Goede service. Redelijke leenauto

Snel en goed

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service, snel en deskundig

Vriendelijke medewerker, alles is snel en goed geregeld. Ook toen zich een probleem voordeed is dit adequaat behandeld.

Top werk geleverd

Allemaal professionals en vakmannen. Netjes mijn voorruit vervangen plus de auto weer helemaal op orde gekregen dmv nieuwe a stylen.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede sevice , vriendelijk , goed werk.

Hier mijn voorruit laten vervangen van mijn golf 7.5 gti. De ruit was er 1 met veel extra's , hier heeft 123ruit goed rekening mee gehouden. De ruit die er nieuw in is gekomen , is exact zoals die uit de fabriek komt met dezelfde tint , alle functies/opties. Ook heel fijn is dat ze mijn dashcam van de oude ruit netjes eraf hebben gehaald en vervolgens weer nieuwe bevestigings tape hebben aangebracht zodat ik deze zelf weer terug kon plaatsen. Fijne ervaring , ruit zit 100% goed op zijn plek en je ziet er niks van dat ze hem hebben vervangen. Uiteraard zie je wel dat het een nieuwe ruit is haha. Ik kom hier graag weer.

• Kwaliteit ruitherstel

snel en vakkundig geholpen na akkoord Leaseplan

zeer positief

Een fijne betrouwbare service

In combinatie met mijn APK en kleine beurt mijn ruit laten vervangen. Een leenauto en goede communicatie!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Erg goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Gelijk iemand aanbevolen en die werd helemaal goed geholpen.

Gelijk iemand aanbevolen en die werd helemaal goed geholpen.

Top geregeld, super service

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Goed en snel geholpen!

Erg goed geholpen. Omdat wij op vakantie zouden gaan waren we bang dat de ruit voor de vakantie al vervangen zou moeten worden. Door middel van het delen van foto's via whatsapp met Autoruit Harmelen kon de expert direct de schade beoordelen. Uiteindelijk met een gerust hart op vakantie kunnen gaan en na de vakantie de schade direct verholpen. Top.

Prettige communicatie

Fijne mensen, goede service

• Kwaliteit ruitherstel

Verrassend positief en vlot en vriendelijke geholpen

Prettig dat er kosteloos even een leenauto werd meegegeven

Snelle en goede afhandeling

Snelle en goede afhandeling. Helaas nog wel klein pitje zichtbaar, maar dat zal wel niet anders kunnen

• Kwaliteit ruitherstel

Makkelijk afspraak maken, leenauto en mooi gemaakt

Het was eenvoudig een afspraak te maken, auto stond klaar voor lenen en autoruit goed gemaakt.

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geregeld en leen auto mee gekregen.

Wel ok

Als nieuwe klant is het op de locatie niet duidelijk zichtbaar waar je moet zijn, Parkeren is krap. Werk is prima uitgevoerd. Kritisch puntje is een vetvlek op de nieuwe ruit. Vriendelijke mensen, prima leenauto.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Gerepareerd

Vriendelijk personeel, had verwacht dat ik iets korter hoefde te wachten (ca 3 kwartier). Sterretje is gerepareerd, maar er zijn nog wel een paar streepjes van de ster in het glas zichtbaar. Volgens de monteur is dit wat het is, maar is de ster wel helemaal gevuld.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste mevrouw, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. In uw review geeft u aan dat u verwacht had dat de ster niet meer zichtbaar zou zijn. Een reparatie blijft altijd zichtbaar maar in veel gevallen kan de beschadiging zo goed hersteld worden dat deze nauwelijks meer opvalt. Het resultaat van het herstel is afhankelijk van meerdere factoren zoals de grootte van de ster, de vorm, hoe lang de ster erin zit, of er vuil of vocht in zit. Daarom zal de reparatie de ene keer nauwelijks zichtbaar zijn en de andere keer duidelijk aanwezig zijn. Onze hersteller heeft inmiddels met u contact gehad om dit met u te bespreken. Bedankt voor het doorgeven hierdoor kunnen wij onze service steeds meer verbeteren. Met vriendelijk groet, Catinca, hoofdkantoor 123RUIT.nl

Gelijk en perfect geholpen!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer netjes en correct afgehandeld

Keurig en vriendelijk bedrijf Kreeg gratis leenauto mee Zeer aanbevelenswaardig

accuraat geholpen

Fijn bedrijf met kundige mensen

Prima opgelost.

Ruit moest vervangen worden.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Vrijwel onzichtbaar hersteld

Hoewel de schade (twee sterretje vlakbij elkaar) iets groter was dan een 2-euromunt, is dit netjes met behulp van hars hersteld. Het duurde wellicht wat langer dan de aangegeven 3 kwartier, maar de koffie was goed.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima snelle regeling en contact.

Goede telefonische afspraak en nette reparatie. Keurige wachtruimte.

Professioneel!

Goed ontvangen, erg duidelijk en servicegericht. Kreeg ook nog een vervangend vervoer mee wat ik eerlijk gezegd niet verwachte.

• Kwaliteit ruitherstel

Tussen schademeldingen en herstel zat maar 1 week. Ook het tijdelijk vervoer was goed geregeld. Kortom perfect!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Handelsweg 4