Het bed is niet compleet geleverd, en werden van het kastje naar de muur gestuurd bij de klantenservice. De missende onderdelen zijn per post verstuurd. Nu dient er bij een nieuw bed al een monteur te komen. Deze komt pas 10-11-2020 is eerder niet beschikbaar. Ik vind dit een zeer slechte service wat ik in het verleden nog nooit heb meegemaakt bij Goossens!!!!
Beste meneer Gemert, Bedankt voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Op uw gegevens kan ik helaas geen order voor u terugvinden. Ik had graag meegekeken naar de actuele situatie hierin. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
voor bijna 9000 euro bankstel gekocht en na twee jaar is het leer aan het verslijten jammer 1maand na garantie zeggen ze dan nu hoor ik dus dat dit altijd al slecht is geweest bij Goossens ook al toen ze in Erp zaten jammer dat ik dit nu pas vernomen heb
Beste meneer/mevrouw Korver, Bedankt voor uw reactie. Helaas is de garantie van uw bank al een tijd verlopen. We hebben voorgesteld om bij u langskomen om de situatie te beoordelen en waar mogelijk direct te verhelpen tegenover de voorrijkosten. Dat is een service die wij u kunnen leveren, echter wenst u hier niet op in te gaan. We kunnen hierin dan ook niet meer voor u betekenen zonder de bank te hebben gezien en beoordeeld. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
makkelijk te navigeren door de site
Beste John, Bedankt voor de mooie 8 die we hebben mogen ontvangen! Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Vriendelijke bezorgers
Beste Inge, Bedankt voor de mooie 10 die we hebben mogen ontvangen! Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Totaal geen problemen en uitstekende service
Wauw!! Wat een mooie beoordeling! U heeft gekozen voor eetkamerstoel Dax, een mooie stoel met vintage leer! Ik wens u heel veel fijne uurtjes toe met de nieuwe eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
1mei kledingkast gekocht op maat. 26 mei op komen meten. 7 augustus komen plaatsen. Achterwand van kast te groot. gehele kast moest terug. Nu inmiddels 6 oktober komen kast opnieuw plaatsen en ja hoor achterwand nu te klein. Dus gehele kast weer retour. Meer dan 5 maanden verder en nog steeds geen kast. Het enige wat je van Goossens hoort is sorry. Mensen denk goed na als je bij Goosens iets koopt. voor ons is het een drama. Wie weet hoe lang wij nu weer moeten wachten.
Beste meneer Bol, Bedankt voor uw reactie en feedback. Helaas waren er over de gehele wereld productievertragingen van toepassing waardoor de order flink was uitgesteld. Bij het eerste servicebezoek bleek de achterwand inderdaad te klein waardoor er een losse achterwand voor u is besteld welke nageleverd gaat worden. Binnenkort kunt u dus wel gaan genieten van een volledige kast. Onze excuses voor het ongemak hierin. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
We hebben in januari een eettafel besteld die in augustus is geleverd wegens Corona. Na montage waren ze een schroef vergeten en deze is tot op de dag van vandaag nog niet geleverd en kunnen ook niet zeggen wanneer dit wel is.. tevens zijn ze vandaag voor de tweede keer terug geweest voor een kledingkast miami waar beschadigingen op zaten. Nu wil ik hem inrichten en loopt er 1 deur aan en de andere zit scheef!! Meteen gebeld en dan kan pas eind oktober de reparatie plaats vinden.. de tafel en kast zijn natuurlijk al volledig betaald maar zijn beiden nog steeds niet goed. Ik zie alleen maar positieve berichten maar dit bericht mag ook worden gepost! Op dit moment zou ik Goossens niet aanbevelen..
Beste mevrouw Woudstra, Bedankt voor uw bericht. De bouten staan (helaas) nog steeds in bestelling voor u. Door de actuele situatie zijn deze echter enorm vertraagd. Onze oprechte excuses daarvoor. Ik zie dat de rest van de meldingen zijn aangemaakt en er binnenkort een servicemonteur langskomt m.b.t. de kast. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Never again. We ordered beautiful products to the value of over 5000 euro. It was a wedding gift from my father-in-law. Every single item delivered was missing a part...the bar chairs didn't have screws, the sleeper couch arrived in a different colour, the bedroom cupboards didn't have doors and were missing lights (one was also missing the drawers we ordered). My husband who is Dutch recommended Goossens but now we have seen that they are worse than ikea...it's more than a week since the delivery of these incomplete products and we are still waiting for the shop to get back to us. I call Goossens Leiderdorp every single day and they still cannot give me an answer...
Dear E Thank you for your review and feedback. I see that you did not leave us any details to contact you and check the status. When a part is ordered, it will take a few weeks. We will not be able to notify you until it has arrived and the shop cannot provide you with any information other than our customer service. Kind regards, Goossens Wonen & Slapen
Tafel werd niet gemonteerd en €170 te veel moeten afrekenen omdat factuur niet klopte. Ook geen onderhoudsinstructies gekregen. Wij hadden hogere verwachtingen bij een bedrijf als Goossens. Samengevat een matige service ervaring.
Beste Jikke, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat u reeds de terugbetaling heeft mogen ontvangen. U heeft daarnaast gekozen voor de gratis bezorgservice. Dit is een drempelservice waarbij u zelf het meubel moet plaatsen en monteren. Voor de Goossens bezorgservice van €79,- kunnen wij dit voor u doen en wordt tevens het verpakkingsmateriaal meegenomen en ontvangt u onderhoudsadvies. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Bij Goossens heb ik meer dan 2 maanden moeten wachten op mijn bestede tafel en bank voor mijn nieuwe appartement. In de tussentijd dus gedwongen om een bank en tafel te halen bij de kringloopwinkel. De bestelling werd om 7 uur in de morgen bezorgd!!!! Dat vind ik geen tijdstip voor een dergelijke levering. Ik zou het ligoever vanaf half 9 ontvangen. Het blijkt dat de bezorgers hele lange werkdagen hebben. De tafel en bank zijn van goede kwaliteit en heel mooi maar wat een boel verpakkingsmateriaal het was heel wat werk om het weer op te ruimen. Bij een eerdere levering 2 bijzettafeltjes ontvangen die niet op de voorgeschreven wijze kunnen worden gemonteerd zodat een minder belangrijk onderdeel niet kon worden gebruikt dat voor extra stabiliteit zorgt. Nu dus maar geïmproviseerd gemonteerd maar het zit in elkaar. Het terugvinden van de bestelling op de website is gelukt maar was niet makkelijk. Kortom een voldoende en zou er toch in het vervolg weer wat bestellen maar de levertijden zijn niet prettig als je de spullen echt nodig hebt op korte termijn.
Geef een 6 maar moer een 1 zijn. Je mag er als klant toch op vertrouwen dat als je een stoel van leer a 1359,00 bij GOOSSENS koopt dat je het leer en de kleur krijgt waar je om gevraagd hebt. Ze zetten een naam en nummer op de offerte, ( in ons geval Leder buffalo superzwart 415) en als LEEK moet je er dan maar vanuit gaan dat dat het juiste is, we hebben tijdens de koop een aantal keren gevraagd of de stoel echt bekleed zou worden met het leer zoals op de stoel in de showroom nl. Soort leer: glad, kleur: zwart. Dat werd door de verkoper steeds bevestigd. Tot onze schrik krijgen we krijgen we een stoel geleverd met...geschuurd leer en de kleur is donkergrijs. Gemaild hoe dit kan en ja.... daar hadden we nou eenmaal voor getekend. Nee, we hebben getekend voor glad leer kleur zwart! We wilden ons dan ook beroepen op de avw en let op...die gelden NIET voor aankopen gedaan in de WINKEL. Daar is het beleid, wat in de winkel is gekocht wordt nooit meer teruggenomen of geruild. Werd naar aanleiding hiervan gebeld door een mevrouw van GOOSSENS wat uitliep op een zeer onplezierig gesprek. Zij was absoluut niet bereid om naar mijn verhaal te luisteren en begon er meteen doorheen te praten c.q. Te krijsen en zei al snel dat ik mijn mond moest houden en maar foto’s moest sturen. Je raakt tijdens zo een gesprek als vanzelf ook geïrriteerd. Ik heb de foto’s gemaild en hoe verrassend volgens GOOSSENS is het de juiste kleur en leersoort, kleur en structuur kunnen afwijken. Heel kies...ook nog de folder ...lees meer over leer ...bijgesloten. Al met al een zeer onplezierige ervaring en we raden het dan ook sterk af om bij GOOSSENS ook maar iets te kopen op het gebied van woninginrichting. Er zij nog zoveel andere mooie winkels op dit gebied!
Na in de winkel geweest te zijn en daar ondanks onze belangstelling voor de Barcelona niet gewezen te zijn op het 160cm formaat toch de kast online besteld omdat we ‘m daar tegenkwamen. Dit vonden we eigenlijk al niet erg kundig. Vervolgens is de kast bezorgd en toen wij ‘m gemonteerd hadden bleek er een grote kras op t deurtje te zitten en een glanzende nerf de boventoon te voeren. Wat een teleurstelling. De vergoeding is 60,00!!!! Nou dit is toch ook weer niet in verhouding. Dus gevraagd om maar een nieuwe te komen brengen dan. Lijkt mij nog veel meer kosten maar goed... Monteren als service mag ik nu hopelijk wel verwachten?
Beste Renate, Bedankt voor je bericht. We geven je altijd meerdere opties. Als je liever een omruiling wenst, kun je dit zelf aangeven en hier ben je dan ook voor gegaan. Dit wordt dan vanzelf voor je opgelost zoals je hierin ook wenst. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Een zeldzaam belabberde service! Een dure fauteuil besteld (bij de vestiging in Heerlen), die pas na 7 maanden wordt geleverd en ook nog te klein - en daardoor niet bruikbaar - blijkt te zijn. Zodra Goossens de poen binnen heeft, word je afgescheept. De verkoper zegt (jokt) dat de geleverde fauteuil de gekochte fauteuil is. De - belabberde - service is omgekeerd evenredig aan de - hoge - prijs. Mijn advies: als je al iets zou willen kopen bij Goossens, leg dan alles zwart op wit vast en neem gesprekken op. Je kunt ze niet vertrouwen
Goedemiddag Jos, Bedankt voor de review. Echter is er een andere realiteit van toepassing. U bent diverse malen verwelkomt in onze winkels om te zien dat de relaxfauteuil netjes bij mevrouw aansluit zoals deze ook bij u thuis staat. Hierin is dan ook de juiste maat voor haar geselecteerd. Wij kunnen u hierin niet anders berichten gezien de fauteuil bij u thuis staat overeenkomt met hoe u deze geadviseerd heeft gekregen en waar u mee akkoord bent gegaan. Met vriendelijke groet, Goossens wonen & slapen
Ik kocht een wandmeubel van ruim 3600,- euro. Nadat het meubel geleverd was zagen wij direct dat deze beschadigd was. Ook zagen wij dat de afwerking niet goed was. Een stofdoek bleef haken achter de splinters en de deurtjes hangen scheef. Niet echt iets wat je mag verwachten. Ik diende een klacht in en ik moest foto's opsturen om de klachten te kunnen beoordelen. Op de foto's is duidelijk de schade en de gebreken te zien. Dan krijg ik plots een e-mail voor een serviceafspraak die ik kan inplannen. Ik kan pas over 6 weken inplannen. Omdat dit niet redelijk is, stelde ik Goossens in gebreke. Ik had vervolgens contact met Jaqueline van de klantenservice. De uitnodiging had ik niet mogen ontvangen en moest ik als niet ontvangen beschouwen. Er zou een specialist de zaak oppakken en bespreken met de leverancier. Een week later krijg ik weer een e-mail en er word mij weer gevraagd een afspraak in te plannen. Nu kan ik pas in November plannen. Wederom contact gehad met de klantenservice maar nu moet ik het maar hiermee doen. Ik ga volgende week de kwestie uit handen geven aan een advocaat en de koop ontbinden.
Beste familie, Dank voor uw bericht. We hebben u de benodigde informatie reeds via e-mail gegeven en de informatie van de eigenschappen van het meubel staan ook op onze site vermeldt. Tevens heeft u deze in het echt mogen bewonderen. We hebben als bedrijf recht op mogelijkheid tot herstel of eerste beoordeling. Die kans heeft u nog steeds niet aan ons gegeven en tot die tijd kunnen wij u helaas ook niet verder helpen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
In mei 2 toppers besteld 90x2.00 september worden ze geleverd. 1 maat 90x2.00 en 1 maat 80x2.00 . Moest zelf meermalen contact opnemen om te vragen wanneer komt de goede maat 90x2.00 Weet nog steeds niet wanneer de goede maat topper geleverd wordt.
Beste T. Rijen, Bedankt voor deze feedback op uw bestelling! Wat jammer om te lezen dat u nog geen duidelijkheid hebt omtrent uw order. Ik zal vragen of mijn collega van de klantenservice u hierover kan informeren. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u snel kunt genieten van twee juiste toppers. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
het is een heel degelijke bank levertijd is wat lang bank gekocht voor aan de eettafel vind hem daar te laag voor deze zal dus door ons zelf verhoogd gaan worden met zo'n 6 cm waarom die banken overal zo laag worden gemaakt weet ik niet maar dit was de hoogste die te krijgen was
Beste meneer Well, Bedankt voor de mooie review en kritische noot hierin. We zullen dit doorgeven aan de betrokken afdeling zodat dit meegenomen kan worden in de productbesprekingen. Desondanks nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
In de winkel van Goossens Zevenaar werd mij vertelt dat deze eettafel pas volgend jaar te vieren was en werd geadviseerd om een duurdere te nemen. Thuis heb ik de eettafel online besteld en had hem binnen een week. Super . Maar ga nooit meer naar de winkel.
Beste Danielle, Bedankt voor je review en feedback in deze. Dat is jammer om te horen. Onze online - en fysieke winkels zijn hierin gelijk. Vervelend dat het hierin is misgelopen, maar fijn om te horen dat je wel zo snel kunt genieten van je tafel. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Betrouwbaar bedrijf. Vanwege corona werd onze bestelde stoel later geleverd dan gepland. We werden hier keurig over gebeld. Stoel is ook erg mooi. Precies zoals op de website omschreven stond. Komt overeen met onze verwachting.
Beste Annemarie, Bedankt voor de mooie review en dankuwel voor het begrip in deze vervelende situatie. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Via internet site kastje besteld. Betalen was wat lastiger omdat je een keuze kunt maken hoe je wilt betalen echter nadat je alle gegevens hebt ingevuld. Wil je meer weten over welke betalingsmogelijkheden dan krijg je die info maar als je terug gaat naar betalen is alle ingevulde persoonlijke rekening info weg en moet je dat weer opnieuw invullen. De buton betaal info en de keuze van betalen liggen direct onder elkaar maar het is niet gelijk duidelijk wat de info of de betaal route is. Eenmaal besteld loopt het proces uitstekend en volgt levering bijna op de minuut. De bestelling voldeed prima aan onze verwachtingen. Tip misschien de volgende keer het product ook uitpakken bij de klant zodat gecontroleerd kan worden of alles ok is en dan ook graag de mega doos mee retour nemen. Maar al met al prima gevoel.
Goed geholpen en duidelijk advies. Bezorg afspraak netje op tijd en alles keurig geleverd. Wij zijn heel tevreden over de bank.
Beste Fabrice, Wat leuk om te horen, dankjewel! Zo kun je nog jaren vooruit. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
In ons nieuwe bed slapen we heerlijk. In het vorige bed werd ik elke dag wakker met rugpijn en dat is nu over. Het bed is precies hard genoeg en lekker hoog en groot. Heel blij mee!
Beste Sophie, Wat een mooi compliment, dankjewel! Nog veel slaap plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Gisteravond een Buffetkast besteld met een levertijd van 1-5 werkdagen. Het is nu 28 september, maar de eerste bezorgmogelijkheid is 13 oktober hoor ik nu. Dat zijn 12 werkdagen, geen 1-5.
Beste S, Ik zie dat u inmiddels ook contact met ons heeft opgenomen en we samen met u de buffetkast eerder hebben kunnen inplannen. Veel plezier er nog van toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Wij hebben een boxspring gekocht met velen klachten eerst matras was scheef is verholpen na een tijd kwam door het skai bekleding twee ronde paarse stippen. Eerst zeiden ze heb u het met water afgedaan dat had ik niet gedaan maar moet kunnen. Kreeg een ander achterwand maar kleurverschil dus weer wachten en eindelijk de goede kleur. Nu mijn afstand bediening zitten er niet goed in Dus na een hele tijd gaan de draden bloot van liggen nu zitten ze bij de boxsprings er anders in. Ik terug geweest kunnen ze die afstand bediening niet meer bestellen bij de leveranciers daar doen ze geen zaken meer mee. Dus moet ik twee nieuwe meters erbij nemen terwijl die het nog doen en het kostenplaatje 150 euro o stuk. Het was geen boxspring van 350 euro maar 3495,- mag je wel verwachten dat je er langer mee doe En ik moest ze dan maar los op internet bestellen beetje klandizie zou Goossens ze niet voor de klant kunnen bestellen. Dus GOOSSENS word zeker niet aanbevolen
Beste Silvia, Bedankt voor deze feedback. Wat vervelend om te lezen dat er meerdere dingen omtrent de boxspring mis zijn gegaan. Ik begrijp dat je hierin teleurgesteld bent. Helaas is het inderdaad zo dat er na 5 jaar niet meer de juiste afstandsbedieningen zijn te bestellen bij de leverancier. Om deze reden is er vermeld dat het ook mogelijk is om zelf online een universele afstandsbediening te bestellen. Dit is een goedkopere en snellere optie voor u als klant. Indien u toch liever heeft dat wij de nieuwe motoren met de daarbij behorende afstandsbediening voor u bestellen bij de leverancier vernemen we dit graag via [email protected] Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
De kwaliteit van de hoekbank is erg goed maar ook de prijs is uitstekend voor wat je ervoor krijgt. De online bestelling en het maken van een bezorgafspraak waren erg eenvoudig. De levering was snel en de medewerkers van de bezorging waren erg vriendelijk. Ik ben enorm blij met mijn aankoop
Beste Robert, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Een 10, wauw!! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding van je bank en dat de bezorging naar wens is verlopen. U heeft gekozen voor bank Latino in een hoekopstelling. Deze bank heeft een fijne lounge uitstraling en zit heerlijk! Ik wens je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
In de winkel georiënteerd en gevraagd wat de levertijd van de tafel was. Deze bleek pas in week 52 geleverd te kunnen worden, dus wij besloten nog even te wachten met bestellen. Uiteindelijk een maand later toch besteld. Konden we binnen een week al een leveringsafspraak inplannen tot onze grote verbazing. Prima, snelle levering en plaatsing van de tafel.
Beste Eline, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier maak je ons heel blij mee! Fijn om te lezen dat de tafel toch eerder beschikbaar is gekomen en dat deze snel geleverd kon worden. U heeft gekozen voor eetkamertafel Zida. Een mooie mango houten tafel met een stalen frame! Ik wens u vele fijne uurtjes toe aan de nieuwe eettafel. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.