Filters

8

Overzichtelijk en mooi

Duidelijke indeling en goed overzicht van product informatie.

  • Aanbevelen? Ja
2

Goossens is Goossens niet meer

Ik woon bij Goossens om de hoek en niet alleen ik, mijn familie kocht altijd de meubels bij Goossens, dit vanwege de kwaliteit en service. Met name het laatste is niet meer wat het geweest is, en zou dan ook mensen afraden om naar Goossens te gaan. Op 12 oktober een stoel besteld (die tevens bij meerdere meubelzaken esteld kon worden maar Goossens had gekozen vanwege de service), bij Goossens, die binnen ongeveer twee weken geleverd kon worden. Helaas bleek dat niet twee weken, want de eerst volgende Goossens levering die we konden kiezen was 17 November. 5 dagen voor de geplande levering worden we op de hoogte gebracht dat de stoel productie vertraging heeft, en hierdoor de volgende bezorgafspraak is vastgesteld op 7 December. Vervolgens ontvang ik afgelopen week een incomplete mail vanuit Goossens, waar ik uit kan opmaken dat de afspraakdatum van 7 december is komen te vervallen. Ik stuur vervolgens een mail naar Goossens en vraag om een reactie en complete status update. De dag erna geen reactie, maar wel een melding dat ik de restbetaling moet voldoen, omdat ze de stoel met PostNL sturen, en een pinbetaling aan de deur niet mogelijk is. Dus betalen mag de klant wel, maar een fatsoenlijk reactie geven en concrete info van levering is te veel gevraagd. Tevens opgebeld naar Goossens en om een reactie gevraagd, maar enige excuses, ho maar. Ik had precies dezelfde stoel kunnen kopen voor minder, bij een andere meubelzaak, maar koos helaas voor Goossens. We komen van een koude kermis thuis! Ik eveel iedereen dan ook an om niet naar Goossens te gaan.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Gekochte kast blijkt qua kleurstelling in werkelijkheid niet op de kleur zoals getoond op de website. Iewat afwijken kan - maar niet in de mate zoals nu het geval is. Retourneren kan, maar laten ophalen (beetje zwaar zo'n kast) kost 79€. De aflevering kostte ook 79€. Dus bij retourneren betaal je uiteindelijk 158€. En dan heb je... niets.

  • Aanbevelen? Nee
5

erg lange leveringstijden

erg lange leverings tijden , slechte coordinatie bij levering door goosens en post.nl .geen goed contact in deze. meubels zijn we mooi .

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik heb een bank gekocht

Ik heb een bank bij jullie gekocht super mooie bank. 1 dec bezorgen en 3 dec was hij al stuk meteen naar jullie gebeld zou een mail krijgen waar ik de foto’s naar toe kon sturen. Tot 3 keer toe gebeld niets ontvangen. Denk dat er ergens iets mis is gegaan. Daarna heb ik zelf een mail gestuurd. En mijn vriend ook maar hebben nog steeds niets gehoord. Helaas hoop snel iets van jullie te horen Groetjes Daisy

  • Aanbevelen? Ja
4

onprofessionele winkel

Nooit meegemaakt: slecht advies bij aankoop, zeer lange wachttijd voor een levering, dag voor de levering een gedeelte van de levering een maand uitgesteld, slechte prijs/kwaliteit verhouding, beschadiging bij levering, geen compensatie. Mijn feedback van de betrokken artikelen wordt niet gepubliceerd. Login op de website werkt de helft van de tijd niet.

  • Aanbevelen? Nee
4

Strong chemical smell on the matras that does not go away

Your new matras has a strong chemical smell which does not go away after three weeks. We ventilate the room every day even out the matras beside the open window. The smell is getting less but never gone. Every morning when we walk into the room we smell the matras. And when I tried to return j was told I need to pay a fee for returning.

  • Would you recommend us? No
1

klantenservice?? Welke klantenservice !!??

Vandaag een vraag proberen te stellen over een bepaald artikel. Na letterlijk 45 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de lijn... Vervolgens op een onbeschofte chagerijnige manier te woord gestaan. Tegelijkertijd ook maar geprobeerd te chatten.. Kreeg wel netjes antwoord dat ze het te druk hebben om vraag te beantwoorden. Voor het geval men denkt dat de vraag moeilijk was : Is meubelstuk x ook leverbaar in andere kleuren dan op de site vermeld staat? Lijkt me toch niet een al te zware opgave om te beantwoorden. Voor mij in ieder geval reden om onze centjes in ieder geval niet bij Goossens uit te geven.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Klanttevredenheid kent Goossens niet. Meubel met meerdere beschadigingen geleverd. Contact krijgen is bijna onmogelijk. Heel lange telefonische wachttijden, de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Geen reactie op e-mail. Als je er dan eindelijk doorkomt onvriendelijk te woord gestaan en zeer slechte communicatie.

  • Aanbevelen? Nee
7

netjes op tijd geleverd en netjes afgemonteerd.

netjes op tijd geleverd en netjes afgemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Goede service en alles is mooi op tijd en conform afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Zeer slechte service, de bezorgers kregen de kast niet naar boven via de trap, we hadden doorgegeven dat het een drive-in woning is, heb mijn zoon gebeld en die is gekomen en die stelde voor om het via het balkon te doen,dan moest hij de vrachtwagen op pad rijden maar dat wilde ze niet, toen hebben ze het in de garage gezet, mijn zoon heeft vrienden geregeld en ze hebben het zelf via balkon na binnen gebracht en bij het uitpakken, blijkt tie op meerderen plekken te zijn beschadigd, en nu moet ik tot 14 dec wachten

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne zaak en mooie meubels

Ik heb een witte linnenkast en een prachtige ronde industriële tafel met jong eiken blad en mooie antraciet grijze industriële stoelen alles is erg mooi .alleen maar mooie complimenten van mijn familie. De levering was precies zoals afgesproken en gepland zou zo weer naar Goosens gaan op de woonboulevard in Breda.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onverwacht goed kwaliteit

Heb een product online besteld op basis van online gegevens. In het echt product beter dan k had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bedroevende after sales

Nieuwe tafel gekocht waar bij levering een aantal gaten die lijken op boorgaten in het blad blijken te zitten. Antwoord servicedienst: Betreft geen boorgat en mag in het meubel zitten....

  • Aanbevelen? Nee
2

teleurstellend

Datgene wat bezorgd is blijkt niet in orde; als ik de klantenservice bel krijg ik te horen dat er iemand langs zal komen om het te bekijken. Dat klinkt fijn maar........... dat zal pas na 3 weken plaatsvinden! Slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
2

beschadigde producten

Beide kasten (commode/nachtkasje) zijn beschadigd geleverd en wordt pas in januari vervangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Weer een prachtig meubel ontvangen

Mooie keukenkast gekocht en ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bereikbaarheid = onder NUL

Hallo, Een afspraak gemaakt dat een matras vandaag geleverd zou worden. Hiervoor blijft ik dus ook speciaal thuis van het werk! Vervolgens krijg ik een bericht van PostNL dat ze de order van Goossens niet ontvangen hebben en dat ik met Goossens contact op moet nemen. Tot daar de goede communicatie van PostNL. Maar dan Goossens: volgens website vanaf 08u30 bereikbaar via Chat, email, telefoon, whatsapp, .... HELAAS geen van allen ook maar enige bereikbaarheid? 't Is nu 10u45 en telefoon wordt nog steeds niet beantwoord, Chat wordt onmiddelijk doorgezet naar "u ontvangt een email van ons" HALLO CHAT FUNCTIE? Via Whatsapp nu al sinds 09u04 gestart, zonder enige reactie. Voor mij wordt dit al serieus een reden om stappen te zetten richting annuleringsrecht en terugbetaling. Dan denkende dat er zoveel medewerkers in de winkels rondlopen en staan te wachten totdat er eens iemand komt. Denk niet dat op dit tijdstip ze het al zo druk hebben. Misschien winkels een rechtstreeks benaderbaar maken? (cijfer 1 is teveel, maar kan niet minder selecteren bij de sterren?)

  • Aanbevelen? Nee
5

Slechte aflever service

Kartonnen dozenverpakking zelf openen vervolgens monteren en zelf afvoeren van de verpakking. Nog nooit meegemaakt bij Goossens bestellingen.

  • Aanbevelen? Nee
8

vriendelijk en behulpzaam

Na bestelling, prima bezorging. Helaas beschadiging aan de stof maar wordt prima opgelost door het weer terug te nemen. Geld terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne levering en netjes afhandeling

Kast kwam in 1 geheel, dus dat was erg fijn! Paste niet door de deur, maar ze brachten de kast achtero.

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellent

Gets a safe feeling when you buy from Goossens Wonen & Slapen as you know you will get high quality and durable products.

  • Aanbevelen? Ja
6

Hmm.

Product staat " op voorraad" levertijd enkele dagen. Die levertijd is veel langer dan beloofd. Op de leverdag wordt veel later geleverd dan vooraf gemeld. Product wordt niet uitgepakt. " Als het niet klopt kun U terugsturen " Al met al ánders dan eerdere ervaringen met Goossens

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch

Goede ervaring met klantenservice

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.