We hebben op 10 april tuinstoelen besteld met een levertijd van 4-6 weken. Krijgen we vandaag in de 7e week bericht dat vanaf 19 juli ! (dan is de helft van seizoen al voorbij) geleverd wordt. Erg jammer. Gemiste kans
Online informatie betreffende de notenhouten kast van het type "Plain" verwijst niet naar het feit dat hier sprake is van een gefineerde kast. Wel wordt de hoge kwaliteit en afkomst van het notenhout beschreven, maar niet, dat het slechts een fineerlaagje is. Dit leidt na het afleveren, gezien het niet geringe bedrag van € 1600,- tot argwaan ten aanzien van de integriteit van Goosens. Telefonisch reclameren over de onvolledige online informatie leidt tot nog meer teleurstelling. Zowel van de woordvoerder als de filiaalmanager Nuenen slechts afwijzende antwoorden. Vervolgens wordt geen enkele opening geboden om het gesprek aan te gaan. Geen excuses of "u heeft een punt". Omdat ik in een 30 minuten winkelafspraak de kast (in een andere houtsoort) in het filiaal bekeken heb, had ik het zelf moeten controleren en constateren aldus de filiaalmanager. Ik heb van de filiaalmanager alleen het absurde aanbod gekregen om de kast retour te laten nemen en de aanschaf kosten te delen. Ik vraag mij af of deze onvolledige informatieverstrekking een verwijtbare in gebrekestelling of zelfs een vorm van misleiding van Goosens is. Fatsoenlijk is het m.i. zeker niet.
Vanochtend zou een eettafel bezorgd worden met stoelen.De eettafel paste niet door de voordeur wat een schrik na maanden wachten. Bezorgers gingen achterom door de tuin en hadden natte vieze schoenen hierdoor. Gevraagd of ze hun schoenen uit wouden doen omdat de vloer net geschuurd en geolied was. Niet gehoord of niet door bezorgers gezegd dat dit niet kon vanwege veiligheid.Dekbed neer gelegd dit was direct vies. Geen greintje geduld of overleg ze liepen door.Ik vond dat dit veel te ver ging en vroeg me af op wiens rekening de schade zou komen.Ik vind dat een bedrijf best even de tijd mag nemen om te kijken hoe een vloer niet te beschadigen.Een oplossing zou b.v. zijn geweest buiten in elkaar zetten of verzoek meerdere kleden op de vloer. De heren wouden zichtbaar geen enkele minuut tijd verliezen waren door aan het banjeren en stelden kritiek niet op prijs. Ze zijn met tafel en al vertrokken.Opnieuw grensoverschrijdend gedrag. Klantenservice gebeld kwam met geen enkele oplossing niet in staat om mee te denken vermoedelijk al op de hoogte gesteld door bezorgers. Gedrag van werknemers wat irritatie oproept. Vrije dag opgenomen bedrijf gaat veel te ver.
9 maanden met een kapotte bank gezeten die net 6 ken uit de garantie was. Geen reactie op mails. Niet goed luisteren naar omschrijving van de klacht en dus na 5 maanden een keer met een verkeerd onderdeel aankomen en vervolgens nog een 4 maanden moeten wachten. Het verminderde woongenot zoals gemeld, wordt niet beantwoord c.q. erkend.
Beste Martin, Allereerst hartelijk dank voor je reactie, of dit nu positief of negatief is, hier kunnen we altijd van leren! Wat vervelend om te horen dat wij niet goed hebben geluisterd naar uw verhaal en dat wij niet op uw mails hebben gereageerd. Dat kan zeer zeker de bedoeling niet zijn en ik wil je dan ook bij deze onze excuses hiervoor aanbieden. Het woongenot kunnen wij je ook niet meer teruggeven, hoe spijtig dat ook is. Ik hoop wel dat het probleem inmiddels is verholpen. Met vriendelijke groet, Goossens
Na 2 jaar breekt de armleuning van mn bank van 2600€. Op de aankoopbon staat dat ik 10 jaar garantie heb op constructie. Maar als de de armleuning doorbreekt valt dit volgens hun niet onder de garantie. Dit bepalen ze zelfs op 200km afstand! De leuning is gemaakt van een spaanplaat van 0,8 cm dik over een lengte van 1m die dus erg fragiel is. Dus de repratie kosten moet ik zelf betalen. Dus aanstaande klanten. Wees gewaarschuwd. Ga je voor kwaliteit met goede garantie, ga dan NIET naar goossens
Hallo Roy, We hebben reeds gereageerd op jouw review op Trustpilot. Zonder gegevens kunnen wij helaas niet meekijken wat er aan de hand is. Constructiegarantie is op afstand niet te beoordelen, daarvoor komen wij graag langs. We waarschuwen je op voorhand echter wel voor de kosten als dit geen constructiefout blijkt te zijn. Op onze site kan je hier alles over terugvinden wat hier wel en niet onder valt. Met vriendelijke groet, Goossens
Volgens afspraak geleverd. Mooie bank op het eerste gezicht. Na een dag in gebruik en om een goede indruk te krijgen een aantal weken gebruik valt helaas de afwerking en consistentie van de rugkussens ons toch behoorlijk tegen. Vulling van rugkussens niet gelijk. Ook de harde houten rand? (Nog niet eerder bij een andere bank gevoeld) aan voorzijde, voelbaar onder alle zittingen is niet prettig. Bank zakt ook door bij de koppeling, wij zijn normaal van postuur. Helaas hadden wij de originele verpakking al verwijderd en klein gemaakt. Anders had de bank zeker retour gegaan. Jammer en teleurstellend. Ik zou deze bank niet weer kopen en ga zeker proef zitten bij een volgende aankoop van een bank.
Beste Anita, Dankjewel voor uw review! Wat vervelend dat het bankstel niet naar wens is. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen kunt u een mail sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Goossens
ik wacht aan mijn bestelling al6 maanden lang en als ik bel naar "klantenservice" ze praten met mij zo als ik zelf nog geen geduld heb om nog paar manden te wachten. Echt belachelijk dit hoe ze met klanten gaan!!!!!! Ik raad niemand om een bestelling hier doen. slechte service arrogante medewerkers
Beste Artash, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat jouw order later uitgeleverd wordt dan in eerste instantie verwacht werd. Onze klantenservice heeft voor u gekeken of ze de levering konden bespoedigen maar dat is helaas niet mogelijk omdat de meubels nog niet zijn aangeleverd vanuit de leverancier. Onze excuses dat u niet tevreden bent met de manier waarop u te woord bent gestaan. We gaan dit intern terugkoppelen naar de desbetreffende medewerker. Desondanks wensen wij u alvast veel plezier toe van uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Goossens
Ik was vorig jaar op zoek naar een bed. Werd heel netjes geholpen op de juiste manier en met kennis van zaken. We kozen voor een boxspring maar ik twijfelde voor 1 of 2 matrassen omdat ik dacht dat de matrassen uit elkaar zouden gaan. Echter men garandeerde me dat dit niet het geval zou zijn omdat we een goede topdekmatras erop hadden. Echter het probleem is dat ik nu in bed lig op mijn rug en regelmatig naar binnen schuin lig omdat ik naar daar inzak omdat de matrassen van elkaar liggen. Nu mijn vraag in de winkel en zegt men hiervoor een anti-slip te hebben maar deze kost 30 euro per matras!!! Eigenlijk vind ik het schande dat dit bij zo een dure aankoop er niet bij mag zitten en toch zeker bij verkoop bij vermeld zijn dat dit kan gebeuren het glijden en al zeker toegeven wanneer er om gevraagd wordt. Had anders wellicht een matras uit zijn hele genomen.
Beste Ronny, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat u niet goed bent ingelicht. Als we voor u nog iets kunnen betekenen, dan horen we dit graag. https://www.goossenswonen.nl/klantenservice/klachten
mooie boxspring gekocht bij Goossens waar wij dachten goede servies te krijgen echter; -advies/uitleg in de winkel matig - bezorging/monteren slecht (bed was verkeerd en scheef in elkaar gezet, poten en voetbord scheef en niet vast, wanden langs de trap beschadigd, communicatie met monteurs slecht Kortom zeer teleurstellend!!
Hoi Vief, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Mijn excuses hiervoor. Hopelijk is het inmiddels goed gemonteerd en bent u tevreden met de boxspring. Met vriendelijke groet, Team Goossens
Goossens wonen: Helder aanbod: je weet precies wat je koopt. Elk product en/of elke dienst heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid. In praktijk: Mdf kasten met een fineerlaag eiken worden aangeprezen als eiken kasten. Met geen woord wordt er vermeld dat de Barcelonakast voor 90% uit mdf bestaat en ze willen dit ook niet aanpassen op de website. Klantservice geeft hierop geen antwoord maar praten er omheen.
Beste, Bedankt voor je reactie. Dit wordt altijd aan je medegedeeld als je hierom vraagt. Het materiaal is echter wel van eiken gemaakt. We classificeren echter bij geen enkel meubel op onze site of het om fineer, een combinatie of massief hout gaat. Vervelend dat hierin dus een miscommunicatie is geweest. Met vriendelijke groet, Goossens
Originele beoordeling
Mdf kasten met een fineerlaag eiken worden aangeprezen als eiken kasten. Met geen woord wordt er vermeld dat de Barcelonakast voor 90% uit mdf bestaat en ze willen dit ook niet aanpassen op de website. Klantservice geeft hierop geen antwoord maar.praten er omheen.
Beste, Bedankt voor je reactie. Dit wordt altijd aan je medegedeeld als je hierom vraagt. Het materiaal is echter wel van eiken gemaakt. We classificeren echter bij geen enkel meubel op onze site of het om fineer, een combinatie of massief hout gaat. Vervelend dat hierin dus een miscommunicatie is geweest. Met vriendelijke groet, Goossens
geen info ben zolang aan het wachten moet er zelf iederkeer achteraan voor die achterwand wat ik mis in het pakker eerst maandag toen dinsdag maaar nee niks te zien of gehoord tot heden zeeeeeeeeeeeerr teleustelend
Hallo Wien, Bedankt voor je reactie en vervelend dat de verzending met pakketdienst niet duidelijk is voor je. Via de track&trace code kan je de levering volgen. De wand had een levertijd aan ons van één week. Dat is zeer snel in deze tijden! Met vriendelijke groet, Goossens
We hebben al behoorlijk wat spullen besteld bij Goossens, niet de goedkoopste winkel maar dat hoeft ook niet. Meubelen en tafels prima geleverd volgens afspraak, alleen bestellen we later een staande lamp die behoorlijk beschadigd is aangekomen. Normaal gesproken zal ik niet lastig doen als er een klein krasje op zit, maar dit is te gek. Al 2x een klachtenformulier met foto gestuurd via mijn inlog en nul reactie. Het liefst zou ik 1 ster geven maar daar wacht ik nog even mee.
Beste Gert, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te lezen dat uw staande lamp beschadigd geleverd is! Graag willen we met u mee kijken, naar een oplossing. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 08.30 - 22.00 tel. 0413 - 212 855
Zeer goed !!!
Hallo Beatrix, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubel! Met vriendelijke groet, Goossens
Mooie meubels, goede kwaliteit en super fijne service bij bezorging!
Hallo Milou, Wauw, een 10! Dankjewel voor het mooie compliment en nog veel plezier toegewenst van je meubelen! Met vriendelijke groet, Goossens
Bestellen via webshop gaat prima, maken afspraak en planning datum is ook dik in orde. Kast werd op afgesproken dag en tijdsraam afgeleverd, echter nadat de (echt hele) grote doos in de kamer was gelegd gingen de heren er weer vandoor "want we hadden drempelbezorging". Kast van bijna 100kg meer dan 2m anderhalve meter breed hoog was niet te tillen en lag op zijn kant. Zat in een dus ook hele grote doos met rondom dik in de piepschuim, wat nog een grote berg afval opleverde. Het is dus jammer dat dit niet vooraf bekend is.
Beste, Bedankt voor deze beoordeling & feedback. Wat jammer dat het bij aankoop niet duidelijk was dat je een keuze hebt voor een drempelservice of Goossens Bezorgservice. Inmiddels hebben wij hierin een aanpassing gemaakt, zodat hier in de opvolgende mail nog eens extra op geattendeerd wordt en er eventueel nog tijdig een wijziging in bezorging gemaakt kan worden. Ik wens je desondanks toch heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens
Zie boven niets aan toe te voegen
Wij hebben de verkeerde eettafel geleverd gekregen. Retourneren kost MIJ €75,- en het verkeerde geleverde product kon pas 4 weken later opgehaald worden. Jullie kunnen zelf ook wel bedenken dat ik het belachelijk vind om €75 euro te moeten betalen voor de transportkosten terwijl jullie de verkeerde tafel leveren. Overigens ligt de tafel van 1 meter 80 gigantisch in de weg 4 weken lang. Wij hebben de tafel nu zelf moeten terugbrengen naar jullie filiaal in Veghel wat minimaal één uur rijden is voor ons. En op ons geld moeten we ook nog eens 14 dagen wachten.. Schandelige service. Een tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn.
Beste Esmée, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft de tafel in de winkel bekeken en later zelf online besteld. De tafel die u besteld heeft, hebben wij geleverd. Jammer dat dit een ander model is dan u in de winkel had gezien. Voor het ophalen van foutief bestelde meubels worden transport kosten in rekening gebracht, daar wij het door u bestelde model correct hebben geleverd. Indien u advies wenst over het model dat u in de winkel heeft gezien, kijken we natuurlijk graag met u mee op moment van bestelling om in de toekomst dit soort situaties te voorkomen. Met vriendelijke groet, Goossens
Goed geholpen in de winkel en bezorging was uitstekend. Niks op aan te merken. Jongens werkte zorgvuldig en netjes. En bank zit heerlijk !
Let op! Als je iets koopt bij Goossens heb je geen garantie voor levering. Wel aanbetalen, anders is de order niet geldig..... In juli bestellen wij een eettafel, deze zou in oktober geleverd worden, de levering werd enkele dagen vooraf aangekondigd, echter 1 dag voor levering krijgen wij een telefoontje van Goossens dat de tafel niet in de container zat? En de levering zonder overleg werd verplaatst naar 21 december. Beging deze week wederom bevestiging van levering ontvangen van Goossens, dus wij blij, maar HELAAS, weer telefoontje dat de tafel wederom niet geleverd kan worden en de nieuwe levering datum zonder overleg 1 maar 2021 wordt. Dus ondanks toezeggingen vanuit de winkel hebben nog niets. Bij een poging om de order te annuleren, moeten wij, ondanks dat Goossens in gebreke blijft ( lees CBW , niet leveren na 2x toezeggen) annulering kosten betalen eerst 100% maar Goossens vind dat zij coulant zijn en daarom de kosten verminderen naar50% Schandalig voor woorden, verschuilen achter de Pandemie, terwijl ander winkels gewoon kunnen leveren. Wel vreemd... begrip hebben wij, maar na diverse smoesjes en reeds 6 maanden wachten, waarbij nu wederom levering is uitgesteld tot maart 2021 zijn wij er klaar mee..
Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Wat een ontzettend vervelende situatie! Ik kan me je teleurstelling hierin heel goed voorstellen. Ik kan helaas via dit mail adres geen bestelling bij ons vinden. Ik wil graag voor je kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je onze klantenservice willen mailen met een beschrijving van deze situatie, zodat we hier nogmaals naar kunnen kijken? Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens
Doe vooral geen zaken met deze meubelzaak. Wij kochten 4 maanden geleden een eethoek set. Ons werd beloofd in de winkel van Goossens in Groningen dat de eethoek voor de kerstdagen zou worden geleverd en wel op 23 december. Op 16 december werd via een mail dat aflevering op 23 december bevestigt met een reminder. Echter 17 december werden wij gebeld door de winkel in Groningen dat de levering werd uitgesteld tot de tweede week van januari. Hierop een gesprek aangevraagd met de winkelmanager doch dit vond men niet nodig en we moesten contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice medewerker betreurde de gang van zaken en bood ons een schadevergoeding aan van €75, dit is 3 procent van het aankoopbedrag. Hierop de manager van de klantenservice gesproken omdat de levering nu weer werd uitgesteld tot de tweede week van februari terwijl net was toegezegd dat dit de tweede week van januari zou zijn. De levering is dus in totaal 8 weken vertraagd. De manager gaf toe dat de communicatie niet goed verliep en dat er teveel toezegging werden gedaan die niet na te komen zijn. Zij bood nu een korting van 125 euro aan. Al met al een teleurstellende zaak en derhalve de bestelling geannuleerd. Vanaf de aankoop duurde de levering dus al 4 maanden en daar bovenop werd levering nog eens vertraagt met 2 maanden. Omdat de uitgestelde levering van de eethoek pas 6 dagen voor levering werd aangekondigd hadden wij onze eethoek al via marktplaats verkocht en derhalve zitten wij met de feestdagen zonder eethoek. Ordernummer: 2690456
Beste Gerrie, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat jouw order productievertraging heeft opgelopen en dat we deze niet kunnen leveren op de beloofde datum, onze excuses voor het ongemak. Mijn collega in Groningen heeft vandaag per mail contact met je opgenomen en wil graag met jou opzoek gaan naar een passende oplossing. We hopen dat we er samen nog uit kunnen komen.
Blij met mijn tv-meubel, ook omdat deze in de aanbieding was. Goede communicatie, goed afgeleverd door vriendelijke mensen.
Beste Marjolein, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Goossens
We waren in de winkel al niet al te vriendelijk behandeld, maar toch een bank gekocht omdat deze naar ons zin was. In verband met uitloop van onze verbouwing moesten we verzetten en extra kosten betalen. Ze kwamen zelf met het voorstel deze na levering terug te laten storten, omdat de bank niet gemonteerd hoefde te worden. Je snapt hem al, de bank is geleverd en ze weten nergens niks meer van. Als ik het zo verder lees zie ik alleen maar negatieve reacties de laatste tijd. Voor ons in ieder geval NOOIT geen Goossens meer.
De bestelling ging vlot op de overzichtelijke website. Ook de levering is uitstekend gegaan en goede service van de mannen die de kast afgeleverd en neergezet hebben.
Beste Monique, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Hier doen wij het allemaal voor! Fijn om te lezen dat alles van aankoop tot levering naar wens is verlopen. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens
Goede levering, goede communicatie voor bezorging. Vriendelijke bezorgers. We hebben alleen 1 klacht. 1 ladenkasten londe is niet goed, laatjes zitten scheef, sluiten niet aan. Is ook niet bij te stellen. Kastje ziet er nu goedkoop uit. Een klacht ingediend maar nog geen reactie ontvangen. Hopelijk wordt dit opgelost. De overige meubels zijn prima.
Beste Yolanda, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat de communicatie goed is verlopen. Jammer dat een ladekast niet naar wens is. Inmiddels is er contact met je geweest voor het plannen van een service afspraak. Met vriendelijke groet, Goossens
Na wekenlange ellende bij een andere woonwinkel en daar de order gecancelled, online een set eetkamerstoelen besteld bij Goossens. Wat een verademing. Alles was op voorraad en ondanks de drukke decembermaand stond alles 3 werkdagen later gebruiksklaar in mijn huis. Goede orderverwerking en verloop, vriendelijke en vlotte klantenservice, goede service aan huis met montage, bezorging was half uur vroeger dan gepland maar werd aangekondigd met een sms. De stoelen zijn precies als op de website en voldoen aan de verwachtingen. Ik ben er allemaal heel blij mee.
Beste Gabriëlle, Wauw!! Wat een super mooie beoordeling! Bedankt hiervoor! Super fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is verlopen & dat je zo tevreden bent met het product. Ik wens je heel veel plezier met de mooie eetkamerstoelen! Met vriendelijke groet, Goossens
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.