Zeer goed, goede communicatie. Fijn werk geleverd.

Goede communicatie, top werk geleverd. Even medelijden omdat er maar 1 persoon kwam plaatsen maar uiteindelijk een goede vakman die ondanks de hitte super werk heeft geleverd.

Alles volgens afspraak

De schuring ziet er netjes uit En is netjes gezet

Onflexibel

De plaatsing gebeurde bij een nieuwbouwhuis dus de aanvraag gebeurde op basis van de bouwtekening. Helder aangegeven dat lengte (nog) niet exact kon worden bepaald. Ook foto’s van situatie gestuurd. Na plaatsing van de schutting bleek 10 cm te kort en de plaatser had alleen exact afgemeten materiaal bij zich. Bij telefonisch contact werd direct verwezen naar alg voorwaarden en dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor de juiste maatvoering. Na nalezen bleek hierover niets vermeld te worden. Uiteindelijk zelf materiaal gehaald en gat opgevuld. Tip voor alex: geef in voortraject aan dat je perse de exacte afmetingen wilt hebben. Dubbelcheck dit bij je klant of kom zelf nameten maar confronteer je klant er niet mee als het werk al bijna af is. Geef je plaatser reservemateriaal mee om kleine afwijkingen ter plaatse te fixen en zwaai niet gelijk met formele documenten als het alsnog even tegenzit.

Alles volgens afspraak

Goed werk

Uitstekend, kort maar krachtig

Binnen drie uur stond de schutting van 9.30 meter, met betonnen palen en in de cement gegoten. Prachtig en stevig. Aan te bevelen, zeker de prijs en kwaliteitverhouding!

zeer mooi werk afgeleverd met kundig personeel

mooie schutting geleverd , vakkundig geplaatst en zeer vriendelijk personeel

Zijn gewoon goed

Komen afspraak na,prijzen zijn goed

Uitmuntend

Snelle en uitgebreide reactie op email vragen, snelle afspraak gemaakt voor het plaatsen van onze schutting. Monteur Bart was keurig op tijd en heeft prima werk geleverd. Alex Systeembouw maakt gewoon waar wat ze zeggen in advertenties!

Mooie goede schutting

De schutten is mooi en goed geplaatst. Hierover zijn wij erg tevreden.

Zeer tevreden.

Mooie schutting. Goed en vakkundig geplaatst. Prettige en beleefde medewerker die schutting heeft geplaatst

Erg vriendelijk en mooie schutting!

Mooie schutting en goede service.

Prima gedaan ✅

Geen opmerkingen verder

Snel... open communicatie...prettig relaxed

No nonsens! Ik aanpraten. Erg tevreden!

Snelle actie. Duidelijke afspraken. En die ook nagekomen.

Heel tevreden over het contact en snelle reactie op vragen. De monteur die de schutting geplaatst heeft, heeft goed werk geleverd. Harde en snelle werker.

Heel goed advies, vriendelijk, snel en klantgericht

Vragen worden schnel beantwoord, goed advies, meedenkend met de klant, werken schnel en erg netjes. Ben erg tevreden en kan ze alleen maar aanbevelen

Goed gewerkt

Goed werkende man

Supersnel werd een super strakke schutting neergezet.

En daarbij werden ook onze uitdagingen, zoals wat doen we met de overhangende boomtakken, heel netjes opgelost.

Een aanrader

Snel en netjes gedaan, communicatie is prima verlopen. Over jaartje doen wij andere kant van de achtertuin, wij gaan zeker Alex Systeembouw weer contacteren!

Betrouwbaar en net werk afgeleverd

Vanaf aanvraag order tot en met plaatsing schutting goede communicatie met iedereen en geeft je en betrouwbaar gevoel

zeer goed

Wat een vakkundige en snelle plaatsing van de schutting

Goede service, en wat is de schutting mooi en snel geplaatst. We zijn er erg blij mee.

Hele snelle en goeie service

zeer goede ervaring

De schutting is op zeer vakkundige en snelle wijze geplaatst. Vooral de professionele houding en het werktempo van de medewerker was een opvallend feit.

Netjes geplaatst , nette mensen de monteurs

Snelle levering en goed geplaatst

Duidelijke offerte, na acoord snel geleverd en goed geplaatst:)

Tiendschuur 18

5768 SB Meijel

077 320 2060

Over Alex Systeembouw

Al meer dan 20 jaar is ons bedrijf gespecialiseerd in het maken en plaatsen van schuttingen. Op deze manier kan iedereen zelf bekijken wat de mogelijkheden zijn en dus ook zelf een schutting samenstellen. Wij maken vrijwel alles in eigen beheer, hierdoor kunnen wij u bij iedere offerte een scherpe prijs aanbieden. U kunt kiezen uit houten schuttingen, beton schuttingen hout beton schuttingen, groen schuttingen etc. Al onze schuttingen zijn in verschillende uitvoeringen te leveren en te combineren. Mocht u een leuke combinatie hebben gemaakt en vraagt u zich af wat de kosten zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend een offerte of informatie aanvragen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wilt u het product bezichtigen dan is dit ook een mogelijkheid, wij hebben namelijk in onze showroom diverse opstellingen gepresenteerd staan.