Filters

8

Goede ervaring

Fijne vriendelijke deskundige mensen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zéér correct en snel verlopen.

Is héél snel en uiters correct gegaan héél tevreden hierover.

  • Aanbevelen? Ja
10

super goed geholpen

ik melde de schade en kreeg meteen antwoord hoe ik verder moest gaan. Naar Kwik fit gegaan en meteen afspraak kunnen maken. Ben heel tevreden hoe alles is afgehandeld Zonder problemen door beide partijen.

  • Aanbevelen? Ja
8

slecht en goed

ik had een bedrijf kort in de buurt maar dan moest ikzelf € 500 betalen en ik moest een ander bedrijf het laten maken wat ook nog € 200 duurder was . Met soort dingen ben ik het niet eens tel eens uit hoeveel geld dat dat op een jaar is dan kunnen de verzekerings kosten ook omlaag .

  • Aanbevelen? Ja
10

geen klachten

alles is netjes afgehandeld van mijn schade.. hebben er ook schriftelijk informatie over gehad dat de zaak uitbetaald wordt en afgehandeld is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige Service

Schade bij Willy Eijckenboom gemeld. Kan het gelijk laten repareren/vernieuwen. Binnen 10 dagen geld op mijn bankrekening. Met dank aan Willy hij geeft altijd een super service.

  • Aanbevelen? Ja
9

In een woord: perfect opgelost.

Schade prima opgelost zonder enig probleem. Goede en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service.

Onze adviseur Ralph van Gogh, de beste die er is, staat altijd klaar met raad en daad, zeer te vrede al hele vele jaren, ook de tijd van van Oppen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar

Als kwaliteit betekent: doen wat je belooft, dan is het hier goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Terugkoppeling m.b.t. Afhandeling kan beter

Schade afwikkeling heeft ca. 5-6 maanden geduurd. Reden: ASR heeft schade zelf afgehandeld. (Buitenland) Gedurende deze tijd zelf 3x initiatief genomen m.b.t. de status van afhandeling schade. Bij het laatste contact werd gemeld dat een uitkering heeft plaatsgevonden. Klant vindt het belangrijk een betere begeleiding/info te ontvangen m.b.t. de afhandeling van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Alles online kunnen regelen. Super

  • Aanbevelen? Ja
7

goed verlopen en afgehandeld

correct afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht, slechter, slechtst!

Schade gemeld. Viel zogenaamd niet onder de verzekering maar duidelijk wel. Bijna 1 jaar moeten wachten op uitsluitsel om vervolgens afgewezen te worden. Zo veel contact en tijd in gestopt. Heb uiteindelijk zelf de schade betaald a bijna 2000 omdat ik er knettergek van werd om van het kastje naar de muur gestuurd te worden! We zijn op zoek naar een nieuwe verzekering.

  • Aanbevelen? Nee
8

Schade snel en goed afgehandeld

Schade snel en goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen bij afhandeling schade zaak.

Vanwege een lekkage aan mijn dakkapel heb ik op advies van mijn zwager en schoonzus werd ik op de hoogte gebracht dat ik hiervoor verzekerd was. De schade heb ik gemeld en deze zaak is goed opgepakt en afgehandeld. De schade kwam in aanmerking voor schadevergoeding. Dit met dank aan de persoon die mij geholpen en geadviseerd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
7

Uitermate behulpzaam

Ik vind de app niet of slecht werken omdat ik alles op mijn telefoon doe. Als ik dan bel doen ze alle moeite om te zorgen dat wijzigingen uitgevoerd worden en alles duidelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
9

9

Pas verhuisd en lekkage door riool in de kelder niet meteen aan de verzekering gedacht maar door andere mensen die wat zeiden ben je er niet voor verzekerd toch eens nagevraagd en gelukkig een gedeelte vergoed gekregen goed afgehandeld en vriendelijk af gehandeld zoals het moet perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling op een heel prettige manier.

Prettige manier om schade te melden, er wordt heel snel en deskundig actie ondernomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Hebben me snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

weinig contact met tussenpersoon, initiatief kwam van ondergetekende.

Minimaal contact geweest tussen tussenpersoon van Zekerheuts. Op schadeformulier heb ik het mailadres van ondergetekende gezet, met de bedoeling dat het contact via ondergetekende plaats zou vinden. Echter het contact verliep via het mailadres van mijn partner. Tevens heeft ondergetekende op het schadeformulier aangegeven geen schadeformulier meer te hebben. Dit nog eens telefonisch aangegeven, echter tot op heden geen schadeformulier ontvangen. Geen telefonisch contact gehad over de voortgang van de afwikkeling, op eens stond het bedrag op ons bankrekening. Tot op heden is geen initiatief genomen vanuit Zekerheuts. De vraag is nu wat de meerwaarde is van een tussenpersoon, als deze niets voor ons doet. Wat gaat de tussenpersoon ondernemen als ons huis afbrand of een ongeluk gebeurd met zwaar lichamelijk letsel. Weegt de vergoeding, die we iedere maand betalen, op tegen de service/verplichting die Zekerheuts biedt. Wat Zekerheuts voor ons gedaan heeft bij de schadeafwikkeling is in elk geval naar onze mening teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles netjes geregeld door de verzekering

Ik had een steentje tegen de voorruit gekregen en meteen een sterretje in de ruit De ruit schade gemeld Mocht hem meteen maken laten en alles is netjes met de verzekering geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en professioneel afgehandeld.

Fijne correcte klantbehandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schade aan bril

Na schade aan bril vriendelijk en vooral snel geholpen en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte afhandeling AVP-schade

Bij het telefonisch melden van de schade werd ik vriendelijk te woord gestaan. Vragen werden uitgebreid beantwoord. Daarna werd ik steeds via email op de hoogte gehouden van de afwikkeling van de schade.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nuinhofstraat 88

6361 BD Nuth

045-5244636

[email protected]

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.