Prima ervaring werden op de hoogte gehouden van de voortgang en de afleverdatum met tijd indicatie werkt prima
Hi Hans, Wauw!! Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Fijn dat je helemaal tevreden bent over het proces van bestelling tot levering! Ik wens je heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Ik vind dat de mannen 'm snel inelkaar hebben en goed werk hebben geleverd.
Hi Natascha, Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Wauw een 10!! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en met name over de bezorgers! Ik wens je heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Prachtige winkel twee stoelen bestellen waarvan eentje met mankement geen probleem .Stoel meegenomen en over twee weken een nieuw . Mijn huiskamer interieur is van goossens Zo tevreden ben ik .
Hi R. Thomas, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Wij zijn super blij met u als vaste klant en ik wens u desondanks de beschadiging wel alvast heel veel plezier met de set stoelen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Het duurt eerst 3 maanden voordat de stoelen kunnen worden geleverd. Naja ok.. Dan maak je een bezorg afspraak. Tussen 7 en 18.00 uur. Blijf je een hele dag thuis, wordt het niet bezorgd en wijzen ze met hun vinger naar PostNL. Uit geen enkele mail, zelfs niet hun herinnering voor de bezorgdatum wordt überhaupt gesproken over PostNL. Er is geen track en trace beschikbaar. Op de vraag wat ze dan voor mij kunnen betekenen, is het antwoord: niks. Of ik wel de order volledig wil betalen voor levering, die mail kreeg ik dan wel. Vreselijke service en vreselijk dat ze dan een extern bezorgbedrijf aanwijzen als schuldige van hun eigen slechte communicatie en service. Hopelijk zijn de stoelen perfect, anders is het een compleet teleurstellende ervaring.
Hi Lualla, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Onze welgemeende excuses! Er komt een presentje jou kant op. Met vriendelijke groet, Goossens wonen & Slapen
Op de afleverdag was er van alles onduidelijk maar na contact met de klantenservice, die goed bereikbaar is, werd verteld dat het niet bezorgd zou worden en nog onbekend vanwege post nl wanneer wel. Dus besloten toch naar kantoor te gaan.. Echter, bij thuiskomst stonden de pakketten voor mij deur in het flatgebouw op 3 hoog (geen trap, fijne bezorger!) en als service heb ik vandaag een bloemetje ontvangen van Goossens.
Hi Luella, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Met vriendelijke groet, Goossens wonen & Slapen
Gemakkelijk in webshop te bestellen, geen gedoe met verplicht mondkapje in fysieke winkel. Snelle levering door super vriendelijke chauffeur. Fauteuil heeft prima zitcomfort en poten waren gemakkelijk te monteren.
Hi Nicolette, Bedankt voor de 5 sterren en de positieve feedback! Wauw! Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens wonen & Slapen
Mijn bestelling is keurig netjes afgeleverd
Beste meneer/mevrouw Schreuders, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! Geniet van je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens wonen & Slapen
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam waren de bezorgers, alsmede de dames van de klantenservice. Producten op tijd en volgens afspraak geleverd.
Hi Jennifer, Bedankt voor de 5 sterren!! super! Geniet van je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens wonen & Slapen
Duidelijker aangeven dat bezorgen en uitpakken en eventueel in elkaar zetten 79 euro kost. Maakt niet uit voor hoeveel geld je koopt. Zeer prijzig. Ook een handleiding etc is niet aanwezig.
Hi Lidia, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat de optie voor montage niet duidelijk voor je was via onze website. Wij bieden hierin twee mogelijkheden: https://www.goossenswonen.nl/klantenservice/bezorging Fijn dat je dit als feedback aan ons meegeeft, wij zullen dit noteren om onze online communicatie hierin te verbeteren. Ik wens je desondanks heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Online besteld. Verliep goed.
Hi Diana, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Wauw!! Hier doen we het allemaal voor. Je hebt gekozen voor bank Key West, een mooie moderne bank, welke super leuk samen gaat bij je eerder gekochte fauteuiltje. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Kast is beschadigd tijdens de levering, pas 2 maanden later kan het gerapareerd worden!! En er zaten geen pinnetjes bij, dus de planken kunnen er niet in worden gezet. Op de post doen duurd 2 dagen zei deze meneer, na een week met de klanten service gebeld... Zegt ze dat het 2 weken duurd!!! Echt waardeloos, en dat voor zoveel geld! Volgende x maar weer een ikea kast, dan heb je iig altijd pinnetjes en schroefjes genoeg!
Beste Loes, Bedankt voor je review en feedback in deze. Mijn excuses voor het ongemak in deze. Wij leveren echt maatwerk producten waardoor er ook veel handwerk bij komt kijken. Hierdoor dienen onderdelen vaak besteld te worden en zit hier dan ook een levertijd op. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Goede service zowel voor als na de bestelling. De levering ook volgens planning en door 2 vriendelijke mannen die de tijd nemen om het e.e.a. uit te leggen.
Ik had een spiegel set besteld. Op de website stond een levertijd van zes weken. In augustus besteld en pas half oktober ontvangen. ( meer dan 10 wkn ) Paar weken geleden gebeld en dan krijg je als reden dat het komt dat ik in het noorden woon en de vrachtwagen deze kant niet vaak op komt Wat een slecht excuus. Ook wordt aangegeven dat het niet met reguliere post verzonden kan worden omdat het breekbaar is. Wat schetst mijn verbazing, ze worden gewoon geleverd met reguliere post
Beste, Bedankt voor je review en feedback in deze. Ik zal dit meenemen intern met de betrokken en in onze overleggen zodat hiernaar gekeken kan worden. Mijn excuses voor de verwarring in deze. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Na enkele maanden laadt de accu van de relaxfauteuil niet meer op. Monteur komt en het lijkt opgelost. Helaas na enkele maanden laadt de accu weer niet op. De stoel wordt opgehaald voor reparatie. Probleem opgelost? Nee, na enkele maanden weer haperingen met de accu. De monteur komt, maar de oplader was daarna spoorloos. Hierover gebeld, maar we kregen te horen dat de monteur de oplader niet had. 'u kunt een nieuwe kopen voor 200 euro!' Als ik de gegevens vraag over de stoel worden deze niet verstrekt. Een externe deskundige heeft de stoel bekeken en een oplader aan ons geleend. Helaas weer haperingen. Het probleem ligt dus niet alleen bij een oplader die weg is, maar ook weer bij de accu. De accu heeft nooit goed gewerkt, maar het probleem wordt niet opgelost. Mij niet meer gezien bij goossens.
Beste Marian, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de stoel niet naar behoren werkt. Ik vind het heel jammer dat u zo teleurgesteld bent in de service omtrent uw melding. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, kunt u ons altijd bereiken via [email protected] of 0413-212855 lijn 1. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Salontafel besteld duurde iets langer dan verwacht hebben ze me over gebeld ze kregen me niet te pakken toch nog een mail gestuurd top service!
Beste, Bedankt voor je mooie 10 als review! Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
1. Table was delivered in 3 parts. One part was incorrect. 2. Rang customer support to advise error. Support rang back to say investigating and would call next day. No call. 3. Rang support 3 days later and told I have to reorder table with 8 -12 weeks wait. 4. Informed support not acceptable to me and asked if it was possible to express order. Support to investigate and call back. 5. Support called back and informed not possible. I requested to cancel order and requested collection of table. Informed collection would be mid November, which is unacceptable. Support replied they would try to improve date. 6. Support called back and informed me that collection would be this Friday 16-Oct and refund of money following Thursday. Hopefully, refund will be paid on time. 7. Lady I spoke with second time (#3, 4, 5 and 6) excellent service. After waiting 3 months for delivery, very dissatisfied with Goossens. Expected more flexibility in resolving issue given that Goossens error. Will not order from Goossens again.
In eerste instantie erg blij dat mijn dressoir snel geleverd kon worden. Echter is deze helemaal kapot geleverd. De schade leek eerst alleen aan de achterkant te zitten maar na het uitpakken van het hele dressoir was ook de voorkant beschadigd. 1 deur kan niet open en dicht dan gaat het meubel scheef staan. Klantenservice telefonisch proberen te bereiken 2 keer ruim 20 minuten in de wacht. Via chat op de website klacht aangegeven zou een nieuwe link krijgen voor een afspraak. Niet gebeurd. Mail gestuurd voor de link, link zou worden opgestuurd. Niet gebeurd. Uiteindelijk iemand telefonisch te pakken gekregen met de boodschap dat ik het dressoir mocht gebruiken totdat er een nieuwe beschikbaar zou zijn. Anders zou het loodzware meubel midden in huis staan. Wel lastig met een stuk meubel. Niet duidelijk wanneer nieuw meubel leverbaar is. Nu een mail gekregen dat het meubel pas 24 november word geleverd. Vind het erg jammer. Huidige meubel staat schots en scheef en is niet volledig te gebruiken. Daarnaast erg vervelend dat ik zelf steeds achter een nieuwe afspraak moest gaan. Beetje onduidelijk allemaal. Ben ook wel benieuwd naar kwaliteit meubel aangezien deze heel goed was ingepakt. Ik heb 3 vuilniszakken vol schuimblokken en bescherming weg moeten gooien en een zware dikke kartonnen doos. Toch is het meubel beschadigd geraakt. Ik vind het ook erg vervelend dat ik straks weer met alle troep zit van de verpakkingen en hier straks weer een bende heb en er nu twee keer zoveel werk aan heb. Erg jammer.
Hi Yvet, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het meubel zo beschadigd bij je is geleverd, ondanks de goede verpakking. Helaas hebben wij het dressoir niet eerder op voorraad en kunnen wij het niet eerder bij je leveren. Wij zullen ervoor zorgen dat bij het volgende bezoek al het verpakkingsmateriaal mee retour wordt genomen, zodat je niet nogmaals deze zelf moet afvoeren. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat u snel kunt genieten van het nieuwe meubel. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
het heeft een extra maand geduurt voordat ik mijn bank kreeg
Mooie degelijke kast, geleverd op de van te voren aangegeven levertijd. Levering was prima en ze waren vriendelijk. Had onbewust verwacht dat het tv meubel uitgepakt zou worden en op zijn plaats gezet, maar hij werd in de woonkamer gezet en klaar. Gelukkig zaten er geen beschadigingen op maar anders had je ze ook niet kunnen zien omdat de kast nog was ingepakt terwijl je tekent voor de bezorging.
Beste Eric, Bedankt voor je review en feedback in deze. Slechts bij de Goossens bezorgservice (en soms met extra montage) wordt het meubel bij u uitgepakt en gemonteerd. Desondanks nog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Ik heb eerder een eettafel en kast bij Goossen gekocht. De service was toen ruim voldoende. Echter bij mijn huidige aankoop is de service ronduit slecht geweest. De bezorgers waren vriendelijke maar niet efficiënt. Ik hoorde dat ze ergens tegen aan kwamen met de kast. Gelukkig was deze nog ingepakt en dus niet beschadigd. Helaas werd er geen nadere uitleg gegeven hoe de kast te onderhouden, dit itt toen we onze eettafel gekregen waar toen uitgebreid over geïnformeerd zijn. We moesten afrekenen want de heren moesten door. Toen we de kast hebben uitgepakt bleken de poten te missen. Daarnaast stonden alle deurtjes schots en scheef. Nadat ik een aantal deuren had geopend viel er een schroef uit. Ik heb de klantenservice gebeld over de vermiste poten en de scheve deuren. De chauffeurs zouden aan het einde van de dag terug komen en zouden van te voren opbellen. Toen s middags de bel ging heeft mijn dochter open gedaan. De chauffeur heeft haar het pakket gegeven. Tegen de tijd dat ik beneden was waren de heren al weg gereden. Mijn dochter wilde het deurtje open doen welke ik als enige niet had geopend, deze viel uit het scharnier en tegen haar oog. Ik ben toen maar de poten onder de kast gaan monteren, zodat de deuren afgesteld konden worden. Alleen zorgde de voorgeboorde gaten ervoor dat de poten schuin onder de kast stonden. Weer de klantenservice gebeld en de dame zei dat er een monteur langs kon komen maar dat dat pas op 19 november kon. Ik heb geen zin om anderhalve maand met 2 kasten in huis te zitten. De dame zei dat het zo ontzettend druk is dat ze niet eerder kunnen komen. Na lang zeuren werd er toegezegd dat er iemand op 19 oktober kan komen. Frappant want 10 minuten eerder was het zo druk dat het echt niet kon. Helaas kan ik niet meer melden gezien het aantal karakters, maar de service is ronduit slecht. En de extra service van 79 eur die men af kan nemen is een wassen neus want door covid19 wordt er nog minder gedaan. Kortom Goossen is slechter geworden!
Heldere aankondiging en reminder van het bezorgmoment, tijdige levering en keurige installatie.
Beste Natascha, Bedankt voor de mooie 9 die we hebben mogen ontvangen! Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Altijd prima service
Beste Ro, Bedankt voor de mooie 10 die we hebben mogen ontvangen! Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
On line bestelling geplaatst voor mijn kledingkast en gekozen voor montage, waarvoor ik € 100,- heb betaald. Op de dag van levering kast wel netjes bezorgd, echter werd de kast niet gemonteerd. Ik zou niet hebben gekozen voor montage. Dit was dus wel het geval. Ze belde met de planning (die mij overigens niet wilde spreken) en de kast zou 4 weken later gemonteerd kunnen worden. Ik moest dan wel nog € 79,- betalen voor de plaatsing en bezorgkosten. Dit terwijl als ik de kast zonder montage optie had besteld de kast gratis geleverd wordt. Er zou een fout zijn bij het online bestellen van deze kast, waardoor het bedrag niet klopt. Ik heb moeite deze onderbouwing te begrijpen en vindt het teleurstellend dat ze iets aanbieden wat ze niet nakomen. Nadat ik hiervoor nog naar de winkel ben geweest en een medewerker mij wel begreep geprobeerd om de kast eerder in te plannen voor montage. Dit is niet gelukt. Ben nog in afwachting vd montage (20-10 gepland + € 79,- wat ik nog moet betalen) en hoop dat dit Iig goed verloopt. Slechte ervaring dus. Zou hier niet snel nog een keer wat bestellen. Overigens waren de meeste medewerkers vd klantenservice die Ik heb gesproken wel vriendelijk.
Beste Angelo. Bedankt voor je review en feedback in deze. Mijn excuses voor het ongemak in deze. Op onze site kun je de voorwaarden terugvinden. Helaas is dit een fout in het systeem gemist. Voor onze basic kasten betaald u extra voor de bezorging en monteren ervan. Ik zie dat inmiddels 2 weken nadien de kast bij u is gemonteerd. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Van het gekochte product zouden er nog enkele op voorraad moeten zijn volgens de webshop, dit geverifieerd bij een medewerker en vervolgens het product online besteld. Netjes een bevestiging gekregen met een 1 tot 3 dagen levertijd.. Na een week nog geen product, dus zelf maar weer contact opnemen, blijkt het product niet meer leverbaar te zijn, maar ze waren mij vergeten in te lichten over de situatie.. Nu maar hopen dat ze sneller zijn met terugbetalen maar mij gaan ze daar niet meer zien.
Hi Stefan, Bedankt voor je beoordeling. Mijn excuses dat u onjuiste informatie had ontvangen over de voorraad van het product. Gelukkig heeft mijn collega het toch nog voor u kunnen oplossen en heeft u het product toch nog mogen ontvangen. Veel plezier gewenst hiermee! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Spullen beschadigd ontvangen, en met wel 4 verschillende dames van klantenservice gemaild. We moesten een maand wachten op vervanging van de beschadigde commode. Deze zou afgelopen maandag worden opgehaald en worden vervangen voor een nieuwe commode. Afspraak fout gelopen. er kwam een servicemonteur zonder commode. Hij wist ons te vertellen dat we weer een maand moeten wachten. Je zou een mail van de klantenservice verwachten met uitleg en excuses, maar niets van dat alles. Jammer, had van Goossens veel meer verwacht.
Beste meneer Grubbenvorst, Bedankt voor uw reactie en feedback in deze. Onze klantenservice werkt met meerdere personen. Dus de mails die u stuurt komen dan ook bij andere personen terecht zodat deze het snelst kunnen worden afgewerkt. Helaas bleek bij de eerste levering dat het dressoir niet voldoende werd beoordeeld. Hierdoor is een nieuw dressoir in bestelling gezet en zal er dus helaas een tweede omruiling bij u moeten plaatsvinden. Onze excuses voor het ongemak hierin. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.