Online tv-meubel uitgezocht. Zeer nette levering en kast was makkelijk in elkaar te zetten. Hoogglans hadden we op de foto niet zo gezien (stond wel in de tekst), maar zijn we toch blij mee.
Beste Claudia, Bedankt voor je 5 sterren, geniet van je meubel!
De bezorgers waren gehaast, mocht de stoelen niet controleren. Als er iets niet goed is, daar zijn de stoelen voor verzekerd was hun antwoord. Het verpakkingsmateriaal wilde men ook niet meenemen, zat niet bij de prijs inbegrepen. Als u wilt dat wij het verpakkingsmateriaal meenemen moet u extra betalen. De bestelde stoelen voldeden wel aan de verwachting, zijn mooi. Prima zitcomfort, mooi leer.
Beste Janke, Bedankt voor de review. Ik zie dat u gekozen heeft voor de gratis bezorgservice. Voor de Goossens bezorgservice wordt alles uitgepakt, geplaatst en gemonteerd. Daar betaald u dan voor. Er zit op onze meubelen inderdaad standaard 2 jaar garantie. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Alles rondom bed goed geregeld, aardige mensen en komen afspraken goed na, Helaas waren er dikke lijm randen op het bed die we moeten weg halen voordat we hem lakte. Verwacht je niet voor die prijs.
Beste Marcel, Bedankt voor je 4 sterren, is de melding mbt de lijmranden wel opgelost? Anders pakken wij dit graag voor je op. Je mag ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice.
Goede kwaliteit,goed geleverd
Slecht! Ten eerste werd de bank met geweld door de gang getrokken. Et werd gelijk verteld als wij uitpakken moet u 79 euro betalen! Op zijn plaats zetten mocht eigenlijk ook niet! Ik ben alleen 70 jaar! Moet ik dit zien als service??? Nee geen meubel meer of wat dan ook van Goossens.
Beste Joke, Bedankt voor de reactie. Voor de Goossens bezorgservice betaal je inderdaad €79,-. Dit is een extra service voor het uitpakken, plaatsen en monteren. Mocht je wensen dat wij samen met je kijken naar het leverproces, vernemen wij graag het ordernummer. Onder de opgegeven gegevens kan ik niets terugvinden. Dan kunnen we de desbetreffende bezorgers er ook op aanspreken. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Midden Juni in de showroom geweest om meerdere meubels te bekijken/bestellen. Daar ben ik goed en vakkundig geholpen door de verkoopster. De levertijd van +/- 3 maanden werd al op voorhand duidelijk gecommuniceerd in verband met Corona en de bouwvak. Gedurende de periode ertussen heb ik ook meerdere malen gebeld met de klantenservice en altijd goed op de hoogte gehouden. Begin September zijn al mijn meubels (zoals gecommuniceerd en afgesproken) netjes geleverd. De bezorgers belden mij 20 minuten van te voren dat zij onderweg waren. Eenmaal ter plekke alles netjes en vlot in elkaar gezet. Al met al met ik zeer tevreden over de communicatie alsmede de levering. Zal zeker nogmaals bestellen bij Goossens.
Goedeavond Vincent, Bedankt voor je reactie, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Geniet van je meubels! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen en Slapen
Goede service. Duidelijke berichten over bezorging etc.
Heel erg content met de prachtige hoge kwaliteit. Ultieme woongenot bij Goossens!
Beste Jeroen, Bedankt voor je compliment! Deze steken we toch weer mooi in onze zak! Geniet van je meubels Met vriendelijke groet, Goossens Wonen e Slapen
De levering was precies op tijd en verder kan ik niets verzinnen wat niet goed is gegaan.
Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is! Geniet van je meubels! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen en Slapen
Prima
Beste Frank, Bedankt voor je 4,5 sterren goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen en Slapen
Een half jaar moeten wachten op een bed dat ik besteld had. Vandaag dan eindelijk geleverd. Zij leveren alleen door de weeks en willen totaal niet meedenken met mensen die zelf ook een fulltime baan hebben. Contact met de klantenservice (service?) hierover was slecht en ronduit onaardig, er was niks anders mogelijk en ik moest het zelf maar oplossen. Ik heb gelukkig iemand bereid gevonden om het bed thuis aan te nemen. Helaas wilde de bezorgers het niet naar boven brengen, dat mag ik nu dus zelf gaan doen. Ik had de reviews moeten lezen voor ik het bestelde dan had ik dit van te voren geweten want je leest overal het zelfde verhaal. Spijtig. Ik bestel hier nooit meer en raad het anderen zeker niet aan.
Beste Laura, Wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in de bezorging van ledikant Barcelona. Helaas werken onze bezorgers enkel op doordeweekse dagen en hierdoor is levering in het weekend helaas niet mogelijk. Daarnaast zie ik dat u heeft gekozen voor de gratis bezorging. Zoals staat vermeld is dit een levering tot over de drempel van uw woning. Bij de Goossens Bezorgservice zit het plaatsen/monteren wel inbegrepen. Jammer dat het voor u niet duidelijk was dat u ook deze keuze had. Ik wens u in ieder geval heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Mooi tafel, mooie kwaliteit, mooie prijs en nette levering
Beste Sendi, Wauw, een 10! Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Vond het bed niet zo hoogwaardig qua kwaliteit en gemak als ik verwachte.
Beste Kaja, Bedankt voor je review en feedback. Mocht je dit verder willen aanvullen zodat wij het kunnen meenemen in ons proces, horen wij het graag van je. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Snel besteld, snel geregeld, snel geleverd.
Beste Irene, Een 10, wauw! Dankjewel. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Het product zelf is heel mooi, kwalitatief goed en precies zoals ik hoopte. Het bestellen en leveren gaat makkelijk. Wel vind ik het onhandig dat er op de website staat dat er binnen 5 dagen geleverd wordt. Natuurlijk staat er ook dat bestellingen vertraging kunnen hebben, maar niet hoeveel (ongeveer). Daarom heb ik gewacht met bestellen, tot ongeveer 2,5 week voordat ik het binnen zou willen hebben (dus rekening houdend met max 1,5 week extra levertijd). Uiteindelijk heeft het nog bijna 7 weken geduurd voordat het geleverd was. Het is dus puur de communicatie die ik niet up-to-date vind hier.
Beste Monique, Bedankt voor je review en feedback in deze. We proberen de levertijd en voorraad op onze site zo up-to-date mogelijk te houden. Helaas kan het gebeuren, zeker in de actuele tijd, dat het hierin soms misloopt. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
3 1/2 maand op een hooker wachten is wel een beproeving. Uiteindelijk wordt ook nog de verkeerde maat geleverd..... Wel geaccepteerd! Produkt overigens perfekt en service, behalve het wachten, ook prima.
Beste Tom, Bedankt voor je feedback. Mocht je nog wensen dat wij verder contact met je opgeven aangaande je melding, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
op alles een antword een opluchting. Zeer professionele
Beste Angie, Wauw, wat een mooie review! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Ik heb voor het eerst meubels gekocht bij Goossens. Van begin tot eind helemaal goed gegaan. Ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail over mijn bestelling. De eenvoud van het bezorgmoment aan kunnen geven. De zeer vriendelijke bezorgers. En heel belangrijk is de kwaliteit. Wat een mooi bed is het van hele zware kwaliteit.
Beste Lya, Bedankt voor de prachtige review! Nog veel plezier ervan toegewenst. Ik verwacht dat je nog velen jaren heerlijk slaapt! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
We moesten even wachten op onze kast, maar de bezorging was top. De kast was erg goed verpakt, dat had ik nog niet eerder gezien. Twee keurige kerels die de kast netjes in de gang zetten waar hij moest komen te staan. Communicatie vanuit Goossens ook goed.
Beste Linda, Één 10!! Wauw, wat een super compliment! Hier doen we het allemaal voor. Heel fijn om te horen dat de levering van de kast helemaal naar wens is verlopen. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Levering duurde wat lang maar er werd goed gecommuniceerd
Beste Jan, Wauw een 9!! Wat een prachtige beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de bestelling en de communicatie. Ik wens u heel veel plezier met fauteuil Lygo. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Kast besteld en netjes alle info omtrent de bezorging online op tijd ontvangen. Op tijd bezorgd en de bezorgers hielden zich goed aan de huidige regels. Netjes op de aangewezen plek neergezet.
Netjes op de hoogte gehouden door mail en telefoon. Ruim op tijd bezorgd! Perfect!
Beste Marcel, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Wauw!! U heeft gekozen voor eetkamerstoel Alex. Een comfortabele eetkamer fauteuil op wieltjes. Dit zijn idealen stoelen voor een lekker avondje natafelen. Ik wens u vele fijne uurtjes toe op de eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Nieuwe tafel besteld maar met een beschadigd blad ontvangen. Goossens verschuilt zich achter de algemene voorwaarden en wilt alleen NIEUW blad repareren en niet vervangen. Weer 8 tot 10 weken wachten. Goossens onwaardig en triest gedrag. Ons huis staat vol met Goossens maar nu tijd voor andere woonwinkel die na de levering ook goed werk aflevert!
Beste F. Mol, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u zo teleurgesteld bent in de levering van uw eetkamer set. Bij schade hebben wij inderdaad eerst recht op herstel. Dit dient uiteraard op gedaan te worden op een manier waarbij u als klant ook tevreden bent. Ik hoop dat u in de toekomst toch kunt genieten van de prachtige tafel 'Ferris' en de mooie eetkamerstoelen 'Ruby' Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
In de winkel in villa arena Amsterdam geweest. We hebben goede hulp gehad bij het uitzoeken van eettafelmeubelen. Uiteindelijk zeer geslaagd zonder iets opgedrongen te krijgen. Ook met de prijs er zeer goed uitgekomen!
Beste K. Heijnis, Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Een 10!! Hier maakt u ons heel blij mee! Super om te lezen dat de hulp in de winkel helemaal naar wens is geweest. U heeft gekozen voor een bijzonder mooie eetkamer set! Ik wens u nog vele fijne uurtjes toe op de eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Je koopt een duur bankstel met extra garantietermijn want volgens de juffrouw vielen hier alle vlekken of dergelijke onder maar nu blijkt dit dus niet het geval. Als je vervolgens om hulp vraagt over de aanpak van de vlek wordt je doorverwezen naar een bedrijf waar ze vervolgens alleen zeggen 'hier doen we niets aan'. Met andere woorden 'zoek het maar uit'. De reinigingset van 40 euro doet ook totaal niets voor de bank. Wederom geldklopperij. Voor zo'n dure aanschaf mag je meer verwachten, vooral als dit wordt beloofd en dat later een klinkklare leugen blijkt te zijn. Nooit meer.
Beste Marinka, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de beloftes omtrent uw aankoop. Deze service is absoluut geen geldklopperij en afhankelijk van de bekleding heeft u een uitgebreide garantie op vlekken. Ik vind het jammer om te lezen dat ons externe service bureau u niet verder kon helpen met de vlekken in de bank. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen wil ik vragen om een mail te sturen naar [email protected] , dan kijken we graag met je mee. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.