Ik had nooit verwacht dat professionaliteit samen kan gaan met betrokkenheid

Zoals velen, die als nieuwe weduwnaar te maken krijgt met de harde en zakelijke kant van de nieuw ontstane status, was ook ik behoorlijk in de war. Mevrouw Spierenburg wist mij niet alleen met raad en vooral daad bij te staan, maar zij deed dat ook nog eens op een manier, die op echte betrokkenheid met mij wees. Zij nam alle tijd voor mij en mijn familieleden die mij bij stonden en samen vormden wij gewoon een team. Dit team, onder aanvoering van mevr. Spierenburg zorgde er wel voor dat mijn overleden echtgenote een zeer waardig afscheid ten deel viel. Niet alleen de inzet en betrokkenheid speelde een rol. Ook het bij haar onderneming horende zgn "afscheidhuis" in Baarn zorgde ervoor dat ik hier met een zeer professionele uitvaartonderneming te maken had.

hele aangename en respectvolle begeleiding

Wij hebben de begeleiding van Ellen heel aangenaam ervaren. Ellen was heel meelevend en respectvol. Zij heeft ons heel goed geholpen om een mooie uitvaart te organiseren. Wij kunnen Ellen zeker aanbevelen aan anderen.

Super begeleiding en ondersteuning, slordige afwerking

Vanaf het eerste telefoontje hadden we een klik. Ik wist precies hoe en ik de uitvaart van mijn vader voor hem wilde. Tijdens de gesprekken met Ellen kon ze dit ook goed oppakken. Helaas heb ik geen na evaluatie met Ellen zelf gehad dat had ik graag gewild. Er was wel een dingetje die ik graag met haar had willen bespreken. Een ander ding is dat ik nu twee keer gevraagd heb naar de afrekening, maar helaas nog niet heb ontvangen.

Respectvol,meelevend en zeer waardig

Via face book volgde ik Ellen Spierenburg al. Haar betrokkenheid en ook vakkundigheid maar zelfs nog dat ene stapje meer van liefdevol en waardigheid hebben voor ons als familie het moment na sterven, de verzorging van mijn vader alsmede de opbaring thuis en daarna de begravenis hebben voor ons een speciaal plekje door haar gekregen .Met dankbare grt Yvonne de Witt en familie

Beukenlaan 4

3741 BP Baarn