Filters

6

Prima maar duidelijkheid vooraf kan beter

Dat mijn bestelling een drempelbestelling was was mijn niet duidelijk. Product zelf moeten uitpakken en in elkaar schroeven. Ook op mijn vraag in de bestelling of de oude bank werd meegenomen kreeg ik geen reactie. Later bleek dat ik die zelf moet afvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie meubels, geen goede klantenservice

Na enkele maanden langer wachten dan voorzien hebben wij eindelijk onze salontafel ontvangen. De kwaliteit hiervan was zeker in orde en het was heel goed ingepakt. Echter was het jammer dat voor iedere update ik zelf de klantendienst moest contacteren (Eerst zelf kijken op de site om te zien dat de levertijd veranderde etc). De service van de klantendienst zelf vond ik ook niet geweldig. Excuses hebben wij ook jammer genoeg nooit gekregen. Hierdoor zal ik denk ik geen meubels meer kopen bij hen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede kwaliteit en goede service

Na het bestellen van mijn kast veel mailtjes gekregen met informatie en herinneringen zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Op de dag van bezorging netjes optijd en erg vriendelijke bezorgers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Bank netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte stoelen en slechte service

Op 2 april 2020 4 Rivas stoelen gekocht bij Goossens Leiderdorp. Voor de levering bericht dat ze de vastgestelde leveringsdatum niet gingen halen maar dat de volgende leveringsdatum was gegarandeerd! Nee, toch niet, die ging ook niet door. 3e afspraak, stoelen bezorgt. Na een paar dagen gebreken aan de stoelen gemeld bij Goossens. Bericht Goossens, wij komen kijken… over 5 weken. 5 weken later, ja dat is niet goed, wij komen de stoelen voor reparatie ophalen… over 5 weken. En reparatie duurt dan nog 6 weken. Recent bericht dat we een afspraak kunnen maken voor de bezorging van de gerepareerde stoelen. Eerste mogelijkheid is in februari 2021, en ik schrijf dit op 24 november 2020! Tegen die tijd zitten we dus al ruim 10 maanden na aankoopdatum. Bericht gestuurd dat die datum niet acceptabel is maar Goossens stuurt gewoon de volgende dag een bevestiging voor de afspraak. Mijn vertrouwen in Goossens is in ieder geval volledig weg. Niet alleen bleken de stoelen niet goed, de afhandeling blijkt nog slechter.

  • Aanbevelen? Nee
5

Zal niet weer bestellen bij Goossens

De levertijd van de bank is super lang en dan krijg je er ook nog eens 4 beschadigde poten bij. En om nieuwe te krijgen duurt dit ook nog eens 8 weken.....

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte service

Na 3 maanden wachten op onze kast eindelijk de dag en is de kast terwijl we er voor betaald hebben niet goed gesteld bij de poten en is de kast beschadigd en we vermoeden dat het bovenste gedeelte krom is. Na vele telefonisch contact krijg je mail dat ze in februari wel kunnen komen!!! Dus weer bellen en aangegeven dat we dit echt niet accepteren. Kan t in ene in januari een maand eerder.. Vind de service zodra geld binnen is erg slecht. Na vele belletjes komen ze pas in Januari. Erge nog dat je betaald voor service maar die niet krijgt!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service, product Side table grijs eiken prachtig en prima service bij aflevering

Side table gekocht, grijs rijen, prachtig! En de service top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Herhaaldelijk zeer slechte service

Alleen het online bestellen was makkelijk, alles wat daarna komt rampzalig. Zeer slechte bedrijfsvoering waarbij klanttevredenheid overduidelijk niet centraal staat. Bij eerste bestelling die we plaatste stond levertijd van 1-3 dagen. Als je vervolgens na aankoop een e-mail krijgt om de leverafspraak in te plannen is de eerste mogelijkheid pas 4 weken later... Op een andere bestelling zat een levertijd van 4 maanden (tv meubel). Na lang wachten week van levering eindelijk aangebroken: ging het mis met de bezorgservice. We ontvingen e-mails van PostNL dat ze zouden komen leveren in plaats van de Goossens bezorg en ophang service waarvoor we 50 euro betaald hadden. Tot 4 keer toe met klantenservice gebeld: die hebben geen idee wat de status van bestelling en services zijn. Op de vraag of de bezorger nou wel of niet het meubel ook zou ophangen had de klantenservice geen antwoord: ze wisten het niet. Vervolgens was de suggestie om als klant maar te wachten tot de dag van levering om erachter te komen of de installatie erbij zat ja of nee en dan de klantenservice hierover terug te bellen. De omgekeerde wereld. Na 4 keer contact werd uiteindelijk gezegd dat het meubel pas 3 weken later met ophang service bezorgd zou worden. Omdat we geen andere keus hadden maar akkoord gegaan met nog eens 3 weken wachten. Staat 2 dagen later alsnog post NL voor de deur. Uiteindelijk 2 meubels geleverd - bedrijf heeft blijkbaar totaal geen zicht op levering, voorraad en bestel status. De 2e levering met Goossens bezorg en ophang service was rampzalig - gestresste bezorgers die geen enkele interesse hebben om het meubel op een goede manier te installeren. Enige zorg was zo snel mogelijk tegen de muur rammen en weer verder omdat er nog vele andere leveringen gedaan moesten worden die dag. Duidelijk veel te strakke planning en ook hier dus geen enkele interesse in klantervaring of tevredenheid. Tot overmaat van ramp was het product zelf ook nog met een defect. Nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Deal nagekomen zoals vooraf besproken.

Top product, super materiaal en netjes afgeleverd. Zeker aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht bereikbaar en spullen zijn niet mooi

Ik heb eerder veel meubels gekocht bij Goossens en erg tevreden. Nu hebben wij twee kasten gekocht, waarbij diepe gleuven zitten die met een beitel lijken te zijn bewerkt. Volgens de klantenservice hoort dit. Daarnaast zit er een spleet tussen twee planken, zit er lijm aan de bovenkant en staan er aantekeningen in de zichtzijde. De conclusie is, monteur kan kijken in januari, maar dan is mijn retourrecht verlopen, dus kan ik het niet meer terugsturen, mocht ik ontevreden zijn met de reparatie. Of ik kan het laten ophalen voor 79,00 euro. Persoonlijk, vind ik het echt een slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
1

Kwaliteit en klantvriendelijkheid ver te zoeken!

Ik dacht altijd dat Goossens meubelen voor kwaliteit en klantvriendelijk stond, helaas is dit blijkbaar verleden tijd. 4 maanden geleden bestelden wij 2 nachtkastjes waarvoor wij 600€ betaalden, dus zeker niet de goedkoopste. Kregen te horen dat er helaas een wachttermijn van 3 maanden was. Oktober arriveerde en zo ook onze kastjes. Groot was onze verbazing toen we ze uitpakten. Er waren geen handvaten bij, de achterzijden waren maar half afgewerkt en er zat een gat in één van de schuiven. Op de mail kreeg ik geen antwoord, na telefonisch contact kreeg ik te horen dat ze me gingen mailen. Dit was het antwoord: ‘Onze excuses dat u moet reclameren. Onze kwaliteitsafdeling heeft de foto's beoordeeld en we gaan twee nieuwe nachtkastjes voor u bestellen en bij u omruilen.’ Op mijn vraag of we ze dan toch sneller krijgen, ontving ik dit: ‘Helaas zijn ze opnieuw besteld waardoor er inderdaad weer een levertijd op zit. In de tussentijd mag u de nachtkastjes gebruiken die u nu heeft ontvangen.’ En daarna werd het stil. Omdat wij hier echt niet van gediend waren, ging mijn vriend naar de winkel in Baarle om dit aan te kaarten. Over onvriendelijk gesproken! Omdat de kleur van de geleverde kastjes veel donkerder was dan verwacht, hadden wij graag als compensatie een iets lichtere kleur gehad. Dit werd botweg geweigerd want besteld was besteld. Maar voor een extra 300€ gingen ze hier een mouw aanpassen. Dus wij moeten wel nog 3 maanden wachten maar ondanks het feit dat wij een enorm slechte service ontvingen en de kastjes duidelijk nog niet gemaakt werden, konden we toch de kleur niet meer wijzigen, noch ontvingen we enige vorm van compensatie of excuses. Daarbij komt dan nog dat wij een klachten formulier vroegen en dit gewoon geweigerd werd. En op de website moet je eerst aanmelden waarna de mogelijkheid om een klacht in te dienen, verdwijnt. Kort samengevat, voor ons de laatste keer dat we hier iets aankochten, laat staan dat we deze zaak aan iemand zouden aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Not the best experience

Felt their are better service providers at this price bracket compared to Goossens

  • Aanbevelen? Nee
3

Wat een teleurstelling

Na eerder keren goede ervaringen te hebben was deze levering echt een hele grote teleurstelling. Bij het openmaken van het pakket bleek dat het bevestigings materiaal om de poten aan de tafel te bevestigen er niet bij zat. Gebeld met klantenservice die mij het voorstel deed om zelf naar de bouwmarkt te gaan en de schroeven te kopen, deze zouden door Goossens vergoed worden. Alleen is de bevestiging niet zomaar met een paar schroeven, maar zit het bij deze tafel anders in elkaar. Dit aanbod heb ik dus afgewezen. De benodigde spullen zouden worden opgestuurd. Na een week nog niets ontvangen dus nog maar een keer gebeld, blijkt dat de spullen moeten worden besteld en dat wel 2 tot 3 weken kan duren. Heb hier dus een bouwpakket staan waar ik voorlopig niets mee kan. Heel erg jammer dit, zeker ook omdat de dames van de klantenservice niet verder komen dan: "heel vervelend mevrouw, maar u moet gewoon afwachten, wij kunnen hier niets aan doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettig

Waren mooi op tijd, vriendelijk en alles snel voor elkaar

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld

Mijn ervaring tot nu toe is teleurstellend, Eind augustus een bestelling geplaatst en voorschot betaald (bankbewijs) voor het aankopen van en eettafel FERRIS, maat 120x220 kleur naturel eik. Tot op heden na reeds veel contact via chat en mails nog geen voorop gestelde leveringsdatum. Inloggen op je account lukt ook niet, reeds vele pogingen ondernomen. Had er nochtans graag 6 eetstoelen bij aangekocht maar na zoveel miserie denk ik af te haken en de reeds bestelde eettafel te weigeren en mijn geld terug te eisen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Uitstekende service en communicatie, levertijden onbetrouwbaar

Uitstekende service, erg goede communicatie. Mooie spullen. Echt een hele fijne 'winkel'. Jammer dat een artikel op voorraad stond vermeld, na bestelling snel een aflevermoment werd gegeven (positief) en toch heel kort voor de afgesproken levering werd gemeld dat het artikel toch veel later werd geleverd vanwege leverproblemen bij fabrikant. En dus niet op voorraad was.

  • Aanbevelen? Ja
5

Onpersoonlijke bezorgers met geen enkele service behoefte

Een eikenhouten dressoir gekocht en af laten leveren. Deze werd ingepakt neergezet op zijn kop en de mannen weigerden om deze even om te draaien. Antwoord was; "Had ik maar die 79,00 euro moeten betalen voor de service van uitpakken en neerzetten....." Wat zijn dit voor praktijken?

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte service

Volgens de site zou de kledingkast die ik had besteld binnen 5 dagen leverbaar zijn. Ik wilde snelle levering, want ik ging verhuizen naar een nieuwe woning. Ik netjes gebeld om te vragen of dit klopte en dit klopte, maar ik moest eerst bestellen en gelijk maar het hele bedrag betaald, voordat ik een afspraak kon inplannen. Afspraak ingepland en helaas een maand wachten op mijn kledingkast plus montage, nog geen probleem. Ik mocht hem nog cancelen van Goossens, omdat het niet binnen de 5 werkdagem geleverd kon worden. Ik heb toen gezegd nee, laat hem maar staan het is een mooie en dure kast en dan wachten wij maar even, want nu in coronatijd wil je ook niet alle winkels afstruinen voor een kast. En daarnaast Goossens goed aangeschreven staat. De kledingkast wordt geleverd. 1 deur blijkt stuk te zijn de spiegel is gebroken, dus kan niet geplaatst worden. Er mist een onderdeel van de kast. Moet opnieuw besteld worden met 1 nieuwe spiegeldeur. Tevens allemaal krassen op mijn net nieuw geverfde muur. Monteurs hebben hun best gedaan eerlijk is eerlijk, want ze zijn erg lang bezig geweest, maar zonde van de krassen is het wel, maar is niet het ergste en kan gebeuren. Ergste vind ik dat ik nogmaals meer dan een maand wachten, voordat er een monteur kan komen met de opnieuw bestelde producten om te plaatsen. Ondertussen staan al mijn koffers nog ingepakt met kleding. Aangezien ik de kast wel kan gebruiken volgens de monteur, maar hij staat en nog niet op de goede plek en er moet nog aan gesleuteld worden en dan mag ik weer al mijn kleding eruit halen. De kapotte deur hebben ze ook niet meegenomen en staat hier ook nog steeds waar ik ook echt totaal niet blij van word, die wordt pas meegenomen als volgende maand een nieuwe monteur komt. Ik had van Goossens echt betere service verwacht, aangezien het wel goed aangeschreven staat. Ik bestel niets meer bij Goossens via internet.

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima

Goeie bezorging, duidelijk, snel, fijne uitleg. er werd gezegd: de pakketten zijn genummerd, dus ze kunnen 1 voor 1 open; niet dus.. schroeven voor onderdelen 1 zaten toch echt in pakket 3, of de lades van stap 2 (van de 38) in pakket 4.. Dat viel wat tegen. Hoeveelheid schroeven: om te janken. We hebben deze kasten van ons huwelijksgeld gekocht, ze hebben ons bijna een scheiding opgeleverd. Er waren aanzienlijk wat kleine onderdeeltjes waarvan er niet genoeg in het pakket zaten! Bij beide kasten misten essentiële grote schroeven om alle onderdelen mee aan elkaar bevestigen. Gelukkig hadden we die zelf op voorraad, anders hadden de kasten een paar dagen, terwijl wij op zoek moesten naar onderdelen, de gehele slaapkamervloer in beslaggenomen. Al met al mooie kasten (na al dat gezwoeg en gesteggel waardeer je het resultaat nog meer), kwaliteit ziet er vooralsnog wat magertjes uit vergeleken met de prijs, maar dat kunnen we over een x aantal jaar pas echt beoordelen natuurlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede planning van levering en juiste afhandeling nadat er schade was gecontesteerd aan de geleverde goederen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kast is geleverd met beschadiging

De kast is beschadigd. Contact gehad met de klantenservice. We zijn nog in afwachting en hopen op een spoedige oplossing. Afhankelijk van de afwikkeling zal de beoordeling nog veranderen. De bestelling en het leverproces gingen goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie spullen, slechte bezorgservice

Wij hebben ons laten adviseren in de winkel waar we goed zijn geholpen door de verkoper. Na eindelijk een paar maanden te hebben gewacht, zou ons bank eindelijk worden geleverd. Helaas stonden ze de eerste keer niet met de lift, wat wel expliciet werd aangegeven bij verkoop. Een week later kwamen ze weer, was het niet de juiste lift. Voor de derde keer kwamen ze eindelijk dan met de juiste lift. In totaal hebben we 3x thuis moeten zitten om op de levering te wachten en zijn we twee weken verder. Nu werd de leveringskosten wel vergoed door Goossens en hebben ze het wel opgelost zoals het hoort. Alleen was het wel vaak als je de klantenservice belt met vragen en ze zouden je terug bellen, wordt dat 2/3 keer niet gedaan en mag je er zelf weer achter na. De bank zelf is prachtig, zit heerlijk en goed van kwaliteit. Wij zijn erg blij met de bank, maar niet zo met de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Goossens

I am an expat and bought my first sofa in the NL. One of friend suggested Goossens and we are very much satisfied with the quality , delivery and service. We just want to know more about cleaning the woven fabric.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima verlopen, geheel volgens afspraak!

Zoals ik hierboven al schreef, alles is precies volgens afspraak verlopen. Mijn dochter was zeer te spreken over de behulpzame chauffeurs!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.