Goed bedrijf, snelle service en Kwaliteit

Dit bedrijf kwam naar aanleiding van mijn vragen thuis kijken, gaf een duidelijk advies en hield rekening met al onze wensen. De afspraak werd dan ook snel gemaakt en op de dag van montage ging alles zoals het eigenlijk ook hoort, de mannen werkten professioneel, dachten mee, gaven duidelijk advies, werkten netjes. Kortom er werd gewoonweg puikwerk verricht! We zijn dan ook zeer tevreden over de werkzaamheden als bij met de Airco's!

Vlotte levering en montage van de daikin airco, Top bedankt.

Prima werk, keurige mannen

Prima werk

Superervaring om via Uw-Airco onze airco’s te laten plaatsen

Alles, maar dan ook alles, vanaf de eerste kennismaking, het advies, de offerte, de afspraken, de installatie is superfijn verlopen. De mannen werkten zeer netjes, alles werd opgeruimd en ze hebben keurig werk afgeleverd. Het ziet zowel binnen als buiten keurig uit. Veel dank en nu maar genieten van onze airco’s

Super werk

Heel goed tot nu toe. Buitenunit keurig geplaatst door Leon. En alles netjes achtergelaten.

professioneel, deskundig, prettig

Ze kwamen op tijd, goede suggesties, prettige contacten, leveren alles schoon op. 'n aanrader

service zoals het hoort!

op indicatie van Daikin verwezen naar Uw-airco. Vanaf begin tot het einde van het proces is erg servicegericht gehandeld en gewerkt. de offerte en bijlagen zijn duidelijk, zonder addertjes. Zowel de werknemers van uw-airco als electricien en dakdekker waren top ! en de werkzaamheden sloten goed op elkaar aan. Prima. En nu maar genieten van het koelen en warmte-afgifte ! Dank voor de service!

geweldig advies en installati

Zeer goede advies over aan te schaffen airco installatie. Zeer goede installatie en deskundige installateurs die meedenken

Prima geregeld

Er kwamen 3 mannen de klus klaren. Installatie van 3 splitunits binnen. De mannen werkten netjes, snel en Rond 14:30 was de klus al klaar. Ze hebben netjes hun rommel opgeruimd. Ik kan niks negatiefs bedenken dus.

Vakmanschap

De levering en plaatsing is professioneel uitgevoerd. Geen haast klus.

Topbedrijf

Goede service en communicatie! Datum van installatie moest verschoven worden vanwege omstandigheden. Zij schakelen snel zodat de materialen niet onnodig lang blijven liggen en vooralsnog is alles rap en netjes gedaan! Het plaatsen van de airco's en afwerking buizen hebben zij echt perfect gedaan. Wij zijn hier zeer tevreden over.

Goede service en producten

Blij met de nieuwe airco van Panasonic. De jongens van de installatie hebben goed meegedacht en ervoor gezorgd dat leidingen zoveel mogelijk uit het zicht zijn verwekt. Ik ben blij met het uiteindelijke resultaat!

Vorige week de laatste airco laten plaatsen in onze woonkamer.3 jaar geleden waren al door UW-Airco 3 airco’s geplaatst in de slaapkamers. wij hebben weer voor dit bedrijf gekozen omdat hun materiaal keuze van het hoogste niveau is (voor een scherpe prijs) en hun werkwijze zeer professioneel en met oog voor detail is. Een absolute aanrader dit bedrijf.

Netjes en vakkundig

Ze doen wat ze afspreken en meer

perfect geregeld doen wat er is afgesproken en denken mee ,werken schoon en netjes en ook nog snel en de monteurs waren super vriendelijk en klantvriendelijk

Uitstekend!

Ontzettend tevreden over onze airco’s! Fijn dat we dezelfde avond van het adviesgesprek al een offerte kregen toegestuurd. En 3 dagen na akkoord geplaatst! Top service en installatie is in goed overleg verlopen. De jongens dachten goed mee. Zou dit aanbevelen.

Super goede service en net werk

De installatie is perfect gegaan, de installateurs hebben netjes gewerkt en duidelijk aangegeven wat ze gedaan hebben en waarom. De uitleg en toelichting op vragen bij ingebruikname was duidelijk en professioneel. De airco werkt goed en de verschillende instelling mogelijkheden zijn super. Ook de nazorg vanuit degene die met ons de aankoop en installatie heeft afgesproken was erg goed.

deskundig advies en plaatsing van de airco

snel en adequaat afgehandeld en een correcte service en plaatsing..

Snel en deskundig

Prachtige stille airco's binnen 1 dag geplaatst.

erg tevreden

Begin maart offerte van uw airco ontvangen en binnen week kwam Sjoerd langs om te kijken of de gekozen airco’s passend zijn. voorzien van vakkundig advies en uiteindelijk gekozen voor drie single split units van Daikin. Kleine maand later, begin april, alle drie de airco’s binnen een halve dag netjes geinstalleerd!

Goede communicatie, komt afspraken na, prima werk geleverd

Zie bovenstaand. 1 unit, 2 airco's geleverd en gemonteerd. Alle.leidingen weg gewerkt in de.muur. Prima werk geleverd en concurerende prijzen.

Snel en netjes!

Na aanvraag van de offerte snel contact en huisbezoek. Ik kreeg goed advies en niet veel later een offerte. Na akkoord op de offerte snel bevestiging en tot mijn verbazing binnen een paar weken al installatie! Afgelopen maandag is de airconditioning geplaatste. Supersnel en super netjes gewerkt door de monteurs. Mooie service!

Top-team van begin tot eindresultaat!

Vanaf het eerste contact met Sjoerd, tot en met de installatie, alles werd in goed overleg en ruggespraak met elkaar tot het gewenste resultaat gebracht. Top!

Goede service en kwaliteit

Snel geleverd. Fijne communicatie via de mail en whatsapp. Producten zijn van goede kwaliteit.

Leuke mannen en prima service

Warmtepomp en airco’s laten plaatsen. Zonder probleem verlopen

Hagenduin 22

8219DE Lelystad

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs