Filters

1

Twee keer verkeerde tafel bezorgd

7 september '24 hebben wij onze bestelling gedaan. Het is inmiddels bijna 6 maanden verder. Schandalig. Slecht bereikbaar, bellen niet terug. Slechte communicatie. Doen absoluut niet wat ze zeggen dat ze doen. Twee keer verkeerde tafel bezorgd, waar we elke keer 6 weken op moesten wachten. En nu weer 6 weken wachten in de hoop dat de tafel nu wél goed is? Geen compensatie. Zeer slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

2 jaar geleden hele mooie bank gekocht bij Goossens. Ik vond dat twee kussens teveel inzakten en heb gebeld. Foto’s gestuurd en er werd de volgende dag een afspraak gemaakt. Gisteren kwam er een servicemonteur van POS Service Group en deze aardige monteur heeft de kussens netjes opgevuld en deze zijn weer als nieuw!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Heel slecht

Zeer ontevreden. In de winkel een salontafel besteld. Bij aankomst bleek de salontafel beschadigd aan het frame. Overleg gehad met de klantenservice. Ik mag de salontafel niet retourneren (want winkelaankoop). Ik kom eventueel in aanmerking voor een nieuwe set, maar dan dien ik eerst de oude set te retourneren, en dan zit ik dus dagen/weken zonder set. Bovendien wil ik deze salontafel niet meer en mijn geld terug, aangezien hij zo snel beschadigd raakt. Goossens wil op geen enkele manier meewerken. Koop hier niet!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service

In januari ‘24 een bed gekocht. Bij het bezorgen is de trappenhuis beschadigd, ik stond erbij! Goossens zou mij hierover terugbellen.. word ik pas na 3,5 week gebeld met de mededeling dat zij dit niets voor mij kunnen betekenen. Maart ‘24 een kast besteld. Mario van Goossens gaf ons de garantie dat onze bestelling op de juiste plaats zou komen. Allerlei beloftes gedaan.. maar niets van waar. Er was niet eens een traplift geregeld hoewel wij dit expliciet hadden aangegeven. Al met al een slechte ervaring met Goossens. Slechte na-service.

  • Aanbevelen? Nee
1

Belachelijke afhandeling schade bij bezorginf

De bezorgers van Goossens hebben schade aangericht aan mijn gietvloer. Nadat ik dit dezelfde dag geconstateerd heb, heb ik dit ook online gemeld bij Goossens. Goossens zegt navraag te hebben gedaan bij hun bezorgers en die zeggen geen schade te hebben gemaakt. Nee, dat zullen ze niet in de gaten hebben gehad mag ik hopen. Vervolgens zegt Goossens dat ze dit eerlijk willen afhandelen en omdat de bezorgers geen schade hebben toegebracht is daarmee de kous af voor Goossens. Nou niet voor mij. Eerlijkheid begint bij telefonisch contact opnemen en het verhaal van twee kanten horen. Ik ga toch geen schade melden als die bezorgers dat niet gedaan zouden hebben. De streep zit exact op hun looproute. Voordat zij bezorgd hadden zat de kras er niet. Nadat ze weg waren wel. Goh wie zou dat nou (per ongeluk) gedaan hebben?! Pure oplichters bij Goossens. Ik ben geen klant meer.

  • Aanbevelen? Nee
1

10 jaar garantie, maar na 9.5 jaar helpen ze niet meer

De glazen (sier)platen aan de voorzijde van mijn zweefdeurkledingkast zjin na 9,5 gaan zakken. Dit betekend dat de ene deur tegen de ander aan schuift en de kast niet meer open kan. Na meer dan twee maanden kon er eindelijk een monteur langs komen (het zou eerst aan de rails liggen en aan allerlei andere zaken, luisteren en lezen werd helaas niet goed gedaan). Echter was de reactie direct, dit kunnen wij helaas niet maken u kunt een vergoeding krijgen. De vergoeding € 150,-! Daar koop ik uiteraard geen nieuwe kast voor. De kast is netjes en niet veel gebruikt, maar bij andere leverancier werd gemeld dat dit eerder is gebeurt vanwege slecht dubbelzijdig tape. Een fabrieksfout dus. Uiteindelijk blijkt dat Goossens de kast niet meer in het assortiement heeft en daarom dus niet kan helpen. Zelf heb ik een andere leverancier gevonden die ze nog wel levert, of een monteur die het wel wilt maken, maar Goossens wilt geen redelijke vergoeding doen zodat de kast alsnog gemaakt kan worden. Mijn idee was een degelijke kast van Goossens, die kan ik wellicht nog is mee verhuizen. Maar helaas, was ik nu maar voor een Ikea kast gegaan (die leveren wel service en voor dat geld had ik dan weer is een tweede kunnen kopen als dat nodig geweest was). Ik sta er echt versteld van dat niet eens de moeite wordt gedaan een meubelmaker te vinden en iets te proberen. In principe heb ik al het uizoekwerk gedaan en aangeleverd, maar een een email van 2 zinnen is het enige wat ik steeds terug krijg, zonder redelijke oplossing. Meeleven is 0.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig geholpen

Jeannette /24445 , heeft ons geweldig geholpen. In de loop der jaren hebben wij meerdere meubels bij goosens gekocht, mede door de goede service. Groetjes

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte klantenservice (telefoon)

De levering zou plaatsvinden tussen 7.00 en 8.30, hier is door ons in onze dagplanning rekening mee gehouden. Er was "oponthoud", meldde de bezorger om 7.49, terwijl de rit (zelfs in de spits) ongeveer een uur zou duren. Ze zouden er uiterlijk om 8:45 zijn, ik gaf aan dat dit nét haalbaar was ivm werk. Contact gehad met de klantenservice toen ze er om 9 nog niet waren. Daar werd het verhaal compleet omgedraaid, dat ik zou hebben gezegd dat 9:15 prima was. Zeer onprofessioneel te woord gestaan door Bianca, snauwde dat "ze niet bij het gesprek was geweest" en dat ik had gezegd dat later in orde was. Heren (waren erg netjes verder) gaven bij de levering aan dat er niet voldoende personeel was en zieken, daardoor intern de zaken niet op orde. Ze waren er uiteindelijk om kwart over 9, waardoor dit implicaties had voor mijn werk. Dus met name, Bianca, dat snauwen, de onprofessionele houding als klantenservicemedewerker... Tja, dat kan niet, niet als je voor een nette zaak als Goossens werkt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Erbarmelijk

Tafels besteld. Komen uiteindelijk 4 weken later. Mag geen leverdatum kiezen. En het duurt weken voordat klantenservice reageert op berichten dat leverdatum niet uitkomt. Hun oplossing: dan annuleer je de koop toch?

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze service

Na 12 weken wachten werd eindelijk onze slaapkamer geleverd bij het opzetten van de boxspring hebben ze het onderstel vergeten en beugels voor het hoofdbord vast te zetten dit gemeld kregen de mededeling dat ze dit 3 maart komen leveren alles besteld is september misschien compleet in maart denk je dat je in ern goed bedrijf gaat winkelen

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte communicatie

Een complete zithoek gekocht maar op de dag van levering zagen we dat er beschadiging aan de stof was. Meteen gemeld via de mail met foto's erbij. Pas na een maand een mailtje terug dat we een afspraak kunnen inplannen maar die site werkt niet , je kunt ook via de klantenservice een afspraak inplannen stond erbij. Een uur aan de lijn hangen voordat er een medewerker beschikbaar is en dan krijg je te horen dat je niet bij hun moet zijn maar bij een externe partij die weer contact met ons op zal nemen. Tot op heden nu bijna 2 maanden verder voelen we ons vooral afgescheept, zodra ze hun geld binnen hebben houden ze bij klachten de boot af

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Voor onze een hele slechte ervaring met Goossens wonen. In november 2021 een opbergkast besteld met een levertijd van 4 maanden. Bij een officiële meubelzaak verwacht je kwaliteit voor het geld dat je moet neerleggen en service richting de klant, echter is dit bij Goossens niet het geval. Toen de kast uiteindelijk geleverd werd, bleek deze beschadigd te zijn aan de buitenkant en bleken de pootjes met nieten in het hout te zijn vastgemaakt. Dit kwam heel onprofessioneel op ons over. De oplossing die geboden werd, was de kast omruilen voor een nieuwe kast, echter wel weer met een levertijd van 4 maanden. Inmiddels 8 maanden verder en de (tweede) nieuwe kast geleverd gekregen. Ook deze blijkt weer beschadigd te zijn. De beschadigingen op de buitenkant van de deur zijn zelf geprobeerd onzichtbaar te maken met een verf of coating die niet overeenkomt met de kleur van de kast. Goossens had toegezegd de kast te zullen controleren op schade, maar in plaats van dat er een terugkoppeling volgde, is de schade met een soort van stift geprobeerd te maskeren. Daarnaast werd niet op whatsapp berichten gereageerd en via de mail kreeg ik inhoudelijk geen reactie. Daarop opnieuw telefonisch contact opgenomen en aangegeven dat ik niet akkoord ga met een tegoedbon of het opnieuw omruilen van de kast met het risico dat ik weer maandenlang moet wachten en de kast mogelijk weer beschadigd blijkt te zijn. Uiteindelijk werd ik teruggebeld met een keuze voor een 'passende oplossing': Of de kast toch weer omruilen of 100 euro retour. Daarmee hield het dan ook op en er was verder niets mogelijk. Dit staat totaal niet in verhouding tot de bedragen die je bij Goossens voor een nieuwe kast betaald! Voor ons een slechte ervaring met Goossens en de service richting klanten dan ook als zwaar onvoldoende ervaren. Voor ons geen Goossens meer!

  • Aanbevelen? Nee
1

de slechtste bank ooit

we hebben voor ongeveer 4 jaar een bank gekocht. nou hij koste 795 euro,na alles was de bank 1295 euro. dachten ho we hebben een mooie bank gekocht. dus niet het goed koopste schuim er in. we hebben een nieuwe moeten kopen. maar weet wel koop nooit meer iets bij goossens. want nu had ik gebeld met een nicht van mij. en die vertelde mee heb ook een van gooossens gekocht. en had het zelfde probleem,kreeg ze nieuwe schuim er in en moest ook nog een honderd euro betalen er voor. nou vind dat jullie zich moet schamen. ik vind dat jullie mensen het geld uit de zak klauwen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf. Na 6 weken wachten en geen enkel bericht te hebben ontvangen dat de zending niet zou komen zitten we nu zonder aanbetaald product. Na zelf contact te hebben gezocht met zowel PostNL Extra@Home (bezorgdienst via Goossens) en Goossens kregen we na 2 dagen het bericht dat de zending retour was gegaan door onbekende oorzaak. Er kon eventueel een nieuw product verzonden worden maar dit ging dan weer 5 tot 7 weken duren. Zelf werk ik al vele jaren bij een groot bedrijf op de klantenservice en ken de frustratie van klanten maar de klantenservice van Goossens was alles behalve sociaal en oplossingsgericht. Als we het product sneller wilde hebben moesten we het maar elders bestellen en de vrije dag die was opgenomen om te wachten op de levering was een gevalletje van pech aldus het commentaar van de klantenservice medewerker. De aanbetaling kon tevens ook 2 weken duren voordat dit werd gecrediteerd. Uit ervaring weet ik dat dit veel sneller kan en kan ik Goossens enkel als tip mee geven om het klantenservice personeel beter op te leiden en wat netter de klant te woord te staan met doelgerichte oplossingen. Het is helaas de tweede slechte ervaring in anderhalve maand tijd bij Goossens en ik merk uit andere reviews dat ze er niet veel mee doen dus wees gewaarschuwd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte klantenservice/aftersales

In juni hebben wij een kledingkast van bijna 3000 euro besteld en aanbetaald bij Goossens Zevenaar. Er werd specifiek in de winkel aangeraden om ook te kiezen voor de Goossens Bezorgservice wat inhoudt dat de kast ook gemonteerd wordt bij je thuis. De medewerkers bleken helaas niet gekwalificeerd om deze kast naar behoren in elkaar te zetten en moesten dit na 5 uur bezig te zijn geweest helaas ook zelf erkennen. Ook bleek een kastenblok verkeerd te zijn voorgeboord en bleek de zweefdeur te zijn beschadigd. Bij de 2e serviceafspraak werd geconstateerd dat de medewerkers van de 1e service afspraak de kast zodanig verkeerd hadden gemonteerd dat er onderdelen waren afgebroken en opnieuw moesten worden besteld. Ook is wederom vastgesteld dat het kastenblok verkeerd was voorgeboord. Nu zou er een 3e service afspraak gemaakt worden. Ik vraag me af of deze ook gaat constateren dat het kastenblok verkeerd is voorgeboord of deze het geniale idee heeft om een correct voorgeboord kastenblok mee te brengen. Ik ben niet tevreden over de afhandeling. Er kan altijd iets fout gaan of beschadigd raken maar juist op deze momenten kan je als bedrijf het verschil maken door deze situatie goed op te pakken en af te handelen. Goossens laat dit bewust of onbewust na. Er wordt geen informatie verstrekt over een nieuwe service afspraak tenzij je hier zelf om verzoekt. Er wordt geen concrete informatie verstrekt wanneer je een oplossing kan verwachten, hooguit de mededeling dat onderdelen in bestelling staan. Er wordt geen enkele compensatie geboden voor het ongemak. Dit wekt helaas geen vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Als je geen hoofdpijn wilt moet je hier NOOIT iets bestellen. Constant vergeten als klant, afspraken

De meest verschrikkelijke service ooit, wat heeft Goossens zijn zaken niet op orde. In juli blind een bank gekocht mbt het sluiten van de showroom tijdens de lockdown. Erbij gezegd dat hij moeiteloos omgeruimd mag worden als deze niet bevalt. Het is nu midden november en we zijn hier nog mee bezig, te bizar voor woorden. Tot TWEE keer toe zijn we door goossens vergeten en moesten zelf contact opzoeken waar elke keer een maand aan voorbij ging. Na heel veel over en weer contact afgesproken dat de bank in october geleverd zou worden. Staat de bank op de dag zelf te vroeg voor de deur en is er niemand thuis. Vervolgend van een bezorger gehoord dat het geen probleem is als ik 30 min terug moet rijden van werk en dat ze zouden wachten, maar na 10 min opgebeld worden door een andere bezorger die op hele onbeschofte wijze verteld dat ze nog 5 min wachten en anders weggaan. Dit was eigenlijk al mijn limiet aangezien ik al weg was gerenden naar huis. Gebeld en nieuwe datum ingeplanned want we zitten toch met een item wat we willen ruilen, 15 nov zou hij dan komen. Je raad het al, hele dag gewacht, vrij genomen rond 4 uur nog geen teken van Goossens. Gebeld en bank blijkt niet in het magazijn op voorraad te zijn. BESTEL HIER NOOIT WAT WANT DE SERVICE IS RONDUIT ASOCIAAL EN DE SLECHTSTE DIE IK OOIT HEB MEEGEMAAKT. Constant loze datums en stilhoudertjes zonder dat er ook maar daadwerkelijk IETS voor je wordt gedaan. Echt totaal schaamteloos.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nemen geen verantwoordelijkheid na het maken van schade.

Tijdens het plaatsen van een boxspring komen de medewerkers van Goossens er achter dat zij de bedmotor zijn vergeten, vervelend maar kan gebeuren. Om een vervolg afspraak met Goossens te maken moet men de klantenservice bellen. Na 43 minuten in de wacht te hebben gestaan is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken om de vergeten bedmotor te plaatsen. Hiervoor moet het eerder geplaatste bed worden verplaatst. Door het verplaatsen komt er aan het licht dat de medewerkers van Goossens het behang (is pas 3 maanden daarvoor aangebracht)achter het hoofdboord op 3 plekken heeft beschadigd. Zij konden het fatsoen niet opbrengen om deze schade te melden. Na overleg in de winkel te L’dorp is er besloten om een prijsopgave van de schade te laten maken. En dan gaat het mis. Goossens neemt geen enkele verantwoordelijkheid en wil uit naam van de heer van Vugt de schade afkopen met € 50,- of met € 100,- aan cadeau bonnen te besteden in een van de winkels. Natuurlijk wordt er geen genoegen genomen met een belachelijke afkoop. Wij verwachten dat Goossens haar klanten met respect en fatsoen behandeld. En dan wordt het vanuit Goossens stil….. en reageert men niet meer op mails. Wij houden hoop en blijven strijden voor het recht, maar zullen nooit geen stap meer zetten in welke winkel dan ook van Goossens. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechtste en meest onbetrouwbare meubelzaak van Nederland

Begin juni hebben wij een aantal meubels besteld via de webshop van Goossens. De leverdatum zou 10 september zijn hetgeen op 3 september nog eens per email werd bevestigd. Tot onze stomme verbazing ontvingen wij op 6 september een nieuwe mail met de mededeling dat de levering niet door kon gaan wegens corona gerelateerde productieproblemen. Wel bijzonder dat ze dat in het afgelopen weekend hebben vastgesteld. Als klap op de vuurpijl meldt Goossens doodleuk dat levering op 4 januari 2022 zal plaatsvinden. Dit riekt 'm.i naar oplichting. We zijn dan ook zeer ontstemd over deze handelswijze. Zo kun je met de aanbetalingen van klanten waarschijnlijk je financiële tekorten dekken. Ik zou iedereen aanraden zijn meubels elders te kopen!,,

  • Aanbevelen? Nee
1

Onbetrouwbaar en onprofessioneel bedrijf

Een 4 tal maanden geleden hebben we via de webshop een aantal meubels besteld en al een aanbetaling gedaan. 4 dagen voor de afgesproken leverdatum kregen we via een email het bericht dat i.v.m corona er vertraging is ontstaan in de fabricage en vervolgens meldden ze doodleuk dat de levering over 4 maanden zal plaatsvinden; 8 maanden dus voor een bestelling????????. Het is toch absurd dat een bedrijf 4 dagen voor levering bedenkt dat ze de afspraken niet na kan komen. Waarschijnlijk zal er een administratieve blunder aan te grondslag liggen, maar dit bedrijf heeft het fatsoen en de professionaliteit niet om op correcte wijze zijn klanten te bewegen. UITERMATE TELEURSTELLEND dit bedrijf. Dus wees gewaarschuwd: bezint er ge begint!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht bedrijf

Slechte service. Beloven bij aankoop snelle levering. Maar helaas wordt die levering via de mail steeds verder vooruit geschoven. Klantenservice heel slecht te bereiken. Zit telkens minimaal 30 min i de wacht. Bij annulering van de aankoop kan je lang wachten op de terug betaling van de vooruitbetaling. DOE NOOIT EEN AANBETALING.

  • Aanbevelen? Nee
1

waardeloze service

Bij het leveren van ons bed en het in elkaar zetten hebben ze onze muur gigantisch beschadigd, nu al weken weekelijks aan het bellen voor een oplossing steeds zeggen u wordt terug gebeld maar dat gebeurd steeds niet wat een slechte service. Hier eens maar zal zeker nooit weer wat kopen hier.

  • Aanbevelen? Nee
5

na 3 weken....

eindelijk mochten we snel een uurtje shoppen midden in de lockdown, he fijn want onze bank was echt wel aan vervanging toe!, sinds kort onze nieuwe bank mogen ontvangen na een lange tijd te hebben moeten wachten. de bank staat nu een kleine 3 weken en voel nu al dat de zittingen gaan doorzakken in de hoeken van de bank. en dat na slechts 2 verjaardagen aan viste wat erop heeft gezeten, zelfs met 100 kilo zou dit geen probleem mogen zijn naar mijn idee voor een bank van goossens kwaliteit EN 1800euro graag zsm een reactie 2740268

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze kwaliteit bank Jonas

In oktober bank Jonas gekocht en deze is eind december geleverd. Na nog geen 3 maanden zag de bank er uit alsof hij al tien jaar intensief gebruikt is. De stof pilt extreem, de "hoogwaardige kussens" klonteren en zijn vreselijk vervormd. Contact met de klantenservice die me naar hun premium care contact verwezen. Na 3 pogingen eindelijk een afspraak gekregen met een monteur voor afgelopen maandag, 21 juni. Volgens de monteur was dit normaal bij losse kussens. Hij heeft een binnenkussen stuk gemaakt om de vlokkenvulling los te maken (klonterde aan elkaar) en de kussens opgeschud. Opschudden doe ik vanaf dag 1 al dagelijks omdat het er anders nog erger uit ziet. Voor de zitkussens kon hij er een plank in stoppen, dan zakte het minder door. Dit vind ik geen goede oplossing voor een bank van nog geen half jaar oud. Aangegeven hier niet tevreden mee te zijn. Monteur verwees me naar Goossens terug. Klantenservice gebeld en ik werd teruggebeld door Goossens Heerlen. Verkoper vertelde dat dit allemaal normaal was en de klacht bij deze was afgehandeld. Ik snap dat na verloop van tijd kussens iets kunnen inzakken. Maar mijn bank ziet eruit alsof hij 10 jaar lang intensief gebruikt is door 10 personen. Ik verwacht heel wat meer van een "kwalitatief hoogwaardig product". De bank die ik vervangen heb was ruim 8 jaar oud en zag er na 8 jaar gebruik stukken beter uit dan de bank die nu nog geen half jaar in mijn woonkamer staat!! Voor mij nooit meer meubels van Goossens! Lees goed de reviews voordat je hier iets koopt! Garantie en service tot aan de deur.

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloze service

Waardeloze service!! Stoelen besteld in de winkel. Netjes geholpen, u heeft ze binnen 10 dagen in huis, werd er beloofd. Aangegeven dat ik ze echt snel nodig heb. Komt goed mevrouw. Nou eerst zou het 10 werkdagen duren. Na 10 dagen maar eens gemaild. Sorry mevrouw dat was een foutje, levertijd is uiterlijk 10 weken! Na 10 weken hoor ik weer niets.Sorry mevrouw, het duurt nog 3 weken er is vertraging. Niet geïnformeerd, geen telefoontje niets, moet het er maar mee doen en zelf achteraan en maar hopen dat het niet nog langer duurt! Nog geen zekerheid! Kadobon voor in hun winkel van 25 euro kan ik krijgen om de pijn te verzachten. Alsof ik ooit nog weer eens wat bij hun wil kopen!!! Gewoon korting op de prijs zit er niet in, mag ik na nog 2 dagen wachten op antwoord horen. En dit alles over de mail. Geen telefoontje niets. Ik heb de order geannuleerd. Voor niets 10 weken gewacht, maar ik ga niet nog langer wachten en zoek wel elders stoelen waar ze wel doen wat er beloofd wordt. Enorm teleurgesteld in de service, had ik niet verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze klantenservice

Waardeloze klantenservice. Een set van 3 salontafels gekocht en deze vertoont al naar 2 weken vreemde vlekken die omhoog komen. * Er wordt niet gegeten aan deze tafel. * Voor drank worden er onderzetters gebruikt. * Er is niet geknoeid op de tafel. Bij diverse mails en vragen aan de klantenservice krijg ik tot 2 keer het bericht dat de tafel behandeld moet worden met antiekwas, die je natuurlijk dan weer bij hun mag aankopen. Dat de tafel onderhoudt nodig heeft is natuurlijk begrijpelijk, maar ik mag aannemen niet naar 2 weken dat de tafel in huis staat. Tot 3 keer de vraag gesteld hoe dit mogelijk is, en er wordt aangegeven dat de betreffende persoon geen servicemonteur is. Bij de vraag om de mail door te sturen naar de servicemonteur voor een antwoord, krijg ik te horen dat ze mij niet verder kunnen helpen. Bedenk jezelf voor je hier iets koopt, wanneer je vragen hebt kunnen/willen ze deze dan (in mijn geval) niet beantwoorden. P.S. onder de e-mailhandtekening stond van de klantenservice stond in de eerste 2 mails als functie "Sales & Advies". Bij de laatste mail stond er ineens "Medewerker klantenservice". Toch wel vreemd dat in dezelfde mailwisseling met hetzelfde mail adres ineens de functietitel wordt aangepast binnen 19 uur tussen 2 mails.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.