Duidelijke indeling en goed overzicht van product informatie.
Beste Hannes, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier doen wij het allemaal voor. Wij vinden het super om te horen dat alles duidelijk was voor u omtrent uw bestelling. Ik wil je heel veel plezier wensen met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens
Ik woon bij Goossens om de hoek en niet alleen ik, mijn familie kocht altijd de meubels bij Goossens, dit vanwege de kwaliteit en service. Met name het laatste is niet meer wat het geweest is, en zou dan ook mensen afraden om naar Goossens te gaan. Op 12 oktober een stoel besteld (die tevens bij meerdere meubelzaken esteld kon worden maar Goossens had gekozen vanwege de service), bij Goossens, die binnen ongeveer twee weken geleverd kon worden. Helaas bleek dat niet twee weken, want de eerst volgende Goossens levering die we konden kiezen was 17 November. 5 dagen voor de geplande levering worden we op de hoogte gebracht dat de stoel productie vertraging heeft, en hierdoor de volgende bezorgafspraak is vastgesteld op 7 December. Vervolgens ontvang ik afgelopen week een incomplete mail vanuit Goossens, waar ik uit kan opmaken dat de afspraakdatum van 7 december is komen te vervallen. Ik stuur vervolgens een mail naar Goossens en vraag om een reactie en complete status update. De dag erna geen reactie, maar wel een melding dat ik de restbetaling moet voldoen, omdat ze de stoel met PostNL sturen, en een pinbetaling aan de deur niet mogelijk is. Dus betalen mag de klant wel, maar een fatsoenlijk reactie geven en concrete info van levering is te veel gevraagd. Tevens opgebeld naar Goossens en om een reactie gevraagd, maar enige excuses, ho maar. Ik had precies dezelfde stoel kunnen kopen voor minder, bij een andere meubelzaak, maar koos helaas voor Goossens. We komen van een koude kermis thuis! Ik eveel iedereen dan ook an om niet naar Goossens te gaan.
Beste Kevin, Bedankt voor je reactie en vervelend om te horen dat je het zo ervaart. Wij proberen er alles aan te doen om zelf in deze bijzondere tijd nog alles netjes bij je af te leveren. Helaas kan het zo zijn dat er soms toch productievertraging in jouw bestelling sluipt. Dit laten wij altijd direct weten als wij dit van de fabrikant vernemen. We kunnen dan pas later aan je doorgeven wanneer je het meubel wel mag verwachten. Kleinere artikelen worden met de gratis verzending ofwel pakketdienst uitgeleverd. Dat kan vanwege de actuele drukte wat langer op zich laten wachten. Met vriendelijke groet, Goossens
Gekochte kast blijkt qua kleurstelling in werkelijkheid niet op de kleur zoals getoond op de website. Iewat afwijken kan - maar niet in de mate zoals nu het geval is. Retourneren kan, maar laten ophalen (beetje zwaar zo'n kast) kost 79€. De aflevering kostte ook 79€. Dus bij retourneren betaal je uiteindelijk 158€. En dan heb je... niets.
Beste Jan, Wat jammer dat het meubel niet naar wens is. Je kan het inderdaad door ons laten ophalen. Hier betaal je wel €79,- voor. Met vriendelijke groet, Goossens
erg lange leverings tijden , slechte coordinatie bij levering door goosens en post.nl .geen goed contact in deze. meubels zijn we mooi .
Ik heb een bank bij jullie gekocht super mooie bank. 1 dec bezorgen en 3 dec was hij al stuk meteen naar jullie gebeld zou een mail krijgen waar ik de foto’s naar toe kon sturen. Tot 3 keer toe gebeld niets ontvangen. Denk dat er ergens iets mis is gegaan. Daarna heb ik zelf een mail gestuurd. En mijn vriend ook maar hebben nog steeds niets gehoord. Helaas hoop snel iets van jullie te horen Groetjes Daisy
Hi Daisy, Bedankt voor deze beoordeling. Wat ontzettend jammer dat er al zo snel iets mis is met de bank. Ik zie dat er inmiddels contact met je is opgenomen vanuit de klantenservice. Wij zullen dit zo snel mogen en naar tevredenheid met je oplossen. Mijn excuses voor dit ongemak! Met vriendelijke groet, Goossens
Nooit meegemaakt: slecht advies bij aankoop, zeer lange wachttijd voor een levering, dag voor de levering een gedeelte van de levering een maand uitgesteld, slechte prijs/kwaliteit verhouding, beschadiging bij levering, geen compensatie. Mijn feedback van de betrokken artikelen wordt niet gepubliceerd. Login op de website werkt de helft van de tijd niet.
Beste Peter, Bedankt voor deze beoordeling! Wat jammer om via dit kanaal te moeten vernemen dat er een beschadiging is ontstaan bij levering. Via uw mail kan ik hiervan geen eerdere melding terug vinden. Ik kijk graag mee wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Ik wil u vragen om contact op te nemen via [email protected] + foto's van de schade. Ik wens u desondanks veel plezier met uw aankoop & hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Goossens
Your new matras has a strong chemical smell which does not go away after three weeks. We ventilate the room every day even out the matras beside the open window. The smell is getting less but never gone. Every morning when we walk into the room we smell the matras. And when I tried to return j was told I need to pay a fee for returning.
What annoying that a chemical smell comes from the mattress. This can come from the packaging material. This is quite normal and this smell fades over time.
Vandaag een vraag proberen te stellen over een bepaald artikel. Na letterlijk 45 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de lijn... Vervolgens op een onbeschofte chagerijnige manier te woord gestaan. Tegelijkertijd ook maar geprobeerd te chatten.. Kreeg wel netjes antwoord dat ze het te druk hebben om vraag te beantwoorden. Voor het geval men denkt dat de vraag moeilijk was : Is meubelstuk x ook leverbaar in andere kleuren dan op de site vermeld staat? Lijkt me toch niet een al te zware opgave om te beantwoorden. Voor mij in ieder geval reden om onze centjes in ieder geval niet bij Goossens uit te geven.
Beste A. Fijnaart, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u ons moeilijk heeft kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor. Bij drukte op de chat, krijgt u dit automatische bericht. Dit heeft uiteraard niets te maken met de inhoud van uw vraag. Wij kijken graag met u mee indien er nog onduidelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Goossens
Klanttevredenheid kent Goossens niet. Meubel met meerdere beschadigingen geleverd. Contact krijgen is bijna onmogelijk. Heel lange telefonische wachttijden, de telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Geen reactie op e-mail. Als je er dan eindelijk doorkomt onvriendelijk te woord gestaan en zeer slechte communicatie.
Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het meubel met meerdere beschadigingen bij u is geleverd. Ik kan helaas via dit kanaal niet inzien welke case dit betreft. Ik wil u vragen, indien u nog niets van ons heeft vernomen, contact op te nemen met de klantenservice via 0413-212855 lijn 1. Mijn excuses voor het ongemak, Met vriendelijke groet, Goossens
netjes op tijd geleverd en netjes afgemonteerd.
Beste Frans, Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Goossens
Goede service en alles is mooi op tijd en conform afspraak geleverd.
Zeer slechte service, de bezorgers kregen de kast niet naar boven via de trap, we hadden doorgegeven dat het een drive-in woning is, heb mijn zoon gebeld en die is gekomen en die stelde voor om het via het balkon te doen,dan moest hij de vrachtwagen op pad rijden maar dat wilde ze niet, toen hebben ze het in de garage gezet, mijn zoon heeft vrienden geregeld en ze hebben het zelf via balkon na binnen gebracht en bij het uitpakken, blijkt tie op meerderen plekken te zijn beschadigd, en nu moet ik tot 14 dec wachten
Beste Tonny, Bedankt voor deze beoordeling. Wat jammer dat de levering van de kast niet naar wens is verlopen en dat de kast uiteindelijk beschadigd bleek te zijn. U had bij aankoop gekozen voor de drempelservice. Dit houdt in dat de kast voorbij uw voordeur, over de drempel wordt geleverd. Het naar boven brengen/plaatsen van de kast zit hierbij niet inbegrepen. Jammer dat dit voor u niet duidelijk was bij aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens
Ik heb een witte linnenkast en een prachtige ronde industriële tafel met jong eiken blad en mooie antraciet grijze industriële stoelen alles is erg mooi .alleen maar mooie complimenten van mijn familie. De levering was precies zoals afgesproken en gepland zou zo weer naar Goosens gaan op de woonboulevard in Breda.
Heb een product online besteld op basis van online gegevens. In het echt product beter dan k had verwacht.
Nieuwe tafel gekocht waar bij levering een aantal gaten die lijken op boorgaten in het blad blijken te zitten. Antwoord servicedienst: Betreft geen boorgat en mag in het meubel zitten....
Hi Peter, Wat jammer dat je niet tevreden bent met de 'gaten' in het hout. Helaas kan ik via dit kanaal niet inzien hoe de schade die u noemt er uit ziet en of dit inderdaad een boorgat of een knoest o.i.d. betreft. In het hout mogen natuurlijke kenmerken zitten, maar geen boorgaten. Indien u nog een verdere toelichting wenst, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kijken graag met u mee. Met vriendelijke groet, Goossens
Datgene wat bezorgd is blijkt niet in orde; als ik de klantenservice bel krijg ik te horen dat er iemand langs zal komen om het te bekijken. Dat klinkt fijn maar........... dat zal pas na 3 weken plaatsvinden! Slechte service.
Beste E., Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te moeten vernemen dat het product niet naar wens is geleverd. Hiervoor zullen wij inderdaad bij u langs komen. Mijn excuses dat er wegens de huidige drukte niet eerder een afspraak kan worden ingepland. Ik hoop dat wij het binnenkort naar tevredenheid voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Goossens
Beide kasten (commode/nachtkasje) zijn beschadigd geleverd en wordt pas in januari vervangen
Beste George, Bedankt voor deze beoordeling! Wat ontzettend vervelend dat beide kasten beschadigd bij u zijn geleverd en dit niet op kortere termijn kan worden verholpen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens
Mooie keukenkast gekocht en ontvangen.
Hi Edith, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier doen wij het allemaal voor. Wij vinden het super om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens
Hallo, Een afspraak gemaakt dat een matras vandaag geleverd zou worden. Hiervoor blijft ik dus ook speciaal thuis van het werk! Vervolgens krijg ik een bericht van PostNL dat ze de order van Goossens niet ontvangen hebben en dat ik met Goossens contact op moet nemen. Tot daar de goede communicatie van PostNL. Maar dan Goossens: volgens website vanaf 08u30 bereikbaar via Chat, email, telefoon, whatsapp, .... HELAAS geen van allen ook maar enige bereikbaarheid? 't Is nu 10u45 en telefoon wordt nog steeds niet beantwoord, Chat wordt onmiddelijk doorgezet naar "u ontvangt een email van ons" HALLO CHAT FUNCTIE? Via Whatsapp nu al sinds 09u04 gestart, zonder enige reactie. Voor mij wordt dit al serieus een reden om stappen te zetten richting annuleringsrecht en terugbetaling. Dan denkende dat er zoveel medewerkers in de winkels rondlopen en staan te wachten totdat er eens iemand komt. Denk niet dat op dit tijdstip ze het al zo druk hebben. Misschien winkels een rechtstreeks benaderbaar maken? (cijfer 1 is teveel, maar kan niet minder selecteren bij de sterren?)
Beste Rik, Bedankt voor deze beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat de levering van uw matras langer op zich laat wachten. Zoals bekend en met u gecommuniceerd heeft post-nl op het moment last van enorme vertraging. Helaas kan het hierdoor voorkomen dat uw pakket op een later moment wordt geleverd. Ik vind het heel vervelend dat u ons hierover telefonisch niet goed heeft kunnen bereiken. Mijn excuses voor de vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Goossens
Kartonnen dozenverpakking zelf openen vervolgens monteren en zelf afvoeren van de verpakking. Nog nooit meegemaakt bij Goossens bestellingen.
Hi Ben, Bedankt voor deze beoordeling! Bij keuze voor de gratis bezorgservice (drempelservice) zit de montage inderdaad niet inbegrepen. Dit is wel mogelijk bij de Goossens bezorgservice. Jammer om te moeten vernemen dat dit voor u bij aankoop niet duidelijk is geweest. Ik wens u desondanks toch heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens
Na bestelling, prima bezorging. Helaas beschadiging aan de stof maar wordt prima opgelost door het weer terug te nemen. Geld terug.
Beste Bertus, Bedankt voor deze mooie review! Wat jammer dat er een beschadiging was ontstaan in de stof. Fijn om te horen dat wij het probleem snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Goossens
Kast kwam in 1 geheel, dus dat was erg fijn! Paste niet door de deur, maar ze brachten de kast achtero.
Hi Romy, Bedankt voor deze bijzonder mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de levering helemaal naar wens is verlopen. Er is gekozen voor opbergkast Barcelona. Ideaal om veel in op te bergen, maar óók om enkele mooie accessoires in te showen. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens
Gets a safe feeling when you buy from Goossens Wonen & Slapen as you know you will get high quality and durable products.
Hi Sakari, Thank you very much for this beautiful review! This is what we do it all for. We think it's great to hear that everything went according to plan. Enjoy your purchase. Kind regards, Goossens
Product staat " op voorraad" levertijd enkele dagen. Die levertijd is veel langer dan beloofd. Op de leverdag wordt veel later geleverd dan vooraf gemeld. Product wordt niet uitgepakt. " Als het niet klopt kun U terugsturen " Al met al ánders dan eerdere ervaringen met Goossens
Beste Ton, Bedankt voor deze beoordeling! Wat jammer dat de levering langer op zich heeft laten wachten. Mijn excuses hiervoor. Bij keuze voor de drempelservice (gratis) bezorging, zit het uitpakken/monteren etc hierbij helaas niet inbegrepen. Jammer dat dit voor u niet duidelijk is geweest bij aankoop. U heeft gekozen voor wandmeubel Precious, een mooi metalen meubel, met een speelse uitstraling! Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens
Goede ervaring met klantenservice
Beste Josephine, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier doen wij het allemaal voor. Wij vinden het super om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.