Degelijk bouwbedrijf

Streven naar maximaal klantbelang en kwaliteit. Prettige communicatie en overleg. Werken netjes en snel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vakwerk!

Fixbouw heeft bij ons de fundering van de aanbouw hersteld. Dit hebben ze op zeer vakkundige en zorgvuldige wijze gedaan. Wij zijn zeer tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Vakwerk

Fix Bouw BV heeft bij ons 2 prachtige veldschuren gebouwd. Vakwerk met goede communicatie!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Jong en gedreven bedrijf

Zeer mooie aanbouw en verbouwing gemaakt.alles was geregeld volgens afspraak.zelfs 2 weken eerder klaar dan we hadden afgesproken. Jong bedrijf en het personeel wat zet zich 110% in.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer

Vakmanschap ten top!

Erg goede ervaringen met Fix Bouw gehad. Ze hebben een uitbouw aan onze woning verzorgd. Dit hele proces verliep van A tot Z uiterst soepel en de aanbouw werd ook binnen no-time opgeleverd. Kwalitatief hoogwaardig en gezet door echte vakmensen. Wij zijn ontzettend tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Isoleren (deel) woning

Dorpsweg 58

8274AG Wilsum