De marmeren salontafeltjes zijn netjes ingepakt geleverd. Lichte krassen in het marmer waren wel zichtbaar, maar dat is wel vaker met natuursteen.
Ik werd op de hoogte gehouden, wanneer chauffeur bij mij zou arriveren. Dressoir werd nadat de pootjes er onder waren ( geboord) wat snel verliep............. netjes op de plaats gezet waar ik het dressoir wilde hebben. Sympathieke chauffeur/bezorger.
Beste Riet, Wauw, een 10! Dankjewel! We zetten de complimenten ook door naar de desbetreffende bezorgers. Nog veel plezier ervan toegewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
De kast die ik bestelde is precies zoals beschreven op de website. Dat is prima. Ik moest wel lang wachten op de levering (ongeveer 5 weken).
Beste Guido, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling! Fijn dat de kast voldoet aan je verwachting. Jammer om te lezen dat de levering wat langer op zich heeft laten wachten. Bedankt voor de feedback, dit is iets waar wij ons in kunnen verbeteren. Ik wil je in ieder geval héél veel plezier wensen van je aankoop!
-een hele goede service -product zo als beloofd waar voor je geld
Beste C. Heemskerk, Wauw een 9! Hartelijk dank voor deze bijzonder mooie feedback! Wij worden er blij van te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en dat het product helemaal aan je verwachting voldoet! Ik wens je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Eind februari een bankstel en een kast gekocht. Kast is eind juli geleverd. Voor bankstel weten we nog steeds niet wanneer dat geleverd wordt. Geen communicatie van Goossens hierover. In de winkel werd gezegd dat bankstel en kast 6 weken levertijd hebben. Door Corona werd gezegd dat het wat langer duurde maar 5 maanden en langer.....?
Beste meneer Bruggeman, Bedankt voor de reactie. Op uw gegevens kan ik helaas geen orders hierover terugvinden. U mag ons altijd contacteren via een van onze diverse kanalen om hierover navraag te doen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Goede communicatie over de levering. Vriendelijke mannen bij levering. Het enige wat jammer was, was de lange levertijd. et duurde wel een aantal weken. Dit kan ook aan mij liggen. Ik ben gewend aan vandaag besteld, morgen in huis. Product was wat ik ervan verwachtte en was zelf goed in elkaar te zetten.
Beste Sanne, Bedankt voor deze super mooie beoordeling!! Een 9! Wauw! Fijn om te horen dat de levering van het ledikant naar wens is verlopen en dat deze aan de verwachting voldoet! Ook bedankt voor je feedback op de langere levertijd, we doen ons best om deze zo kort mogelijk te houden. Soms bij producten met een afwijkende maat/kleur kan dit iets langer duren. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Het bed was snel en vakkundig in elkaar gezet. Al het verpakkingsmateriaal werd ook weer meegenomen, top!
Beste Michelle, Bedankt voor deze super mooie beoordeling! Hier maak je ons heel blij mee. Fijn om te lezen dat de levering naar wens is verlopen. Ik wens je heel veel plezier toe met je aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Product duidelijk weergegeven maar met schade bezorgd. Ook later gezien dat met karton provisorisch is gesteld. Schade zou worden vergoed maar wacht nog op de vergoeding. Ik ga maar weer bellen.
Beste Nynke, Ik heb zojuist gekeken in het systeem en ik zie dat deze ingeboekt staat. Dit ontvang je binnen 2 werkweken terug op je rekening. Excuses als dit wat langer in beslag heeft genomen dan je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
twee persoonsbed gekocht 3 dagen later €100 goed koper ik heb gebeld ik krijg te horen als wij iedereen achteraf korting geven dan gaan we sluiten .
Beste Serdar, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met service omtrent uw aankoop. Ik zal uw beoordeling terugkoppelen naar de winkel waar u de aankoop heeft gedaan. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Als je begin februari een complete nieuwe inrichting koopt die je graag half juli bezorgt hebt zeggen ze :u bent er vroeg bij dat is geen probleem Flinke aanbetaling doen en dan krijg je te horen dat half juli echt niet lukt Belen mailen niets helpt Corona is het, fabrieken dicht als je vraagt waar worden onze meubels gemaakt weten ze het niet Kunnen dan weer wel leveren wat er is de week erna weer niet Elke keer als je belt een andere smoes waarom het zo lang duurt Nu maar afwachten of we eind augustus alles in 1x geleverd krijgen
Het bed is prachtig, maar helaas een erg lange wachttijd. Eind maart besteld en pas in augustus ontvangen. Enigszins begrijpelijk ivm Corona. Maar wat mij tegenvalt is dat ik daarover niet ben geïnformeerd. Ik moest zelf informeren tegen de beloofde levertijd uiterlijk 21 juni aan. Na een 2e klaag mailtje vanuit mijn kant kwam er slechts een ‘helaas, vervelend maar niets aan te doen’ Bericht terug. Bovendien kan ik in mijn online omgeving in de webshop totaal niets terugzien over de status van de order, en ook kan ik niet zien online of in de offerte wat ik heb besteld. Wel handig ivm het gekozen formaat, kleur etc. Wat als ik een fout had gemaakt? Dan had ik het dus niet kunnen terugzien. Nogmaals prachtig bed, maar de service online is jammer genoeg zeer te verbeteren. Dit terwijl ik altijd zo fijn geholpen word in de winkel zelf.
Jammer dat de tafel afgeeft, ook jammer dat nergens wordt aangegeven dat ik de tafel zelf in elkaar moet zetten. De tafel is mooi om te zien, ik ben tevreden
Wij hebben stoelen, salontafels en een kast gekocht. In de winkel de afspraak gemaakt dat de meubelen gelijktijdig bezorgd zouden worden. Gebruik gemaakt van de bezorgservice. De stoelen konden door een intern probleem bij Goossens niet gelijktijdig bezorg worden en de stoelen zijn medio juli bezorgd. Bij het bezorgen van de stoelen werden deze alleen over de drempel gezet, de bezorger gaf aan dat dit de afspraak was. Wij gaven aan dat dit niet het geval was. Op zijn bon stond dat er alleen tot aan de drempel bezorgd wordt. We hebben de vraag gesteld of de dopjes wel geschikt waren voor onze vloer. De bezorger gaf aan dat dit het geval was. Na een paar dagen zagen wij dat de stoelen krassen hadden achter gelaten op de vloer. We hebben gebeld en gemaild met de klantenservice. In de mail wordt erkend dat Goossens zich niet heeft gehouden aan de afspraak en de bezorgservice niet heeft toegepast, hiervoor wordt excuses aangeboden. Voor het beschadigen van de vloer wil Goossens geen verantwoording nemen en geeft aan dat wij zelf naar het ontbreken van het vilt hadden moeten kijken. Dit terwijl we juist om advies etc gebruik hebben gemaakt van de bezorgservice. Omdat Goossens deze afspraak niet nakwam hebben we maar advies gevraagd bij de bezorger, deze gaf aan dat de onderkant van de stoel geschikt was voor onze vloer. Goossens sluit de klacht af met het achteraf opsturen van viltjes en een excuus voor het ongemak en dat zij zich kunnen voorstellen dat we “enorm balen van de vloer en zij zich kunnen voorstellen hier niet bij mee te zijn”. Helaas zijn wij door deze afhandeling genoodzaakt ons te richtten tot de geschillen commissie thuiswinkel en geschillen commissie Europees ODR Platform
Beste familie Meijering, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u de order in de winkel heeft geplaatst. Ik zal dan ook vragen of zij nog eventjes contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Webshop en klantenservice zijn fantastisch. Aflevering ben ik minder tevreden over. Ik moest de kast zelf uitpakken en handvatten er zelf op monteren, afval namen ze niet mee.
Beste Wilma, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je gekozen hebt voor de gratis bezorgservice. Dit betekent inderdaad dat je deze zelf dient uit te pakken en te monteren. We hebben ook een Goossens bezorgservice waarbij dit wel voor je gebeurt. Dit kun je in het vervolg kiezen als je dit prettiger vind. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Helaas krijg je als melding bij bestellen via internet levering binnen 5 dagen, nadat je betaald hebt wordt de levertijd ineens 4/5 weken ? gelijk bellen en dan wordt t meestal geregeld.
Goedemorgen Harry, Bedankt voor je feedback. In sommige regio's lopen ritten snel vol, waardoor wij tijdig niet de benodigde ritten kunnen open zetten. We houden ons hierin uiteraard wel aan de afspraak en je bent hierin altijd vrij om contact met ons op te nemen zodat wij onze belofte hierin nog altijd kunnen nakomen! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Onze order is totaal niet opgevolgd. Hebben 4 eetkamer stoelen gekocht. Telefonisch en per e-mail order besteld. Via IDeal betaald. Verkoper meldde levertijd max 1 week. Na 1 week gebeld met klanten service. Blijkt onze order niet te zijn gepland. Een dude in vestiging Nuenen had Niks doorgegeven. Sukkels. Dus nog langer wachten op een dure aankoop. No more Goosens for us!,
Beste meneer Stiphout, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat er een miscommunicatie hierin is ontstaan. U mag de verdere informatie (waaronder u ordernummer), altijd nog naar ons toesturen zodat wij het met de desbetreffende collega's kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Geachte Goossens, Ik kook van woede. Heb op 7 juli een Vienne stoel bij jullie besteld. Aanbetaald: De levering zou vandaag 29 juli plaatsvinden. Restant bedrag bij aflevering per pin betalen , verpakking zou worden meegenomen. Nu blijkt dat door jullie fout de stoel per post Nl wordt verzonden en vandaag niet bezorgd wordt, ook omdat het resterende bedrag nog niet is ontvangen. Vandaag is mijn dochter jarig en de stoel is haar cadeau. Jullie centrale nr gebeld, ze kunnen er niets aan veranderen, ook doorverbonden met winkel in Utrecht, nu eerst per iDeal betalen en dan volgt de levering, kan nog wel een aantal dagen duren. Onvoorstelbare slechte service, geen enkel excuus of tegemoetkoming, hoe is het mogelijk! Heb inmiddels met iDeal betaald, maar de stoel kan nog wel een paar dagen duren! Inmiddels 3 telefoontjes aan gewijd met jullie, ik wordt er gek van en zeker ook van dat naargeestige liedje als je in de wacht hangt. Ga mijn ervaring met jullie op Internet zetten, hoe stijlloos je bij jullie als klant behandeld wordt. Bosch Utrecht
Beste meneer Bosch, Bedankt voor uw review. De fauteuil is echter al afgegeven bij Postnl wanneer wij u de mail toestuurde voor de betaling. Helaas heeft door de huidige drukte bij Postnl de fauteuil daar wel vertraging opgelopen. Dat is helaas niet te voorkomen. Desondanks veel plezier ervan toegewenst voor de desbetreffende persoon! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Goossens is een groot bedrijf met landelijke televisie spots, maar de klantenservice is kennelijk nog niet opgeschaald. Welgeteld drie onbeantwoorde mails, geen enkele reactie. En de vraag is niet zo moeilijk. Ik bestel een standaard dressoir, als deze niet bevalt mag deze retour, dat is het fijne van een web bestelling. In de ultra korte levertijd van 3 weken blijkt de prijs ineens met 10% te zijn verlaagd. Was dat niet bekend toen ik het dressoir bestelde? Ik meld mijn ontdekking in de mail en vraag met de korting rekening te houden bij de restant betaling. Het bedrijf reageert niet. Dat verbaast mij. Ik sta volledig in mijn recht sta om het dressoir te retourneren, en met korting een nieuwe te bestellen. Dat zou een heleboel gedoe opleveren voor Goossens. Maar wederom geen reactie. Op de dag van de bezorging moet ik de volle mep betalen. De bezorger belt op mijn verzoek de zaak en zegt na ruggespraak te hebben gehouden dat hij niets kan doen, en de kast kan ook niet geannuleerd worden. De bezorger kent de regels dus niet, maar om ook die discussie nog aan te moeten gaan is mij te veel van het goede. Waarom handelt zo ’n groot bedrijf dit niet professioneel af? Het is mij een raadsel. Het is toch een korting die je normaliter zonder gedoe verleent, temeer daar de kortingsactie kennelijk al gepland was. Maar nee, Goossens zwijgt in alle talen, en wil kennelijk niet dat ik er ooit nog terugkom. Zeer teleurstellend.
Beste P. Tulp, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat dit zo mis is gelopen! De prijsaanpassing is namelijk in uw recht bij een online bestelling. Ik vind het echt heel jammer dat dit mis is gelopen. Mijn collega's van de klantenservice zullen hierover contact met u opnemen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen.
Zoals eerder kan naar mijn mening niet beter.
We hebben veel meubels van goossens en zijn tevreden over kwaliteit en vinden ze mooi. Bezorgers mochten wat attenter en vriendelijker zijn door bijv te zeggen we zien al veel spullen van goossens staan ook hiermee veel plezier gewenst.
Beste mevrouw Oosterholt, Bedankt voor de mooie complimenten en fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met alle meubelen. Nog veel plezier ervan gewenst! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Eetkamerstoelen besteld. Op de website bij deze stoelen staat de levertijd is tussen de 1-5 werkdagen, ze zijn op voorraad. Na bestelling blijkt ineens dat de levertijd 5 weken is. Kortom, misleidende informatie op de website en geen enkele bereidheid om naar een passende oplossing te zoeken.
Beste Jennifer, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik zie dat je op 26-07 eetkamerstoel Casper hebt besteld en dat deze op 28-07 door ons is aangeboden aan Post-nl welke de stoelen bij je hebben geleverd. Jammer om te horen dat je dan toch niet tevreden bent over de levertijd. Ik hoop dat de stoelen zelf wel naar wens zijn! Ik wens u dan ook veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Heel tevreden
Een simpele levering van een paar houten bedpanelen en bedbodems wordt al maanden keer op keer uitgesteld en de communicatie vanuit Goossens hierover is ronduit slecht. We hebben door de jaren heen regelmatig onze aankopen bij Goossens gedaan, maar voor ons nooit geen Goossens meer!!!
Beste meneer Kudelstraat, Bedankt voor de reactie. Helaas missen de vertragingen welke ontstaan zijn door het Corona virus ons ook niet. Hierdoor is de servicemelding een maal uitgesteld. Onze excuses voor het ongemak. Wijzelf en onze fabrikanten doen er alles aan om de leveringen alsnog zo snel mogelijk te laten plaatsvinden. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
Wij hebben 4 Riva eethoek stoelen gekocht na 1keer er op zitten al plooien aan de zijnaden klacht ingediend wordt er gezegd dat het leer het is nr 2 die is geweest dito hetzelfde daarna ben ik naar een meubel stoffering geweest foto's laten zien die zeggen dat het niet goed gespannen is daarna door gegeven bij Goossens wordt er verder niets mee gedaan nooit kopen wij nog bij Goossens
Beste J.H. Smit, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de eetkamerstoelen. Er is 2 keer een service monteur bij u langs geweest, maar er is door beide partijen geconstateerd dat dit product gebonden eigenschappen zijn. Te strak gespannen leer kan op de naad gaan scheuren en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ik hoop dat u desondanks toch kunt genieten van de mooie eetkamerstoelen. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen.
Bij uitpakken kleine schade ontdekt. Bezig met Goossens oplossing voor te zoeken
Beste Guus, Wat een super mooie beoordeling! Bedankt hiervoor! Er is gekozen voor opbergkast Vesca. Een mooie landelijke grenen kast! Ik zie dat er inderdaad contact is geweest in verband met de beschadiging en dat er een mail is verstuurd voor het plannen van de afspraak met de service monteur. Dit gaan we uiteraard netjes voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.