Neemt geen verantwoordelijkheid voor problemen met auto na schoonmaakbeurt
Zowel mijn partner als ik hebben een schoonmaakbeurt geboekt. Ik had al enige tijd last van schimmel in mijn bekleding. Dit kwam doordat ik een aantal keren natte materialen in mijn auto had laten liggen. Daarom koos ik voor de schimmelreiniging. De reiniging was op zich okee, maar daarna constateerde ik dat:
1. de kofferbak niet was gereinigd;
2. de cruise control het niet meer deed.
Ik heb dit direct gemeld. Voor de kofferbak kwamen ze weer langs. Over de cruise control die het niet meer deed werd aangegeven dat dit kan gebeuren door vocht tussen het paneel en dat dit na 48 uur opgedroogd moest zijn. Wanneer het probleem dan nog niet verholpen was, moest ik weer contact opnemen. Vervolgens ontstonden er nog meer problemen aan de auto en bleek dat de rekeneenheid stuk was en vervangen moest worden (€ 711). Na dit gemeld te hebben, kwam opeens het verhaal dat dit niet zou kunnen door een beetje vocht of stoom en dat zij het aannemelijker vonden dat het kwam doordat er al vocht in de auto zat. En dat zij daarom geen aansprakelijkheid erkennen. Terwijl het probleem direct ontstond na de behandeling. Ik moet vervolgens bewijzen dat het door de schoonmaakbeurt kwam.
Erg jammer. Op zich was ik over de schoonmaakbeurt zelf wel tevreden, maar ik maak dus nooit meer gebruik van hun diensten en zou anderen aanraden dit ook niet te doen, aangezien ik hier uit de reacties lees dat dit vaker gebeurt en Car Cleaners hun verantwoordelijkheid niet neemt.