Filters

7

Goed

After sales is minder. We hebben wat beschadigingen op de kast. We hebben hierover gemaild, maar nog geen reactie mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleurstelling

Na 12 weken kreeg in mijn nieuwe tv meubel geleverd. Helaas bij levering bleek er een deuk in het kastje te zitten. Gelijk telefonisch contact gezocht met Goossens en ik werd vriendelijk geholpen. Ik kreeg het verzoek om foto's te mailen. We zijn nu 1 week verder maar helaas nog niks terug gehoord. Ook heb ik extra betaald voor montage van het tv meubel. Maar bij levering bleek dit helemaal niet nodig te zijn. Het was alleen plastic verwijderen. Ik had verwacht dat Goossens mij daar wel de juiste informatie over zou verstrekken. Ik had voor mijn bestelling daar informatie over ingewonnen bij Goossens. Ik wil graag positief zijn en ik vind het een heel mooi tv meubel alleen voelt het meer als een teleurstelling.

  • Aanbevelen? Nee
2

Mooie kast, ontzettend slechte service

Mijn buffetkast van 2m breed en 2m hoog kwam in twee delen. Ik had drempelservice en dacht dat ik de kast alleen nog hoefde te verschuiven En nu is de kast dus kapot Tillen is onmogelijk!!!! Mijn muur is kapot, de kast is kapot, de tv is stuk Was het nou zó moeilijk voor de sterke bezorgers om de kast even op elkaar te zetten???

  • Aanbevelen? Nee
10

Leuke winkel, goede verkoopster (nuene). Leuke bezorgers

Mooie bank ontvangen. Verkoopster goed mee kunnen communiceren. Bezorgers vriendelijk.helaas levertijd langer(carona) doe je niets aan

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, op tijd geleverd, mooi product

Prima geholpen, op tijd geleverd, mooi product

  • Aanbevelen? Ja
7

Communicatie kan een stuk beter

Meubel via internet besteld. Aanbetaling gedaan. Bij aflevering blijkt er verschil te bestaan tussen 'gratis bezorgen' en zoiets als Goossens Service. Hierdoor moet er ter plaatse betaald worden zonder dat het product bekeken kan worden. De doos wordt afgeleverd en deze mogen de bezorgers niet openen. Er is geen tijd om het product te bekijken. Dit levert irritatie op en doet af aan het 'gevoel' wat bij Goossens past.

  • Aanbevelen? Ja
7

Correct

Netjes op tijd geleverd. Keurig geplaatst Afval meegenomen. Vriendelijke bezorgers

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloze service!!!

De service is ronduit waardeloos. Alleen als je terug gebeld wordt door de winkel, wordt je fatsoenlijk te woord gestaan. De klanten service poeiert je keer op keer af met een “wat vervelend” berichtje maar neemt niet de moeite om je op te bellen, zelfs niet als je daar herhaaldelijk om vraagt! De service past niet bij de prijsklasse waarin de winkel zich wil positioneren. Ze reageren niet op berichten, zijn niet vriendelijk aan de telefoon en compenseren fouten niet eens in een financiële compensatie. Wat je wel mag verwachten als er een stuk uit je tafel moest worden gehakt omdat de poot niet op het blad paste en de tafel bijna 2000 eur kost!!! Echt een schande!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
6

Zeer slechte service

9/9/2020 De service is ronduit slecht. Ik heb op 25 december 2019 een eettafel gekocht en deze staat helaas nog steeds (9 september 2020!) niet in mijn eetkamer (mijn onderstaande klacht gericht aan Goossens maakt duidelijk wat hier de reden van is). Inmiddels wederom 10 weken verder en niet eens een reactie op mijn mail die ik drie dagen geleden heb verstuurd, met de vraag wanneer mijn eettafel nou geleverd wordt! Geachte heer, mevrouw, Gisteren op 2 juli 2020 is de eettafel voor de tweede keer bezorgd, omdat bij de eerste levering (9 maart 2020) mij opviel dat het blad behoorlijk kromtrok. Tot mijn verbazing zag ik gisteren, dat het blad niet was vernieuwd, maar ronduit amateuristisch was geprobeerd te herstellen. Om het wellicht voor het oog rechter te laten lijken was het schandalig genoeg ook nog eens opgevuld met revetten. Ik vind dit een erg kwalijke zaak en misleidend voor de klant, want als ik het niet had opgemerkt of als ik niet had geweten, dat dit niet hoort, was de tafel gewoon geplaatst in mijn eetkamer! Ik ben op 25 december 2019 een koopovereenkomst aangegaan in de veronderstelling, dat Goosens een professionele en betrouwbare woonwinkel is, maar jammer genoeg blijkt het tegendeel waar. Ik verwacht zoals ik de vorige keer ook duidelijk heb gemaakt een blad waar niet aan gesleuteld is. We zijn inmiddels 7 maanden verder en ik ben niks meer dan frustraties rijker. Mijn vertrouwen is geschaad en ik wil een schriftelijke bevestiging dat er bij de volgende levering wat nog eens 10 weken zal duren een nieuw recht blad wordt geleverd. Mocht dit niet mogelijk zijn ben ik genoodzaakt om mijn rechtsbijstand in te schakelen voor verdere afhandeling en kunt u op verschillende sites uitgebreide reviews over mijn ervaring met Goossens teruglezen. Ik ben niet iemand die dit snel doen, maar nu bij de tweede levering is geprobeerd om mij voor gek te houden, laat u mij geen andere keuze. Ik reken op de hierboven genoemde oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
7

Alles in orde alleen de levering duurde heel erg lang.

Ik had hier een bedbodem besteld maar toen ik een mail kreeg om een tijd uit te kiezen was de eerste bezorgmogelijkheid precies een maand later, terwijl er op de website bij het product stond 1 tot 5 werkdagen en sinds mijn huidige bodem aan het inzakken was had ik hem eigenlijk snel nodig, met veel rugpijn en uiteindelijk heel veel rommelen met me oude bodem kreeg ik hem nog wel zo dat ik erop kon slapen, ik heb het kunnen uithouden gelukkig. Ik had contact opgenomen en toen kon het ietsje eerder. Bij de live chat krijg je snel iemand te spreken maar als je een mailtje stuurt duurt het wel 3 tot 4 dagen voordat je antwoord krijgt. Uiteindelijk mijn bestelling ontvangen na 4 weken, bezorging was prima, vriendelijke bezorger. Bodem was goed verpakt en niet beschadigd, 2 dagen van te voren in de avond netjes een mailtje een tijdvak van 2 uur waarin ze komen. En daarna eindelijk heerlijk geslapen op de nieuwe bodem.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helder, duidelijk en overzichtelijk

De bestelde goederen zijn prima geleverd op de afgesproken tijd. Zeker in combinatie met de fysieke winkels waar je inspiratie maar ook het nodige advies kunt opdoen, werkt het bestellen via de website erg goed. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Goede service met vriendelijke en behulpzame bezorgers

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige fauteuil

Lang vooraf wist ik de besteldatum al. Vond dat erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
6

goeie kast, zeer matige montage

ik heb montage en muur bevestiging besteld, helaas na 4 uren was de kast niet volledig monteert, de schuifdeuren hakten op elkaar, het waren veel niet goed of scheef bevestigde schroeven. Belooft was op moment van betalen dat een servicemonteur zou langskomen om dit in orde te zetten en dat ik een mail ervan zou ontvangen, helaas ook 10 dagen later geen response, dus hebben wij zelfs de kast in elkaar gezet, bevestiging aan muur is nog steeds niet.... De kast aan zich is wel goed, spijtig dat het service zo min is.

  • Aanbevelen? Nee
9

fijne klantservice!

.

  • Aanbevelen? Ja
7

mooie bank!

Het zou wel fijn geweest zijn als het bankje ook naar de verdieping was gebracht. Als ik dat van te voren had kunnen aangeven, had ik ook best iets meer betaald.

  • Aanbevelen? Ja
6

De service m.b.t. communiceren van levertijd kan een stuk beter. Wel erg blij met het product.

Bij Goossens heb ik mijn eettafel gekocht. Helaas kwam de levertijd op de website niet overeen met de werkelijke levertijd. Inmiddels is dit aangepast. Goossens hield mij niet goed op de hoogte van de verwachte leverdatum, hier moest ik zelf meerdere malen achteraan bellen. De service hierin kan beter. Uiteindelijk is de leverdatum correct doorgegeven, en de levering zelf ging erg soepel! Ik ben ook erg blij met het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke bezorging!

Complimenten! Bij bezorging werd er keurig meegedacht toen wij aangaven dat we de kasten pas over twee maanden in elkaar zullen zetten, belangrijk voor garanties natuurlijk, dit werd dan ook gelijk meegenomen als punt van aandacht en was geen probleem. Daarnaast twee vriendelijke bezorgers die persoonlijker waren dan de gemiddelde bezorger, top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijk en duidelijk

Zeer prettige website, alle informatie is duidelijk en makkelijk te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige kast

Twee kledingkasten met schuifdeur besteld. Naast dat de kast eenvoudig in elkaar te zetten is zijn de gebruikte materialen erg degelijk. Het uiteindelijke resultaat is dan ook volledig naar tevredenheid. Het enige minpunt vond ik de bezorging. Bij onze woning zit aan de tuinkant de parkeerplaats waar de koerier aan komt rijden. Ik gaf aan dat ik de materialen graag via de voordeur in de gang wilde hebben. De bezorger vond dat eigenlijk te ver lopen (20 meter langs de woning). Ik moest erop staan dat er via de voordeur geleverd zou worden en heb daarbij dan zelf maar geholpen met een steekwagentje.

  • Aanbevelen? Ja
2

Te Kate levering

Onbegrijpelijke late levering tot 2 x toe afgezegd, toen werd er geleverd en zat de kast niet in de wagen, kom ik nog 1,5 maanden wachten, hemel en aarde bewogen... en de kast kon dezelfde week toch wel geleverd worden. Als klant hield ik een slecht gevoel over

  • Aanbevelen? Nee
4

Levering van beschadigde salontafel

Na 12 eken wachten werd mijn salontafel geleverd. Deze bleek te zijn beschadigd. Na versturen van foto's en dit telefonisch te hebben toegelicht, werd hij verteld dat de foto's voor zich spraken en er gelijk een nieuwe besteld zou worden. Wat schetst mijn verbazing,... ik ontvang, in antwoord op mijn email, een compleet ander verhaal, namelijk dat er een monteur ingepland zou zijn. Ik ben daar totaal niet in gekend en verwacht derhalve ook dat de salontafel, zoals toegezegd, wordt vervangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nette bezorger nette winkel medewerkers Maar onvrieklijk en onaardigheid van de klantcsurves

Ik heb vijf weken geleden een bank en een set van drie salontafels gekocht en we hebben een " afspraak " gemaakt dat de spullen op 07-09-2020 worden bezorgd. De bezorgers heren waren nettjes op tijd en ze hebben de spullen naar de deur bezorgd Zoals we hadden afgesproken. En toen gig ik de bak bij elkaar zetten miste ik twee potten van de bank. Ik heb gelijk de klantcsurves gebeld en krijg ik een medewerker in de lijn en gig ik uitleggen wat er aan de hand is. En toen zei ze dat ze gaat de bezorger bellen en de magazijn misschien hebben ze de potten vergeten aders moet ze voor mij twee bestellen en dat duurt ongeveer twee dagen ik zei ik niet mee akkoord ik heb al een afspraak gemaak en ik wacht nu vijf weken en ik wil graag het vandaag hebben en toen heb opgehangen. Daarna heb nog een keer gebeld en ik krijg een andere medewerkster aan de lijk die "(Nicole)" heet van hoofdkantoor en heb weer het hele verhaal uitgelegd en ze zei het zelfde verhaal en toe zei ze dat ze dat de bezorger gaat bellen en als ze niet en de wagen liggen gaat ze bestellen zij heeft mij gevraagd zullen we dat afspreken toen zei ik nee dat gaan we niet afspreken word ze gelijk boos agressief en toen begint ze te praten wat ik haar kan niet verstaan ik zei tegen. Ik denk dat je moet naar mij luisteren want ik heb de klacht ik wil graag dat je mij hoort en toen heeft ze gelijk de lijn gebroken. Ik was wel boos en misschien heb ik even gescheurd maar wat ik niet kan begrijpen hoe kan zij de lijn Bereken wat van haar gedrag vind is onvriendelijk onaardig zij verdient niet bij een klantcsurves te werken zij kan gewoon niet je kan de lijn berken met een klant want hij is boos omdat de bedrijf is niet op de afspraak gekomen. En van hier vraag ik een afspraak met de menageer van de klantcsurves van hoofdkantoor te maken om aan mij uitleggen " waarom wordt ik zo slecht onaardig behandelt"

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte service

Een half uur aan de telefoon gezeten om een afspraak bevestigd te krijgen voor levering. Er wordt gewoon niet opgenomen. Zeer slecht .....

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.