Waanzinnig mooie deuren, maar de communicatie en service is om te janken.
Na een kostbare renovatie van de woonkamer zouden er twee prachtige maatwerk taatsdeuren worden geleverd van bijna € 7.000. Echter de monteurs constateerden bij plaatsing dat 1 deur scheef was getrokken, de deur er weer uit en terug moest. Kan gebeuren. Radiostilte daarna. Na enig en meerdere malen aandringen dan eindelijk weer een nieuwe montageafspraak: de oude deur zou worden meegenomen en vervangen. Echter, de heren waren vergeten de spanning (om de deur af te stellen) eraf te halen, waardoor er (volledig onnodig) donder en geweld aan te pas moest komen om de ‘scheve’ deur te verwijderen. Het resultaat: fikse schade. Een gebroken COREtec pvc-plank (probeer dat maar eens), meerdere diepe krassen op andere tegels, schade aan muur en plafond en een door het wrikken uitgewoond en beschadigd boorgat in de betonvloer dat eerst weer nauwgezet en exact conform de situatie daarvoor gerepareerd moet worden. Ander gevolg: volledige radiostilte vanuit TiS, ook na een nette mail onzerzijds over wat er was gebeurd. Pas na een telefoontje naar de directeur werd er gecommuniceerd, is mondeling toegezegd dat de schade volledig op hun kosten mocht worden verhaald en dat zij daarna alsnog de nieuwe, goede deur erin zouden zetten. Bij een terechte constatering van het klussenbedrijf die de boel zou herstellen - dat zonder verdere instructie vanuit TiS er geen garantie was dat alles perfect ge(p)repareerd kon worden (en wie is er dan verantwoordelijk, als de deur na herstel niet past of het scharnier niet op de juiste plek kan worden gemaakt?) zochten wij weer contact met verzoek om regie. Wederom zonder resultaat, geen reactie op telefonisch terugbelverzoek, geen reactie op mail. En terwijl wij in onzekerheid en een door totale onkunde van TiS verziekte gerenoveerde woonkamer zitten, zijn de verantwoordelijken bij TiS lekker met vakantie, aldus de afwezigheidsassistent. Waanzinnig mooie deuren, maar de communicatie en service is om te janken.