Filters

10

Gewoon zoals verwacht.

De marmeren salontafeltjes zijn netjes ingepakt geleverd. Lichte krassen in het marmer waren wel zichtbaar, maar dat is wel vaker met natuursteen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over levering.....

Ik werd op de hoogte gehouden, wanneer chauffeur bij mij zou arriveren. Dressoir werd nadat de pootjes er onder waren ( geboord) wat snel verliep............. netjes op de plaats gezet waar ik het dressoir wilde hebben. Sympathieke chauffeur/bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed product, trage levering

De kast die ik bestelde is precies zoals beschreven op de website. Dat is prima. Ik moest wel lang wachten op de levering (ongeveer 5 weken).

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect

-een hele goede service -product zo als beloofd waar voor je geld

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen communicatie en veel te lange levertijd

Eind februari een bankstel en een kast gekocht. Kast is eind juli geleverd. Voor bankstel weten we nog steeds niet wanneer dat geleverd wordt. Geen communicatie van Goossens hierover. In de winkel werd gezegd dat bankstel en kast 6 weken levertijd hebben. Door Corona werd gezegd dat het wat langer duurde maar 5 maanden en langer.....?

  • Aanbevelen? Nee
9

Positieve ervaring

Goede communicatie over de levering. Vriendelijke mannen bij levering. Het enige wat jammer was, was de lange levertijd. et duurde wel een aantal weken. Dit kan ook aan mij liggen. Ik ben gewend aan vandaag besteld, morgen in huis. Product was wat ik ervan verwachtte en was zelf goed in elkaar te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vakkundige service!

Het bed was snel en vakkundig in elkaar gezet. Al het verpakkingsmateriaal werd ook weer meegenomen, top!

  • Aanbevelen? Ja
5

Producten duidelijk weergegeven

Product duidelijk weergegeven maar met schade bezorgd. Ook later gezien dat met karton provisorisch is gesteld. Schade zou worden vergoed maar wacht nog op de vergoeding. Ik ga maar weer bellen.

  • Aanbevelen? Nee
1

3 dagen na aankoop bed €100 goedkoper

twee persoonsbed gekocht 3 dagen later €100 goed koper ik heb gebeld ik krijg te horen als wij iedereen achteraf korting geven dan gaan we sluiten .

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Als je begin februari een complete nieuwe inrichting koopt die je graag half juli bezorgt hebt zeggen ze :u bent er vroeg bij dat is geen probleem Flinke aanbetaling doen en dan krijg je te horen dat half juli echt niet lukt Belen mailen niets helpt Corona is het, fabrieken dicht als je vraagt waar worden onze meubels gemaakt weten ze het niet Kunnen dan weer wel leveren wat er is de week erna weer niet Elke keer als je belt een andere smoes waarom het zo lang duurt Nu maar afwachten of we eind augustus alles in 1x geleverd krijgen

  • Aanbevelen? Nee
7

Mooi bed, slechte online service

Het bed is prachtig, maar helaas een erg lange wachttijd. Eind maart besteld en pas in augustus ontvangen. Enigszins begrijpelijk ivm Corona. Maar wat mij tegenvalt is dat ik daarover niet ben geïnformeerd. Ik moest zelf informeren tegen de beloofde levertijd uiterlijk 21 juni aan. Na een 2e klaag mailtje vanuit mijn kant kwam er slechts een ‘helaas, vervelend maar niets aan te doen’ Bericht terug. Bovendien kan ik in mijn online omgeving in de webshop totaal niets terugzien over de status van de order, en ook kan ik niet zien online of in de offerte wat ik heb besteld. Wel handig ivm het gekozen formaat, kleur etc. Wat als ik een fout had gemaakt? Dan had ik het dus niet kunnen terugzien. Nogmaals prachtig bed, maar de service online is jammer genoeg zeer te verbeteren. Dit terwijl ik altijd zo fijn geholpen word in de winkel zelf.

  • Aanbevelen? Nee
6

Mooi prduct

Jammer dat de tafel afgeeft, ook jammer dat nergens wordt aangegeven dat ik de tafel zelf in elkaar moet zetten. De tafel is mooi om te zien, ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Nee
2

Tevreden over meubelen, klacht over bezorgservice, communicatie, afhandeling klacht.

Wij hebben stoelen, salontafels en een kast gekocht. In de winkel de afspraak gemaakt dat de meubelen gelijktijdig bezorgd zouden worden. Gebruik gemaakt van de bezorgservice. De stoelen konden door een intern probleem bij Goossens niet gelijktijdig bezorg worden en de stoelen zijn medio juli bezorgd. Bij het bezorgen van de stoelen werden deze alleen over de drempel gezet, de bezorger gaf aan dat dit de afspraak was. Wij gaven aan dat dit niet het geval was. Op zijn bon stond dat er alleen tot aan de drempel bezorgd wordt. We hebben de vraag gesteld of de dopjes wel geschikt waren voor onze vloer. De bezorger gaf aan dat dit het geval was. Na een paar dagen zagen wij dat de stoelen krassen hadden achter gelaten op de vloer. We hebben gebeld en gemaild met de klantenservice. In de mail wordt erkend dat Goossens zich niet heeft gehouden aan de afspraak en de bezorgservice niet heeft toegepast, hiervoor wordt excuses aangeboden. Voor het beschadigen van de vloer wil Goossens geen verantwoording nemen en geeft aan dat wij zelf naar het ontbreken van het vilt hadden moeten kijken. Dit terwijl we juist om advies etc gebruik hebben gemaakt van de bezorgservice. Omdat Goossens deze afspraak niet nakwam hebben we maar advies gevraagd bij de bezorger, deze gaf aan dat de onderkant van de stoel geschikt was voor onze vloer. Goossens sluit de klacht af met het achteraf opsturen van viltjes en een excuus voor het ongemak en dat zij zich kunnen voorstellen dat we “enorm balen van de vloer en zij zich kunnen voorstellen hier niet bij mee te zijn”. Helaas zijn wij door deze afhandeling genoodzaakt ons te richtten tot de geschillen commissie thuiswinkel en geschillen commissie Europees ODR Platform

  • Aanbevelen? Nee
6

Meubel werd helaas niet uitgepakt en In elkaar gezet,

Webshop en klantenservice zijn fantastisch. Aflevering ben ik minder tevreden over. Ik moest de kast zelf uitpakken en handvatten er zelf op monteren, afval namen ze niet mee.

  • Aanbevelen? Nee
8

weinig problemen ondervonden en goed product

Helaas krijg je als melding bij bestellen via internet levering binnen 5 dagen, nadat je betaald hebt wordt de levertijd ineens 4/5 weken ? gelijk bellen en dan wordt t meestal geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
2

Drama winkel

Onze order is totaal niet opgevolgd. Hebben 4 eetkamer stoelen gekocht. Telefonisch en per e-mail order besteld. Via IDeal betaald. Verkoper meldde levertijd max 1 week. Na 1 week gebeld met klanten service. Blijkt onze order niet te zijn gepland. Een dude in vestiging Nuenen had Niks doorgegeven. Sukkels. Dus nog langer wachten op een dure aankoop. No more Goosens for us!,

  • Aanbevelen? Nee
2

Nooit meer kopen bij Goossens

Geachte Goossens, Ik kook van woede. Heb op 7 juli een Vienne stoel bij jullie besteld. Aanbetaald: De levering zou vandaag 29 juli plaatsvinden. Restant bedrag bij aflevering per pin betalen , verpakking zou worden meegenomen. Nu blijkt dat door jullie fout de stoel per post Nl wordt verzonden en vandaag niet bezorgd wordt, ook omdat het resterende bedrag nog niet is ontvangen. Vandaag is mijn dochter jarig en de stoel is haar cadeau. Jullie centrale nr gebeld, ze kunnen er niets aan veranderen, ook doorverbonden met winkel in Utrecht, nu eerst per iDeal betalen en dan volgt de levering, kan nog wel een aantal dagen duren. Onvoorstelbare slechte service, geen enkel excuus of tegemoetkoming, hoe is het mogelijk! Heb inmiddels met iDeal betaald, maar de stoel kan nog wel een paar dagen duren! Inmiddels 3 telefoontjes aan gewijd met jullie, ik wordt er gek van en zeker ook van dat naargeestige liedje als je in de wacht hangt. Ga mijn ervaring met jullie op Internet zetten, hoe stijlloos je bij jullie als klant behandeld wordt. Bosch Utrecht

  • Aanbevelen? Nee
5

product is prima, maar service (?) helaas flink verbeterpunt

Goossens is een groot bedrijf met landelijke televisie spots, maar de klantenservice is kennelijk nog niet opgeschaald. Welgeteld drie onbeantwoorde mails, geen enkele reactie. En de vraag is niet zo moeilijk. Ik bestel een standaard dressoir, als deze niet bevalt mag deze retour, dat is het fijne van een web bestelling. In de ultra korte levertijd van 3 weken blijkt de prijs ineens met 10% te zijn verlaagd. Was dat niet bekend toen ik het dressoir bestelde? Ik meld mijn ontdekking in de mail en vraag met de korting rekening te houden bij de restant betaling. Het bedrijf reageert niet. Dat verbaast mij. Ik sta volledig in mijn recht sta om het dressoir te retourneren, en met korting een nieuwe te bestellen. Dat zou een heleboel gedoe opleveren voor Goossens. Maar wederom geen reactie. Op de dag van de bezorging moet ik de volle mep betalen. De bezorger belt op mijn verzoek de zaak en zegt na ruggespraak te hebben gehouden dat hij niets kan doen, en de kast kan ook niet geannuleerd worden. De bezorger kent de regels dus niet, maar om ook die discussie nog aan te moeten gaan is mij te veel van het goede. Waarom handelt zo ’n groot bedrijf dit niet professioneel af? Het is mij een raadsel. Het is toch een korting die je normaliter zonder gedoe verleent, temeer daar de kortingsactie kennelijk al gepland was. Maar nee, Goossens zwijgt in alle talen, en wil kennelijk niet dat ik er ooit nog terugkom. Zeer teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima behandeling en afhandeling en bezorging

Zoals eerder kan naar mijn mening niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
7

Kast mooi bezorgers mogen vriendelijker zijn

We hebben veel meubels van goossens en zijn tevreden over kwaliteit en vinden ze mooi. Bezorgers mochten wat attenter en vriendelijker zijn door bijv te zeggen we zien al veel spullen van goossens staan ook hiermee veel plezier gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
4

Levertijden kloppen niet

Eetkamerstoelen besteld. Op de website bij deze stoelen staat de levertijd is tussen de 1-5 werkdagen, ze zijn op voorraad. Na bestelling blijkt ineens dat de levertijd 5 weken is. Kortom, misleidende informatie op de website en geen enkele bereidheid om naar een passende oplossing te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

Vertraagde levering en zeer slechte communicatie

Een simpele levering van een paar houten bedpanelen en bedbodems wordt al maanden keer op keer uitgesteld en de communicatie vanuit Goossens hierover is ronduit slecht. We hebben door de jaren heen regelmatig onze aankopen bij Goossens gedaan, maar voor ons nooit geen Goossens meer!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service

Wij hebben 4 Riva eethoek stoelen gekocht na 1keer er op zitten al plooien aan de zijnaden klacht ingediend wordt er gezegd dat het leer het is nr 2 die is geweest dito hetzelfde daarna ben ik naar een meubel stoffering geweest foto's laten zien die zeggen dat het niet goed gespannen is daarna door gegeven bij Goossens wordt er verder niets mee gedaan nooit kopen wij nog bij Goossens

  • Aanbevelen? Nee
8

Op tijd afgeleverd , juiste dag en tijdstip.

Bij uitpakken kleine schade ontdekt. Bezig met Goossens oplossing voor te zoeken

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Beeke 4

5469 DW Erp

0413-214125

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.