Vriendelijk, rustig en ervaren!

Evelien heeft ons op een warme, professionele en met gepaste humor de uitvaart van onze moeder begeleid. Met een lach en een traan hebben wij samen een waardevol laatste afscheid gehad. De opbaring in de uitvaart suite was voor ons een perfecte mogelijkheid om afscheid te nemen. De dag van de uitvaart verliep van begint tot eind zoals we afgesproken hadden waardoor we dankzij Evelien kunnen terugkijken op een bijzonder mooie dag wat voor ons nu een mooie herinnering zal blijven. Evelien enorm bedankt!

Evelien heeft de uitvaart van mijn vader tot iets onvergetelijks gemaakt!

We zijn zo ontzettend blij dat we de uitvaart van onze vader door Evelien hebben laten verzorgen! Wat een lieve, meedenkende persoon is zij. Zij voelde de wensen van mijn vader en van ons perfect aan, zodat de begrafenis voor ons als heel fijn en intiem hebben ervaren.

Zorgzaam, liefdevol en attent

Evelien is een topper, zij heeft onlangs de uitvaart van onze vader begeleid. En 3 jaar geleden van onze moeder. Het contact liep gelijk heel gemakkelijk prettig en vertrouwd. Het huiswerk dat wij meekregen was duidelijk en bij vragen konden wij altijd bij Evelien terecht. Zij geeft een uitvaart een persoonlijke touch. Die wij heel erg waarderen. Ik kijk met een glimlach en verwarmd hart terug naar de uitvaart die soepel luchtig en met humor respectvol is gegaan. Zoals wij zijn..

Hartverwarmend

Ik heb Evelien als een respectvolle, dienstverlenende en hartverwarmende uitvaartverzorger mogen ervaren. Niets was teveel en zij stond altijd klaar om te helpen.

Top uitvaartverzorgster

Heb haar nu voor twee uitvaarten meegemaakt, in 1 woord top.

Bekwaam vriendelijk

Goede voorlichting,begeleiding,begripvol en vriendelijk.

Erg fijn!

Mijn moeder is vorige week overleden, en wij hebben gelijk Evelien gebeld. Wij kennen elkaar van vroeger, dus dat voelde goed aan. Evelien heeft ons ontzettend fijn en prettig geholpen. Ook mijn vader zei dat minstens drie keer per dag. Alles werd keurig voor ons gedaan, ze heeft alles top geregeld. Ook door hoe zij met ons omging, vergaten we af en toe ons verdriet. Eef je bent een topper, en ook geweldig in jouw werk! Een dikke knuffel van ons!

Onze topper!

Dankzij Evelien heeft mijn moeder het warme persoonlijke en liefdevolle afscheid gekregen welke ze verdiende. Evelien wist aan te raken wat nodig was, keuzes te maken, tips te geven. En er ook gewoon te zijn. Ik ben dankbaar voor de fijne gesprekken, de details, de kluifjes voor Nala en de verbinding. Evelien is absoluut de vrouw die je in een moeilijke tijd om je heen wilt hebben. Een steun en toeverlaat. Ik gun iedereen een "Evelien " als het erop aankomt. Dankjewel lieverd! Je hebt een plaats in ons hart gekregen!

Perfecte, wijze, karakteristieke en inspirerende vrouw!

Na moeilijke periode door long covid en ouderdomsverschijnselen van onze echtgenoot, vader en opa (86 geworden) werd de uitvaart van hem zowel fysiek als mentaal uitstekend begeleid. Op het juiste moment de juiste woorden en concrete zorg biedend: super dankbaar! Dat zijn opbaring en afscheid thuis kon gebeuren in vrede en vriendschap: in geborgen en veilige sfeer ontstond een saamhorigheidsgevoel van betrokkenen. De afstemming vooraf aan de uitvaartdienst was fijn en de dienst in besloten kring met gezin, familie en goede vrienden vanuit geloofsgemeenschap in uitvaarthuis was prachtig. Mogen haar menselijkheid, professionaliteit en dienstbaarheid voortdurend blijven bij Monuta!

Zo fijn als er niet alleen naar je geluisterd wordt, maar ook gehoord en aangevuld op zo’n moment…

Geweldig! Op alle fronten zijn we zo fijn geholpen, de aanvulling van Evelien is echt geweldig geweest.

Een geweldig mens !!!

Ze is leuk behulpzaam en meedenkend en ze regelt alles . Dus gewoon een top vrouw !!!!!

Geweldige betrokken fijne vrouw

Een topper is Evelien !! Ik kende haar al maar ze heeft mij geweldig bijgestaan xx

Een vrouw met een gouden hart

Mijn moeder was helaas erg ziek en toen het einde naderde hebben wij contact gezocht met Monuta om wensen en mogelijkheden te bespreken. Evelien kwam met een warme glimlach bij mijn moeder langs in het ziekenhuis. Vanaf het eerste moment was er een klik en een hoop warmte over en weer. Het had zomaar een gesprek in de kroeg kunnen zijn als wij de aanleiding niet hadden geweten. Met her en der de serieuse kant over het naderende overlijden van mijn moeder, waarvan we overigens dachten dat het nog wel een paar maanden zou duren. Toen ik Evelien na 2.5 week belde dat het veel sneller ging was haar reactie: Maar dit was niet de afspraak, maar ik ben er vanmiddag om zaken te bespreken met je broertje en jou. Waarna ik haar die nacht al moest melden dat mama overleden was. Ik kan hier een boek schrijven over de momenten die wij samen hebben gehad, hebben gelachen, maar ook gehuild. Een vrouw die voor je door het vuur gaat om er voor te zorgen dat alles tot in de puntjes is verzorgd. Door haar vakantie heeft zij de uitvaart zelf niet kunnen regelen. Maar ook daar werd met alle liefde een goede vervangster gezocht en aan ons voor gesteld. Ik durf namens mijn hele familie te zeggen dat wij Evelien aan een ieder aan zouden raden! Door haar (en Danielle) is de uitvaart voor ons perfect verlopen.

Ondanks het grote verdriet, een heel mooi afscheid dankzij Evelien

Evelien is heel lief, maar ook heel professioneel. Ze heeft ons ontzettend goed geholpen met het regelen van een mooi afscheid. Het contact met haar is heel gemakkelijk, alsof we haar al heel lang kennen. Ze kan zich goed inleven in mensen en situaties. De crematie heeft ze op een mooie- en ontspannen manier geleid, had originele teksten en ook betrok ze de kleinkinderen erbij. Na de crematie heeft ze ons nog gebeld om te vragen hoe het ging en of ze ons nog ergens mee kon helpen. Ik zou Evelien bij iedereen willen aanraden, sterker nog, willen toewensen.

Een 10.

Zeer goed verzorgd. Was heel intiem. Zou het vele aanraden. Als je het klein wilt houden natuurlijk. En ook we waren er echt allemaal bij betrokken. Tot het laatste toe. Nog heel erg bedankt voor het mooie afscheid van mijn man.

Fantastische begeleiding

Eveline voelde gelijk al vertrouwd bij de intake en nam ons veel uit handen en had op al onze vragen een antwoord. Heel erg fijn. Ook tijdens de crematie is zij een ongelofelijke steun geweest. Mijn dochter werd naar tijdens de dienst en Eveline is niet bij haar vandaan geweest. We hebben de aanwezigheid van Eveline als een warm bad ervaren

Betrokken en deskundig

Na het overlijden van mijn moeder in contact gekomen met Evelien. Zeer prettige gespreken mee gevoerd. Empathisch en deskundig en veel zorgen uit handen genomen. Warme persoonlijkheid en ondanks het verdriet ruimte voor humor. Onze dank is groot

Fijn contact, alles goed geregeld

Eveline is fijn in omgang. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Mijn ervaring met Monuta; Evelien Ninaber was buitengewoon prettig!

Ik ben bijzonder goed begeleid en geadviseerd op een zeer liefdevolle manier! Met een goed gevoel kijk ik op deze moeilijke en verdrietige tijd terug. Graag wil ik ook Evelien Ninaber een groot compliment geven voor haar expertise, kortom een bevlogen en getrokken vakvrouw!

Fie Carelsenlaan 30

1187 RX Amstelveen