Zijn flexibel met maken afspraken voor bezichtiging / proefrit waardoor we ook op zondag terecht konden. Onze Tesla hebben we gekocht op basis van een all-in prijs, dus geen verborgen / bijkomende kosten. Uitstekende service door deze ook nog eens bij ons thuis af te leveren aan de andere kant van het land.

• Wat heb ik gekocht? (optioneel) N.v.t.

Hallo OvH, Bedankt voor jullie positieve beoordeling! Wij wensen jullie veel veilige en pleziervolle kilometers in jullie Tesla Model 3. Met vriendelijke groet, Ines & Leon e-magine Mobility

Uitstekend contact en service, nette afhandeling van de transacties

Initieel een keurig netjes contact via e-mail en daarna een prettig contact op de bedrijfslocatie. Vragen zijn vlot beantwoord. Flexibele houding bij het afstemmen en maken van een afspraak voor het bekijken van de auto's en het maken van een proefrit. Goede kennis van de auto's en een prima uitleg bij de overdracht van de auto's.

• Wat heb ik gekocht? (optioneel) Volvo C40 en Volvo XC40

Hallo P & H Smit, Bedankt voor jullie prachtige review. Hier doen wij het voor! Wij wensen jullie veel rijplezier met jullie unieke groene Volvo XC40 Recharge Pro en blauwe Volvo C40 Recharge Twin Intro Edition. Met vriendelijke groet, Ines & Leon e-magine Mobility

Eerlijk, klantgericht en goede service

Mijn ervaring was heel prettig. Bij e-magine Mobility gaan ze ver om de auto's als nieuw af te leveren. Mijn auto had bijvoorbeeld de laatste beurt gehad, gepolijst, nieuwe velgen en banden, perfect gereinigd en dat allemaal voor een goede prijs! Hier kan je met zekerheid een goed verzorgde topauto kopen. Het bedrijf werkt vanuit interesse in elektrisch rijden, niet puur uit winstbejag. Ook nemen ze de tijd om je opweg te helpen met de overstap op elektrisch met handige tips. Ik heb al mijn vooroordelen over louche autohandelaren laten varen na het contact met e-magine Mobility. Eerlijk en betrouwbaar.

• Wat heb ik gekocht? (optioneel) Kia e-Niro

Entousiast, persoonlijk, deskundig en betrouwbaar.

Leon en Inez hebben een missie, die ze waarmaken met hun unieke bedrijf. Persoonlijke en betrokken begeleiding bij de aanschaf en ingebruikname van een elektische auto. Deskundig advies, met oog voor detail. Absolute aanrader!

• Wat heb ik gekocht? (optioneel) Volksagen e-Up!

Zeer goed fantastische service

Zeer goed bereikbaar Zeer vriendelijk komt afspraken na

Geweldige service

De flexibiliteit, aandacht, bereikbaarheid en service van Leon en zijn compagnon hebben mede bijgedragen voor adequate afwikkeling van de inruil van onze oude auto voor een nieuwe elektrische topauto. Wat een topservice! Nogmaals dank!

bijzonder prettige omgang en communicatie

Bij hen op de site een auto gezien die in Nederland nog niet op de markt is, een Hyundai kona electric nieuw model. Gebeld met Leon en op dezelfde middag had ik de offerte incl. inruilprijs van mijn auto. Een avondje over nagedacht en de volgende dag tel.contact met Leon gehad omdat ik nog enkele vragen had. Leon heeft een filmpje gemaakt van de auto en naar mij gestuurd. Auto ongezien gekocht en vandaag volgens afspraak afgeleverd met keurige uitleg. Al met al zeer tevreden!

Aanrader

Bij Ines en Leon heb ik recent een elektrische auto gekocht. Ze waren erg benaderbaar voor vragen en hebben de auto helemaal naar de andere kant van het land gereden om de auto af te leveren. Ze hebben erg veel kennis over het elektrische rijden en brengen dit op een prettige en klantvriendelijke manier over. Auto was ook brandschoon en ze checken of alles daadwerkelijk in de auto aanwezig is (een zaak is bijvoorbeeld nog nageleverd). Ook toen ik achteraf nog wat vragen hebben ze nog extra service geboden, dus zeker een aanrader om een afspraak in te plannen bij e-magine Mobility en de mogelijkheden te bespreken. Bij mijn volgende elektrische auto ga ik dat zeker weer doen.

Eerlijke goede service en een hele nette auto.

Onze Tesla model 3 is gisteren thuis afgeleverd. Dit nadat wij vorige week woensdag avond hartelijk waren ontvangen in Emmen. De auto was precies zoals omschreven en voldeed volledig aan onze wensen. Je merkt dat ze weten waar ze over praten en heel eerlijk zijn over de staat van de auto. De deal was dus ook snel gesloten en we hebben er nog een nieuwe set winterbanden bij kunnen kopen, als kers op de taart. Verfrissend om te zien hoe eenvoudig het proces van bezichtiging tot en met aflevering geregeld is. Wij zijn zeer tevreden!

Heel fijn!

We zijn ontzettend blij dat we tijdens het zoeken naar een elektrische auto terecht gekomen zijn bij e magine Mobility. Wat een goede dienstverlening en service! Met verstand van zaken. Een heel gastvrije ontvangst en service die net even verder gaat. Superblij met onze nieuwe auto. Bedankt, zo zien we het niet vaak!

Prima geholpen, nette auto voor een nette prijs

Een gebruikte Tesla Model 3 LR AWD aangeschaft. Duidelijke foto's, keurig telefonisch te woord gestaan. De auto was zoals geadverteerd en in zeer nette staat en voor een faire prijs. Afhandeling van de verkoop netjes en vlot gedaan. Mbt laden en verzekeren e.d. meerdere bruikbare tips ontvangen.

Duidelijke communicatie, heldere afspraken en Zeer klantvriendelijk Leuke eigenaren, gedreven Top een 10 geef ik niet maar bijna wel

Top service, zeer vriendelijk. Gespecialiseerd in elektrisch rijden. Een aanrader.

Uitstekende begeleiding en professionele aanpak.

Van begin tot eind een plezierige ervaring gehad. E-magine Mobility gaat net dat stapje verder en dat wordt zeker op prijs gesteld. De klantvriendelijkheid, het meedenken, en goede heldere communicatie hebben mij tot een zeer tevreden klant gemaakt.

Fijne service vanaf het eerste contact tot het laatste moment!

e-magine was steeds goed bereikbaar voor vragen en informatie. Ze waren ook goed op de hoogte van het verleden van de wagen, niet onbelangrijk in de markt van tweedehandswagens. Ik had nog een wens in verband met de velgen/banden. Ze zijn hier met een goede oplossing gekomen. Dank voor het meedenken en de goede zorgen! Sander

Beste Sander, Hartelijk dank voor de positieve review. Wij wensen u veel fijne kilometers met uw Tesla. Met vriendelijke groet, Leon & Ines E-magine Mobility

Kennis en klantvriendelijkheid staan voorop

Wij hebben een Tesla Model 3 LR gekocht bij e-magine Mobility. Ze hebben meegedacht over onze wensen, ons geadviseerd over opties en hebben vervolgens de passende auto kunnen leveren. Allemaal snel, professioneel en heel klantvriendelijk. De aflevering was heel prettig en persoonlijk en de auto zag er prachtig uit. Vooral een klein detail als de gewrapte middenconsole laat zien dat zij goed weten wat de klant wil. e-magine Mobility is een aanrader in een wereld waar het voor een particulier moeilijk is om door de bomen het bos nog te zien!

Zeer deskundig advies en correcte afhandeling

E-Magine mobility is absoluut professioneel en deskundig te noemen. De communicatie was van begin tot eind vlot, correct en duidelijk. Het gehele traject was mij duidelijk waar ik stond en werd mij waar nodig een status update gegeven. Door de juiste adviezen heb ik geen moment in twijfel gestaan. Kwaliteit van zowel de producten als de service staat duidelijk hoog in het vaandel. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan!

Super service, reageren snel en duidelijk

Zijn erg vriendelijk, reageren snel, komen afspraken na. We zijn super blij met onze aankoop

Meedenkend en goede kwaliteit

Mijn Tesla Model 3 werd door E Magine Mobility volledig gewrapt. Zij denken mee over bepaalde onderdelen wel of niet meenemen en de keur daarvan. Ik ben zeer bij met de resultaat en afwerking. Er wordt zorgvuldig met andermans spullen omgegaan.

Uitstekende service!

E-Magine Mobility heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. Volledige ‘ontzorging’ en alles perfect geregeld. Letterlijk service tot aan de deur! Ik kan E-Magine aan iedereen aanbevelen

Roald Amundsenstraat 31

7825 AP Emmen

+31-654972900

Over e-magine Mobility

Bij e-magine Mobility zijn wij kenners op het gebied van elektrisch rijden en zijn wij er van overtuigd dat elektrisch rijden de toekomst is. Ons bedrijf is voortgekomen vanuit de passie voor elektrische auto's en emissieloos rijden. Wij zijn toegewijd aan het voorlichten van onze klanten over de voordelen van elektrisch rijden, te verduidelijken hoe elektrische voertuigen voor geldbesparing kunnen zorgen en demonstreren hoe ze gebruik kunnen maken van een superieure rijervaring. Wij hechten veel waarde aan het opbouwen van relaties en onze reputatie. Onze missie is om te helpen bij de transitie naar milieuvriendelijkere voertuigen. Wij vinden het bovenal belangrijk om een goed product te leveren, zodat onze klanten er jarenlang plezier aan beleven.