zaak!

Betrokken deskundige, die ons eerlijk en in begrijpelijke taal adviseerde en bij elke ontwikkeling direct communiceerde. Iemand die met inzet en hart voor de zaak voor ons aan het werk ging en die we dat ook volledig toevertrouwden.

Super advies en analytisch kraakheldere antwoorden op de gestelde vragen.

Wanneer er een vraagstuk is krijgen we vaak binnen enkele dagen later al een gepaste reactie waar wij als Makelaar verder mee kunnen werken ter ondersteuning van het verkoopproces. Geeft snel inzicht in de mogelijkheden en de onmogelijkheden.

Positief korte levertijd

Positief

Zeer slechte ervaring

Midden januari 2022 eerste contact gehad met een plezierig informatief gesprek. Half februari de opdracht gegeven om ons te ondersteunen. Onze "fout" is vertrouwen op Kubiek maar wij hadden een uitgewerkte bevestiging moeten vragen over de afspraken. Onze verwachting kwamen helaas niet overeen met Kubiek haar "werkzaamheden". Na de opdracht iedere keer het initiatief moeten nemen om ons contact te vragen hoe het ervoor staat. Beloftes van vergaderingen, hulp en meer niet nagekomen. Niet bereikbaar, niet terugbellen,.... Maar wel 8 uur opschrijven als ondersteuning voor inspraak bij de gemeente. En veel te laat een stukje tekst aanleveren met taalfouten. Veel meer uren schrijven dan overeengekomen en niet dat aanleveren wat wij mondeling hadden afgesproken. Daarom half mei afscheid genomen om verder te gaan. Ongenoegen getoond en als reactie horen dat het aan ons ligt en dat zij juist en zorgvuldig gehandeld hadden. Ze hadden ons toch echt heel goed ondersteund. In plaats van uit te zoeken wat er mis is gegaan en nog een keer het gesprek aan te gaan gewoon een factuur sturen. Uiteindelijk mail en telefonisch contact gehad over de openstaande factuur eind augustus. Dat we wel even moeten betalen voor het verrichtte werk. Niet dus, afgehandeld na een pittig gesprek. Resultaat is het betalen van een kleine vergoeding voor de moeite. Alles wat ik schrijf is aantoonbaar! Geen woord gelogen. Mijn advies is zoek een ander adviesbureau dat wel gedegen opdrachtgeverschap toont.

Beste meneer, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze advisering. We streven er altijd naar om voor alle partijen een gewenst resultaat te bewerkstelligen. Hoewel bovenstaande volgens ons genuanceerder ligt willen we u danken voor de feedback en nemen we dit mee bij de continue verbetering van onze processen. Het is na een inventarisatiegesprek gebruikelijk dat wij u een gedetailleerde offerte sturen waarbij een reële inschatting wordt gemaakt van de benodigde dienstverlening. Na akkoord op de offerte wordt de opdracht geleverd. Rondom uw project is helaas in de communicatie niet alles goed gegaan. We zijn echter van mening dat we u wel conform opdracht hebben geleverd. Het communiceren over verwachtingen bij de start van projecten is een belangrijk aspect evenals het tussentijds terugkoppelen na contact. We zijn met u eens dat wij adequater en duidelijker terug konden koppelen, daarover hebben wij met u persoonlijk contact opgenomen. Met vriendelijke groet, Kubiek Ruimtelijke Plannen

Gebrekkige communicatie.

Ik heb minder positieve ervaring met kubiek, de communicatie liet te wensen over. Maar is na een opmerking daarover zijn die aangepast. Mijn klachten zijn serieus genomen en worden nu binnen het bedrijf besproken. De problemen die ik tegenkwam waren naar het zich laat aanzien, persoonsgebonden en kunnen niet het hele bedrijf aangerekend worden. De problemen zijn nu opgelost en de zaken worden nu wel snel afgehandeld.

Sanne Drost heeft mij enorm goed geholpen. Ze wist precies hoe de hazen lopen. Goede contacten in een altijd prettige sfeer Hartelijk dank daarvoor

Zéér goede ervaring met dit bedrijf met ervaren mensen !

Woonvergunning op het ons bedrijfspand was snel geregeld zonder teveel rompslomp. duidelijke communicatie met 1 persoon die het allemaal netjes correct geregeld heeft voor een nette prijs!

Soepel contact, snelle adequate aanpak en een glashelder rapport!

Na een slechte ervaring met een andere dienstverlener op het gebied van Planschade, hebben we om een second opinion en heldere uitleg van het Planschaderecht gevraagd bij Kubiek. Vol begrip is er geluisterd naar onze specifieke situatie, de nog openliggende vragen en onze twijfels over het eerdere rapport. Binnen twee dagen hebben we een glasheldere reactie op ons eerdere rapport ontvangen, zijn onze twijfels weggenomen en onze vragen beantwoord in een voor iedere leek goed leesbare taal. Een verademing, in vergelijk met onze eerdere ervaring op dit vakgebied.

Mijn gevoel dat Kubiek weinig indruk op gemeente maakt

Er wordt gekozen voor organisatie Kubiek Vervolgens worden keurig de facturen betaald. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en tot nu toe geen vorderingen. Vraag, waar blijven de reacties op de prikkels die uit gedeeld zijn door uw organisatie? Het is en blijft tot nu toe stil. Mijn vertrouwen vloeit over in wantrouwen naar uw organisatie. Maar, misschien is er licht eind van de tunnel. Groet, Wim.

Beste meneer van den Berg, Bedankt voor uw reactie op onze site. Spijtig te vernemen dat u geen vooruitgang ervaart. Wij hebben u reeds persoonlijk uitgelegd dat wij ons advies hebben gestuurd naar de gemeente Harderwijk. Het is nu aan de gemeente om te beoordelen wat de vervolgstappen zijn, zoals u weet zijn wij hierover nog steeds in gesprek met de gemeente. Met vriendelijke groet, Kubiek Ruimtelijke Plannen

Goed degelijk werk. Perfect uitgewerkte documenten

Een grote hulp geweest om uiteindelijk de ruimtelijke plannen doorgevoerd te krijgen bij de gemeente. Goed overleg tijdens het proces. Tijdspad was wel erg lang.

Positieve ervaring door kennisniveau en betrokkenheid accountmanager en ordentelijke verslaglegging.

Positief.

Prima contact en prettige samenwerking

Prettige samenwerking en duidelijk contact.

Snelle en kwalitatief goede service

Op korte termijn aanvraag gedaan en daarop goed geholpen.

Compleet, snel en aquaraat

Uitstekend rapport

Kerkewijk 117

3904 JB Veenendaal

Over Kubiek Ruimtelijke Plannen

Kubiek is een onafhankelijk en assertief adviesbureau op het gebied van Ruimtelijke Ordening. Wij adviseren bedrijven en particulieren in het landelijk- en stedelijk gebied bij de verwezenlijking van hun ruimtelijke plannen of het oplossen van mogelijke ruimtelijke problemen. Bij Kubiek staat het ruimtelijk belang van u als opdrachtgever voorop. Of het nu gaat om ruimtelijke (uitbreidings)plannen die u zelf heeft of om ruimtelijke plannen van anderen (bijvoorbeeld buren of overheden) die mogelijk van belang zijn voor u. Ons bureau is het deskundige aanspreekpunt voor u als ondernemer of particulier. U kunt uw (complexe) vraagstukken op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Onze adviseurs kunnen bouwen op een uitgebreide kennis en ervaring, die is opgedaan in zowel de publieke als private sector. Ontzorgen is een belangrijk aspect in onze werkwijze. Bij Kubiek staat de opdrachtgever centraal en waar mogelijk nemen we u het werk uithanden, zodat u uw energie op ander zaken kan richten. Onze adviseurs zorgen voor de oplossing en hebben de expertise in huis om uw ruimtelijk initiatief van het begin tot het eind te begeleiden. Persoonlijk en tijdig contact vinden we hierbij van groot belang, evenals het "meenemen" van u als opdrachtgever in hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd en wat ze behelzen. Op deze website kunt u bekijken welke diensten op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht wij u kunnen leveren. Die lopen uiteen van eenmalige ruimtelijk-juridische adviezen tot een volledige aanvraag omgevingsvergunning; van een scherpe ruimtelijke onderbouwing tot een volledig bestemmingsplan. Daarbij hanteren wij concurrerende tarieven.