Filters

4

Slechte levering (niet compleet) / aftersale service waardeloos.

Het bed is niet compleet geleverd, en werden van het kastje naar de muur gestuurd bij de klantenservice. De missende onderdelen zijn per post verstuurd. Nu dient er bij een nieuw bed al een monteur te komen. Deze komt pas 10-11-2020 is eerder niet beschikbaar. Ik vind dit een zeer slechte service wat ik in het verleden nog nooit heb meegemaakt bij Goossens!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

slechte service

voor bijna 9000 euro bankstel gekocht en na twee jaar is het leer aan het verslijten jammer 1maand na garantie zeggen ze dan nu hoor ik dus dat dit altijd al slecht is geweest bij Goossens ook al toen ze in Erp zaten jammer dat ik dit nu pas vernomen heb

  • Aanbevelen? Nee
8

prima webshop

makkelijk te navigeren door de site

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden over levering

Vriendelijke bezorgers

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Totaal geen problemen en uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat 'n drama als je een kast koopt bij Goossens

1mei kledingkast gekocht op maat. 26 mei op komen meten. 7 augustus komen plaatsen. Achterwand van kast te groot. gehele kast moest terug. Nu inmiddels 6 oktober komen kast opnieuw plaatsen en ja hoor achterwand nu te klein. Dus gehele kast weer retour. Meer dan 5 maanden verder en nog steeds geen kast. Het enige wat je van Goossens hoort is sorry. Mensen denk goed na als je bij Goosens iets koopt. voor ons is het een drama. Wie weet hoe lang wij nu weer moeten wachten.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slordig!

We hebben in januari een eettafel besteld die in augustus is geleverd wegens Corona. Na montage waren ze een schroef vergeten en deze is tot op de dag van vandaag nog niet geleverd en kunnen ook niet zeggen wanneer dit wel is.. tevens zijn ze vandaag voor de tweede keer terug geweest voor een kledingkast miami waar beschadigingen op zaten. Nu wil ik hem inrichten en loopt er 1 deur aan en de andere zit scheef!! Meteen gebeld en dan kan pas eind oktober de reparatie plaats vinden.. de tafel en kast zijn natuurlijk al volledig betaald maar zijn beiden nog steeds niet goed. Ik zie alleen maar positieve berichten maar dit bericht mag ook worden gepost! Op dit moment zou ik Goossens niet aanbevelen..

  • Aanbevelen? Nee
2

never ever again!!

Never again. We ordered beautiful products to the value of over 5000 euro. It was a wedding gift from my father-in-law. Every single item delivered was missing a part...the bar chairs didn't have screws, the sleeper couch arrived in a different colour, the bedroom cupboards didn't have doors and were missing lights (one was also missing the drawers we ordered). My husband who is Dutch recommended Goossens but now we have seen that they are worse than ikea...it's more than a week since the delivery of these incomplete products and we are still waiting for the shop to get back to us. I call Goossens Leiderdorp every single day and they still cannot give me an answer...

  • Aanbevelen? Nee
5

Hogere verwachtingen

Tafel werd niet gemonteerd en €170 te veel moeten afrekenen omdat factuur niet klopte. Ook geen onderhoudsinstructies gekregen. Wij hadden hogere verwachtingen bij een bedrijf als Goossens. Samengevat een matige service ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
6

Lange levertijd maar meestal goede kwaliteit

Bij Goossens heb ik meer dan 2 maanden moeten wachten op mijn bestede tafel en bank voor mijn nieuwe appartement. In de tussentijd dus gedwongen om een bank en tafel te halen bij de kringloopwinkel. De bestelling werd om 7 uur in de morgen bezorgd!!!! Dat vind ik geen tijdstip voor een dergelijke levering. Ik zou het ligoever vanaf half 9 ontvangen. Het blijkt dat de bezorgers hele lange werkdagen hebben. De tafel en bank zijn van goede kwaliteit en heel mooi maar wat een boel verpakkingsmateriaal het was heel wat werk om het weer op te ruimen. Bij een eerdere levering 2 bijzettafeltjes ontvangen die niet op de voorgeschreven wijze kunnen worden gemonteerd zodat een minder belangrijk onderdeel niet kon worden gebruikt dat voor extra stabiliteit zorgt. Nu dus maar geïmproviseerd gemonteerd maar het zit in elkaar. Het terugvinden van de bestelling op de website is gelukt maar was niet makkelijk. Kortom een voldoende en zou er toch in het vervolg weer wat bestellen maar de levertijden zijn niet prettig als je de spullen echt nodig hebt op korte termijn.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zeer teleurstellend

Geef een 6 maar moer een 1 zijn. Je mag er als klant toch op vertrouwen dat als je een stoel van leer a 1359,00 bij GOOSSENS koopt dat je het leer en de kleur krijgt waar je om gevraagd hebt. Ze zetten een naam en nummer op de offerte, ( in ons geval Leder buffalo superzwart 415) en als LEEK moet je er dan maar vanuit gaan dat dat het juiste is, we hebben tijdens de koop een aantal keren gevraagd of de stoel echt bekleed zou worden met het leer zoals op de stoel in de showroom nl. Soort leer: glad, kleur: zwart. Dat werd door de verkoper steeds bevestigd. Tot onze schrik krijgen we krijgen we een stoel geleverd met...geschuurd leer en de kleur is donkergrijs. Gemaild hoe dit kan en ja.... daar hadden we nou eenmaal voor getekend. Nee, we hebben getekend voor glad leer kleur zwart! We wilden ons dan ook beroepen op de avw en let op...die gelden NIET voor aankopen gedaan in de WINKEL. Daar is het beleid, wat in de winkel is gekocht wordt nooit meer teruggenomen of geruild. Werd naar aanleiding hiervan gebeld door een mevrouw van GOOSSENS wat uitliep op een zeer onplezierig gesprek. Zij was absoluut niet bereid om naar mijn verhaal te luisteren en begon er meteen doorheen te praten c.q. Te krijsen en zei al snel dat ik mijn mond moest houden en maar foto’s moest sturen. Je raakt tijdens zo een gesprek als vanzelf ook geïrriteerd. Ik heb de foto’s gemaild en hoe verrassend volgens GOOSSENS is het de juiste kleur en leersoort, kleur en structuur kunnen afwijken. Heel kies...ook nog de folder ...lees meer over leer ...bijgesloten. Al met al een zeer onplezierige ervaring en we raden het dan ook sterk af om bij GOOSSENS ook maar iets te kopen op het gebied van woninginrichting. Er zij nog zoveel andere mooie winkels op dit gebied!

  • Aanbevelen? Nee
5

Teleurstellend

Na in de winkel geweest te zijn en daar ondanks onze belangstelling voor de Barcelona niet gewezen te zijn op het 160cm formaat toch de kast online besteld omdat we ‘m daar tegenkwamen. Dit vonden we eigenlijk al niet erg kundig. Vervolgens is de kast bezorgd en toen wij ‘m gemonteerd hadden bleek er een grote kras op t deurtje te zitten en een glanzende nerf de boventoon te voeren. Wat een teleurstelling. De vergoeding is 60,00!!!! Nou dit is toch ook weer niet in verhouding. Dus gevraagd om maar een nieuwe te komen brengen dan. Lijkt mij nog veel meer kosten maar goed... Monteren als service mag ik nu hopelijk wel verwachten?

  • Aanbevelen? Nee
2

Belabberde service is omgekeerd evenredig aan - hoge - prijs

Een zeldzaam belabberde service! Een dure fauteuil besteld (bij de vestiging in Heerlen), die pas na 7 maanden wordt geleverd en ook nog te klein - en daardoor niet bruikbaar - blijkt te zijn. Zodra Goossens de poen binnen heeft, word je afgescheept. De verkoper zegt (jokt) dat de geleverde fauteuil de gekochte fauteuil is. De - belabberde - service is omgekeerd evenredig aan de - hoge - prijs. Mijn advies: als je al iets zou willen kopen bij Goossens, leg dan alles zwart op wit vast en neem gesprekken op. Je kunt ze niet vertrouwen

  • Aanbevelen? Nee
1

Kapotte kast geleverd en geen service!

Ik kocht een wandmeubel van ruim 3600,- euro. Nadat het meubel geleverd was zagen wij direct dat deze beschadigd was. Ook zagen wij dat de afwerking niet goed was. Een stofdoek bleef haken achter de splinters en de deurtjes hangen scheef. Niet echt iets wat je mag verwachten. Ik diende een klacht in en ik moest foto's opsturen om de klachten te kunnen beoordelen. Op de foto's is duidelijk de schade en de gebreken te zien. Dan krijg ik plots een e-mail voor een serviceafspraak die ik kan inplannen. Ik kan pas over 6 weken inplannen. Omdat dit niet redelijk is, stelde ik Goossens in gebreke. Ik had vervolgens contact met Jaqueline van de klantenservice. De uitnodiging had ik niet mogen ontvangen en moest ik als niet ontvangen beschouwen. Er zou een specialist de zaak oppakken en bespreken met de leverancier. Een week later krijg ik weer een e-mail en er word mij weer gevraagd een afspraak in te plannen. Nu kan ik pas in November plannen. Wederom contact gehad met de klantenservice maar nu moet ik het maar hiermee doen. Ik ga volgende week de kwestie uit handen geven aan een advocaat en de koop ontbinden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer maar niet goed.

In mei 2 toppers besteld 90x2.00 september worden ze geleverd. 1 maat 90x2.00 en 1 maat 80x2.00 . Moest zelf meermalen contact opnemen om te vragen wanneer komt de goede maat 90x2.00 Weet nog steeds niet wanneer de goede maat topper geleverd wordt.

  • Aanbevelen? Nee
7

prachtige en zeer degelijke stoere bank

het is een heel degelijke bank levertijd is wat lang bank gekocht voor aan de eettafel vind hem daar te laag voor deze zal dus door ons zelf verhoogd gaan worden met zo'n 6 cm waarom die banken overal zo laag worden gemaakt weet ik niet maar dit was de hoogste die te krijgen was

  • Aanbevelen? Ja
9

Super in vergelijking tot de winkel zelf

In de winkel van Goossens Zevenaar werd mij vertelt dat deze eettafel pas volgend jaar te vieren was en werd geadviseerd om een duurdere te nemen. Thuis heb ik de eettafel online besteld en had hem binnen een week. Super . Maar ga nooit meer naar de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Betrouwbaar bedrijf. Vanwege corona werd onze bestelde stoel later geleverd dan gepland. We werden hier keurig over gebeld. Stoel is ook erg mooi. Precies zoals op de website omschreven stond. Komt overeen met onze verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
8

Doen wat ze zeggen dat ze doen!

Via internet site kastje besteld. Betalen was wat lastiger omdat je een keuze kunt maken hoe je wilt betalen echter nadat je alle gegevens hebt ingevuld. Wil je meer weten over welke betalingsmogelijkheden dan krijg je die info maar als je terug gaat naar betalen is alle ingevulde persoonlijke rekening info weg en moet je dat weer opnieuw invullen. De buton betaal info en de keuze van betalen liggen direct onder elkaar maar het is niet gelijk duidelijk wat de info of de betaal route is. Eenmaal besteld loopt het proces uitstekend en volgt levering bijna op de minuut. De bestelling voldeed prima aan onze verwachtingen. Tip misschien de volgende keer het product ook uitpakken bij de klant zodat gecontroleerd kan worden of alles ok is en dan ook graag de mega doos mee retour nemen. Maar al met al prima gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes en verlopen

Goed geholpen en duidelijk advies. Bezorg afspraak netje op tijd en alles keurig geleverd. Wij zijn heel tevreden over de bank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk slaapcomfort!

In ons nieuwe bed slapen we heerlijk. In het vorige bed werd ik elke dag wakker met rugpijn en dat is nu over. Het bed is precies hard genoeg en lekker hoog en groot. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
4

Levertijden kloppen niet

Gisteravond een Buffetkast besteld met een levertijd van 1-5 werkdagen. Het is nu 28 september, maar de eerste bezorgmogelijkheid is 13 oktober hoor ik nu. Dat zijn 12 werkdagen, geen 1-5.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Wij hebben een boxspring gekocht met velen klachten eerst matras was scheef is verholpen na een tijd kwam door het skai bekleding twee ronde paarse stippen. Eerst zeiden ze heb u het met water afgedaan dat had ik niet gedaan maar moet kunnen. Kreeg een ander achterwand maar kleurverschil dus weer wachten en eindelijk de goede kleur. Nu mijn afstand bediening zitten er niet goed in Dus na een hele tijd gaan de draden bloot van liggen nu zitten ze bij de boxsprings er anders in. Ik terug geweest kunnen ze die afstand bediening niet meer bestellen bij de leveranciers daar doen ze geen zaken meer mee. Dus moet ik twee nieuwe meters erbij nemen terwijl die het nog doen en het kostenplaatje 150 euro o stuk. Het was geen boxspring van 350 euro maar 3495,- mag je wel verwachten dat je er langer mee doe En ik moest ze dan maar los op internet bestellen beetje klandizie zou Goossens ze niet voor de klant kunnen bestellen. Dus GOOSSENS word zeker niet aanbevolen

  • Aanbevelen? Nee
10

goede kwaliteit, goede prijs en uitstekende levering

De kwaliteit van de hoekbank is erg goed maar ook de prijs is uitstekend voor wat je ervoor krijgt. De online bestelling en het maken van een bezorgafspraak waren erg eenvoudig. De levering was snel en de medewerkers van de bezorging waren erg vriendelijk. Ik ben enorm blij met mijn aankoop

  • Aanbevelen? Ja
8

Verrast door snelle levering

In de winkel georiënteerd en gevraagd wat de levertijd van de tafel was. Deze bleek pas in week 52 geleverd te kunnen worden, dus wij besloten nog even te wachten met bestellen. Uiteindelijk een maand later toch besteld. Konden we binnen een week al een leveringsafspraak inplannen tot onze grote verbazing. Prima, snelle levering en plaatsing van de tafel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.